Vergeet de schurft niet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef P8 het volgende:
kk, hiv, ebola en napalm topic
ik wacht op het mod-sealquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
Ik snap het serieus niet he wil ik gewoon normaal slow chatten komen mensen die het gewoon verkankeren
Misschien redt het dit topic nog.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ga een plaatje van een lekkere chick zoeken en zometeen kom ik terug om het hier te posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef P8 het volgende:
-weg- zegt:
wil je aub niet over mijn moeder praten?
dat is sala-adin![]()
wie unne noob?quote:
met bom of mosterdgas?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Hier kun je lekker je gang gaan en lullen over van alles en nog wat.
Maar hou het netjes anders word Sala boos en moet hij dit topic opschonen![]()
Veel plezier in mijn SC topiek!
![]()
Nou gewoon forummenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef borisbanaan het volgende:
Wat doe jij hier weer?
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?quote:
alles gaat goed zoals verwachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.quote:
Neuhquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.
Onlangs nog je schwanz in tienerkutjes gestopt?
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijkquote:
geen school?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijk
40 uur stagequote:
Dan heb je geen leven meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
40 uur stage
voor de rest bijbaantje
Over 4.5 week weer school
*eensch. Om 5 uur thuis, half 6 bij het eten aanschuiven, 6 uur ff wat dingen en zulks doen (morgen maar eens mijn kamer uitmestenquote:
Toch wil ik deze even een pluimpje geven..quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok dit is haar geworden.
[afbeelding]
[0:29:33] Sala-adin zegt: heey fetsquote:
doe mij ze maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat het niet meer in OP kan dan maar zo:
[afbeelding]
Broodje derbij
[afbeelding]
Drinken derbij
[afbeelding]
Vrouwelijk schoon derbij
Ja ik woon hier toch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |