Is ook wetenschappelijk bewezen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
Same here. Jammerlijke gang van zakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
En de tv is uit. Kutscheids.
je hebt wat staan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou kom op ook effe de 4-1 en ik ben happy.
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Alleen maar zingen als je voorstaat.
WTF is er mis met Kozakken Boysquote:
Jammer voor je.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef SoupNazi het volgende:
-
Ja, toen hoorde ik alleen maar GAE.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
das helemaal niet waar. heb je de eerste helft niet gezien?
Ik zet hem op 10 op het moment van de pingel, en was de tussenstand nog aan t verwerken.... Sinds ik hem aan heb wint lucky psv...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef pekel het volgende:
Was te verwachten uiteraard dat PSV doorging. I don't give a fuck anyway. Ajax en/of PSV zullen toch in de KNVB-grabbelton mogen grabbelen. Het is wel ontiegelijk sneu hoe van Dongen bezig was vanavond. En dat de KNVB een vooronderzoek gaat starten jegens Mike Snoei en Jurrie Koolhof is nog sneuer. Het zegt mij genoeg over de vervuiling van het Nederlandse voetbal.
Ik ga verder zappen. Tot vanavond bij de (eigenlijk al bekende) loting.
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.quote:
ik hzad 'm al op negen staanquote:
Nix, alleen die naam is zo... zo... Kozaksquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
WTF is er mis met Kozakken Boys
Nee dat doen je psv vriendjes welquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
dikke mongolenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Woede tegen jullie dikke mongolen.Trieste fuckers.Ik ga toch ook niet in jullie Ajax wedstrijden fokken.
cabron.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
joaaaa joalalaaa joalalaa joalalaa.. psv eind-ho-vuh!! joaaaa
Lief he!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoor ze nu in een keer "you never walk alone" zingen.
Dat is GAE.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Tja, rare naam misschie voor jou, maar wel gerespecteerde clubquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nix, alleen die naam is zo... zo... Kozaks
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:25 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat zal best ja, als ze PSV t zo lastig makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, rare naam misschie voor jou, maar wel gerespecteerde club
Addo is verstandig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:
SMS vraag:
Addo heeft voor de 40e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS A
Addo heeft voor de 50e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS B
Addo heeft voor de 60e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS C
Cool, post-id 45678910.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:17 schreef X-fi het volgende:
Goh, hoe toevalig
Ik ga voor D: Niemand wil Addo hebbenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Longmen het volgende:
SMS vraag:
Addo heeft voor de 40e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS A
Addo heeft voor de 50e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS B
Addo heeft voor de 60e keer gezegd weg te willen bij PSV. SMS C
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
joaaaa joalalaaa joalalaa joalalaa.. psv eind-ho-vuh!! joaaaa
Ja, geef mij ook wat van jouw spul! Doet het goed!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zijn ook zielige mongolen.Jammer dat de moddertjes zo zwak zijn om zoeits tegen te houden.FUCK mensen die dat doen.Zowel Ajacieden,PSVers als Feyenoorders of wtf voor club je ook bent.Coke make me go mad.
Ja, top gepresteerd tegen 12 man.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Wel respect voor Go Ahead trouwens.![]()
moddertjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat zijn ook zielige mongolen.Jammer dat de moddertjes zo zwak zijn om zoeits tegen te houden.FUCK mensen die dat doen.Zowel Ajacieden,PSVers als Feyenoorders of wtf voor club je ook bent.Coke make me go mad.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?
Was 't niet dat jullie een penalty en een vrije trap cadeau kregen, stonden jullie nog 0-1 achterquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
ik kom net thuis, ik zie 3-1 dat staat neem ik aan voor 13-1...... want we zullen toch wel vaker gescoord hebben dan 3 keer
sterker nog, Go Ahead was beter en PSV leidt nu dankzij een laffe slappe scheids.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
ik kom net thuis, ik zie 3-1 dat staat neem ik aan voor 13-1...... want we zullen toch wel vaker gescoord hebben dan 3 keer
Ik riep ook al vallenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef Frasier het volgende:
Ga liggen dan!
PSV speelt gewoon mega slecht. De hele wedstrijd al. Veel te laag tempo, veel te veel fouten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Ja de scheids wees al weer naar de stipquote:
terrecht wel, maar terecht nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Penalty was gewoon terrecht.
Dat zijn ook de GAE supps. En wie niet springt is voor Zwolle.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
EN WIE NIET SPRIIIIIIIIIIIINGT
Hoe zou dat toch komenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn berichten.
nee hoor, alleen als het een echt belangrijke/beladen wedstrijd is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, bij Ajax draaien ze toch ook regelmatig We are the champions na een schijtwedstrijd die nét gewonnen wordt?
kwam ook van GAEquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
Doet Vitesse ook hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef vitessezuid113 het volgende:
We laten je even uithuilen vriendquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat niemand ingaat op mijn berichten.
Nee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
die is voor zwolle?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef StarGazer het volgende:
En ja hoor
daar klaag ik ook niet over, die vrije trap was een lachertje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou dacht dat jullie terug gingen schelden.quote:
Maakt wat los zo'n wedstrijd hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |