Check.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Zet dan gelijk deze erin: Rijbewijs met hoed en schmink. #4
Flink ge update.
Niet, gok ik. Werd vanochtend ook niet gezegd. Want Oversight is zelf naar de media gestapt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Mooi -- vanavond in het 8 uur journaal net na het weer, gok ik. Ben benieuwd hoe Philip 'Fok!' gaat uitspreken.
TV digitaal extra nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is de enige keer dat ik ooit écht blij ben met met digitale tv sinds ik hustler niet meer ontvang
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
handig voor over 15 minuutjes
http://www.rijnmond.nl/ho(...)algemeen/frequenties
nee het moet volgens je levensovertuiging ( volgens mij ).quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef koemleit het volgende:
Hoe langer ik er over nadenk hoe meer waarschijnlijk het me lijkt. Man komt bij de gemeente en zegt: "ik zie er elke dag zo uit" Gemeente zegt: "ja op je ID bewijs moet je eruit zien zoals je er elke dag uitziet" "dus OS krijgt ID kaart"
Het systeem is wel erg makkelijk te fucken zeg![]()
strakke actie
Paspoortwetquote:Artikel 54
1.
Een reisdocument wordt ingehouden, indien:
a.
het van rechtswege is vervallen ingevolge artikel 47 of 48;
b.
het zodanig is beschadigd dat daarin opgenomen beveiligingskenmerken zijn aangetast, gegevens niet meer leesbaar zijn of een deel ervan ontbreekt;
c.
in of aan het document wijzigingen zijn aangebracht of aantekeningen zijn gesteld door een onbevoegde;
d.
de foto van de houder niet langer voldoende gelijkenis vertoont;
e.
blijkt dat daarin abusievelijk verkeerde gegevens zijn vermeld dan wel anderszins fouten zijn gemaakt bij de vervaardiging van het reisdocument.
dan kom je op een mooi puntquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef sigme het volgende:
't Gaat 'm wel z'n identiteitskaart kosten, deze rel:
[..]
Paspoortwet
Let wel: dit doet niets af aan de wettigheid en geldigheid van de aanvraag & verstrekking.
moet hij gestraft worden, omdat hij een klokkenluider is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:35 schreef sigme het volgende:
't Gaat 'm wel z'n identiteitskaart kosten, deze rel:
[..]
Paspoortwet
Let wel: dit doet niets af aan de wettigheid en geldigheid van de aanvraag & verstrekking.
dit heeft niks met klokkenluider te maken du einsteinquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
moet hij gestraft worden, omdat hij een klokkenluider is?
Volgens mij zijn in het verleden, klokkenluiders niet gestraft.
Even Quoten voor Oversightquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Tevens hij lijkt er wel op, bouw van het gezicht en dergelijke, het is Oversight echt zelf.
Alleen dan niet herkenbaar
Maar volgens mij kan dit er nog om gaan hoor, volgens mij is er nog de kans dat hij zen ID en rijbewijs houdt.
Ook al raakt hij ze kwijt, hij zou wel een nieuwe van de overheid krijgen.
En ik vind deze rel echt wel 30 euro waard.
Als hij hem kwijt raakt, betaal ik die 30 euro wel. voor zijn nieuwe ID.
die worden juist beschermd door de wet .quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
quote:Tevens hij lijkt er wel op, bouw van het gezicht en dergelijke, het is Oversight echt zelf.
Alleen dan niet herkenbaar
Maar volgens mij kan dit er nog om gaan hoor, volgens mij is er nog de kans dat hij zen ID en rijbewijs houdt.
Ook al raakt hij ze kwijt, hij zou wel een nieuwe van de overheid krijgen.
En ik vind deze rel echt wel 30 euro waard.
jawel, hij heeft aan, dat er een flinke lek zit in dit allesquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:40 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit heeft niks met klokkenluider te maken du einstein
Waar is Bernhard als je 'm nodig hebt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef seekfaM het volgende:
Yo no se.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
dan kom je op een mooi punt
WIE bepaald wat voldoende gelijkenis is ?
En is de gelijkenis opeens wel "voldoende" (zet voldoende eens in een kader) als hij de schmink op zak heeft zich ter plekke even opmaakt zoals hij dat graag doet.... ?
jep en dan had ie ook aan kunnen geven zonder zichzelf zo te sminkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef seekfaM het volgende:
[..]
jawel, hij heeft aan, dat er een flinke lek zit in dit alles
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep en dan had ie ook aan kunnen geven zonder zichzelf zo te sminken
En een klokkenluider ben je pas als je binnen je eigen bedrijf misstanden aankaart. Niet als je misstanden van de overheid aankaart.
proces waar heb je het over?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef sigme het volgende:
Mirage, ik heb al lang aangeboden mee te betalen aan een proces, als dat nodig is.
Als die domoren het op een proces laten aankomen..
Ik hou het in mijn achterhoofd... hartelijk dank voor in ieder geval het gebaar !quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef sigme het volgende:
Mirage, ik heb al lang aangeboden mee te betalen aan een proces, als dat nodig is.
Als die domoren het op een proces laten aankomen..
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef Hertog_Martin het volgende:http://www.theregister.co.uk/2007/01/25/the_joker_gets_id/
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Soms moet je din gen niet zomaar aannemen.
Wie zegt dat hij niet voor de overheid werkt ?
prachtvoorbeeld geef je hier![]()
al werkt ie voor de overheid dan maakt deze actie hem nog geen klokkenluider trust me....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben je nou mij aan het overtuigen ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
al werkt ie voor de overheid dan maakt deze actie hem nog geen klokkenluider trust me....
En ze doen hem heus geen proces of iets aan hoor
o.a. want jij insinueert door je "die worden juist beschermd post" dat OS een klokkenluider is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ben je nou mij aan het overtuigen ?
dat is wederom een aaname..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:49 schreef koemleit het volgende:
[..]
o.a. want jij insinueert door je "die worden juist beschermd post" dat OS een klokkenluider is.
Alleen artikel 28PUN lijkt me van toepassing .. PUB gaat over uitvoering buitenland, PUNA over de Antillen en PUKmar over de marechaussee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Yo no se.
He, kan jij me vertellen waar ik deze artikels kompleet kan vinden?
De regelgeving houdt echter rekening met uitzonderingsgevallen op medische, godsdienstige en levensbeschouwelijke gronden (artikel 28 PUN, art. 42. PUB, art. 40 PUNA en art. 17 PUKMar). Het is aan de uitgevende instantie om vast te stellen of in deze gevallen sprake is van een uitzonderingsbepaling.
bvd.
quote:Artikel 28
1. Bij het indienen van een aanvraag voor een reisdocument wordt een pasfoto overgelegd die een goedgelijkend beeld van de aanvrager geeft.
2. De overgelegde pasfoto voldoet aan de acceptatiecriteria van de in bijlage L bij deze regeling opgenomen fotomatrix.
3. In afwijking van het tweede lid kan een pasfoto worden geaccepteerd indien de aanvrager heeft aangetoond dat godsdienstige of levensbeschouwelijke redenen zich verzetten tegen het niet bedekken van het hoofd.
4. In afwijking van het tweede lid kan een pasfoto worden geaccepteerd indien op grond van objectief vast te stellen medische redenen, door de aanvrager niet kan worden voldaan aan alle in de fotomatrix opgenomen acceptatiecriteria. Bij gerede twijfel kan van de aanvrager worden verlangd, dat deze daartoe een door een bevoegde arts of medische instelling ondertekende verklaring overlegt.
Ik sta voor m'n woord, en ik bood dit bij een van de allereerste topics hierover al aan. Nog ver voordat het een echte aanvraag was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik hou het in mijn achterhoofd... hartelijk dank voor in ieder geval het gebaar !
Vandaar die opmerking ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef Mirage het volgende:
[..]
jep maar daarmee insinueer jij ook dat je denkt dat hij een klokkenluider is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is wederom een aaname..
ik reageer op een berichtje door een feitje neer te zetten.
Wel eens aan gedacht dat als de kans er is, Oversight een proces begint?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
proces waar heb je het over?
alsof hier een proces uit komt, omdat iemand zo'n id kaart heeft aangevraagd
waartegen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat als de kans er is, Oversight een proces begint?
is OS er zelf dan ook? of over OS?, want ik ben er dan namelijk nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Mirage het volgende:
18.30 Stand.Cafe met OS
Dat hangt af van wat er nu gaat gebeuren, nietwaar?quote:
stand.cafe?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Mirage het volgende:
18.30 Stand.Cafe met OS
komt dat op tv oid? Wtf is hetquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Mirage het volgende:
18.30 Stand.Cafe met OS
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Drugshond het volgende:
toppie OP, hulde voor al het werk.
www.idbewijs.nlquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
kan dit topic niet bij de aangekondige topics in de forumindex?kunnen niet fok!kers hem ook vinden
![]()
![]()
Het linkje naar jouw interview doet het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
www.idbewijs.nl
Super verzameling inmiddels !!!!!!!!
daarboven wel ergens, deze doet het idd niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het linkje naar jouw interview doet het niet.
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
www.idbewijs.nl
Super verzameling inmiddels !!!!!!!!
Heb die ook weer toegevoegd aan de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Mirage het volgende:
Oversight is hot, maar wat vindt Mirage ervan?
Het lijkt erop dat de DNS nog niet bij iedere ISP is bijgewerkt. Het zou volgens mij moeten linken naar http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs .quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?
cache/cookies legenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?
aah. Dan is mn dns nog fucked. Aangezien ik dus op het LEF forum uit kwamquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de DNS nog niet bij iedere ISP is bijgewerkt. Het zou volgens mij moeten linken naar http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs .
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb die ook weer toegevoegd aan de OP![]()
nee hoor.quote:
Reuters? Dan zullen vele andere buitenlandse media dit bericht overnemen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whahahaha
Reuters
http://today.reuters.co.uk/news/articlenews.aspx?type=oddlyEnoughNews&storyID=2007-01-25T164115Z_01_L25566431_RTRIDST_0_OUKOE-UK-DUTCH-JOKER.XML&WTmodLoc=NewsLanding-C11-Odd-2
jezus ik zeg alleen wat er op de radio gezegd wordt. Dat hij zich hier niet bij neerlegd kan iedere bosjosti bedenken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor.
Dat willen ze graag... we moeten nog maar afwachten of ze inderdaad een punt hebben dat onderbouwbaar is.
Weer wordt zomaar aangenomen wat gezegd wordt![]()
kijk naar de wet...
Ja zijn er al een paar denk ik, deze in elk geval al, helaas heeft reuters er geen foto bij gedaan dus die zal wel niet overgenomen worden ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reuters? Dan zullen vele andere buitenlandse media dit bericht overnemen!
Ik ken een australier met die achternaam, zat al heel vreemd te kijken net.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Engeland is geen goed voorbeeld...
heb je zijn naam goed gelezen ?
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Man dressed as The Joker gets ID card - The Register
ik denk het nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik denk dat dit ook wel aan het eind v/h jaar in jaaroverzicht komt. hoor het hele dag al op radio nieuws
volkskrantquote:Man moet id-kaart met clownsfoto inleveren
ANP
HELLEVOETSLUIS - De man uit Hellevoetsluis die een identiteitskaart wist te bemachtigen waarop hij als clown staat afgebeeld, moet het document inleveren. Dat heeft de gemeente donderdagavond bekendgemaakt.
afbeelding
Verantwoordelijk minister Atzo Nicolaï (Bestuurlijke Vernieuwing) is blij met het besluit. De bewindsman gaat nog wel aan de burgemeester vragen wat er nu precies is gebeurd. Als daar lessen uit zijn te leren, zal het ministerie die delen met alle gemeenten, aldus de woordvoerder van Nicolaï.
De man schminkte zichzelf voor de identiteitskaart als De Joker, naar het personage in de Batman-films. Ook zette hij een hoedje op. De strenge regels waaraan een pasfoto moet voldoen, omzeilde hij door te zeggen dat de uitdossing bij zijn levensovertuiging hoorde. De gemeente ging daarmee akkoord.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken verscherpte vorig jaar de regels voor pasfoto's, vanwege de invoering van het nieuwe elektronische paspoort, dat in augustus werd ingevoerd. Zo mogen mensen op de pasfoto's niet meer lachen, moeten ze neutraal kijken en de mond gesloten houden. Een hoofddoek mag, om religieuze redenen, maar het hele gezicht moet goed te zien zijn.
De man uit Hellevoetsluis, werkzaam in de beveiliging, wilde aantonen dat de huidige regels niet voldoen. Ook wil hij niet dat zijn gegevens op de chip worden opgenomen, waarvan de nieuwe paspoorten zijn voorzien. De hoed en de zwarte schmink zouden het maken van een gelaatsscan bemoeilijken. ‘Ik heb woensdag met succes een rijbewijs aangevraagd bij de gemeente, wederom met een foto waarop ik als De Joker geschminkt ben’, aldus de 35-jarige man.
Sterker nog het staat er niet eens opquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef beertenderrr het volgende:
GS loopt dit natuurlijk helemaal af te kraken omdat het een fok! lid betreft
Die hadden we al, zie mijn overzicht op pagina 1.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Man dressed as The Joker gets ID card - The Register
Deze nog niet: http://www.nrc.nl/binnenl(...)rt_met_clown-pasfotoquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hadden we al, zie mijn overzicht op pagina 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |