komt dat op tv oid? Wtf is hetquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Mirage het volgende:
18.30 Stand.Cafe met OS
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Drugshond het volgende:
toppie OP, hulde voor al het werk.
www.idbewijs.nlquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
kan dit topic niet bij de aangekondige topics in de forumindex?kunnen niet fok!kers hem ook vinden
![]()
![]()
Het linkje naar jouw interview doet het niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
www.idbewijs.nl
Super verzameling inmiddels !!!!!!!!
daarboven wel ergens, deze doet het idd niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het linkje naar jouw interview doet het niet.
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
www.idbewijs.nl
Super verzameling inmiddels !!!!!!!!
Heb die ook weer toegevoegd aan de OPquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Mirage het volgende:
Oversight is hot, maar wat vindt Mirage ervan?
Het lijkt erop dat de DNS nog niet bij iedere ISP is bijgewerkt. Het zou volgens mij moeten linken naar http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs .quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?
cache/cookies legenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
misschien ligt het aan mij hoor,maar vanmiddag kwam ik ook al gewoon in het LEF forum uit. En nu weer. Is dit de bedoeling?
aah. Dan is mn dns nog fucked. Aangezien ik dus op het LEF forum uit kwamquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de DNS nog niet bij iedere ISP is bijgewerkt. Het zou volgens mij moeten linken naar http://frontpage.fok.nl/page/idbewijs .
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heb die ook weer toegevoegd aan de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |