de brief is van gisteren ....dus er kan veel info instaan over jullie weet welquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Er is veel uit de brief gehaald. Natasia vindt het zonde.
Brainless heeft het weer over Nena pfffff.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef avonne het volgende:
donderdag 18:30 Paard rijden
volgens de weblog van Brian komt Lesley morgen
Volgens mij ligt de tijd dat iemand nog een boner van tekst kon krijgen ongeveer 30 jaar achter onsquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Wel raar ergens dat prive post van bij voorbeeld ouders of partners eerst door de redactie word gelezen. Ik schrijf zelf altijd hele vunzige brieven...dus ik zie Stijn al met een boner rondlopen.
Precies, en mocht Lesley morgen komen dan instrueert de regie haar heus wel om erover te zwijgen verwacht ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef snetje het volgende:
[..]
de brief is van gisteren ....dus er kan veel info instaan over jullie weet wel![]()
Dan verzin je toch wat vaags.... "Bijna ontslagdag" ofzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef uniekhoorn het volgende:
er gebeurt niet zoveel
Nu nog in een taal!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
The strong are built when in hurt,
They confront their dirt.
Be alert as only few will hand you dessert.
sterk, Brian, diep !
Braaaainstorm.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Ja en dan vind tie dat nena eruit moet, want die doet niets..........net alsof wij zitten te wachten op die bout-gedichtjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Ik wil dat die gitaar van Brian afgepakt wordt. Het slaat kant noch wal wat hij zit plengelen. Dichten kan ie niet, gitaar "spelen" is ook ruk.![]()
Hoezo? Het dekt de lading wel!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Heeft Huub weer kut deze maand??quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Ja nL wilde nog ff nadenken over die video en Zdngmw zei dat doe je maar onder het pizza bestellen. DAt zegt genoeg over haar toch ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Nattedingus was meer gemotioneerd over zijn kind dan dat natasie het was.
Bijna ontslagdag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Sorry, niemand maakte een COS en ik ben vandaag er fantasieloos... Maak er wat leuks vanquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Dom Konijn wil neuken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
papa is een telefoonquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Huub Hefner strikes again.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
papa is een telefoon
Is Huub game master of puppet?
Welkom in Legoland
watch out who hands you dessert!
Of.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
papa is een telefoon
Is Huub game master of puppet?
Welkom in Legoland
watch out who hands you dessert!
quote:
Ik heb het idee dat dat niet lang meer gaat duren. Poll erover maken ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang gaat het trouwens duren voor Natasia en Brian hun sexuele frustraties op elkaar gaan botvieren??
Wilgo lijkt al afgeschreven te zijn, Nena is nu duidelijk te hoog gegrepen en die zogenaamde verliefdheid van Natasia neem ik ook met een korreltje zout (lees: een zoutvaatje vol)
Hee, daar hebben we de man die DGK absoluut niet volgt weer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of.
Een stel randdebielen in 1 huis.
'een rustige boel'quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, niemand maakte een COS en ik ben vandaag er fantasieloos... Maak er wat leuks van![]()
Nee...... die bewaren we voor volgende week vrijdag..... als de dames the playboyvilla betredenquote:
Het is dan ook ZO erg te hopen dat Brian zijn motivatie mag geven als het er nog alle schijn van heeft dat het gaat lukken om nena eruit te stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Miraaa het volgende:
Die Brain is echt helemaal geobserdeerd door Nena.![]()
Gewoon morgen allemaal tegen stemmen ( huub, sylvia en Ilona ) hoppa allemaal.
En dan staat Brian met zijn afscheidsgedichie en zijn gitaartje.....![]()
Die 2 (brain en Natas) alsof ze al aan het pakken is. Die 2 zijn zo zeker van hun zaak.
Ja, maar in feite kun je ongezien die titel gebruiken. Huub gaat wel weer iets flikken vooordat we aan 300 posts zittenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee...... die bewaren we voor volgende week vrijdag..... als de dames the playboyvilla betreden![]()
Hij mag niet van DGK jammer hequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Ow ja, wie gaat er mogen nou naar het Leidseplein om Brian uit te lachen?
'k Hoor hem gelijk op de melodie van "Pappa is a rolling stone"quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, papa is een telefoon! Die's leuk!
Ehm....... Brian zit opgesloten in oneindige luxe...... die kan dus niet zo ff besluiten dat hij naar het Leidseplein gaat..... dat was een beetje een foutje in de planning van Brian... gaat niet door dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Ow ja, wie gaat er mogen nou naar het Leidseplein om Brian uit te lachen?
Jij bent nog gemener dan ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dan ook ZO erg te hopen dat Brian zijn motivatie mag geven als het er nog alle schijn van heeft dat het gaat lukken om nena eruit te stemmen.
Echt niet?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm....... Brian zit opgesloten in oneindige luxe...... die kan dus niet zo ff besluiten dat hij naar het Leidseplein gaat..... dat was een beetje een foutje in de planning van Brian... gaat niet door dus.
Leef je ook nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of.
Een stel randdebielen in 1 huis.
Nee die zitten te pokeren in het kantoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en consorten slapen al neem ik aan?
Dankje.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee die zitten te pokeren in het kantoor.![]()
Gezellig he!quote:
Hij kan ook driedubbel zijn!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
Ze gaan vragen of Huub een dubbele agenda heeft.
Dat denk ik eigenlijk wel maar dan stemt Ilona of Syl wel tegen. Dan is Huub weer gevrijwaard.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:15 schreef Kinga het volgende:
Huub liegt nu vol in hun gezicht.... of hij stemt haar keihard eruit.
Nou..... je lacht er wel om maar.....quote:
En dan nu "Villa Vandaag" van 2 uurtjes later....quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:28 schreef Leandra het volgende:
Is al duidelijk of Brian niet mag komen "dichten" op t Leidseplein vanwege "gewogen en te licht bevonden" of om wat anders??
Of simpelweg omdat Brian zelf even geregeld heeft dat hij naar buiten zou gaan, terwijl uitjes alleen maar op initiatief van de redactie zijn.
Ik vond het al vaag dat Brian zo even dacht te kunnen toezeggen dat hij daar wel zou zijn.
Iedere stap buiten de poort heeft normaal een stemming nodig.
quote:14:25 - Geestelijke vrijheid
Brian dacht alles voor de gedichtendag in kannen en kruiken te hebben. Hij heeft immers gebeld met de organisatie en geregeld dat hij morgen op het Leidseplein een gedicht mag voor dragen. Echter één klein detail: hij zit in De Gouden Kooi. Hij is nog steeds een Miljonair, opgesloten in luxe. Zijn uitstapje gaat dan ook niet door, want uitstapjes moeten normaal gesproken verdiend worden. De poëet geeft echter niet op en belt vandaag weer met de organisatie om zijn situatie uit te leggen. “Misschien kan ik een voorstel maken om dichters hier uit te nodigen”, oppert Brian. Dit gaat hij dan ook doen.
Ik hoop dat ze doorgaan met hun eerste plan. Huub mee stemmen en Ilona en Sil tegenstemmen. Daar heeft hij winst mee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel maar dan stemt Ilona of Syl wel tegen. Dan is Huub weer gevrijwaard.
Ai, ik was een paar secondjes eerder Sug4r.....quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef Sug4r het volgende:
Bart lacht het hardst om zijn eigen grappen, hoe triest
ho,sorry ik bedoelde deze natuurlijkquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Ai, ik was een paar secondjes eerder Sug4r.....![]()
Het staat volgens eigen zeggen al op zijn web-logquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
Bart vraagt nu onomwonden aan Huub: "Heb jij een dubbele agenda?
Huub ontktent. "Ik wil er gewoon iemand uit hebben. Nog niet eens per se Nena hoor.. maar ik wil er iemand uit hebben."
Huub kan dit volhouden omdat hij gewoon tegen Nena kan stemmen. llona redt Nena toch wel. Perfect dus.
En wél eerst die motivaties, vooral van Brian. Miraa, dat afscheidsgedicht, hopelijk doet ie dat.![]()
Alsof Huub dat zou bevestigen...quote:Bart vraagt nu onomwonden aan Huub: "Heb jij een dubbele agenda?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Ai, ik was een paar secondjes eerder Sug4r.....![]()
Zeker weten! Telefoon uit en zo..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Het staat volgens eigen zeggen al op zijn web-log![]()
Maar ik ga echt om 8 uur kijken.![]()
Misschien wel door lichaamstaal.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Alsof Huub dat zou bevestigen...![]()
nu lachen ze nog..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:24 schreef uitgeslapen het volgende:
Moehahahaha, de mean four vragen zich af of er taart is voor morgen...
Inderdaad, ze moeten gewoon allemaal tegen stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:21 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop echt dat Ilona en Sylvia tegenstemmen...... Ilona zou wel eens kunnen breken onder de angst van afkeuring. Ze is sowieso minder standvastig dan Sylvia (die kan het ook geen bal schelen dat anderen haar of niet mogen)
mediamarkt, Kruidvat 117 euroquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Leuk die fotolijstjes met die wisselende foto's erin, waar krijg je die?
gewoon bij dixons of zo.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Denk dat ze hem aardig kon domineren, hij wordt een beetje onderdanig bij haarquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
'k Hoor hem gelijk op de melodie van "Pappa is a rolling stone"![]()
Krijg trouwens het idee dat .NL nog steeds heel veel voelt voor z'n ex. Hoe hij over haar praat enzo.
stiekum verliefd op Huubquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Op de tien site wordt gesuggereerd dat Nathanael biseksueel is btw.
Gert, wat zei hij zo ongeveer over Nena?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Scherpe analyse van Nena's gedrag weer door Huub.
Dat moet hij echt "intern" houden denk. Dit voelen de anderen vanzelf wel aan. Beter denk ik om enige twijfel te laten bestaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:25 schreef avonne het volgende:
Huub wil morgen bij de stemronde een speech houden over verbondenheid of zoiets, en dan keihard neer zetten dat zij een sterke groep van 4 zijn. En dat er dan vanaf morgenavond definitief 2 kampen zijn.
Nena gaat er mee akkoord.
De reactie van Ilona ( de eeuwige vredestichter) heb ik gemist.
rond de 120 heb er eentje besteld. Jah I know..was weer een opwelling.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
het zal zeker meetellen voor een volgende keerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat NL niet bestraft is voor dat gedoe op vrijdagavond, dat hij huub wilde aanvliegen.![]()
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat NL niet bestraft is voor dat gedoe op vrijdagavond, dat hij huub wilde aanvliegen.![]()
Ja vind ik ook, dit moeten ze niet laten gaan tot hij nog een keer in de fout gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?
Nathanael had natuurlijk al een waarschuwing (gele kaart)........ en 2 waarschuwingen is exit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef spookvrouw het volgende:
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?
waarom niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, dit moeten ze niet laten gaan tot hij nog een keer in de fout gaat.
Nounou....valt toch ook wel weer mee?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
[knipp]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Op de tien site wordt gesuggereerd dat Nathanael biseksueel is btw.
Dat hij haar op zich als mens heel erg waardeert, maar dat Nena erg gevoelig is voor groepsdruk, en haar daarom niet helemaal kan vertrouwen. Dit komt volgens Huub vooral ook door haar leeftijd: Nena is snel geneigd iets van anderen, ouderen, aan te nemen, vooral als twee of drie mensen tegelijk hetzelfde tegen haar zeggen. Daarom sluit hij het niet helemaal uit dat Nena alsnog kan switchen in de toekomst, als Bart, Brian en Nathanael haar bewerken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gert, wat zei hij zo ongeveer over Nena?
was de echte logquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
fake log op 3
dat weet ik. Ik vind het alleen raar dat zijn uitlokkende gedrag naar Huub 's nachts ongestraft blijft.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nathanael had natuurlijk al een waarschuwing (gele kaart)........ en 2 waarschuwingen is exit.
misschien hebben ze meelij met hun omdat ze zo duidelijk losers zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Hoe er zeer eenzijdig filmpjes getoond worden en hoe oneerlijk de redactie bezig is.
Ik zie niet in waarom Leslie onbeperkt van alles met dooie diender Boer Bart Driessen uitvreet zonder dat dat plasmagroot in de groep komt op een crusiaal moment. Natasia die hier totaal anders in mag blijven en allerhande privileges vanzelfsprekend heeft en Natanael heeft nu ook meer privileges blijkt te krijgen op spel moment waarbij het manipulatief is. Wat een waardeloze zooi is die gouden kooi zeg! Ik mag de bedenkers van dit waardeloze gemanipiuleer ( DE ACHTERKAMER VAN DE GOUDEN KOOI ) dus absoluut niet.
Dan blokt Ilona het alsnogquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop zo dat Huub een spelletje speelt met Nena en dat ze er keihard uitgerot wordt.....![]()
Die gaat Amersfoort halen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Verheug me op morgen. Natasia schreeuwt heel Eemnes bij elkaar dan. Hilarisch.
Ilona hoort natuurlijk ook bij HINS...... en die zal ze meer als een vertrouwde en betrouwbare "oudere" persoon zien dan Natasia en Nathanael.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Hmm.. dit hebben we vaker gehoord van Nena.. maar toch heb ik het gevoel dat ze nu 100% definitief voor de club van Huub heeft gekozen
Ik heb er ook al een staan hier. Was ook in een opwelling. Zal wel weer aardig wat kosten aan stroom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
rond de 120 heb er eentje besteld. Jah I know..was weer een opwelling.
hmm.. ok ik denk dat ik maar even niet reageer. Je nickname zegt hetzelf al.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.
Je bent echt een achterlijke randdebiel he? Het is niet gespeeld blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.
Vergeet dat maar, want geen van de drie wil Nena eruit hebben. Dus Huub's stem is niet boeiend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop zo dat Huub een spelletje speelt met Nena en dat ze er keihard uitgerot wordt.....![]()
Misschien ga ik wel cancellen. Maar ik heb echt een koopzieke online shopping experience week achter de rug want ik wil m'n appartement inrichten lol.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een staan hier. Was ook in een opwelling. Zal wel weer aardig wat kosten aan stroom.
Ik snap niet goed dat ze nog niet doorhebben dat Natasia de oorzaak is dat veel mensen niet meer of zelden kijken naar DGK.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Joh!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ach, ik vind het alleen maar grappig nou... Die maakt zichzelf belachelijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat ze nog niet doorhebben dat Natasia de oorzaak is dat veel mensen niet meer of zelden kijken naar DGK.
* spookvrouw houdt oordopjes bij de hand voor het geval dat gekrijs amsterdam bereiktquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra doet dr gehoorapparaten gewoon niet in![]()
Vind zo'n lijstje niet misstaan in een woning hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel cancellen. Maar ik heb echt een koopzieke online shopping experience week achter de rug want ik wil m'n appartement inrichten lol.
De bewoners shoppen die alleen bij de kijkshop?
Gaat iemand deze scene nog opnemen morgen? Ik ben bang dat ik rond dat tijdstip nog niet thuis ben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
BB had toch ook altijd alleen kijkshop prul.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel cancellen. Maar ik heb echt een koopzieke online shopping experience week achter de rug want ik wil m'n appartement inrichten lol.
De bewoners shoppen die alleen bij de kijkshop?
Tja......het zal een droom blijven ben ik bang ja......quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, want geen van de drie wil Nena eruit hebben. Dus Huub's stem is niet boeiend.
Ik meende ook Gouden Natanael te zien staan (dus zonder H).quote:
De lijstjes schijnen van Samsung te zijn...had er ook al eens naar geinformeerd...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
BB had toch ook altijd alleen kijkshop prul.
Ik kan die stem niet meer horen, steeds dat herhalen brrr en die kop al helemaal niet meer zienquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ach, ik vind het alleen maar grappig nou... Die maakt zichzelf belachelijk.
Ik heb misschien niet zo'n hele goede, maar als je niet recht ervoor staat, is het beeld al flink beroerder. Dus echt enthousiast ben ik niet. Maar het idee op zich is wel leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind zo'n lijstje niet misstaan in een woning hoor![]()
Dat is voor Brian een 2de natuur..... zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten immersquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
Brian houdt er stiekem rekening mee dat hij genaaid kan worden.
Ik ben bang dat het met een sisser gaat aflopen. We verwachten er te veel van denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Gaat iemand deze scene nog opnemen morgen? Ik ben bang dat ik rond dat tijdstip nog niet thuis ben.![]()
Denk ook dat het met een sisser afloopt ze houden er nu al rekening mee dat huub gaat tegenstemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het met een sisser gaat aflopen. We verwachten er te veel van denk ik.
Als Huub echt een toespraak gaat houden, zou dat de avond nog kunnen redden
Wat voor prullaria kun je nou bij Kijkshop kopen...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar kijkshop heeft geen kleding en Nena shopte vandaag nog naar kleding.
Dan zal hij toch echt ook een escort moeten bellenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
Dat zei hij?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:42 schreef Kinga het volgende:
Je moet toch wat met die freebiesquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor prullaria kun je nou bij Kijkshop kopen...
Volgens mij hebben ze daar alleen de Kerstcadeautjes besteld hoor.
Brian is strontjaloers op Huub met al die dames van plezierquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zal hij toch echt ook een escort moeten bellen
ALS hij het niet onder het dekbed doet jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef s0k het volgende:
het word vrijdag niet eens uitgezonden zegt huub net
Dat kan niet, stemming kan alleen over de persoon gaan die daarvoor is aangevraagd (in dit geval Nena)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als iedereen opeens op Natasia zou stemmen.
Die gaat er natuurlijk in een hoekje bij staan rukken als Huub bezig is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian is strontjaloers op Huub met al die dames van plezier![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Huub aan Brian heeft verteld dat de "chicas" pas volgende week komen.
Ik had Brian wel vol verwachting en opwinding willen zien drentelen bij de voordeur
dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als iedereen opeens op Natasia zou stemmen.
ik zie hem er nog voor om morgen 5 minuten voor tijd aan huub te vragen of hij mee mag doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet zo negatief he, toen met die kaarten begon ook iedereen opeens zo te praten, jaaa misschien verwachten we er teveel van, en waren ook vet strakke reacties van iedereen....Dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het met een sisser gaat aflopen. We verwachten er te veel van denk ik.
Als Huub echt een toespraak gaat houden, zou dat de avond nog kunnen redden
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub:"Ik wandelde heel veel slaap"
Ach, ze kunnen best de regels veranderen. Dat hebben ze eerder gedaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan niet, stemming kan alleen over de persoon gaan die daarvoor is aangevraagd (in dit geval Nena)
Huub heeft Brainless uitgenodigd erbij te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef s0k het volgende:
[..]
ik zie hem er nog voor om morgen 5 minuten voor tijd aan huub te vragen of hij mee mag doen
Maar Nena willen ze er echt niet uit hebben hoor. Dat is gewoon het mooie meisje...zou niet weten welke andere rol er nog in DGK zou moeten komen?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen best de regels veranderen. Dat hebben ze eerder gedaan.
Oh, nee niet direct. Maar hij was zichzelf wel al goed in aant dekken, "it can go either way" bla bla bla...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei hij?
Ach, het is logisch dat ze die optie allemaal open houden.
Nogmaals, de "tafelschikking" is morgen heel belangrijk om tot een optimaal resultaat te komen.
Brian heeft, op uitnodiging van Huub, al aangegeven dat hij meegaat met de dames de jacuzzi in.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat meen je niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft Brainless uitgenodigd erbij te komen.
Ik had het ook niet over Nena hoor. Ik vond het een mooi idee als ineens het roer helemaal omgedraaid zou worden en dat Natasia met haar viswijvenstem er uit zou moeten.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar Nena willen ze er echt niet uit hebben hoor. Dat is gewoon het mooie meisje...zou niet weten welke andere rol er nog in DGK zou moeten komen?
Ik zou 't enorm leuk vinden als die meisjes dat niet willenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat meen je niet?
Aaargh...NL en Bart natuurlijk weer helemaal jaloers.
Ik denk dat na morgen Brian niks meer van huub moet hebben.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft, op uitnodiging van Huub, al aangegeven dat hij meegaat met de dames de jacuzzi in.
Het zou me helemaal niets verbazen -sterker: dat verwacht ik zelfs- als Brian vervolgens met een van hen het bed induikt. Hij had er ook geen moeite mee om Nena droog te neuken, en dat ziet er een stuk sulliger uit dan "het echie".
Ik mag hopen dat de redaktie mee zal helpen om deze actie tot een succes te maken...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zei hij?
Ach, het is logisch dat ze die optie allemaal open houden.
Nogmaals, de "tafelschikking" is morgen heel belangrijk om tot een optimaal resultaat te komen.
Daar worden ze voor betaalt hoor. Ze hebben niets te willen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zou 't enorm leuk vinden als die meisjes dat niet willenDat Brian erbij komt bedoel ik
![]()
Ik had gelezen dat ze't gratis deden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daar worden ze voor betaalt hoor. Ze hebben niets te willen.
Uiteraard, en dat laten ze dan weer merken door te roepen dat ze het minderwaardig vindenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Dat meen je niet?
Aaargh...NL en Bart natuurlijk weer helemaal jaloers.
Nee. Ze doen het voor de reclame.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze't gratis deden?![]()
Ja maar niet voor Brian natuurlijk.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
/Ze doen het gratis voor Huub. Ze hebben zich gratis aangeboden, dus mogen ze Brainles weigeren. Ze vonden dat huub zo verschrikkelijk gepest was de eerste weken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf aangeboden gratis dus, ik hoop dat Brain er niet bij mag zijn van hunquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
En ik denk dat Huub dat meer dan prima vindtquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk dat na morgen Brian niks meer van huub moet hebben.
Dan heb jij toch niet helemaal een juist beeld van hoe het daar gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Deze dames hebben hun diensten gratis aan Huub aangeboden...althans gratis...ze vinden het leuke publiciteit voor hun escortbureauquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Bart dan en Nathanael? Alsof die zo te vertrouwen zijn!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor Brian een 2de natuur..... zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten immers![]()
Prachtig he? En dat geluidje ook, zo spookyquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Kinga het volgende:
LOL, die evil 4 met hun elektrische tandenborstel, Huub pakt gewoon een gewone...
ik hoop dat ze voor brian een nog grotere cocktease zullen zijn dan nena in de afgelopen maandenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:00 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf aangeboden gratis dus, ik hoop dat Brain er niet bij mag zijn van hun![]()
Puh. Ze doen 't dus gratisquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef arneaux het volgende:
Alleen de zon kost niets. Denk je echt dat vrouwen zich gewoon een beetje laten neuken omdat ze t zielig vinden voor Huub dat ze een pesthekel aan 'm hebben? Kom op zeg.
Dan is t toch niet gratis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Deze dames hebben hun diensten gratis aan Huub aangeboden...althans gratis...ze vinden het leuke publiciteit voor hun escortbureau
Hoe vaak wil je nog lezen dat het in ruil is voor de publiciteit?quote:
Al zouden ze er wel voor betaald worden..... dan mogen ze nog weigeren (worden ze alleen niet betaald natuurlijk) het is geen brood wat je bij de bakker koopt.quote:
gra·tis (bn.)quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je nog lezen dat het in ruil is voor de publiciteit?
Is nu echt al -tig keer geschreven hoor![]()
In ieder zichzelf respecterend 'huis' werken meisjes die iedereen mogen weigeren als ze niet willen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar ze mógen dus wel Brian weigeren![]()
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk als ze er meer klandizie mee hopen te krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:02 schreef s0k het volgende:
[..]
ik hoop dat ze voor brian een nog grotere cocktease zullen zijn dan nena in de afgelopen maanden
NIET GRATIS DUSSS!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Exactquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al zouden ze er wel voor betaald worden..... dan mogen ze nog weigeren (worden ze alleen niet betaald natuurlijk) het is geen brood wat je bij de bakker koopt.
Ehm..... die is net met make-up remover in de weer geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Gewoon lekker fris wassen met water is er niet bij met Nena.....allerlei vette smeerseltjes op haar lijf......en zo tussen de lakens![]()
![]()
het was de fake met de paarse achtergrondquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik meende ook Gouden Natanael te zien staan (dus zonder H).![]()
Publiciteit is reclame... reclame kost normaal geld, dus kun je deze 'daad' zien als een daad voor geld. Alleen is dat geld nu in de vorm van reclame.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Prachtig stukje betaling in natura.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Publiciteit is reclame... reclame kost normaal geld, dus kun je deze 'daad' zien als een daad voor geld. Alleen is dat geld nu in de vorm van reclame.
mierenneukerquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
gra·tis (bn.)
1 zonder betaling => kosteloos, voor nop, vrij.
Zonder belang dus.
Dan is alles gratis voor Huub!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef s0k het volgende:
de dienst is gratis, gratis in de zin voor huub
let jij alleen op Nena? Die anderen doen dat ook niet hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:04 schreef Gigageil het volgende:
Gewoon lekker fris wassen met water is er niet bij met Nena.....allerlei vette smeerseltjes op haar lijf......en zo tussen de lakens![]()
![]()
Jij snapt gewoon niet wat gratis is.quote:
Na de remover was je je toch eerst lijkt mij ? En dan nachtcreme......quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... die is net met make-up remover in de weer geweest?
Daarna waarschijnlijk een nachtcreme gesmeerd, en nee..... die was je er niet af nadat je hem er opgesmeerd hebt.
Ja, definities van woorden in de Dikke van Dale zijn écht mierenneukerij.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef s0k het volgende:
Ik ben de andere niet , of wist je dat nog niet ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
let jij alleen op Nena? Die anderen doen dat ook niet hoor
die anderen duiken zo dr nest in en nee die remover was je er niet af daar maak je je gezicht mee schoonquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na de remover was je je toch eerst lijkt mij ? En dan nachtcreme......Ik vind het goor....
![]()
Het ging niet over Huub! Het ging erover of de dames het gratis deden.quote:
Niet waar. Als het gratis was zou t ook geen publiciteit hoeven op te leveren, wat nu wel het geval is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef s0k het volgende:
Dus jij wast je ook nooit met water, denk je ook dat hygiëne uit flesjes komt ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die anderen duiken zo dr nest in en nee die remover was je er niet af daar maak je je gezicht mee schoon
Boeiend, het ging erover of de meisjes mochten weigeren om Brian te plezier waarop jij zei dat ze niets te zeggen hadden omdat ze betaald kregen. En das dus gewoon niet waar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Als het gratis was zou t ook geen publiciteit hoeven op te leveren, wat nu wel het geval is.
volgens mij doen de meeste vrouwen dit zo hoor??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Na de remover was je je toch eerst lijkt mij ? En dan nachtcreme......Ik vind het goor....
![]()
Ja dat "was" je eventueel met cleansing milk en/of tonic, iets wat jij ook niet als zodanig zult herkennen en waarschijnlijk ook een goor vet smeerseltje zult noemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Hier zitten ook zo'n eigenwijze It-nerdjes!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend hoe sommigen hier ondeling elkaar lopen afzeiken.
Leer lezenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon niet wat gratis is.
ligt eraan gezien vanuit welk perspectief. huub krijgt een beurt met drie dames aangeboden, waarvoor hij verder niks hoeft te doen. talpa hoeft het slechts uit te zenden/broadcasten op internet, wat fungeert als betaling. voor huub is het dus gratis, al dan niet door een ander gefinancieerd op een alternatieve betaalwijze.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Niet waar. Als het gratis was zou t ook geen publiciteit hoeven op te leveren, wat nu wel het geval is.
Als jij t verbeteren van je interlectuele ik 'afzeiken' vindt, snap ik wel waarom je deze reactie plaatst.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schitterend hoe sommigen hier ondeling elkaar lopen afzeiken.
Idee voor volgende TT... "Dit topic is GRATIS..."
Doe het zelf eens.quote:
remover-lotion-cremequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij doen de meeste vrouwen dit zo hoor??
Het woord zeep heb je mij niet horen noemen, maar je wast nicotine, stof, huismijt, etensresten, etc etc er echt niet af met een likje cleansingtonic of whatever......quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat "was" je eventueel met cleansing milk en/of tonic, iets wat jij ook niet als zodanig zult herkennen en waarschijnlijk ook een goor vet smeerseltje zult noemen.
Dat je niet weet hoe het werkt met huidverzorging geeft niet hoor, maar maak het niet belachelijk omdat jij slecht geïnformeerd bent.
Wilde je dat wassen nog met zeep doen ook?? Of weet je wel dat dat enorm slecht is voor je huid?!
Ja, dan is t toch niet gratis!? Je haalt je stelling onderuit in je eigen antwoord.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef s0k het volgende:
[..]
ligt eraan gezien vanuit welk perspectief. huub krijgt een beurt met drie dames aangeboden, waarvoor hij verder niks hoeft te doen. talpa hoeft het slechts uit te zenden/broadcasten op internet, wat fungeert als betaling. voor huub is het dus gratis, al dan niet door een ander gefinancieerd op een alternatieve betaalwijze.
quote:...al dan niet door een ander gefinancieerd op een alternatieve betaalwijze.
ruikt wel zo frisquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wilde je dat wassen nog met zeep doen ook?? Of weet je wel dat dat enorm slecht is voor je huid?!
ik ben nog steeds op zoek naar die hangstoelen in de tuin ....schijnbaar staat niet alles in de online shopquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Waarom dien jij te bepalen waar het om gaat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
Boeie of het gratis is of niet.
Waar het om gaat is wat er op de streams gaat gebeuren !
het is toch voor huub gratis?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dan is t toch niet gratis!? Je haalt je stelling onderuit in je eigen antwoord.
[..]
Meeloperquote:
ik zeg toch niks!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij t verbeteren van je interlectuele ik 'afzeiken' vindt, snap ik wel waarom je deze reactie plaatst.
Nee, het ging erom of die dames iets te willen hadden als Brian erover heen zou willen. Daar begon de discussie mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het ging niet over Huub! Het ging erover of de dames het gratis deden.
Dat wat Nena deed was het verwijderen van make-up en dat doe je met die middeltjes. Maar dat weet jij waarschijnlijk niet omdat je geen vrouw bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus jij wast je ook nooit met water, denk je ook dat hygiëne uit flesjes komt ?![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
nou er gaat niks meer gebeuren dus..ik ga mn gezicht schoonmaken met makeup remover dan nachtcreme erop en daarna in bed...VIES HE!? :p
houdoe
check m'n profiel eens.quote:
In de reacties of in een stukje geschreven door de internetredactie??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend trouwens dat ze Nathanael's vermeende biseksualiteit op de gouden kooi site ook aanhalen.
Een stille wens..................maar zou wel genieten zijn....quote:
Als jij de strekking van opmerking na een typefout niet begrijpt zegt dat meer over jou dan over mij.quote:
En morgen zo uit bed de make-up er weer op zeker ????quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
nou er gaat niks meer gebeuren dus..ik ga mn gezicht schoonmaken met makeup remover dan nachtcreme erop en daarna in bed...VIES HE!? :p
houdoe
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
houdoe
Wordt er eentje wakker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef niksnutje het volgende:
[..]
doodverwensingen vind ik echt niet kunnen![]()
Door de redactie. Volgens hun is het de tweede keer dat er duidelijk naar wordt verwezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de reacties of in een stukje geschreven door de internetredactie??
iemand dood wensen en erna zo'n reactiequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef partyyboyy het volgende:
Hopelijk vliegt Nena er morgen niet uit
En volgende maand Huub, daarna Illona en Sylvia
Zou mooi zijn
Na een frisse douche wel jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En morgen zo uit bed de make-up er weer op zeker ????![]()
Die mogen ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef niksnutje het volgende:
[..]
doodverwensingen vind ik echt niet kunnen![]()
Ja, kijk het top 10 topic eens. Er zijn werkelijk mensen die Nathanael, Brian, Bart en Natasia in hun top 4 hebben staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
iemand dood wensen en erna zo'n reactie![]()
![]()
Jakkes nachtcreme??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
houdoe
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn werkelijk mensen die Nathanael, Brian, Bart en Natasia in hun top 4 hebben staan.
ik hoop dat we na morgen de echte nena te zien krijgen !! de nena die wel een bek durft los te trekken tegen natasia en dan gelijk gesteunt wordt door huub ilona en sylvia .....eheheheheh ...het lui lekker leventje achter de schermen is dan voorbij !quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive. Maar het zou mij eigenlijk niks verbazen mocht hij bi zijn....en mijn gaydar doet het altijd wel goed:Dquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend trouwens dat ze Nathanael's vermeende biseksualiteit op de gouden kooi site ook aanhalen.
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive. Maar het zou mij eigenlijk niks verbazen mocht hij bi zijn....en mijn gaydar doet het altijd wel goed:D
Ja idd. Eerst een huub die vertelt dat hij het raar vindt dat ze hun "vriendin" zomaar laten zakken, en zieken over een vuilniszak, en vervolgens een Nena die nataasia eens heeeeeel erg goed de les leest. Zegt dat ze niet kan zingen, naar haar kinderen moet gaan, en dat ze hoopt dat Wilgo een ander heeft...... Wishfull thinking....quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat we na morgen de echte nena te zien krijgen !! de nena die wel een bek durft los te trekken tegen natasia en dan gelijk gesteunt wordt door huub ilona en sylvia .....eheheheheh ...het lui lekker leventje achter de schermen is dan voorbij !![]()
Daarom schreef ik het ook. Maar ze weten natuurlijk dat niets meer PRIVE is als je in zo'n programma gaat zitten. En dat die ex-vrouw die opmerking maakt komt wel heel erg over als een soort wraakactie. Misschien heeft zijn biseksualiteit wel iets te maken met de scheiding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive.
Je weet toch ook dat hetero zijn 'normaal' is... dus door iedereen geaccepteerd. Dat is biseksualiteit of homoseksualiteit nog lang niet, ondanks dat veel mensen denken van wel. Zo lang 'homo' of 'flikker' nog steeds een scheldwoord is, zal dat ook niet veranderen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??
Jullie homo's maakt het niet uit dat iemand verrot is van binnen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.
Overigens zou ik het best wel met NL kunnen. Mits het schermerig is.
Op Brian zou ik het qua uiterlijk ook wel kunnen, maar op dat gore Jack De Ripper verkrachtingsgehijg zou ik afknappen.
Ga daar even in jezelf over fantaseren, geile nicht!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Op Brian zou ik het qua uiterlijk ook wel kunnen, maar op dat gore Jack De Ripper verkrachtingsgehijg zou ik afknappen.
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat die moeder haar zoon niet tot homofoob probeert op te voeden en haar kind dus leert dat hij zowel jongens als meisjes lief mag vinden?quote:22:43 - Het geheim
Dan is het de beurt aan Nathanael. Welke boodschap krijgt de Amsterdammer. Nathanael moet plaatsnemen in de gameroom. De rest van de Miljonairs wacht geduldig in de woonkamer. “Het is wel showtime”, reageert Ilona. Dan verschijnt Zoji in beeld. Het zoontje van de 34-jarige vader zit vol verhalen. Ook laat de kleine jongen zien hoe goed hij kan skaten. Nathanaels ex vertelt Zoji over de verliefdheid van ‘papa’ met kapster Patricia. “Met een meisje!”, roept Zoji. Maar Nathanaels ex geeft nog een kleine steek onder water: “Het kan een meisje zijn of een jongen!”
In de woonkamer zitten de andere Miljonairs vol vragen, maar Nathanael praat er mooi omheen. Toch is dit de tweede keer dat er openlijk wordt getwijfeld aan de seksuele geaardheid van de Amsterdammer. Waarom doet Nathanael zo geheimzinnig?
Misschien zouden homos s niet allerlei optochten moeten blijven organiseren, aparte cafés moeten hebben en niet de onbegrepen debielen moeten uithangen. Vervang in die vorige zin s door Moslims. Dan is t niet te bedenken dat ze in aparte cafés etc zouden uitgaan of wel? Je moet er zelf wat van maken en niet met een vinger richting de maatschappij gaan wijzen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.
eh... ik neem aan dat dit niet waar is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub:"Ik wandelde heel veel slaap"
lief he !!quote:
Erm nou mijn ouders zeiden dat ook altijd..maar pas op latere leeftijd misschien omdat ik altijd zachtaardig was en totaal niet stoer ofzo. Maar bij zo'n jong kind vind ik het onlogisch. Terwijl kleine kinderen alles juist heel logisch vinden. Zo vind mijn nichtje van bijna 3 het echt doodnormaal dat ik een vriendje heb...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat je dit bedoelt:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat die moeder haar zoon niet tot homofoob probeert op te voeden en haar kind dus leert dat hij zowel jongens als meisjes lief mag vinden?
Het is overigens idd juist die text van de redactie die het zo vaag maakt.
Tsja.... wat je "normaal" vindt is ook een kwestie van opvoeding, en ja, ik vind het dus wel "normaal" (mijn ouders namen mij op 6-jarige leeftijd dan ook gewoon mee als ze bij lesbische kennissen op visite gingen, en ik wist dat die een relatie hadden en dat vond ik niet raar, en nog steeds niet)quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Je weet toch ook dat hetero zijn 'normaal' is... dus door iedereen geaccepteerd. Dat is biseksualiteit of homoseksualiteit nog lang niet, ondanks dat veel mensen denken van wel. Zo lang 'homo' of 'flikker' nog steeds een scheldwoord is, zal dat ook niet veranderen.
Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien zouden homos s niet allerlei optochten moeten blijven organiseren, aparte cafés moeten hebben en niet de onbegrepen debielen moeten uithangen. Vervang in die vorige zin s door Moslims. Dan is t niet te bedenken dat ze in aparte cafés etc zouden uitgaan of wel? Je moet er zelf wat van maken en niet met een vinger richting de maatschappij gaan wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |