quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef Bayswater het volgende:
Bedankt Van Dongen voor het verzieken van deze bekerwedstrijd en de avond van vele neutrale tv-kijkers.
Toen de rechten nog bij de NOS en de SBS lagen was het bekervoetbal en de scheidsrechters veel beter. Het is allemaal de schuld van John!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef twi het volgende:
Wat zou John hiervoor hebben betaald aan de KNVB?
onzin die Amsterdam jaren te horen kreeg uit Eindhovenquote:
maakt de organisatie van de finale misschien wat makkelijker....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef X-fi het volgende:
Ajax - PSV hoop ik...
Als ze zo de CL finale halen hoor je niemand klagenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef djstoffel het volgende:
kan psv geen normale doelpunten maken?
Blijkbaar alleen maar uit standaardsituaties. OM gek van te worden
Bwahha, ben bang dat dat niet genoeg is.quote:
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:19 schreef koningdavid het volgende:
Jammer, maar goed:
PSV heeft enorm veel moeite om te winnen van Go Ahead
Ajax wint makkelijk van Haarlem
Conclusie:
Ajax is beter dan PSV
Ajax wordt landskampioen.
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus hoe triest kan je zijn om ineens te denken dat die ajaciedjes kampioen gaan worden omdat PSV eens een keer slecht speelt.Lik mijn bolle anus hahaha. Echt fucking zielig.
wtf is dit voor een reactiequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jezus hoe triest kan je zijn om ineens te denken dat die ajaciedjes kampioen gaan worden omdat PSV eens een keer slecht speelt.Lik mijn bolle anus hahaha. Echt fucking zielig.
volgende rondequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
maakt de organisatie van de finale misschien wat makkelijker....
Omg....quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
De angst zit er goed in in Eindhovenquote:
Ik zei het tochquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Bwahha, ben bang dat dat niet genoeg is.
Ik zie het eerder nog 3-1 worden.
psv laat een stuk mminder zien dan de OpperJodenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef djstoffel het volgende:
volgens mij geeft go ahead iesst meer tegenstand dan dat armzalige satelietclubje van die joden...
Een echte hit in het philips stadionquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Het is wachten op "en wie niet springt"
of je nu gelovig bent of niet... hij heeft toch echt bestaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
zal wel komen nuquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:22 schreef StarGazer het volgende:
Het is wachten op "en wie niet springt"
Is ook wetenschappelijk bewezen inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt, en Jezus Christus heeft echt bestaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |