Vergeet de schurft niet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef P8 het volgende:
kk, hiv, ebola en napalm topic
ik wacht op het mod-sealquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
Ik snap het serieus niet he wil ik gewoon normaal slow chatten komen mensen die het gewoon verkankeren
Misschien redt het dit topic nog.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ga een plaatje van een lekkere chick zoeken en zometeen kom ik terug om het hier te posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef P8 het volgende:
-weg- zegt:
wil je aub niet over mijn moeder praten?
dat is sala-adin![]()
wie unne noob?quote:
met bom of mosterdgas?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Hier kun je lekker je gang gaan en lullen over van alles en nog wat.
Maar hou het netjes anders word Sala boos en moet hij dit topic opschonen![]()
Veel plezier in mijn SC topiek!
![]()
Nou gewoon forummenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef borisbanaan het volgende:
Wat doe jij hier weer?
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?quote:
alles gaat goed zoals verwachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.quote:
Neuhquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.
Onlangs nog je schwanz in tienerkutjes gestopt?
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijkquote:
geen school?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijk
40 uur stagequote:
Dan heb je geen leven meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
40 uur stage
voor de rest bijbaantje
Over 4.5 week weer school
*eensch. Om 5 uur thuis, half 6 bij het eten aanschuiven, 6 uur ff wat dingen en zulks doen (morgen maar eens mijn kamer uitmestenquote:
Toch wil ik deze even een pluimpje geven..quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok dit is haar geworden.
[afbeelding]
[0:29:33] Sala-adin zegt: heey fetsquote:
doe mij ze maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat het niet meer in OP kan dan maar zo:
[afbeelding]
Broodje derbij
[afbeelding]
Drinken derbij
[afbeelding]
Vrouwelijk schoon derbij
Ja ik woon hier toch nietquote:
Waar waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe mij ze maar![]()
wacht es even!, zie ik daar varkensvlees?![]()
Mijn import-relallochtoon,wat doe je?![]()
![]()
![]()
kip tussen turks broodquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar waar?
is lams of kip jij heiden
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
Sala-adin (joost mag weten hoe je aan die naam komt, vast van de wereldberoemde Aladdin, gemixt met sla..) (..) ga toch slapen man..
Saladin was de schrik van Jeruzalem,de schrik van de kruisvaarders, de grootste arabische veldheer die er ooit rondliepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
Sala-adin (joost mag weten hoe je aan die naam komt, vast van de wereldberoemde Aladdin, gemixt met sla..) (..) ga toch slapen man..
saladinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
oow okequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kip tussen turks brood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en deo is heul geen heiden,ik woon boven de rivier, het is maar even dat je het weet
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheidquote:
Ja, wat zal ik met ze doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheid![]()
jouw feestjequote:
je doet je best maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheid![]()
Ik zal een leuke methode met ze uithalen danquote:
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt ie ook voor in Monty Python and the Holy Grail?
wat heb je allemaal wel neit geleerd in je land van herkomst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zal een leuke methode met ze uithalen dan
nagels met een tang eruit trekken en daarna citroensap met zout erop strooien![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Kingdom of heaven
Ga eens heel snel kijken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]eo meot nog steeds Kingdom Of Heaven zien
*
ow jah die wil ik ook nog wel zienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eo meot nog steeds Kingdom Of Heaven zien
*
er is ook een campaign in age of empires 2 toegewijd aan deze krijgsheerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens heel snel kijken!
en dit lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Saladin
een eerbiedig man die Saladin
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens heel snel kijken!
en dit lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Saladin
een eerbiedig man die Saladin
Ik heb het ook niet over me zelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...![]()
* houdt zich wijs still over dit persoons gekozen naamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...![]()
Geilllllquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
er is ook een campaign in age of empires 2 toegewijd aan deze krijgsheer
lekker al die ongelovigen van de kruistochten in de pan hakken met kamelen
Ik weet niet maar ik denk dat het kwam omdat hij toen niet echt machtig genoeg wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Wie/wat zat er in de bergen van Noord Jemen dan, dat Saladin die niet kon veroveren?
en die kamelen hebben ook nog kromzwaardenquote:
Ik speel stronghold crusader wat ook gruwelijk isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en die kamelen hebben ook nog kromzwaarden
en met zijn volk waarmee hij geassocieerd wordt, hebben ze zelfs speciale eenheden die er mee gooien, en die hebben zoen vet gaar zwarte masker op, mamelukes heten ze![]()
![]()
moet jij ook eens spelen
nerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat ziet er niet een zo slecht uit
ik heb wat eerdere versies van stronghold liggen,ook leuk,alleen die resources verzamelen vindt ik kut
maar dan hoge torens/muren bouwen, die kansloze kutnaabs proberen erdoorheen te breken en dat jij ze dan bestookt met kruisbogen en hete olie op ze smijten![]()
![]()
![]()
Mweheh idd en dat ze dan in de fik vliegen en brandend rondrennenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat ziet er niet een zo slecht uit
ik heb wat eerdere versies van stronghold liggen,ook leuk,alleen die resources verzamelen vindt ik kut
maar dan hoge torens/muren bouwen, die kansloze kutnaabs proberen erdoorheen te breken en dat jij ze dan bestookt met kruisbogen en hete olie op ze smijten![]()
![]()
![]()
ga iemand anders stalken, schimmelsmegsmasnuifsletquote:
slapenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga iemand anders stalken, schimmelsmegsmasnuifslet
ik ga slapen
jij bent zekers zoen gare kamper met bandana en fake karl kani kleding he he he?!?!??!?!quote:
Ja hoor,beetje pijn aan me voeten voor de rest niks,aardig dat je het vraagtquote:
Ik las altijd saladin, maar nu heb ik Kingdom of Heaven gezienquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Hier kun je lekker je gang gaan en lullen over van alles en nog wat.
Maar hou het netjes anders word Sala boos en moet hij dit topic opschonen![]()
Veel plezier in mijn SC topiek!
![]()
Ganz vette filmquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik las altijd saladin, maar nu heb ik Kingdom of Heaven gezien![]()
mischienquote:
Mischie ga ik hem maar binnenkort maar eens downloadnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedemorgen stelletje heidenen,ongelovigen en atheisten van me!![]()
vandaag even gestart met age of empires, zoals vanouds met de Huns, hebben geen huizen nodig
,hendig sjiek
schijt jij eens per week?quote:
Nee, ik heb een zakje aan men buik hangenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
schijt jij eens per week?
juustem, maar om als Koreanen,Mayanen,Azteken en als Hunnen te spelen meot je the conquerers hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mischie ga ik hem maar binnenkort maar eens downloadn
AoE 2 was het he?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
juustem, maar om als Koreanen,Mayanen,Azteken en als Hunnen te spelen meot je the conquerers hebben
dr zitten een hoop single mission campaigns bij, dan vecht je vaak tegen de Berbers,Ottomaanse rij ketc etc, hendig vet
Ik koos altijd voor de franken,geile wapens enzoquote:
Ik heb ooit een foto op orgich gezien,daar at een chinees een gefrituurde babylijkjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Saladin bedrijft nercrofilie met versgekookte babylijkjes
dat ze met die bijlen gooien is wel vet jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik koos altijd voor de franken,geile wapens enzo![]()
Salah edin is wel vet maar ik heb het niet zo op Arabieren![]()
Die campagne van william wallace vond ik ook vet,met the conquerors ging ik altijd voor de hunnen,ze hoeven geen huizen en zijn lekker barbaarsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat ze met die bijlen gooien is wel vet ja
en hun verhaallijn met Jeanne d'Arc is cool![]()
voor the conquerers ging ik voor de britten, die konden gewoon veder schieten dan sommige kastelen van bepaalde volkeren, of de byzantijnen, lekker jezelf indammen![]()
't is zaterdag-avond, misschien morgen beter...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Tuberculose patienten die tezamen op 1 kamer in hun sterfbed liggen hebben het nog gezelliger!
Jij vindt alles geil...quote:
neequote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor SC moet ik hier zijn ?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor SC moet ik hier zijn ?
quote:
ik hadd hem toch gekregen!!!EINSING!!^&!WALLAH!**#BIELAH!@*(&@#)!quote:
Heul nietquote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hadd hem toch gekregen!!!EINSING!!^&!WALLAH!**#BIELAH!@*(&@#)!
ooh dan neem ik hem wel gewoon meequote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan neem ik hem wel gewoon mee
ik ben toch al een dief![]()
ik weet niet bel hem maarquote:Op zondag 4 februari 2007 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
Sala hoe is het met je broertje en zijn chickies ?![]()
Nee want je naam zit niet in de TTquote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef PeZu het volgende:
ok dit is dus nu mijn topic
ooh dat is zo opgelost hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want je naam zit niet in de TT
kusje terug, en doe een ff de tt verandenquote:
Drink jij eigenlijk bier of ben je niet zo weg van de islam ?quote:
Ik drink geen alcohol en al helemaal geen bierquote:Op zondag 4 februari 2007 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk bier of ben je niet zo weg van de islam ?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en al helemaal geen bier
Niet eens geproeft
En als ik dat zeg zegt iedereen bier moet je niet proeven maar je moet het slikken
Neequote:
Ik weet heus wel wat ik misquote:Op zondag 4 februari 2007 01:43 schreef Double-Helix het volgende:
drink he geen alcohol sala?
jammr voor je je weet niet wat je mist
Maroc is toch beterquote:Op zondag 4 februari 2007 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier moet je inderdaad gewoon slikken en dan je kots proeven
![]()
En een paar gram afghaan dan ?![]()
Denk het ook niet jaquote:
na zijn succesvolle oorlog tegen de kruisvaarders concentreert Salah eddin zich nu op internet overnamequote:
toelichtingquote:Op zondag 4 februari 2007 01:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
dan n oemen de volgende toch S-F en een beetje S-F?
Heul nietquote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NeeEr is maar 1 S-F en dat ben ik
en jouw nick word anders afgekort
Jahwel jij hebt geen - in je nickquote:
Kan geregeld wordn, maar dat morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jahwel jij hebt geen - in je nick![]()
Je gaat een kloon fabriceren ?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:53 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Kan geregeld wordn, maar dat morgen
Sala is toch naar bedquote:Op zondag 4 februari 2007 01:58 schreef Double-Helix het volgende:
he wat gaan jullie topic kapen
gepwnd!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef Sala-adin het volgende:
welks?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
je slowchat bloed dood!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Double-Helix het volgende:
Liever een slowchat van saladin dan een zwaard van saladin in je kont!
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Double-Helix het volgende:
Liever een slowchat van saladin dan een zwaard van saladin in je kont!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier was![]()
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier was![]()
caps caps capsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!
Geef me die caps swaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!
kan je een afghaanse sletjes voor me regelen om der snuitje onder te spuiten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
wat is caps of bedoelen jullie printscreens?
SCREEN CAPSquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
wat is caps of bedoelen jullie printscreens?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SCREEN CAPS![]()
CAPS = captures![]()
nee doe dat maar bij je eigen volk jij marokkaanse heidenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
kan je een afghaanse sletjes voor me regelen om der snuitje onder te spuiten?![]()
ik zeg maar altijd liever berberse sperma op je snuit dan hete lava op je kuit![]()
hey jij neukt onze meiden en ik mag nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nee doe dat maar bij je eigen volk jij marokkaanse heiden![]()
Ik neuk ze nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey jij neukt onze meiden en ik mag niet![]()
ehehehe,... alles goed man, met jouquote:
waar blijft die printscreen screencap nou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik neuk ze niet![]()
Ik heb ze lief das wat anders
Yim yimquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
ehehehe,... alles goed man, met jou
[..]
waar blijft die printscreen screencap nou?
Zo heet ik jij n00bquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef Double-Helix het volgende:
omg loller god ze heet iman !
strakke jetsers trouwens![]()
gast das in marokko een wijvennaamquote:
Ja ik weetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
gast das in marokko een wijvennaam![]()
maar maakt niks uit je bent tof![]()
kk lauwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
gast das in marokko een wijvennaam![]()
maar maakt niks uit je bent tof![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
kk lauw
http://forum.funx.nl/forum.php/list_message/660#m660!
quote:Zaytouna schreef op 30 december 2005 @ 23:17:
oooh ok.......... ik dacht dat je mocro was......;)
hahahahaha,... deze doet het hemquote:Iman schreef op 30 december 2005 @ 23:18:
waarom d8 je dat nou?
Daar kom ik niet eens meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
hahahahaha,... deze doet het hem
Woat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef eQuaL het volgende:
Wheheh wil je wel geloven dat dat geen tikfout was
jongen asalamou aleikoum word beantwoord met waaleikoum esalam wa rahmato alahi ta'ala wa barakatouhquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef eQuaL het volgende:
Wheheh wil je wel geloven dat dat geen tikfout was
Wtfquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jongen asalamou aleikoum word beantwoord met waaleikoum esalam wa rahmato alahi ta'ala wa barakatouh![]()
nee maar spreek wel arabischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf
hoe weet jij dat?
jij bent toch geen moslim
oftewelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
jongen asalamou aleikoum word beantwoord met waaleikoum esalam wa rahmato alahi ta'ala wa barakatouh![]()
hahahah... pwnedquote:
hoe doen turken het met de islam,is de koran vertaald ofzo?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
oftewel
a.s en s.a![]()
wacht, dat is turks...
nee johquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hoe doen turken het met de islam,is de koran vertaald ofzo?
haal je photobucket passwoord is weg !quote:
Hoezo pwned?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
oftewel
a.s en s.a![]()
wacht, dat is turks...
[..]
hahahah... pwned![]()
![]()
![]()
![]()
nee mijn vader is half frans,maar ja ik vind godsdienst niks als ik doodga dan zie ik wel wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
waarom ben jij geen moslim eik?
ben je wel een pure mokro?
oow op die fietsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee mijn vader is half frans,maar ja ik vind godsdienst niks als ik doodga dan zie ik wel wat er gebeurt.
mijn moeder is een vrome moslima en mijn vader was een atheistquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow op die fiets
en je ouders geloven wel of niet?
aahh zoooquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mijn moeder is een vrome moslima en mijn vader was een atheist![]()
wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
mijn moeder is een vrome moslima en mijn vader was een atheist![]()
jep dood.quote:
Dank jequote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dank jeook al geloof ik niet
ook jij dank jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
van dattum... (neem aan dat je de arabische versie beter snapt dan de turkse)
Dan krijgen tenminste mijn geniale topics meer waarderingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
Jo, Iman, waarom wordt jij geen modt?
Moderator?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
Jo, Iman, waarom wordt jij geen modt?
zodat je ons helpt tegen generalismo remlofquote:
Als hij weg gaat neem ik zijn plaats wel inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
zodat je ons helpt tegen generalismo remlof![]()
![]()
Tof,mijn stem heb je al!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als hij weg gaat neem ik zijn plaats wel in![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Smeed een vuige plan om hem van het leven te beroven
relmofmaoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
[afbeelding]
sorry let even niet op me paint skills![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
[afbeelding]
DIe mag in Remlofs foboquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik hoop niet dat ik opgehangen word vanwege dit verkapte doodsverwensingquote:
Tsk, moeten ze eens proberen, dan komen wij met IK STEUN MIJN USER avatarsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ik opgehangen word vanwege dit verkapte doodsverwensing![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tsk, moeten ze eens proberen, dan komen wij met IK STEUN MIJN USER avatars![]()
[..]
[..]
Wil je aub verlaten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef Elounda het volgende:
Ik kom je topic kapen
Vind je het leuk of niet?
oow dank jequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef Elounda het volgende:
Niet leuk dus..
Oke.. sorry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei, ik vind je usericon zo leuk altijd...![]()
moet altijd aan Sinbad denken.
Nu niet meer hihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:46 schreef Elounda het volgende:
Je bent niet boos?
Doohquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:52 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Je topic leeft nog steeds gek.
Help me eensquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Je probeert je topic niet dood te laten lopen
Ooow dank je welquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het niet, maar nu doe ik het toch
Daar heb ik heel hardop om gelachen zojuist.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Double-Helix het volgende:
Blijft altijd grappig![]()
![]()
![]()
liever gespreide benen dan amerikaanse kogels in je kont!
zo garppig was hij nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:18 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Daar heb ik heel hardop om gelachen zojuist.
Misschien heb ik wel een stom gevoel voor humor.quote:
Poep aan me tumor?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een stom gevoel voor humor.
POEP AAN JE TUMOR!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |