rond de 120 heb er eentje besteld. Jah I know..was weer een opwelling.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Leuk die fotolijstjes met die wisselende foto's erin, waar krijg je die?
het zal zeker meetellen voor een volgende keerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat NL niet bestraft is voor dat gedoe op vrijdagavond, dat hij huub wilde aanvliegen.![]()
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:30 schreef petraa het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is dat NL niet bestraft is voor dat gedoe op vrijdagavond, dat hij huub wilde aanvliegen.![]()
Ja vind ik ook, dit moeten ze niet laten gaan tot hij nog een keer in de fout gaat.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?
Nathanael had natuurlijk al een waarschuwing (gele kaart)........ en 2 waarschuwingen is exit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef spookvrouw het volgende:
Tnx, ik was net aan het teruglezen of hij een sanctie had gehad en kon het al niet vinden. Raar toch?
waarom niet?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, dit moeten ze niet laten gaan tot hij nog een keer in de fout gaat.
Nounou....valt toch ook wel weer mee?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
[knipp]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Op de tien site wordt gesuggereerd dat Nathanael biseksueel is btw.
Dat hij haar op zich als mens heel erg waardeert, maar dat Nena erg gevoelig is voor groepsdruk, en haar daarom niet helemaal kan vertrouwen. Dit komt volgens Huub vooral ook door haar leeftijd: Nena is snel geneigd iets van anderen, ouderen, aan te nemen, vooral als twee of drie mensen tegelijk hetzelfde tegen haar zeggen. Daarom sluit hij het niet helemaal uit dat Nena alsnog kan switchen in de toekomst, als Bart, Brian en Nathanael haar bewerken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Gert, wat zei hij zo ongeveer over Nena?
was de echte logquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
fake log op 3
dat weet ik. Ik vind het alleen raar dat zijn uitlokkende gedrag naar Huub 's nachts ongestraft blijft.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nathanael had natuurlijk al een waarschuwing (gele kaart)........ en 2 waarschuwingen is exit.
misschien hebben ze meelij met hun omdat ze zo duidelijk losers zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Lieve het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Hoe er zeer eenzijdig filmpjes getoond worden en hoe oneerlijk de redactie bezig is.
Ik zie niet in waarom Leslie onbeperkt van alles met dooie diender Boer Bart Driessen uitvreet zonder dat dat plasmagroot in de groep komt op een crusiaal moment. Natasia die hier totaal anders in mag blijven en allerhande privileges vanzelfsprekend heeft en Natanael heeft nu ook meer privileges blijkt te krijgen op spel moment waarbij het manipulatief is. Wat een waardeloze zooi is die gouden kooi zeg! Ik mag de bedenkers van dit waardeloze gemanipiuleer ( DE ACHTERKAMER VAN DE GOUDEN KOOI ) dus absoluut niet.
Dan blokt Ilona het alsnogquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop zo dat Huub een spelletje speelt met Nena en dat ze er keihard uitgerot wordt.....![]()
Die gaat Amersfoort halen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Verheug me op morgen. Natasia schreeuwt heel Eemnes bij elkaar dan. Hilarisch.
Ilona hoort natuurlijk ook bij HINS...... en die zal ze meer als een vertrouwde en betrouwbare "oudere" persoon zien dan Natasia en Nathanael.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef Gert het volgende:
Hmm.. dit hebben we vaker gehoord van Nena.. maar toch heb ik het gevoel dat ze nu 100% definitief voor de club van Huub heeft gekozen
Ik heb er ook al een staan hier. Was ook in een opwelling. Zal wel weer aardig wat kosten aan stroom.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
rond de 120 heb er eentje besteld. Jah I know..was weer een opwelling.
hmm.. ok ik denk dat ik maar even niet reageer. Je nickname zegt hetzelf al.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.
Je bent echt een achterlijke randdebiel he? Het is niet gespeeld blijkbaar.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien heeft hij helemaal geen Pfeifer, maar is het gewoon AIDS, wat me bij die homo niets zou verwonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |