Ja, echt top van de FP mensenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:07 schreef Mirage het volgende:
Even over iets uit het vorige topic...
ik mis de helft met alle foon,mails rammelende dingen etc...
de Frontpage heeft FOK! op de foto's gezet om te voorkomen dat het complete overzicht van de Frontpage zo over genomen wordt... dat is in overleg gegaan.
De mensen die dit in elkaar hebben gezet hebben hier in no time en heel onverwacht heel hard aan gewerkt.
Dat het niet verplicht is, of kan zijn, om je regieuze hoofddeksels die je op een paspoort iod laat vereeuwigen, in het dagelijks leven steeds te dragen.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:07 schreef Mirage het volgende:
Even over iets uit het vorige topic...
ik mis de helft met alle foon,mails rammelende dingen etc...
de Frontpage heeft FOK! op de foto's gezet om te voorkomen dat het complete overzicht van de Frontpage zo over genomen wordt... dat is in overleg gegaan.
De mensen die dit in elkaar hebben gezet hebben hier in no time en heel onverwacht heel hard aan gewerkt.
Lijkt mij dat die foto's van de AD-website gewoon door het AD zijn gemaakt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja, echt top van de FP mensen.
Nog een vraagje trouwens, Op de FP staan bewerkte foto's ( dus naam weg gesoept, en met FOK! ) er op, maar hoe komt het dan dat er nog meer foto's zijn, ( ook zonder bewerking ), zo komt uiteindelijk toch nog de identiteit bovenwater, is dit expres gedaan, dagbladen enzo, de echte foto's te geven ( verkopen?? ) en Fok! de bewerkte? omdat het anders ook niet interressant was voor het nieuws enzo?
Er postte op het nos-forum een transgender iets naar aanleiding van Oversights actie:quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:24 schreef nokwanda het volgende:
Ja... hoe zit dat bijvoorbeeld met transgenders dan? Om maar even een extreem te noemen. Vraag ik me al een tijdje af.
quote:Zou de man uit Hellevoetssluit enig idee hebben wat voor problemen hij nu veroorzaakt?
Op dit moment zegt de wet dat transseksuelen en transgendere mensen hun geboortegeslacht houden tot het moment na de geslachtsoperatie. Om een geslachtsoperatie te krijgen is een procedure nodig die minstens 4 jaar duurt. Binnen deze procedure zal men minimaal 3 jaar 24 uur per dag, 7 dagen per week in de nieuwe genderrol moeten leven. Voor de meeste mensen, ook voor mij, is dit geen straf maar een bevrijding.
Waar ik nu bang voor ben is dat naar aanleiding van deze man de regel gewijzigd wordt in iets als "je mag niet zonder make-up of schminck op de pasfoto voor een ID-kaart". U voelt 'm al aankomen: kom ik bij de ambtenaar, die eist dat ik met een pasfoto kom van mijn gezicht zonder make-up, dus in een vorm die zeker niet bij mij past. Vervolgens wordt er een ID-kaart gemaakt, waarbij de controleur van die kaart zegt: "leuk dat u make-up draagt, maar zo kan ik niet zien of de pasfoto wel-of-niet klopt - haal dus uw make-up maar van uw gezicht".
Natuurlijk - ik weet ook wel dat dit in de praktijk -gelukkig- veel soepeler loopt, dat er kaartjes met 2 pasfoto's te maken zijn, dat controleurs ook best begrijpen dat het voor ons ook niet altijd even simpel is. Maar feit blijft dat als de regels door deze actie aangepast worden het voor ons als transgenders en transseksuelen moeilijker wordt om zo te leven als dat het beste bij ons past en dat het voor strenge regelneven gemakkelijker wordt om ons leven veel moeilijker te maken dan nodig is...
http://www.nosforum.nl/forum.php/list_messages/1246
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef Bupatih het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_rondom_.27FOK.21.27
Er zal hier iemand moeten gaan dokkequote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef Burbo het volgende:
Je krijgt van mij 5 euro als het lukt.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef Bupatih het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)_rondom_.27FOK.21.27
ik ookquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef Youssef het volgende:
"Moet je zien"
Op http://www.uitzendinggemist.nl
Bedankt, heb het aan mijn oversight (haha leuk woordje snap je hem overzicht oversight.. hihi) toegevoegd:quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef Youssef het volgende:
"Moet je zien"
Op http://www.uitzendinggemist.nl
handig voor over 15 minuutjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Ja help, om 17.00 uur is OS op Rijnmond tv, wie taped 'm voor me op de PC??
Geen stream?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
handig voor over 15 minuutjes
http://www.rijnmond.nl/ho(...)algemeen/frequenties
dat is wat veel mensen denken en OverSight steeds weer ontkent/omheen lult.quote:"Meneer heeft bij zijn aanvraag niet de waarheid vertelt. Mogelijk trekt de burgemeester zijn id-kaart in", aldus de voorlichter.
dat wordt nog een lange procedure volgens mij.quote:De gemeente heeft aangekondigd de zaak opnieuw te gaan bekijken.
Dit is de enige keer dat ik ooit écht blij ben met met digitale tv sinds ik hustler niet meer ontvangquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef GSMboy het volgende:
Mooi, TV Rijnmond is ook hier op de digi TV
Ik ga kijken!
Is het ondertussen bekend dat het bolwerk fok! achter deze actie zit?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef SigmundFreud het volgende:
Mooi -- vanavond in het 8 uur journaal net na het weer, gok ik. Ben benieuwd hoe Philip 'Fok!' gaat uitspreken.
Zet dan gelijk deze erin: Rijbewijs met hoed en schmink. #4quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
RADIOFRAGMENT Everst staat op: HIER
kan een modje deze nog ff in de OP gooien? omdat er een mod heeft lopen editten kan ik het zelf niet meer
Gedaan en de vergrendeling van de post afgehaald. Als het goed is kun je gewoon weer de edit gebruiken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:50 schreef Ou-Tannu het volgende:
RADIOFRAGMENT Everst staat op: HIER
kan een modje deze nog ff in de OP gooien? omdat er een mod heeft lopen editten kan ik het zelf niet meer
think not. het was toch een individuele actie? en hij heeft z'n redenen al dan niet moreel juist.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Is het ondertussen bekend dat het bolwerk fok! achter deze actie zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |