deel 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef borisz het volgende:
dat dit topic nog een deel 2 krijgt, had ik gister niet kunnen bedenken
![]()
Nee ze krijgen een penalty in die zelfde minuutquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
En dan GAE die er in de laatste minuut van de 2e verlenging er door een schitterende omhaal met de winst vandoor gaat.
Dat zie ik idd nog wel gebeuren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef StarGazer het volgende:
Het is nog ff wachten totdat een Go Ahead speler rood krijgt
Zo jij bent stoerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Alleen al om die frusti Ajaxfans hier te pesten hoop ik dat PSV wint![]()
Hopen dat PSV wint tegen de Eagles.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
PSV heeft het alleen-recht op penaltiesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee ze krijgen een penalty in die zelfde minuut
Maakt me geen moer uit ouwequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:12 schreef dlebrok het volgende:
Was je heus niet geweest als het Ajax - GAE was geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.
Oh ja is ook zo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alleen PSV heeft het alleen-recht op penalties.
Underdogsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waarom frusti? Ik ben gewoon voor de underdog.
Nee, omdat ik in wedstrijden met Ajax voor Ajax ben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Was je heus niet geweest als het Ajax - GAE was geweest.
ach ja, doen ze anders nooitquote:
Voor hem is het niet ergquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef SoupNazi het volgende:
Kut, niet ax.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wij PSV fans weten ook wel dat we slecht spelen.
Onder zijn scheidspakjequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef pekel het volgende:
Heeft van Dongen z'n PSV-shirt al aangetrokken?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Check al die amsterdammers.Damn triest.
Pleur ff op met jullie gezeik.
Kluivert stopt altijd als er iets ernstigs aan de hand is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef twi het volgende:
Wie had 't anders verwacht van PSV dan? Ze zouden nog doorspelen als er een speler met een hartverzakking in elkaar stort
Engelse sfeerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik droom er nog steeds eens van om een wedstrijd van de GAE te bezoeken. Deventer is een geweldige stad, de Adelaarshorst is een brijlant stadion, de club heeft een geweldige historie, er is een fanatieke aanhang. GAE is gewoon een vette club.
Huh?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Mr.Mills het volgende:
Kom op boeruhhh! Kam-pi-oe-nuh, kampi, kampioenuh!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Urvin het volgende:
PSV zet hun joker in........
Culinade scheidsrechter.
Maar heel veel sjappies in t stadionquote:
Waarom zou je dat willen. Het is de enige club die op Europees niveau nog een beetje kan makenquote:
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben NAC-fan, schijnt wel een 'historie' te hebben, maar boeiend, GAE is gewoon een prachtige club.quote:
Kans tegen Arsenal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen. Het is de enige club die op Europees niveau nog een beetje kan maken![]()
Volgend jaar tijdens deze ronde krijg je dan de vraag:quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef Longmen het volgende:
PSV krijgt straks bij de penalty's na de verlenging er ook 6 ipv 5.![]()
De kijker mocht dat nl. sms'en.
Go Ahead hoort er gewoon bij. Punt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:13 schreef Stofje het volgende:
Ik droom er nog steeds eens van om een wedstrijd van de GAE te bezoeken. Deventer is een geweldige stad, de Adelaarshorst is een brijlant stadion, de club heeft een geweldige historie, er is een fanatieke aanhang. GAE is gewoon een vette club.
In een paar vakken misschien, altijd een topsfeer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Maar heel veel sjappies in t stadion![]()
Wel een leuke stad en stadion idd
Ik ben het met mezelf eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Niet dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef Stofje het volgende:
Maar als ik het goed begrepen heb is het nog steeds 1-1?
nee, helemaal niet mooi, want die vrije trap sloeg nergens op.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef borisz het volgende:
je wist het, wel een mooie goal
Hoop dat ie een keer écht wat in ze poten krijgt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef SoupNazi het volgende:
Twee doelpunten door die SCHEIDS
Nou dat valt wel mee hoor ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef SoupNazi het volgende:
Twee doelpunten door die SCHEIDS
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Jammer, maar goed:
PSV heeft enorm veel moeite om te winnen van Go Ahead
Ajax wint makkelijk van Haarlem
Conclusie:
Ajax is beter dan PSV
Ajax wordt landskampioen.
![]()
wat een amsterdamse onzinquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
PSV een ronde verder geholpen door de scheids. Hoe verassend.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Bayswater het volgende:
Bedankt Van Dongen voor het verzieken van deze bekerwedstrijd en de avond van vele neutrale tv-kijkers.
Toen de rechten nog bij de NOS en de SBS lagen was het bekervoetbal en de scheidsrechters veel beter. Het is allemaal de schuld van John!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef twi het volgende:
Wat zou John hiervoor hebben betaald aan de KNVB?
onzin die Amsterdam jaren te horen kreeg uit Eindhovenquote:
maakt de organisatie van de finale misschien wat makkelijker....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef X-fi het volgende:
Ajax - PSV hoop ik...
Als ze zo de CL finale halen hoor je niemand klagenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef djstoffel het volgende:
kan psv geen normale doelpunten maken?
Blijkbaar alleen maar uit standaardsituaties. OM gek van te worden
Bwahha, ben bang dat dat niet genoeg is.quote:
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Jammer, maar goed:
PSV heeft enorm veel moeite om te winnen van Go Ahead
Ajax wint makkelijk van Haarlem
Conclusie:
Ajax is beter dan PSV
Ajax wordt landskampioen.
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus hoe triest kan je zijn om ineens te denken dat die ajaciedjes kampioen gaan worden omdat PSV eens een keer slecht speelt.Lik mijn bolle anus hahaha. Echt fucking zielig.
wtf is dit voor een reactiequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus hoe triest kan je zijn om ineens te denken dat die ajaciedjes kampioen gaan worden omdat PSV eens een keer slecht speelt.Lik mijn bolle anus hahaha. Echt fucking zielig.
volgende rondequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
maakt de organisatie van de finale misschien wat makkelijker....
Omg....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
De angst zit er goed in in Eindhovenquote:
Ik zei het tochquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Bwahha, ben bang dat dat niet genoeg is.
Ik zie het eerder nog 3-1 worden.
psv laat een stuk mminder zien dan de OpperJodenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef djstoffel het volgende:
volgens mij geeft go ahead iesst meer tegenstand dan dat armzalige satelietclubje van die joden...
Een echte hit in het philips stadionquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Het is wachten op "en wie niet springt"
of je nu gelovig bent of niet... hij heeft toch echt bestaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
zal wel komen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Het is wachten op "en wie niet springt"
Is ook wetenschappelijk bewezen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
Same here. Jammerlijke gang van zakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
En de tv is uit. Kutscheids.
je hebt wat staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kom op ook effe de 4-1 en ik ben happy.
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alleen maar zingen als je voorstaat.
WTF is er mis met Kozakken Boysquote:
Jammer voor je.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
-
Ja, toen hoorde ik alleen maar GAE.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?
Ik zet hem op 10 op het moment van de pingel, en was de tussenstand nog aan t verwerken.... Sinds ik hem aan heb wint lucky psv...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef pekel het volgende:
Was te verwachten uiteraard dat PSV doorging. I don't give a fuck anyway. Ajax en/of PSV zullen toch in de KNVB-grabbelton mogen grabbelen. Het is wel ontiegelijk sneu hoe van Dongen bezig was vanavond. En dat de KNVB een vooronderzoek gaat starten jegens Mike Snoei en Jurrie Koolhof is nog sneuer. Het zegt mij genoeg over de vervuiling van het Nederlandse voetbal.
Ik ga verder zappen. Tot vanavond bij de (eigenlijk al bekende) loting.
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.quote:
ik hzad 'm al op negen staanquote:
Nix, alleen die naam is zo... zo... Kozaksquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF is er mis met Kozakken Boys
Nee dat doen je psv vriendjes welquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
dikke mongolenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
joaaaa joalalaaa joalalaa joalalaa.. psv eind-ho-vuh!! joaaaa
Lief he!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoor ze nu in een keer "you never walk alone" zingen.
Dat is GAE.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tja, rare naam misschie voor jou, maar wel gerespecteerde clubquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nix, alleen die naam is zo... zo... Kozaks
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat zal best ja, als ze PSV t zo lastig makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, rare naam misschie voor jou, maar wel gerespecteerde club
Addo is verstandig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:
SMS vraag:
Addo heeft voor de 40e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS A
Addo heeft voor de 50e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS B
Addo heeft voor de 60e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS C
Cool, post-id 45678910.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef X-fi het volgende:
Goh, hoe toevalig
Ik ga voor D: Niemand wil Addo hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:
SMS vraag:
Addo heeft voor de 40e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS A
Addo heeft voor de 50e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS B
Addo heeft voor de 60e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS C
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
joaaaa joalalaaa joalalaa joalalaa.. psv eind-ho-vuh!! joaaaa
Ja, geef mij ook wat van jouw spul! Doet het goed!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zijn ook zielige mongolen.Jammer dat de moddertjes zo zwak zijn om zoeits tegen te houden.FUCK mensen die dat doen.Zowel Ajacieden,PSVers als Feyenoorders of wtf voor club je ook bent.Coke make me go mad.
Ja, top gepresteerd tegen 12 man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Wel respect voor Go Ahead trouwens.![]()
moddertjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zijn ook zielige mongolen.Jammer dat de moddertjes zo zwak zijn om zoeits tegen te houden.FUCK mensen die dat doen.Zowel Ajacieden,PSVers als Feyenoorders of wtf voor club je ook bent.Coke make me go mad.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?
Was 't niet dat jullie een penalty en een vrije trap cadeau kregen, stonden jullie nog 0-1 achterquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
ik kom net thuis, ik zie 3-1 dat staat neem ik aan voor 13-1...... want we zullen toch wel vaker gescoord hebben dan 3 keer
sterker nog, Go Ahead was beter en PSV leidt nu dankzij een laffe slappe scheids.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
ik kom net thuis, ik zie 3-1 dat staat neem ik aan voor 13-1...... want we zullen toch wel vaker gescoord hebben dan 3 keer
Ik riep ook al vallenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
Ga liggen dan!
PSV speelt gewoon mega slecht. De hele wedstrijd al. Veel te laag tempo, veel te veel fouten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Ja de scheids wees al weer naar de stipquote:
terrecht wel, maar terecht nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Penalty was gewoon terrecht.
Dat zijn ook de GAE supps. En wie niet springt is voor Zwolle.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
EN WIE NIET SPRIIIIIIIIIIIINGT
Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn berichten.
nee hoor, alleen als het een echt belangrijke/beladen wedstrijd is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?
kwam ook van GAEquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
Doet Vitesse ook hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
We laten je even uithuilen vriendquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn berichten.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
die is voor zwolle?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
daar klaag ik ook niet over, die vrije trap was een lachertje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dacht dat jullie terug gingen schelden.quote:
Maakt wat los zo'n wedstrijd hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |