quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ik verwacht voor het volgende topic de meest gavye OP ooit!
Ik denk daar nooit bij na neequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, en zuipen en neuken is zó niet intelligent![]()
Whehehe!quote:
Want ja, ik ben natuurlijk de énige die deelneemt aan een discussie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel meer de hele discussie....
maar ik ben nogal suf dus het zal wel aan mij liggen
Ja, de discussie waarin Bupa de leider isquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel meer de hele discussie....
maar ik ben nogal suf dus het zal wel aan mij liggen
Huilliequote:
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whehehe!
Nu is de TT gay. Nu de OP nog!
He maar #1000 was mooi hequote:
Haha, je maakt mij de pis niet lauw hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk daar nooit bij na neeLicht uit, en op de tast een tiet proberen te vinden. Als ik geluk heb heeft ze haar beha uit gedaan, zoniet dan wordt het een kutnacht
Maar tja, toch ben ik wel tegen vrouwen die hun lichaam verkopen hoorKun je geen typ cursus proberen zodat je kunt stoppen met je huidige baan?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef Svensational het volgende:
Moeten jullie ook allemaal zo lachen om Dada?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, je maakt mij de pis niet lauw hoor.
Val zeker weinig te neuken daar in dat gesticht waar je zit?
Om 11 uur gaat het licht uit natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
is dat het beste dat je kunt bedenken
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Trustequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]is dat het beste dat je kunt bedenken
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Wedje leggen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om 11 uur gaat het licht uit natuurlijk!
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.
Ik noem dat "meelopen"quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, nu begint een newbie-SC'er ook al over het gesticht. Over integratie gesproken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!
Tuurlijk ik raak jouw vieze haar niet aan terwijl jij mijn lul leegzuigtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.
Exactly.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Skaai het volgende:
Hier wat gay's voor in de OP!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat je in de lik betere hoeren kunt krijgen dan in het gestichtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk ik raak jouw vieze haar niet aan terwijl jij mijn lul leegzuigt
Gerard Joling ook. Mits dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
T.R. Knight is tof. In zijn bekendste rol that is.
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?![]()
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?![]()
Manbitches noemen ze dat toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je in de lik betere hoeren kunt krijgen dan in het gesticht
Nee, maar als ik het quote moet ik al die tagjes veranderen enzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeld?
Het komt in ieder geval niet uit dat lege bolle koppie van d'rquote:
Toch hou ik van jequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeld?
Hallo, jij hebt het over topic nummers die in de juiste volgorde moeten oplopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt aan de hand van zijn labiele posts niet anders concluderen.
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien isquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt aan de hand van zijn labiele posts niet anders concluderen.
In Nederland kun je gewoon leuke vrouwen krijgen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Manbitches noemen ze dat toch?![]()
Precies, ik kan heus wel tellen hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien is![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, ik kan heus wel tellen hoor.
Hij was afgelopen maandag op een bedrijfs'feest' bij ons. Wat een drama. Gelukkig zat ik toen al in de kroeg.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Dada al.
Dan mag G je naarbinnen smokkelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Dada al.
Ja, ik ben echt niet goed wijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Hallo, jij hebt het over topic nummers die in de juiste volgorde moeten oplopen
quote:
vs.quote:
Kijk eens kritisch naar jezelf, cinnamongirl. Vind jij dit nou een leuk antwoord? Eentje waarvan je zegt: "Ja, dit dekt de lading wel"? Kijk eens naar de posts boven je. Kijk eens hoe het óók kan. En waarom moet het zo nodig in het Engels en zónder PI? Wil je je postcount opkrikken ofzo? Hè? Nou?quote:
Inderdaad, "je neemt dit forum gebeuren veel te serieus"quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt niet goed wijs![]()
Doe nou niet zo stoerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
In Nederland kun je gewoon leuke vrouwen krijgen hoor
Mwah, ik moest aan vorige week zaterdag denken en iets wat je zeiquote:
Dat zou ik nooit toelatenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoerIk weet best wel dat je meer dan eens keihard in een hoekje van de gemeenschappelijke douche tot bloedens toe anaal vernederd bent, net zo lang tot je het lekker begon te vinden
Ik bedoel, ik kan heus wel tellen hoor
![]()
Welke randdebiel bedenkt er zo'n act? Of willen ze jullie zonder gouden handdruk de deur uitwerken ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was afgelopen maandag op een bedrijfs'feest' bij ons. Wat een drama. Gelukkig zat ik toen al in de kroeg.
Dat weet ik ook wel hoor schatquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien is![]()
????quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6.
HA! Je liet het toe![]()
Ze trapt er nog in ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor schat![]()
Nou, zorg jij daar eens voor danquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er was toch wat kama sutra beloofd?
Aah, jouw soort humor.quote:
Ik had 1001 nicht al lang en breed daarvoor bedachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er was toch wat kama sutra beloofd?
Dat zeg ik: Buups humor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wel een van mijn mindere![]()
Van Zhenar-kwaliteit bijna![]()
Ga maar in een hoekje lopen, huillie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik had 1001 nicht al lang en breed daarvoor bedacht![]()
![]()
Dus ga maar in een huillie lopen... hoekje?Kut
![]()
Lees mijn post, jouw antwoord en dan mijn "grapje" nog eens, misschien snap je het dan, aftandse korstenknabbelaarquote:
ga jankenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Bupatih het volgende:
babette praat poep en probeert mij stelselmatig kapot te maken!
Jan Smit was er ook. En Lange Frans & Baas B. En Xander de Boudinges.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Welke randdebiel bedenkt er zo'n act? Of willen ze jullie zonder gouden handdruk de deur uitwerken ofzo?![]()
Sue me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
vs.
[..]
Kijk eens kritisch naar jezelf, cinnamongirl. Vind jij dit nou een leuk antwoord? Eentje waarvan je zegt: "Ja, dit dekt de lading wel"? Kijk eens naar de posts boven je. Kijk eens hoe het óók kan. En waarom moet het zo nodig in het Engels en zónder PI? Wil je je postcount opkrikken ofzo? Hè? Nou?
En ik zeg dit niet voor mijn plezier, hoor.
Ik probeer ook eens een leuk grapje te maken. Enfin, twee olijke reacties daarop terug en wat doet mevrouw? "Exactly." Wat heb ik daar aan? Dat is toch feedback van het niveau likmevestje? Ik kan er werkelijk níéts mee. Ik zit hier een beetje tijd en moeite te steken in een forum/community en uitgerekend een mod komt er karig van af met het simpel ogende "Exactly".
Nu ben ik helemaal confuus!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga maar in een hoekje lopen, huillie!
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?quote:
Klinkt als de perfecte gelegenheid voor een gek met een mitrailleurquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Jan Smit was er ook. En Lange Frans & Baas B. En Xander de Boudinges.. Moet je nagaan.
Dizer zit op dit moment Band of Brothers te kijken, even bellen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte gelegenheid voor een gek met een mitrailleur![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfde als je moeder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?
Ik ben een jongeman van midden twintig, het is bijna 23:00 en ik ben geil. Prima vraag dusquote:
die ava van je is al erg genoeg, dit wordt echt teveel:quote:
Ah, gelukkig, je herkende hem wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ava van je is al erg genoeg, dit wordt echt teveel:
zóveel Jim Carrey kan 'n Babette niet aan......
tabee
quote:
Laat hem lekker johquote:
Inderdaad, want dan weet je hoeveel een moderator van een forum kost per uur. Reuze handig om te weten, zeg, zo rond elf uur 's avonds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben een jongeman van midden twintig, het is bijna 23:00 en ik ben geil. Prima vraag dus
Oei, gaat dit de banpost worden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
dan zie jij er in het echt dus nog slechter uit dan in je fotoboek
Tering, maar daarom klus je dus bij als mod?
Toen mijn moeder 28 was verdiende ze genoeg om mij en mijn vader en zusje te onderhoudenquote:
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat die 3 x 'hoer' het 'm wordt.
Wat een BVO-binnenkomer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
HOEEEEEEEEEER!
Ah joh, hij bedoelt het niet kwaad. Dada is een lieverd, diep van binnen. Geef hem nog een kans! Of twintigquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies. Dat is killing voor een levendig forum als dit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindtquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.
Het BVO-gehalte is nog steeds te laag hierquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
HOEEEEEEEEEER!
Die vond ik overigens volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindt![]()
![]()
Precies. En we hebben niks aan zo'n saaie kantoorklerk als Dada. Bannen, zeg ik je. Bannen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. Dat is killing voor een levendig forum als dit.
Maar jij betichtte zijn moeder van hetzelfde beroep!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, of omdat je hebt gelekt, gestaakt, gescholden en getierd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindt![]()
![]()
Kutnewbiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die vond ik overigens volkomen terecht.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar jij betichtte zijn moeder van hetzelfde beroep!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |