Vergeet de schurft niet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef P8 het volgende:
kk, hiv, ebola en napalm topic
ik wacht op het mod-sealquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:35 schreef Sala-adin het volgende:
Ik snap het serieus niet he wil ik gewoon normaal slow chatten komen mensen die het gewoon verkankeren
Misschien redt het dit topic nog.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ga een plaatje van een lekkere chick zoeken en zometeen kom ik terug om het hier te posten.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:37 schreef P8 het volgende:
-weg- zegt:
wil je aub niet over mijn moeder praten?
dat is sala-adin![]()
wie unne noob?quote:
met bom of mosterdgas?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef Sala-adin het volgende:
Hier kun je lekker je gang gaan en lullen over van alles en nog wat.
Maar hou het netjes anders word Sala boos en moet hij dit topic opschonen![]()
Veel plezier in mijn SC topiek!
![]()
Nou gewoon forummenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef borisbanaan het volgende:
Wat doe jij hier weer?
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?quote:
alles gaat goed zoals verwachtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe gaat het er mee kamelenverkoopstrateegprojectleideroutbound?
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.quote:
Neuhquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb onlangs die verwachten zoetjes aan moeten aanpassen, aangezien ik nu sinds 8 januari jl. stage loop. Het is best vermoeiend.
Onlangs nog je schwanz in tienerkutjes gestopt?
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijkquote:
geen school?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh, te druk met 45 - 50 uur in de week werken eigenlijk
40 uur stagequote:
Dan heb je geen leven meerquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
40 uur stage
voor de rest bijbaantje
Over 4.5 week weer school
*eensch. Om 5 uur thuis, half 6 bij het eten aanschuiven, 6 uur ff wat dingen en zulks doen (morgen maar eens mijn kamer uitmestenquote:
Toch wil ik deze even een pluimpje geven..quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ok dit is haar geworden.
[afbeelding]
[0:29:33] Sala-adin zegt: heey fetsquote:
doe mij ze maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Sala-adin het volgende:
Omdat het niet meer in OP kan dan maar zo:
[afbeelding]
Broodje derbij
[afbeelding]
Drinken derbij
[afbeelding]
Vrouwelijk schoon derbij
Ja ik woon hier toch nietquote:
Waar waar?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe mij ze maar![]()
wacht es even!, zie ik daar varkensvlees?![]()
Mijn import-relallochtoon,wat doe je?![]()
![]()
![]()
kip tussen turks broodquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar waar?
is lams of kip jij heiden
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
Sala-adin (joost mag weten hoe je aan die naam komt, vast van de wereldberoemde Aladdin, gemixt met sla..) (..) ga toch slapen man..
Saladin was de schrik van Jeruzalem,de schrik van de kruisvaarders, de grootste arabische veldheer die er ooit rondliepquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
Sala-adin (joost mag weten hoe je aan die naam komt, vast van de wereldberoemde Aladdin, gemixt met sla..) (..) ga toch slapen man..
saladinquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Metalfrost het volgende:
het zal allemaal wel
oow okequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kip tussen turks brood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en deo is heul geen heiden,ik woon boven de rivier, het is maar even dat je het weet
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheidquote:
Ja, wat zal ik met ze doen?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheid![]()
jouw feestjequote:
je doet je best maarquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
TS moet deze ongelovigen straffen voro hun onwetenheid![]()
Ik zal een leuke methode met ze uithalen danquote:
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt ie ook voor in Monty Python and the Holy Grail?
wat heb je allemaal wel neit geleerd in je land van herkomst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zal een leuke methode met ze uithalen dan
nagels met een tang eruit trekken en daarna citroensap met zout erop strooien![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
Kingdom of heaven
Ga eens heel snel kijken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]eo meot nog steeds Kingdom Of Heaven zien
*
ow jah die wil ik ook nog wel zienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eo meot nog steeds Kingdom Of Heaven zien
*
er is ook een campaign in age of empires 2 toegewijd aan deze krijgsheerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens heel snel kijken!
en dit lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Saladin
een eerbiedig man die Saladin
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ga eens heel snel kijken!
en dit lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Saladin
een eerbiedig man die Saladin
Ik heb het ook niet over me zelfquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...![]()
* houdt zich wijs still over dit persoons gekozen naamquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Dat jij je naam eraan verbindt wil nog niet zeggen dat je een eerbiedig man bent...![]()
Geilllllquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
er is ook een campaign in age of empires 2 toegewijd aan deze krijgsheer
lekker al die ongelovigen van de kruistochten in de pan hakken met kamelen
Ik weet niet maar ik denk dat het kwam omdat hij toen niet echt machtig genoeg wasquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:20 schreef remlof het volgende:
Wie/wat zat er in de bergen van Noord Jemen dan, dat Saladin die niet kon veroveren?
en die kamelen hebben ook nog kromzwaardenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |