quote:Een delegatie van River Plate zou volgens Argentijnse media naar Amsterdam afreizen in een poging de transfer van Mauro Rosales af te ronden. Volgens de diverse media zouden de clubs akkoord zijn over de transfersom of heel dichtbij een akkoord zijn en Rosales persoonlijk akkoord zijn over een driejarig contract. Grootste struikelblok zou nog de betalingsvoorwaarden zijn. Die blokkeerden eerder al twee andere transfers van spelers naar River Plate, waarmee de Argentijnse club al akkoord was over de transfersom.
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Grapjas, Rosales heeft en geen voorzet en geen passeerbeweging.
Ijdele hoop inderdaadquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?
Hij heeft de potentie om het te kunnen maar dan het mentaal in orde zijn bij hem.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef keijz het volgende:
[..]
Oja, en jij denkt dat als Quincy bij Ajax speelt er wel ineens voorzetten en passeeracties vanaf de rechterkant komen?
Originally Posted by BoringOldFan View Postquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef Ludacriss het volgende:
Op Coys en Spurscommunity.
ook, maar ik vind markus een goeie speler. ik had hem zeker meer laten spelen als ik TC was..., maarja TC komt zijn woord toch nooit na.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef jna het volgende:
[..]
Hij had zeker een shirtje met Rosenberg erop![]()
Jij hebt meer info?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Davids komt echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Willem II uit...zucht....
Brings back memories....![]()
Maxwell![]()
Speelt die wel eens bij Inter?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef Tvduijn het volgende:
Willem II uit...zucht....
Brings back memories....![]()
Maxwell![]()
Gepost door iemand op AN, die gast is dus goed meestal.quote:Ik ben lid van COYS een van de grotere Spurs messageboards, ze hebben een constructie waar ze buiten mods en admi ook ITK(in the knows)'s kennen dit zijn mensen die aangetoond hebben over inside informatie te beschikken (ze moeten naar de staf aantonen wat hun bronnen zijn en een historie hebben van betrouwbare informatie).
'ITK scout' meld;
Off to Ajax..done deal..didnt really happen for him here OTT..anyway cya Edgar.
gisteren melde hij dat de club bezig is met Reo Coker trouwens
hij heeft het over het algemeen bij het rechte eind
Linksbuiten?quote:A left-footed product of the Dutch school of football, Maxwell can play in any position on the left wing having played at full-back, left-midfield and as a wide striker
Waar komt die 4.5 dan vandaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef Terrorbita het volgende:
Transfersom van Markus zou volgens geruchten rond de 2.5 miljoen euro liggen..toch weer 50% verlies..
Anders was hij na een aantal jaar transfervrij weggegaan en hadden we zijn salaris moeten betalen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:35 schreef Terrorbita het volgende:
Transfersom van Markus zou volgens geruchten rond de 2.5 miljoen euro liggen..toch weer 50% verlies..
Das een goeiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als het in Quincy zijn hoofd goed zit is het de beste rechtsbuiten van Nederland. Maar hij heeft nogal wat mentale problemen.
En Davids contracteren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Willem II-uit, alles beter dan een thuiswedstrijd!
Nu die stomme Argentijn nog weg en winnen bij FGC, dan is het een topweek!
Als slagroom op het toetje, inderdaad!quote:
VI.nlquote:Boukhari nieuwe linksbuiten van AZ
26/1/2007 8 :37
Nourdin Boukhari speelt tot het einde van het seizoen bij AZ. De 26-jarige Marokkaan wordt gehuurd van FC Nantes en is de gewenste versterking van coach Louis van Gaal voor de positie van linksbuiten.
Bij Nantes kwam Boukhari tijdens de eerste seizoenshelft nauwelijks aan spelen toe. De afgelopen zomer van Ajax overgekomen Marokkaan mocht vier keer in de basis starten en kwam vijf keer als invaller binnen de lijnen. Hij scoorde twee keer.
De uitgesproken wens van Boukhari om weer te vertrekken bij Nantes werd als eerste opgepikt door FC Twente, waarna ook AZ belangstelling toonde. Met succes meldden de Alkmaarders zich in Frankrijk. De linkspoot wordt tot het einde van het seizoen gehuurd met een optie tot koop.
Dat hoofd van Materazzi is echt 2 keer zo groot dan dat van Markusquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:34 schreef BoNi het volgende:
Boukhari lekker op linksbuiten zetten, dan is hij niks waard....
![]()
![]()
[afbeelding]
Leuk voor Boukhari, maar als linksbuiten heb je er niet veel aan idd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:55 schreef Black-Death het volgende:
Boukhari dus definitief naar AZ
Edit: artikeltje:
[..]
VI.nl
Op het veld, als één van de elf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik geloof niet dat Davids komt tot ik 'm daadwerkelijk met eigen ogen tijdens een wedstrijd in een Ajax shirt heb gezien..
bron: www.vi.nlquote:Ajax oriënteert zich na verkoop Rosenberg
26/1/2007 8 :59
De winterse versterking bij Ajax blijft mogelijk niet beperkt tot het aantrekken van Leonardo van NAC Breda. Met het geld dat is vrijgekomen door de transfer van Markus Rosenberg naar Werder Bremen is er ruimte om nog een middenvelder aan te trekken.
Ajax incasseert 2,5 miljoen euro voor Rosenberg. De Amsterdamse club bereikte donderdag een akkoord met Werder over de transfer van de Zweed, die het zelf nog wel eens moet worden met de Duitsers.
De transfersom voor Rosenberg biedt Ajax de mogelijkheid zich de komende dagen nog eens goed te oriënteren op het aantrekken van een middenvelder. Coach Henk ten Cate heeft al meermaals laten weten een speler voor de middenlinie aan zijn selectie te willen toevoegen.
'We kijken inventief naar versterking', aldus technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Zo kort voor de deadline (31 januari, red.) zal het moeilijk worden, maar uiteraard kijken we voortdurend wat er mogelijk is. Ik reken nergens op, maar het kan snel gaan in deze wereld.'
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:47 schreef patrickt37 het volgende:
Ik werd daarnet gebeld door een vriend van de opa van een vriend van de moeder van Edgar.
Volgens hem heeft Edgar getekend bij Ajax voor 8 jaar. Met deze transfer zou 8 miljoen gemoeid zijn. Edgar is pas welkom wanneer hij het totale bedrag heeft overgemaakt.
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:02 schreef thewishmaster het volgende:
Bovendien is Willem II uit bijna zeker een plaats in de halve finale.
Daar heb je wel een punt, maar ik neem niet aan dat ze voor een tweede keer de mist ingaan daar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zei men dat twee jaar geleden ook niet?
En ik meen me iets te herrineren met voorronde CL dit jaar....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
2e keer de mist in gaan, kopenhagen iemandquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:05 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, maar ik neem niet aan dat ze voor een tweede keer de mist ingaan daar.
quote:'Transfer Rosales volgende week officieel'
Vrijdag 26 januari, door SV, Amsterdam, 10.47u GMT+01.00, Clarin
In de Argentijnse krant Clarin vertelt financieel bestuurder Héctor Grinberg van River Plate dat begin volgende week verwacht wordt dat de transfer van Mauro Rosales afgehandeld is.
Hij bevestigt ook dat Ajax en River Plate aan akkoord hebben bereikt over de transfer. 'De transfer is rond. Alleen van Lavezzi hebben we geleerd dat we niets bekend maken tot het moment er getekend is', aldus Grinberg. De beursnotering van Ajax veroorzaakt volgens de CFO veel vertraging, omdat er meer papierwerk aan te pas komt.
Rosales tekent aanstaande maandag of dinsdag een contact voor twee tot drie jaar bij River Plate, aldus Grinberg. Een transfersom is vooralsnog niet bekend gemaakt.
Laatste wedstrijd van Maxwell in Ajax-shirt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Zeker even wezen kijken of Ajax de tekenpremie al had overgemaakt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
I saw Davids on my lunch break today it looked like he just walked out of ABN AMRO (Liverpool Street) I reckon something is going on..he wouldn't even look at me.
![]()
![]()
Volgens mij iets van 5 miljoen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien is het al voorbij gekomen, maar voor hoeveel is Rosenberg eigenlijk gekocht door Ajax? Ik vind 2,5 mln voor hem nl niet veel.
Dat is waar. Alleen vind ik het best een goede voetballer, maar niet als buitenspeler.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is destijds voor 5 miljoen Euro gekocht, dus Ajax levert de helft in. Toch ben ik blij dat hij nu weg is voor 2,5 miljoen Euro, want anders zat hij toch maar een beetje duur op de tribune.
Xavi mag best komen hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:42 schreef Pritt het volgende:
Een topic of 10 geleden opperde ik dat Boukhari wel eens naar AZ zou kunnen gaan.
Ik hoop dat de nieuwe middenvelder geen Spaanse verrassing wordt.
Dat is een Braziliaan Portugees, pannekoek!quote:
Omdat ie daar aan het ballen is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een spaanse verassing?
Het is toch echt een braziliaan/portugees
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat ie daar aan het ballen is.![]()
Dat het een portugees is wist ik ook nog net!![]()
Maar die mag van mij naar amsterdam komen.![]()
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boukhari naar az. Nog een Ajacied daar
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dan zou Ruud van Nistelrooy ook een spaanse verassing zijn
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In elk geval een verassing uit spanje aangezien hij daar nu zit.![]()
Maar toch liever Deco![]()
Dat zijn er maar 10quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja kan een leuk elftal maken met alle oud-Ajacieden bij AZ, Feyenoord en PSV.
Henk Timmer, Dwight Tiendalli, Serginho Greene, Michael Reiziger, Tim de Cler, David Mendes da Silva, Nourdin Boukhari, Shota Arveladze, Angelos Charisteas en Patrick Kluivert.
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 10
Maar we kunnen natuurlijk Didulica op het middenveld erbij zetten
psv heeft Lamey toch ook nog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Of Ron Vlaar, is ook een Ajacied met zijn Ajax-posters op zijn kamer!![]()
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
psv heeft Lamey toch ook nog?
v.Geel weet allang wie die wilt hebben. Wees daar maar niet ongerust over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Coach is Van Gaal. Assistenten zijn Koeman, Wouters en Bruinslotquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat maakt dus twaalf (inclusief reservedoelman Joey Didulica).
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef fathank het volgende:
Ik snap niet dat van Geel zegt dat ze zich nog moeten orienteren. Je weet van te voren dat de kans bestaat dat er een speler vertrekt, waardoor er weer middelen vrij komen voor een nieuwe speler. Waarom heb je dan niet gewoon een scenario klaar liggen voor 't geval die speler ook daadwerkelijk verkocht wordt.
Die komt lekker op de bank als Schaars weer fit is.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Boukhari gaat het nog best leuk doen bij AZ denk ik.
Hij is erg wisselvallig maar kan echt leuk ballen hoor.
Bovendien heeft Babel z'n liefde voor Arsenal (en Henry) nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, ze zijn niet achterlijk hoor.
De geruchten over Babels vertrek naar Arsenal zijn trouwens onzin. HIj schijnt bij te willen tekenen.
En hij bezocht Arsenal (rond de jaarwisseling) omdat hij naar Van Persie (vriend van Ryan) ging om de kleine te bewonderen.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:24 schreef Jasza het volgende:
![]()
![]()
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speeltquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Jasza het volgende:
Now rumoured on other boards that he's going to PSV.
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische stafquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi de 11e man zijn in het ex-Ajax team dat bij PSV,Feyenoord en AZ speelt
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Dan mag hij wel naar Ajax komen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die 11e hebben we al gevonden. Dat is Lamey. En dan hebben zelfs nog een reservekeeper en een volledige technische staf
Er zijn er 6 wel opgeleid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Maar de helft is niet opgeleid door Ajax.
Idem.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |