papa is een telefoonquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
"Zonder titel"?
Iemand een betere optie?
Huub Hefner strikes again.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
papa is een telefoon
Is Huub game master of puppet?
Welkom in Legoland
watch out who hands you dessert!
Of.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
[..]
papa is een telefoon
Is Huub game master of puppet?
Welkom in Legoland
watch out who hands you dessert!
quote:
Ik heb het idee dat dat niet lang meer gaat duren. Poll erover maken ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
Hoe lang gaat het trouwens duren voor Natasia en Brian hun sexuele frustraties op elkaar gaan botvieren??
Wilgo lijkt al afgeschreven te zijn, Nena is nu duidelijk te hoog gegrepen en die zogenaamde verliefdheid van Natasia neem ik ook met een korreltje zout (lees: een zoutvaatje vol)
Hee, daar hebben we de man die DGK absoluut niet volgt weer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of.
Een stel randdebielen in 1 huis.
'een rustige boel'quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, niemand maakte een COS en ik ben vandaag er fantasieloos... Maak er wat leuks van![]()
Nee...... die bewaren we voor volgende week vrijdag..... als de dames the playboyvilla betredenquote:
Het is dan ook ZO erg te hopen dat Brian zijn motivatie mag geven als het er nog alle schijn van heeft dat het gaat lukken om nena eruit te stemmen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef Miraaa het volgende:
Die Brain is echt helemaal geobserdeerd door Nena.![]()
Gewoon morgen allemaal tegen stemmen ( huub, sylvia en Ilona ) hoppa allemaal.
En dan staat Brian met zijn afscheidsgedichie en zijn gitaartje.....![]()
Die 2 (brain en Natas) alsof ze al aan het pakken is. Die 2 zijn zo zeker van hun zaak.
Ja, maar in feite kun je ongezien die titel gebruiken. Huub gaat wel weer iets flikken vooordat we aan 300 posts zittenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee...... die bewaren we voor volgende week vrijdag..... als de dames the playboyvilla betreden![]()
Hij mag niet van DGK jammer hequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Ow ja, wie gaat er mogen nou naar het Leidseplein om Brian uit te lachen?
'k Hoor hem gelijk op de melodie van "Pappa is a rolling stone"quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Yep, papa is een telefoon! Die's leuk!
Ehm....... Brian zit opgesloten in oneindige luxe...... die kan dus niet zo ff besluiten dat hij naar het Leidseplein gaat..... dat was een beetje een foutje in de planning van Brian... gaat niet door dus.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Ow ja, wie gaat er mogen nou naar het Leidseplein om Brian uit te lachen?
Jij bent nog gemener dan ik.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dan ook ZO erg te hopen dat Brian zijn motivatie mag geven als het er nog alle schijn van heeft dat het gaat lukken om nena eruit te stemmen.
Echt niet?quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm....... Brian zit opgesloten in oneindige luxe...... die kan dus niet zo ff besluiten dat hij naar het Leidseplein gaat..... dat was een beetje een foutje in de planning van Brian... gaat niet door dus.
Leef je ook nogquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of.
Een stel randdebielen in 1 huis.
Nee die zitten te pokeren in het kantoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en consorten slapen al neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |