Denk het ook niet jaquote:
na zijn succesvolle oorlog tegen de kruisvaarders concentreert Salah eddin zich nu op internet overnamequote:
toelichtingquote:Op zondag 4 februari 2007 01:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
dan n oemen de volgende toch S-F en een beetje S-F?
Heul nietquote:Op zondag 4 februari 2007 01:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NeeEr is maar 1 S-F en dat ben ik
en jouw nick word anders afgekort
Jahwel jij hebt geen - in je nickquote:
Kan geregeld wordn, maar dat morgenquote:Op zondag 4 februari 2007 01:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jahwel jij hebt geen - in je nick![]()
Je gaat een kloon fabriceren ?quote:Op zondag 4 februari 2007 01:53 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Kan geregeld wordn, maar dat morgen
Sala is toch naar bedquote:Op zondag 4 februari 2007 01:58 schreef Double-Helix het volgende:
he wat gaan jullie topic kapen
gepwnd!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:02 schreef Sala-adin het volgende:
welks?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef Double-Helix het volgende:
je slowchat bloed dood!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Double-Helix het volgende:
Liever een slowchat van saladin dan een zwaard van saladin in je kont!
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Double-Helix het volgende:
Liever een slowchat van saladin dan een zwaard van saladin in je kont!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier was![]()
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het een kringspiermusketier was![]()
caps caps capsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!
Geef me die caps swaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Me broertje heeft een marokkaanse breeza slet aan de haak geslagen die der tieten laat zien op de cam!
kan je een afghaanse sletjes voor me regelen om der snuitje onder te spuiten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
wat is caps of bedoelen jullie printscreens?
SCREEN CAPSquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Sala-adin het volgende:
wat is caps of bedoelen jullie printscreens?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SCREEN CAPS![]()
CAPS = captures![]()
nee doe dat maar bij je eigen volk jij marokkaanse heidenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
kan je een afghaanse sletjes voor me regelen om der snuitje onder te spuiten?![]()
ik zeg maar altijd liever berberse sperma op je snuit dan hete lava op je kuit![]()
hey jij neukt onze meiden en ik mag nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
nee doe dat maar bij je eigen volk jij marokkaanse heiden![]()
Ik neuk ze nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
hey jij neukt onze meiden en ik mag niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |