Mischie ga ik hem maar binnenkort maar eens downloadnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
goedemorgen stelletje heidenen,ongelovigen en atheisten van me!![]()
vandaag even gestart met age of empires, zoals vanouds met de Huns, hebben geen huizen nodig
,hendig sjiek
schijt jij eens per week?quote:
Nee, ik heb een zakje aan men buik hangenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
schijt jij eens per week?
juustem, maar om als Koreanen,Mayanen,Azteken en als Hunnen te spelen meot je the conquerers hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mischie ga ik hem maar binnenkort maar eens downloadn
AoE 2 was het he?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
juustem, maar om als Koreanen,Mayanen,Azteken en als Hunnen te spelen meot je the conquerers hebben
dr zitten een hoop single mission campaigns bij, dan vecht je vaak tegen de Berbers,Ottomaanse rij ketc etc, hendig vet
Ik koos altijd voor de franken,geile wapens enzoquote:
Ik heb ooit een foto op orgich gezien,daar at een chinees een gefrituurde babylijkjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:51 schreef RickoKun het volgende:
Saladin bedrijft nercrofilie met versgekookte babylijkjes
dat ze met die bijlen gooien is wel vet jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik koos altijd voor de franken,geile wapens enzo![]()
Salah edin is wel vet maar ik heb het niet zo op Arabieren![]()
Die campagne van william wallace vond ik ook vet,met the conquerors ging ik altijd voor de hunnen,ze hoeven geen huizen en zijn lekker barbaarsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat ze met die bijlen gooien is wel vet ja
en hun verhaallijn met Jeanne d'Arc is cool![]()
voor the conquerers ging ik voor de britten, die konden gewoon veder schieten dan sommige kastelen van bepaalde volkeren, of de byzantijnen, lekker jezelf indammen![]()
't is zaterdag-avond, misschien morgen beter...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Tuberculose patienten die tezamen op 1 kamer in hun sterfbed liggen hebben het nog gezelliger!
Jij vindt alles geil...quote:
neequote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor SC moet ik hier zijn ?
Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor SC moet ik hier zijn ?
quote:
ik hadd hem toch gekregen!!!EINSING!!^&!WALLAH!**#BIELAH!@*(&@#)!quote:
Heul nietquote:Op zondag 4 februari 2007 01:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hadd hem toch gekregen!!!EINSING!!^&!WALLAH!**#BIELAH!@*(&@#)!
ooh dan neem ik hem wel gewoon meequote:
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan neem ik hem wel gewoon mee
ik ben toch al een dief![]()
ik weet niet bel hem maarquote:Op zondag 4 februari 2007 01:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]!!
Sala hoe is het met je broertje en zijn chickies ?![]()
Nee want je naam zit niet in de TTquote:Op zondag 4 februari 2007 01:30 schreef PeZu het volgende:
ok dit is dus nu mijn topic
ooh dat is zo opgelost hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 01:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want je naam zit niet in de TT
kusje terug, en doe een ff de tt verandenquote:
Drink jij eigenlijk bier of ben je niet zo weg van de islam ?quote:
Ik drink geen alcohol en al helemaal geen bierquote:Op zondag 4 februari 2007 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Drink jij eigenlijk bier of ben je niet zo weg van de islam ?![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 01:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en al helemaal geen bier
Niet eens geproeft
En als ik dat zeg zegt iedereen bier moet je niet proeven maar je moet het slikken
Neequote:
Ik weet heus wel wat ik misquote:Op zondag 4 februari 2007 01:43 schreef Double-Helix het volgende:
drink he geen alcohol sala?
jammr voor je je weet niet wat je mist
Maroc is toch beterquote:Op zondag 4 februari 2007 01:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bier moet je inderdaad gewoon slikken en dan je kots proeven
![]()
En een paar gram afghaan dan ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |