ik ben nog steeds op zoek naar die hangstoelen in de tuin ....schijnbaar staat niet alles in de online shopquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:26 schreef Kinga het volgende:
Leuk die fotolijstjes met die wisselende foto's erin, waar krijg je die?
Waarom dien jij te bepalen waar het om gaat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:16 schreef avonne het volgende:
Boeie of het gratis is of niet.
Waar het om gaat is wat er op de streams gaat gebeuren !
het is toch voor huub gratis?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja, dan is t toch niet gratis!? Je haalt je stelling onderuit in je eigen antwoord.
[..]
Meeloperquote:
ik zeg toch niks!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als jij t verbeteren van je interlectuele ik 'afzeiken' vindt, snap ik wel waarom je deze reactie plaatst.
Nee, het ging erom of die dames iets te willen hadden als Brian erover heen zou willen. Daar begon de discussie mee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Het ging niet over Huub! Het ging erover of de dames het gratis deden.
Dat wat Nena deed was het verwijderen van make-up en dat doe je met die middeltjes. Maar dat weet jij waarschijnlijk niet omdat je geen vrouw bent.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dus jij wast je ook nooit met water, denk je ook dat hygiëne uit flesjes komt ?![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
nou er gaat niks meer gebeuren dus..ik ga mn gezicht schoonmaken met makeup remover dan nachtcreme erop en daarna in bed...VIES HE!? :p
houdoe
check m'n profiel eens.quote:
In de reacties of in een stukje geschreven door de internetredactie??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend trouwens dat ze Nathanael's vermeende biseksualiteit op de gouden kooi site ook aanhalen.
Een stille wens..................maar zou wel genieten zijn....quote:
Als jij de strekking van opmerking na een typefout niet begrijpt zegt dat meer over jou dan over mij.quote:
En morgen zo uit bed de make-up er weer op zeker ????quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
nou er gaat niks meer gebeuren dus..ik ga mn gezicht schoonmaken met makeup remover dan nachtcreme erop en daarna in bed...VIES HE!? :p
houdoe
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
houdoe
Wordt er eentje wakker.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef niksnutje het volgende:
[..]
doodverwensingen vind ik echt niet kunnen![]()
Door de redactie. Volgens hun is het de tweede keer dat er duidelijk naar wordt verwezen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de reacties of in een stukje geschreven door de internetredactie??
iemand dood wensen en erna zo'n reactiequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef partyyboyy het volgende:
Hopelijk vliegt Nena er morgen niet uit
En volgende maand Huub, daarna Illona en Sylvia
Zou mooi zijn
Na een frisse douche wel jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En morgen zo uit bed de make-up er weer op zeker ????![]()
Die mogen ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:20 schreef niksnutje het volgende:
[..]
doodverwensingen vind ik echt niet kunnen![]()
Ja, kijk het top 10 topic eens. Er zijn werkelijk mensen die Nathanael, Brian, Bart en Natasia in hun top 4 hebben staan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:22 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
iemand dood wensen en erna zo'n reactie![]()
![]()
Jakkes nachtcreme??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:18 schreef Yvet_te het volgende:
houdoe
quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn werkelijk mensen die Nathanael, Brian, Bart en Natasia in hun top 4 hebben staan.
ik hoop dat we na morgen de echte nena te zien krijgen !! de nena die wel een bek durft los te trekken tegen natasia en dan gelijk gesteunt wordt door huub ilona en sylvia .....eheheheheh ...het lui lekker leventje achter de schermen is dan voorbij !quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik hoop zo dat Huub een spelletje speelt met Nena en dat ze er keihard uitgerot wordt.....![]()
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive. Maar het zou mij eigenlijk niks verbazen mocht hij bi zijn....en mijn gaydar doet het altijd wel goed:Dquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend trouwens dat ze Nathanael's vermeende biseksualiteit op de gouden kooi site ook aanhalen.
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive. Maar het zou mij eigenlijk niks verbazen mocht hij bi zijn....en mijn gaydar doet het altijd wel goed:D
Ja idd. Eerst een huub die vertelt dat hij het raar vindt dat ze hun "vriendin" zomaar laten zakken, en zieken over een vuilniszak, en vervolgens een Nena die nataasia eens heeeeeel erg goed de les leest. Zegt dat ze niet kan zingen, naar haar kinderen moet gaan, en dat ze hoopt dat Wilgo een ander heeft...... Wishfull thinking....quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat we na morgen de echte nena te zien krijgen !! de nena die wel een bek durft los te trekken tegen natasia en dan gelijk gesteunt wordt door huub ilona en sylvia .....eheheheheh ...het lui lekker leventje achter de schermen is dan voorbij !![]()
Daarom schreef ik het ook. Maar ze weten natuurlijk dat niets meer PRIVE is als je in zo'n programma gaat zitten. En dat die ex-vrouw die opmerking maakt komt wel heel erg over als een soort wraakactie. Misschien heeft zijn biseksualiteit wel iets te maken met de scheiding.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dit niet zo netjes..dat is toch wel erg prive.
Je weet toch ook dat hetero zijn 'normaal' is... dus door iedereen geaccepteerd. Dat is biseksualiteit of homoseksualiteit nog lang niet, ondanks dat veel mensen denken van wel. Zo lang 'homo' of 'flikker' nog steeds een scheldwoord is, zal dat ook niet veranderen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
We doen er toch ook niet stiekem over dat Ilona hetero is??
Jullie homo's maakt het niet uit dat iemand verrot is van binnen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.
Overigens zou ik het best wel met NL kunnen. Mits het schermerig is.
Op Brian zou ik het qua uiterlijk ook wel kunnen, maar op dat gore Jack De Ripper verkrachtingsgehijg zou ik afknappen.
Ga daar even in jezelf over fantaseren, geile nicht!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Op Brian zou ik het qua uiterlijk ook wel kunnen, maar op dat gore Jack De Ripper verkrachtingsgehijg zou ik afknappen.
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat die moeder haar zoon niet tot homofoob probeert op te voeden en haar kind dus leert dat hij zowel jongens als meisjes lief mag vinden?quote:22:43 - Het geheim
Dan is het de beurt aan Nathanael. Welke boodschap krijgt de Amsterdammer. Nathanael moet plaatsnemen in de gameroom. De rest van de Miljonairs wacht geduldig in de woonkamer. “Het is wel showtime”, reageert Ilona. Dan verschijnt Zoji in beeld. Het zoontje van de 34-jarige vader zit vol verhalen. Ook laat de kleine jongen zien hoe goed hij kan skaten. Nathanaels ex vertelt Zoji over de verliefdheid van ‘papa’ met kapster Patricia. “Met een meisje!”, roept Zoji. Maar Nathanaels ex geeft nog een kleine steek onder water: “Het kan een meisje zijn of een jongen!”
In de woonkamer zitten de andere Miljonairs vol vragen, maar Nathanael praat er mooi omheen. Toch is dit de tweede keer dat er openlijk wordt getwijfeld aan de seksuele geaardheid van de Amsterdammer. Waarom doet Nathanael zo geheimzinnig?
Misschien zouden homos s niet allerlei optochten moeten blijven organiseren, aparte cafés moeten hebben en niet de onbegrepen debielen moeten uithangen. Vervang in die vorige zin s door Moslims. Dan is t niet te bedenken dat ze in aparte cafés etc zouden uitgaan of wel? Je moet er zelf wat van maken en niet met een vinger richting de maatschappij gaan wijzen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar zolang homoseksualiteit voorlopig nog een stuk minder geaccepteerd is als heteroseksualiteit vind ik dat iemand daar zelf over mag beslissen of hij dit naar buiten brengt.
eh... ik neem aan dat dit niet waar is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:51 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub:"Ik wandelde heel veel slaap"
lief he !!quote:
Erm nou mijn ouders zeiden dat ook altijd..maar pas op latere leeftijd misschien omdat ik altijd zachtaardig was en totaal niet stoer ofzo. Maar bij zo'n jong kind vind ik het onlogisch. Terwijl kleine kinderen alles juist heel logisch vinden. Zo vind mijn nichtje van bijna 3 het echt doodnormaal dat ik een vriendje heb...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
Ik neem aan dat je dit bedoelt:
[..]
Zou het misschien ook zo kunnen zijn dat die moeder haar zoon niet tot homofoob probeert op te voeden en haar kind dus leert dat hij zowel jongens als meisjes lief mag vinden?
Het is overigens idd juist die text van de redactie die het zo vaag maakt.
Tsja.... wat je "normaal" vindt is ook een kwestie van opvoeding, en ja, ik vind het dus wel "normaal" (mijn ouders namen mij op 6-jarige leeftijd dan ook gewoon mee als ze bij lesbische kennissen op visite gingen, en ik wist dat die een relatie hadden en dat vond ik niet raar, en nog steeds niet)quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Je weet toch ook dat hetero zijn 'normaal' is... dus door iedereen geaccepteerd. Dat is biseksualiteit of homoseksualiteit nog lang niet, ondanks dat veel mensen denken van wel. Zo lang 'homo' of 'flikker' nog steeds een scheldwoord is, zal dat ook niet veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |