abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45632170
Heel lang verhaal maar hieronder effe in het kort samengevat.

Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat

Maar dus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.

Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.
Ik voelde me dus zwaar bedondert Een echte 2 jongens tegelijk bedonderen

Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.
Maar nu wil ze dus kappen met mij, en weer verder met die jongen.

Wat nu doen
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
2= Laat het ze lekker uitzoeken
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:42:33 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632265
2

Sim-pel. Niet jouw pakkie an.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45632275
Dubbel.. het is erg sneu voor de wederhelft van die meid maar aan de andere kant, het zijn jou zaken niet echt.
Heb ook zo'n situatie meegemaakt (van buitenaf bekeken) en diegene weet het nog steeds niet, heel erg zielig voor hem aangezien hij alles voor haar over heeft.
Conclusie: GEEN! toch zou ik het niet doen omdat het hun/haar leven is.
Zo niet.. dan toch!
pi_45632418
Je kunt het natuurlijk wel vertellen, maar zelf schiet je er nauwelijks iets mee op, en je loopt wel het risico in allerlei melodramatische toestanden terecht te komen. Kosten/batenanalyse slaat dus negatief uit, maar als je de principiele invoelende mens uit wil hangen moet je het wel doen.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:49:26 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632505
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Omnifacer het volgende:
maar als je de principiele invoelende mens uit wil hangen moet je het wel doen.
Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie had .
Maar dan nog vind ik het nieyt de plek van TS om daar die gozer (die hij nota bene niet eens kent) over in te lichten.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:50:09 #6
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_45632535
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef svbelzen het volgende:

Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat

Maar dus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.

Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.

Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.

Wat nu doen
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Anders schrijf je hem een brief, heb je ook foto's van jou en haar samen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.
be nice or go away
pi_45632544
de principiele invoelende mens <> Leuke omschrijving LOL

Maar ik bekijk het ook vanuit andere situatie.
Stel ik was die jongen en zou samen met mijn meisje een huis gaan kopen, en er zou iemand mij vertellen dat zij harstikke ontrouw is liegt en de hele zaak bedondert dan zou ik zo'n stap niet maken en het helemaal afblazen en achteraf blij zijn dat iemand mij heeft gewaarschuwt om erger te voorkomen
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:51:34 #8
145755 kahaarin
pi_45632596
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat had ie dan maanden terug moeten doen, toen ie erachter kwam dat ze een relatie had .
Maar dan nog vind ik het nieyt de plek van TS om daar die gozer (die hij nota bene niet eens kent) over in te lichten.
Vind ik persoonlijk te makkelijk, zij heeft TS tenslotte ook bedonderd door te zeggen dat ze met hem verder wil en een huurhuisje ging zoeken terwijl ze met haar vriend koophuizen keek.
be nice or go away
pi_45632630
Bij keuze 1, krijgen we volgende week het topic : "Vriend van ex-vriendin sloeg me in elkaar na dat ik verteld had dat ik met zijn vr.........."
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
pi_45632635
Ik zou optie één kiezen. Ik ken het verhaal zoals jij verteld in tweevoud waar kinderen betrokken bij zijn. Moederlief gaat bij de eerst volgende relationele ruzie weer hetzelfde avontuur opzoeken omdat het de laatste keer vrij makkelijk ging.

Nu is er nog niet veel om handen, straks hebben ze veel meer, kinderen bijvoorbeeld, dan een hypotheek.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:11 #11
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45632656
Ik zou het ook willen weten als ik die jongen was.

Kortom optie 2 1.
  Boks-Chick woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:44 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_45632673
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef svbelzen het volgende:

Stel ik was die jongen en zou samen met mijn meisje een huis gaan kopen, en er zou iemand mij vertellen dat zij harstikke ontrouw is liegt en de hele zaak bedondert dan zou ik zo'n stap niet maken en het helemaal afblazen en achteraf blij zijn dat iemand mij heeft gewaarschuwt om erger te voorkomen
Idd. Toch lullig om te weten dat iemand straks met een torenhoge hypo-schuld zit, terwijl jij dat misschien had kunnen voorkomen. + dat je die biatch een beetje terugpakt door haar plannetje(s) verder te frustreren
lolwut
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:53:55 #13
145755 kahaarin
pi_45632679
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Dlocks het volgende:
Ik zou het ook willen weten als ik die jongen was.

Kortom optie 2.
1 denk ik?
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:54:28 #14
145755 kahaarin
pi_45632702
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef kahaarin het volgende:

[..]

1 denk ik?
niet zo snel editen hoor!
be nice or go away
pi_45632763
Gewoon zeggen en laat die BIATCH maar lekker in de stront zakken.
pi_45632769
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ga bij jezelf ten rade, als het jouw vriendin was zou je het dan niet willen weten voor dat je een huis gaat kopen?
Dan kun je die erbij doen, ik zou het wel zeggen voordat hij een hypotheek opneemt om met haar een huis te gaan kopen.
Je kunt wel zeggen dat het niet jouw pakkie aan is maar dat vind ik een beetje hypocriet, jij weeet hoe ze is en hij blujkbaar niet.
Als niemand iets zegtr kan zij haar goddelijke gang blijven gaan en wie weet hoeveel mannen ze nog meer gaat bedonderen.
Je slaat de spijker op z'n kop. Ik weet van haar dat ze voormij ook al andere avontuurtjes heeft gehad, dus daar zal ze zeker mee verder gaan.
pi_45632775
Ik zou het ook willen weten. Optie 1 dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_45632825
quote:

[..]

Goede reactie
Zo niet.. dan toch!
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:58:55 #19
145755 kahaarin
pi_45632887
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik weet van haar dat ze voormij ook al andere avontuurtjes heeft gehad, dus daar zal ze zeker mee verder gaan.
Dan iig niet persoonlijk met die beste man gaan praten want ik denk dat hij wel een beetje boos is, je hebt tenslotte iets met zijn vrouw gehad.....

Wat voor een **** is dat wel niet, je vraagt je af wat er in haar hoofd omgaat zeg!
be nice or go away
pi_45632894
Ik zou zeker zeggen.....ongeacht consequenties.....
pi_45632904
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:52 schreef djexplo het volgende:
Bij keuze 1, krijgen we volgende week het topic : "Vriend van ex-vriendin sloeg me in elkaar na dat ik verteld had dat ik met zijn vr.........."
LOL
Gelukkig weet ik wel wat voor soort type persoon het is, hij is super afhankelijk van haar en accepteerd alles maar en is harstikke lief voor haar. Zij noemt hem ook wel prive-butler
Natuurlijk heeft hij afgelopen 6 maanden ook wel eens aan haar gevraagt "heb je een ander"
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:59:32 #22
145755 kahaarin
pi_45632918
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Goede reactie
Dank! Niet alle vrouwen zijn zo!
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:59:51 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632929
quote:

Dan komt er zo'n knul die jou niet kent je even vertellen dat hij al maanden het bed deelt met je vriendin. En dan? Wat denk je, dat die gozer je hartelijk bedankt voor je eerlijkheid?
Get real.
pi_45632932
Eerst wilde je z'n vriendin afpakken. Die gozer kon je blijkbaar dus niets schelen. En nu ineens wel ?
Fearlessly the idiot faced the crowd, smiling.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_45632980
optie 1, voordat hij zichzelf helemaal te gronde werkt met haar...
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:01:15 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45632993
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef nuffniet het volgende:
Eerst wilde je z'n vriendin afpakken. Die gozer kon je blijkbaar dus niets schelen. En nu ineens wel ?
Daarom. Misplaatste eerlijkheid, voortkomend uit gekrenkte trots.
pi_45633054
1 lijkt me duidelijk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_45633088
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou zeker zeggen.....ongeacht consequenties.....
Zij weet natuurlijk wel waar ik woon, en welke auto ik rijd.
Dus enige wraak actie kan ik wel verwachten Straks is mijn auto in prak of steen door de ruit
pi_45633116
2,.. niet jou probleem
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:05:02 #30
145755 kahaarin
pi_45633142
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dan komt er zo'n knul die jou niet kent je even vertellen dat hij al maanden het bed deelt met je vriendin. En dan? Wat denk je, dat die gozer je hartelijk bedankt voor je eerlijkheid?
Get real.
Hij zal er niet blij mee zijn, zou jij niet willen weten dat je partner je bedonderd?
Het is niet de schuld van TS, zij heeft aangegeven dat ze met hem verder wil en gaat zogenaamd een eigen huis/appartement zoeken nadat hij erachter is gekomen dat ze al een vriend heeft, vervolgens liegt ze tegen haar vriend door met hem huizen te gaan kijken.
Ik heb medelijden met die man en met TS dat ze zo'n vrouw zijn tegengekomen, ik vind dat hij het echt moet zeggen om erger te voorkomen.
In dit geval is wat niet weet wat niet deert niet een optie! (Just my 2 cents, we zijn het gewoon niet eens.)
be nice or go away
pi_45633146
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:03 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Zij weet natuurlijk wel waar ik woon, en welke auto ik rijd.
Dus enige wraak actie kan ik wel verwachten Straks is mijn auto in prak of steen door de ruit
Oog om oog eh.
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
pi_45633172
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef nuffniet het volgende:
Ik begrijp je reactie, en kan me voorstellen dat je zo denkt.
Maar echt waar ik ken haar van datingsite en wist niet dat ze een relatie had, en ik geef toe toen ik het wist had ik ook kunnen stoppen ermee en dat heb ik niet gedaan. Dus ik ben zeker ook een klootzak geweest door er mee door te gaan.
pi_45633220
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Maar echt waar ik ken haar van datingsite en wist niet dat ze een relatie had, en ik geef toe toen ik het wist had ik ook kunnen stoppen ermee en dat heb ik niet gedaan. Dus ik ben zeker ook een klootzak geweest door er mee door te gaan.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je die kerel tegen zichzelf wil beschermen. Maar t blijft erg dubbel.
pi_45633311
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Get real.
Niet hartelijk, maar ik zou wel blij zijn...
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_45633331
Kan je niet anoniem doen....jij zal vast niet de enige zijn met wie ze het doet...
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:10:18 #36
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_45633361
Absoluut optie 1... de mensheid dient gewaarschuwd te worden voor l**pse vrouw die er een dubbele moraal op nahouden. Kom op, waarschuw je mede-man-mens.

Wat die gast er uit eindelijk mee doet, dat is inderdaad jouw probleem niet meer.

De mannen mogen zouden dit wel mogen, dat is bekend en logisch.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:10:37 #37
145755 kahaarin
pi_45633377
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:05 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Misschien wel een beetje, maar jij had natuurlijk geen vriendin thuiszitten, het is haar schuld, jij bent wat voor haar gaan voelen en dan kom je er achter dat ze al een complete huishouding naast jou heeft.
ZIJ is vreemdgegaan, het enige wat een beetje discutabel is, is dat je er niet meteen een punt achter hebt gezet nadat je uitvond dat ze al een vent had, tja het feit dat ze zegt dat ze een eigen woning zoekt en het wil uitmaken helpt daar ook niet echt bij natuurlijk.
Je moet doen wat jij denkt dat het beste is, mijn gevoel in dit soort zaken zegt altijd dat je het moet vertellen, jij weet tenslotte waar ze toe in staat is.....
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:12:59 #38
159067 NTCE
[Vietnam veteraan]
pi_45633471
jij bent fout, en zij is fout, en nu moet zij dood, dat is logisch.
long dark curly hair with a smooth face, crystal blue eyes and a stunning body, yep thats my girl.
pi_45633494
Wat is me afvraag is waarom wou je nog steeds iets met haar beginnen, terwijl je al wist dat ze niet deugt? Kans was 90% dat ze met jou ook weer vreemd zou gaan.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:17:43 #40
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45633655
Speltip: 44.

Begin geen relatie met iemand die eerder is vreemd gegaan.
Thinking about thinking of you.
pi_45633667
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:13 schreef Sander-B het volgende:
Wat is me afvraag is waarom wou je nog steeds iets met haar beginnen, terwijl je al wist dat ze niet deugt? Kans was 90% dat ze met jou ook weer vreemd zou gaan.
Ik ben wel meer open-minded type, nattuurlijk weet ik wat voor type het is dus ik was heus niet zo naief om te denken dat ze altijd bij mij zou blijven en/of nooit vreemd zou gaan. Dus het is ook zeker niet dat ik nu diep bedroeft ben mijn ideale vrouw kwijt te zijn. Ik had wel gezien hoe het zou lopen
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:21:23 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45633757
Maar wat maakt jou nu opeens het heilige boontje dat deze gozer moet behoeden voor het onheil dat ZIJN vriendin heet?
Ik vind het hypocriet. Klinkt eerder als een natrappende wraakactie dan een oprechte actie.
pi_45633831
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
Maar wat maakt jou nu opeens het heilige boontje dat deze gozer moet behoeden voor het onheil dat ZIJN vriendin heet?
Ik vind het hypocriet. Klinkt eerder als een natrappende wraakactie dan een oprechte actie.
Jij zou het niet willen weten, als je partner vreemd zou gaan en je op het punt stond een huis te kopen met 'm?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_45633864
quote:
CopyCat jouw standpunt is helemaal helder
pi_45633905
Laat je niet nog kutter voelen door zo'm dom wijf. Lekker verder gaan en niet meer aan haar denken!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:26:28 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45633934
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef Harmen1984 het volgende:

Jij zou het niet willen weten, als je partner vreemd zou gaan en je op het punt stond een huis te kopen met 'm?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het zou aannemen van iemand die mij wildvreemd is en die me ook nog eens komt vertellen dat ze willens en wetens met mijn vriend het bed deelde.
Daar zie ik toch eerder een hidden agenda in dan een oprechte ontboezeming. Als mijn vrienden het me zouden vertellen, is het een ander verhaal. Maar van een wildvreemde? Nee.
pi_45634007
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het zou aannemen van iemand die mij wildvreemd is en die me ook nog eens komt vertellen dat ze willens en wetens met mijn vriend het bed deelde.
Daar zie ik toch eerder een hidden agenda in dan een oprechte ontboezeming. Als mijn vrienden het me zouden vertellen, is het een ander verhaal. Maar van een wildvreemde? Nee.
Ik ben dan idd wel wildvreemd, maar ik heb informatie en kennis die alleen een insider kan weten.
Na 6 maanden weet ik heel veel van haar en heb vele foto's dus ik kan hem heus wel overtuigen dat ik 6 maanden iets heb gehad met zijn vriendin.
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:30:23 #48
145755 kahaarin
pi_45634055
quote:

[..]

Ook niet als je de berichtjes van die datingsite te lezen krijgt?
Hij hoeft niet persoonlijk aan de bel te gaan hangen maar een kort briefje met de uitdraai van de berichtjes die ze aan elkaar hebben gestuurd is voldoende bewijs dacht ik zo.
be nice or go away
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:32:07 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45634113
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:28 schreef svbelzen het volgende:

Ik ben dan idd wel wildvreemd, maar ik heb informatie en kennis die alleen een insider kan weten.
Na 6 maanden weet ik heel veel van haar en heb vele foto's dus ik kan hem heus wel overtuigen dat ik 6 maanden iets heb gehad met zijn vriendin.
Tja, doe vooral wat je niet laten kunt, ik zou er alleen niet vreemd van staan te kijken als de agressie die je met je ontboezemingen en fotomateriaal oproept, zich tegen jou keert.

Maar vertel me eens wat jouw winst is om het hem te vertellen? Een schoon geweten?
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:45:27 #50
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45634615
Als je 't zou vertellen zou dit voornamelijk zijn om haar terug te naaien denk ik?

Forget it, het is negatieve energie en het is het verleden, richt je op de positieve energie en op de toekomst.

Als je werkelijk mensen wil behoeden voor verdriet: er is genoeg onrecht in de wereld. Help een weeskind of word donateur van Amnesty, als je je geweten wilt sussen!

Je was wel zo netjes om haar door te blijven neuken terwijl je wist dat ze een vriend had, dus of je nou het recht aan je kant hebt?

Laat die gast het lekker maar uitzoeken. Jij was ook slim genoeg om door te hebben dat ze 'dubbelspion' was, als die gast dat niet kan, pech voor hem!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45634630
Een brief in de brievenbus doen bij het stel, daarop de naam van hem schrijven met het bericht persoonlijk.

Met daarin:
haar intieme details. Een sproet op haar bil, of dit of zo.
pi_45634654
keuze 1
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:21:08 #53
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_45635713
Mensen, het gaat hier toch helemaal niet over eerlijkheid en principes, het gaat gewoon om het feit dat hij de kans krijgt om de persoon die hem naait eens flink terug te naaien en dat daar ook een positief (want komop, uiteindelijk is het alleen maar beter voor die andere jongen) gevolg aan vast zit is mooi.

Ik zou het doen, want hoe kut t me ook lijkt om t te moeten horen van de persoon die mijn vriendin heeft geneukt, ik zou het wel willen weten voordat ik notabene een huis koop met t loeder!

Overigens adviseer ik je wel om het niet persoonlijk te doen, want die kerel heeft feitelijk een license to fuck you up en das nooit fijn.
  woensdag 24 januari 2007 @ 17:23:27 #54
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45635787
go go go
Thinking about thinking of you.
pi_45636783
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom. Misplaatste eerlijkheid, voortkomend uit gekrenkte trots.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_45636861
Als je kapot geslagen wil worden 1

Ik zou voor 2 gaan, niet jou zaken vriend. Blijf van een wijf af als ze een vriend heeft. Doe een ander niet aan wat jij ook niet wil overkomen.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_45636966
1
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:02:53 #58
145755 kahaarin
pi_45637032
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Ik zou voor 2 gaan, niet jou zaken vriend. Blijf van een wijf af als ze een vriend heeft. Doe een ander niet aan wat jij ook niet wil overkomen.
Tja, als je daar pas later achterkomt kun je jezelf dat niet aanrekenen, wel?
be nice or go away
pi_45637070
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:02 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Tja, als je daar pas later achterkomt kun je jezelf dat niet aanrekenen, wel?
What goes around, comes around....geloof mij.
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_45637097
Copycat heeft alles al gezegd.

Enige wat er te halen valt voor je door het te vertellen is een flink pak slaag.
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:13:17 #61
145755 kahaarin
pi_45637346
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:04 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

What goes around, comes around....geloof mij.
Ongetwijfeld, dat is wel vaker zo.
Dit soort dingen komen toch altijd wel een keer uit, hopelijk voordat die jongen een hypotheek heeft opgenomen.....
be nice or go away
pi_45637543
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tja, doe vooral wat je niet laten kunt, ik zou er alleen niet vreemd van staan te kijken als de agressie die je met je ontboezemingen en fotomateriaal oproept, zich tegen jou keert.

Maar vertel me eens wat jouw winst is om het hem te vertellen? Een schoon geweten?
Schoon geweten is wat overdreven, tenslotte heb ik meegewerkt met haar vreemdgaan dus ik zat ook goed fout. Enige winst is dat diegene die niks fout heeft gedaan, nu zelf kan besluiten
1= ik vergeef het haar
2= ik dump haar.

Hij kan dan nooit zeggen had ik het toen al maar geweten, wanneer hij over bv 2 jaar noodgedwongen huis moet verkopen.
pi_45637655
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:

Doe een ander niet aan wat jij ook niet wil overkomen.

Mooi gesproken zo dacht/denk ik ook, maar toch heb ik het beetje super verknalt
  woensdag 24 januari 2007 @ 18:45:36 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45638238
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:24 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Doe een ander niet aan wat jij ook niet wil overkomen.

Mooi gesproken zo dacht/denk ik ook, maar toch heb ik het beetje super verknalt
Ach ja.. Niet al te veel mee zitten zou ik zeggen. Stel dat je je droomvrouw tegenkomt, dan doe je toch alles om haar te krijgen? Misschien had je haar wel gekregen.

Iedereen vond de Titanic film prachtig maar eh, die hoer van een Kate Winslet was dus eigenlijk gewoon bezet toen die Leonardo DiCaprio kwam aanzetten.. Maar dat vinden we allemaal zo romantisch en zielig... Iedereen janken... En fin...

Doe dan nu ook wat voor jezelf het beste is: move on!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45650343
optie 1
pi_45650751
wil je die gozer helpen of wil je die slet naaien (figuurlijk)?
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:42:32 #67
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_45651144
Optie 1.

Iedereen hier laat blijkbaar maar haar huidige vriend stikken, terwijl die straks met een enorme hypotheek zit. Misschien istie dan wel naïef, maar hem weerhouden van een financieel debacle waar hij heel zijn leven last van heeft is dan toch belangrijker.

Daarnaast is die 'vriendin' natuurlijk een bijzonder asociaal type!
  Vis een optie? donderdag 25 januari 2007 @ 01:25:47 #68
70532 loveli
N
pi_45651880
Wat cc zegt. Jouw motieven zijn verre van zuiver. Als je wraak neemt, waarom moet hij er dan de dupe van worden?
Als haar vriend na tig uitstapjes van zijn innig geliefde niet weet dat ze vreemd gaat, wil hij het waarschijnlijk niet weten.

Als je je wraakgevoelens toch wilt bevredigen, bedenk dan iets waarmee je haar alleen treft.
crap in = crap out
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 25 januari 2007 @ 01:31:52 #69
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45651957
1 natuurlijk hard dizzen dat kutwijf
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:16:28 #70
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_45654149
ze heeft jou en die andere man bedondert.. Lijkt me dat het minste wat je kan doen is die man even waarschuwen. Wees wel voorzichtig met hoe je het brengt.
pi_45654338
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef Rutger1983 het volgende:
ze heeft jou en die andere man bedondert.. Lijkt me dat het minste wat je kan doen is die man even waarschuwen. Wees wel voorzichtig met hoe je het brengt.

Wat zou jij doen als de 'lover' van je vrouw/vriendin even komt vertellen dat ze ontrouw is geweest? Dat jij met haar heb gezoend/ geneukt. Reken op een paar blauwe ogen en als je het via de telefoon verteld reken op een steen door de auto en huisruit.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:31:56 #72
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45654392
quote:
je zelf voor 2 ton of meer idn e schulden steken met een niet te vertrouwen bitch, nee.... dat is ook mjin toekomst ideaal!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:32:34 #73
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45654404
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als de 'lover' van je vrouw/vriendin even komt vertellen dat ze ontrouw is geweest? Dat jij met haar heb gezoend/ geneukt. Reken op een paar blauwe ogen en als je het via de telefoon verteld reken op een steen door de auto en huisruit.
blauwe ogen van mn v(ex)riendin ja
Ecosia
pi_45654848
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:45 schreef Devlinsect het volgende:
Een brief in de brievenbus doen bij het stel, daarop de naam van hem schrijven met het bericht persoonlijk.

Met daarin:
haar intieme details. Een sproet op haar bil, of dit of zo.
Dat gaat denk ik niet werken, dat kaapt zij brief weg. Ik ben van plan bij hem langs te gaan op zijn werk en dan persoonlijk een brief te overhandigen met daarin hele verhaal en wat foto's wat mijn verhaal aansterkt.

haar intieme details. <> Dit wil ik zoveel mogelijk beperken, wil het niet extra pijnlijk maken voor die jongen
pi_45654918
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, dat is wel vaker zo.
Dit soort dingen komen toch altijd wel een keer uit, hopelijk voordat die jongen een hypotheek heeft opgenomen.....
Dat had ik eerlijk gezegt ook wel verwacht 6 maanden is toch wel lange periode maar hij maar niks doorhebben, of het gewoon eigenlijk niet willen weten ofzo Ze is paar nachten bij mij blijven slapen en in het weekend was ze ineens vaak bij een vriendin, ze kwam op rare tijden thuis van werk kortom hij had het allang kunnen weten lijkt mij
  Vis een optie? donderdag 25 januari 2007 @ 10:06:08 #76
70532 loveli
N
pi_45655047
Het blijft een minne streek. Eerst een half jaar z'n vriendin doen en als zij het uitmaakt heel nobel hem vertellen dat hij een fout maakt.
Jij vond het geen probleem om een vriendin te hebben die vreemdging, als ze uiteindelijk maar voor jou koos. Wie ben jij om te bepalen dat hij moet weten met wie z'n vriendin het heeft gedaan? Jij wist dat ze vreemdging en vond dat niet erg. Misschien denkt hij er ook zo over. De lover van je vriendin in levende lijve ontmoeten is bepaald schokkender dan de wetenschap dat ze is vreemd gegaan.
Beetje zielig ook om nu opeens te doen wat het beste is voor die vriend, terwijl je dat in het begin geen drol kon schelen. Schijnheilige zielepoot!
crap in = crap out
pi_45655142
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:56 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Dat gaat denk ik niet werken, dat kaapt zij brief weg. Ik ben van plan bij hem langs te gaan op zijn werk en dan persoonlijk een brief te overhandigen met daarin hele verhaal en wat foto's wat mijn verhaal aansterkt.

haar intieme details. <> Dit wil ik zoveel mogelijk beperken, wil het niet extra pijnlijk maken voor die jongen
Ik hoop echt dat hij je helemaal kapot slaat, je bent net zo'n vieze hond als zij.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:26:39 #78
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45656294
quote:

[..]

Daarom gewoon een briefje met foto's. Ik zou het ook willen weten.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:28:52 #79
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45656376
quote:

[..]

Ik zou niet naar hem toe gaan Gewoon brief in brievenbus gooien als zij er niet is...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_45656586
TS,.. dude,..
LET IT GO!!
Damnz,.. als je toch niet van gedachten veranderd? en andere meningen weg wuift, waarom open je dan in godsnaam een topic?
Op donderdag 25 januari 2007 10:06 schreef loveli het volgende:
Het blijft een minne streek. Eerst een half jaar z'n vriendin doen en als zij het uitmaakt heel nobel hem vertellen dat hij een fout maakt.
Jij vond het geen probleem om een vriendin te hebben die vreemdging, als ze uiteindelijk maar voor jou koos. Wie ben jij om te bepalen dat hij moet weten met wie z'n vriendin het heeft gedaan? Jij wist dat ze vreemdging en vond dat niet erg. Misschien denkt hij er ook zo over. De lover van je vriendin in levende lijve ontmoeten is bepaald schokkender dan de wetenschap dat ze is vreemd gegaan.
Beetje zielig ook om nu opeens te doen wat het beste is voor die vriend, terwijl je dat in het begin geen drol kon schelen. Schijnheilige zielepoot!
Dank voor je reactie, je bent super duidelijk
pi_45656990
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef het.ismij het volgende:
TS,.. dude,..
LET IT GO!!
Damnz,.. als je toch niet van gedachten veranderd? en andere meningen weg wuift, waarom open je dan in godsnaam een topic?
Dat is niet waar, ik open topic om juist andere meningen te kunnen lezen.
Ik heb sterk de neiging om voor keuze 1 te gaan dat klopt. Maar verhouding hier is beetje 40-60 er zijn voorstanders en tegenstanders.

Nu vind ik de kritieke van de tegenstanders dus keuze 2 wel erg negatief, en niet erg onderbouwd.
  donderdag 25 januari 2007 @ 11:52:16 #83
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45657084
ik denk dat hij het al weet, als zij zegt dat hij haar prive-butler is, hij blijft toch wel bij haar.
dus je kan het vertellen dan is hij pissig op jou, maar blijft hij baar haar
tenminste zo komt het op mij over..
dat hj haar wel vergeeft, en zich gewoon tot in de oneindigheid door haar laat "naaien"

daarbij vind ik niet hypocriet
ik weet niet wat ze jou heeft wijsgemaakt, maar als zij zegt ik wil wel bij hem weg, maar ik kan niet (geen onderdak dan bijv) dus dat moet eerst geregeld worden anders sta ik zonder spullen op straat en ze dat is de enige reden is dat ze nog bij hem is, en dat zij dus een slachtoffer is, dan ga je daar als lover natuurlijk in mee, hoe moet jij dan weten dat haar slachtofferrol gefaked is..
totdat blijkt dat ze ook tegen jou liegt
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_45657423
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 11:52 schreef Angst het volgende:
ik denk dat hij het al weet, als zij zegt dat hij haar prive-butler is, hij blijft toch wel bij haar.
dus je kan het vertellen dan is hij pissig op jou, maar blijft hij baar haar
tenminste zo komt het op mij over..
dat hj haar wel vergeeft, en zich gewoon tot in de oneindigheid door haar laat "naaien"

daarbij vind ik niet hypocriet
ik weet niet wat ze jou heeft wijsgemaakt, maar als zij zegt ik wil wel bij hem weg, maar ik kan niet (geen onderdak dan bijv) dus dat moet eerst geregeld worden anders sta ik zonder spullen op straat en ze dat is de enige reden is dat ze nog bij hem is, en dat zij dus een slachtoffer is, dan ga je daar als lover natuurlijk in mee, hoe moet jij dan weten dat haar slachtofferrol gefaked is..
totdat blijkt dat ze ook tegen jou liegt
hehe eindelijk weer eens een inhoudelijke reactie
Wat die jongen verder gaat doen en of hij haar vergeeft dat zal mij echt een worst zijn, ik denk dat hij sterke vermoedens heeft maar als zij steeds zegt "nee ik heb geen ander" en hij heeft haar nog steeds niet kunnen betrappen, dan weet hij het dus nog steeds niet helemaal zeker en blijft daarom dan nog maar samen met haar. Als ik het ga zeggen is het dus geen totale verrassing voor hem maar eerder een bevestiging van wat hij al vermoede.

ik weet niet wat ze jou heeft wijsgemaakt, <> Toen ik na 2 weken erachter kwam heb ik natuurlijk gezegt hier moet je mee kappen ga op jezelf wonen, probleem toen was dat ze de financiele middelen niet had, die jongen werkte en zij was werkeloos. Dus na 4 maanden werken had ze het geld wel bijelkaar en ging ze dus samen met mij huurhuisje kijken. Idd nu achteraf blijkt dat ze iedereen bedondert ze nam ook gewoon doodleuk haar moeder mee toen ze koophuisjes gingen bekijken alsof er niks aan de hand was, ze is heel goed in de schijn hoog houden.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:14:08 #85
39114 Angst
pi_45657703
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:03 schreef svbelzen het volgende:

[..]

hehe eindelijk weer eens een inhoudelijke reactie
Wat die jongen verder gaat doen en of hij haar vergeeft dat zal mij echt een worst zijn, ik denk dat hij sterke vermoedens heeft maar als zij steeds zegt "nee ik heb geen ander" en hij heeft haar nog steeds niet kunnen betrappen, dan weet hij het dus nog steeds niet helemaal zeker en blijft daarom dan nog maar samen met haar. Als ik het ga zeggen is het dus geen totale verrassing voor hem maar eerder een bevestiging van wat hij al vermoede.

ik weet niet wat ze jou heeft wijsgemaakt, <> Toen ik na 2 weken erachter kwam heb ik natuurlijk gezegt hier moet je mee kappen ga op jezelf wonen, probleem toen was dat ze de financiele middelen niet had, die jongen werkte en zij was werkeloos. Dus na 4 maanden werken had ze het geld wel bijelkaar en ging ze dus samen met mij huurhuisje kijken. Idd nu achteraf blijkt dat ze iedereen bedondert ze nam ook gewoon doodleuk haar moeder mee toen ze koophuisjes gingen bekijken alsof er niks aan de hand was, ze is heel goed in de schijn hoog houden.
tja als jij denkt dat hij niet zeker weet kan je het vertellen...

maar ik heb zelf ook weleens een vriendje gehad wat vreemdgegaan was (breed uitgemeten op fok overigens ) en die had ik het gewoon vergeven (ging wel enige tijd later wegens gebrek aan dingen gemeen hebben uit) maar wat ik wil zeggen vreemdgaan is lang niet altijd uitgaan
ookal is het een beetje dom als je het dan niet uitmaakt
en als zij die jongen als haar prive-butler ziet, denk ik dat hij haar wel vergeeft
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
pi_45657845
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:14 schreef Angst het volgende:

[..]

tja als jij denkt dat hij niet zeker weet kan je het vertellen...

maar ik heb zelf ook weleens een vriendje gehad wat vreemdgegaan was (breed uitgemeten op fok overigens ) en die had ik het gewoon vergeven (ging wel enige tijd later wegens gebrek aan dingen gemeen hebben uit) maar wat ik wil zeggen vreemdgaan is lang niet altijd uitgaan
ookal is het een beetje dom als je het dan niet uitmaakt
en als zij die jongen als haar prive-butler ziet, denk ik dat hij haar wel vergeeft
maar wat ik wil zeggen vreemdgaan is lang niet altijd uitgaan <> Daar gaat het ook niet om, gaat er om is vreemdgaan rede om voor hem om het plan om samen een koophuis te kopen af te blazen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:25:15 #87
145755 kahaarin
pi_45657992
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Dat had ik eerlijk gezegt ook wel verwacht 6 maanden is toch wel lange periode maar hij maar niks doorhebben, of het gewoon eigenlijk niet willen weten ofzo Ze is paar nachten bij mij blijven slapen en in het weekend was ze ineens vaak bij een vriendin, ze kwam op rare tijden thuis van werk kortom hij had het allang kunnen weten lijkt mij
Jij zei dat ze al vaker vreemd was gegaan, misschien is hij niet anders gewend.
Je weet hoe goed ze kan liegen, je bent er immers zelf ook ingetrapt.
Alleen een brief overhandigen op zijn werk is ook een beetje cru, maar ja als het niet anders kan dan moet het maar, mensen die zeggen dat je net zo slecht bent als zij ben ik het niet helemaal mee eens, goed je hebt het niet helemaal netjes gedaan maar in eerste instantie was zij degene die vreemd is gegaan en je wist niet vanaf het begin dat ze al een vriend had.
Ik vind alleen dat optie 1 meteen uitgevoerd had moeten worden toen je er achter kwam, en niet pas na 6 maanden, het feit dat zij zei dat ze het uit zou maken en een andere woonruimte zocht pleit ook wel enigzins voor jou moet ik zeggen, je hoeft er natuurlijk niet van uit te gaan dat zij jou en hem tegelijk bedonderd.
Ik blijf alleen zeggen dat je het die man echt moet vertellen/schrijven.
be nice or go away
  donderdag 25 januari 2007 @ 12:25:51 #88
39114 Angst
pi_45658008
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 12:20 schreef svbelzen het volgende:

[..]

maar wat ik wil zeggen vreemdgaan is lang niet altijd uitgaan <> Daar gaat het ook niet om, gaat er om is vreemdgaan rede om voor hem om het plan om samen een koophuis te kopen af te blazen.
ik denk dat hij het niet afblaast, aangezien hij al vermoedens heeft, maar je kan hem altijd een anoniem briefje sturen of als ze nog steeds op een datingsite staat hem dat laten zien?

maar ik zou zeggen riskeer je leven d'r niet voor
pi_45658032
ho, ik had een regeltje gemist, remove deze post maar.

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2007 12:28:09 ]
pi_45662490
Wij mannen moeten een front vormen tegen het grote boze vrouwvolk. 1 dus.
pi_45662674
2. Je maakt jezelf volkomen ongeloofwaardig door het in eerste instantie wel te accepteren en nu op je eigen genoegdoening uit te zijn en het te vertellen. Lastig misschien, maar het getuigt wel van de meeste zelfrespect.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Redhead- op 25-01-2007 15:45:33 ]
Through twilight, darkness and moonrise
My scarlet tears will run
As stolen blood and whispered love
Of fantasies undone
pi_45663607
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef svbelzen het volgende:

Je bent haar tijdenlang in het geheim wezen ontmoeten. Je had dus eigenlijk schijt aan die jongen zijn gevoelens. Het komt daarom nogal hypocriet over dat je hem, nu je jezelf bedonderd voelt, wil gaan inlichten.
Of gaat het erom dat je het hen dan ook maar niet gunt? Lijkt er wel op dus.

Als zij haar vriend zo'n streek levert door er een tweede op na te houden, hoe kwam je er dan in godsnaam zo makkelijk bij om met haar huizen te gaan zoeken? Zo iemand vertrouw je toch niet zo makkelijk?
quote:

[..]

Is dit "As the world turns" of zo? Sorry, maar vind dit wel een hoog soap-gehalte hebben. En dan zeggen ze dat vrouwen dramatisch zijn

Maar serieus, lijkt me zeer onverstandig om te doen, ook voor jezelf. Weet jij veel wat voor vetes je je hiermee op de hals haalt. Straks heb je gewoon een leuke, eerlijke meid als vriendin (als je tenminste op die types valt ) en dan komt zij langs op haar werk met rare verhalen en enveloppen.

Als je zelf nou helemaal niet had geweten van die vriend, dan had ik me er wel wat bij kunnen voorstellen. Maar er waren periodes dat je wel op de hoogte was en toch met haar doorging. Je lijkt me daarom niet de persoon om met een vingertje te wijzen.

[ Bericht 31% gewijzigd door jaoka op 25-01-2007 15:43:41 ]
pi_45663969
Je had dus eigenlijk schijt aan die jongen zijn gevoelens. <> Ik begrijp dat het zo overkomt, toen zij haar financieen niet rond kreeg heb ik haar zelfs aangeboden om dan maar tijdelijk bij mij te komen wonen, 1 voormezelf om van het gedoe af te zijn en ook zeker voor die jongen. Maar dat ik zeker ook fout ben geweest ontken ik ook niet en daar gaat dit topic niet over. Grote vraag is word die jonger er beter van als hij dit weet en zodoende keuze kan maken of hij met haar nog een huis wil kopen.

Of gaat het erom dat je het hen dan ook maar niet gunt? <> Rare opmerking ik moet hem een ontrouwe vriendin gunnen

godsnaam zo makkelijk bij om met haar huizen te gaan zoeken? <> Ze zou gewoon op haarzelf gaan wonen hoor, we zouden niet gaan samenwonen. Gelukkig heb ik al gewoon een koophuis dat ik wel in mijn 1tje kan betalen.

Je kan hier iig iets van leren, niet meer met dat soort figuren in zee gaan. <> Je hebt volkomen gelijk !!! Dit was eens maar nooit meer !!!
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:00:40 #94
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45664253
Ikkeh ik zou het doen.....
maar goed.. daar heb ik verder ook geen verklaring voor..

trouwens..een van belzen... uit arnemuiden?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45664368
Je lijkt me daarom niet de persoon om met een vingertje te wijzen. <> Daar zit wel kern van waarheid in, ik begrijp wat je bedoelt maar je zegt het wel beetje raar.
Hoezo met vingertje wijzen, ik zeg toch niet dat die jongen iets verkeerd doet of heeft gedaan.
Wil hem alleen "informatie" geven zodat ie zelf kan beslissen of hij met haar een koophuis wil kopen.

Maar vele denken dat ik hierop zit te wachten het makkelijkst en voorde hand liggends is idd gewoon lekker laten doen. Laat ze maar lekker samen een koophuis kopen scheit aan

en dan komt zij langs op haar werk met rare verhalen en enveloppen. <> Rare vergelijking, mijn verhaal is gewoon de waarheid ik kan situatie aankaarten die hij heus wel kan herinneren waarbij zij dus geen alibi had, in jouw geschetse situatie zou ik die rare verhalen gewoon kunnen tegenspreken omdat ik dan op die momenten gewoon ergens anders was of misschien zelfs wel met die nieuwe vriendin samen was.
pi_45664403
Optie 2
Het is niet jouw probleem en als je dit soort zaken gaat doorspelen kun je nog wel een grote problemen krijgen. Je had het ook 6 maanden eerder kunnen vertellen en dat heb je ook niet gedaan, dan ben je nu te laat.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_45664542
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef shilizous_88 het volgende:
Optie 2
Het is niet jouw probleem en als je dit soort zaken gaat doorspelen kun je nog wel een grote problemen krijgen. Je had het ook 6 maanden eerder kunnen vertellen en dat heb je ook niet gedaan, dan ben je nu te laat.
6 maanden geleden waren ze nog niet samen opzoek naar een koophuis, en zou zij het gewoon uitmaken en ergens anders gaan wonen. Waarom zou ik het dan zeggen?

Na 4 maanden kwam koophuis gedoe pas, en toen heb ik ook meteen gezegt als je een bod uitbrengt dan kap ik ermee en vertel ik het. Het huis waar het omging is gelukkig verkocht aan een ander.
Maar als dat koophuis gedoe niet speelde, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan dit op te gaan biechten.
pi_45664930
Dan vond je het dus geen probleem om met haar vreemd te gaan en eerlijk gezegt geef ik je daarin gelijk. Dat zij nu beslist om verder te gaan met haar vriend en een huis te kopen heeft dan ook niets met jou te maken en blijkbaar willen ze weer samen verder gaan. Het was een kortstondige affaire buiten een relatie om en je hebt ervan genoten (ga ik tenminste vanuit). dan zal die jongen met wie ze een relatie heeft er heel raar vanop kijken dat je er nu mee zou komen, aangezien hij al 6 maanden een vreemdgaande vriendin heeft en het van zijn standpunt al 6 maanden geleden had willen horen. Nu ze weer terug is bij hem en ze plannen voor de toekomst hebben is het mijn inziens geen sterk plan om nu nog alles te gaan biechten. Dat wilde ik ermee zeggen.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:26:41 #99
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_45665007
achter zn rug om zoeken naar een huurwoning noem ik niet toekomstplannen maken...
wees een vent en incasseer die ram voor je harses.

Tuurlijk is het een naaistreek, maar ze behandelt je als backup lul, laat haar maar voelen hoe het is om genaaid te worden zonder neuken
Ecosia
pi_45665201
1, ik vind dat haar vriend het moet weten ook al is het nu al 6 maanden bezig
en die bitch daarna keihard dumpen
Vive al máximo
pi_45665917
2.

Je hebt daar helemaal niks te zoeken, laat hem zijn eigen fouten maken. Vergeet haar, ga door met je eigen leven, en als je hun tegenkomt, heel hard lachen en blij zijn dat jij er niks mee te maken hebt.

Nu komt het heel erg dubbel over, als je écht goede intenties had, dan was je deze hele situatie uit de weg gegaan. Maar nu krijg jij niet wat je wilt, is de verliefdheid over, en moet ze maar nagetrapt worden door een recalcitrante minnaar. Tja.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45666395
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Dan vond je het dus geen probleem om met haar vreemd te gaan en eerlijk gezegt geef ik je daarin gelijk. Dat zij nu beslist om verder te gaan met haar vriend en een huis te kopen heeft dan ook niets met jou te maken en blijkbaar willen ze weer samen verder gaan. Het was een kortstondige affaire buiten een relatie om en je hebt ervan genoten (ga ik tenminste vanuit). dan zal die jongen met wie ze een relatie heeft er heel raar vanop kijken dat je er nu mee zou komen, aangezien hij al 6 maanden een vreemdgaande vriendin heeft en het van zijn standpunt al 6 maanden geleden had willen horen. Nu ze weer terug is bij hem en ze plannen voor de toekomst hebben is het mijn inziens geen sterk plan om nu nog alles te gaan biechten. Dat wilde ik ermee zeggen.
en blijkbaar willen ze weer samen verder gaan. <> Over haar intenties heb ik hele grote twijffels, tijdens ons laatste gesprek gaf ze ook aan twijffels te hebben om met hem verder te gaan. Ze kiest gewoon voor lekker makkelijk bij die prive-butler blijven en in de tussentijd opzoek naar een ander.

Het was een kortstondige affaire <> 6 maanden en daarvoor ook al paar affaires, ze is gewoon al 2 jaar bezig zeg maar.

en je hebt ervan genoten (ga ik tenminste vanuit). <> Absoluut Al hoewel ik haar veel meer had willen zien, vaak konden we elkaar ook niet zien dat was wel klote

Nu ze weer terug is bij hem <> Ze is nooit bij hem weggeweest, altijd schijn hoog gehouden jegens hem en de "buitenwereld"
pi_45666407
Kies nu maar optie 1 en laat al die anderen maar kletsen.
Als ze zelf voor de keuze zouden staan, dan zouden ze het ook willen weten.
Hij kan dat k..w..f beter nu dumpen dan dalijk met een hoge hypotheekschuld achter blijven.
Als ze zo graag buiten de deur wipt, dan gaat ze maar op de wallen werken.
pi_45668405
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef svbelzen het volgende:
Je had dus eigenlijk schijt aan die jongen zijn gevoelens. <> Ik begrijp dat het zo overkomt, toen zij haar financieen niet rond kreeg heb ik haar zelfs aangeboden om dan maar tijdelijk bij mij te komen wonen, 1 voormezelf om van het gedoe af te zijn en ook zeker voor die jongen. Maar dat ik zeker ook fout ben geweest ontken ik ook niet en daar gaat dit topic niet over. Grote vraag is word die jonger er beter van als hij dit weet en zodoende keuze kan maken of hij met haar nog een huis wil kopen.
Nee, dat is hier niet de grote vraag. Grote vragen zijn: waarom wil je zo handelen? (omdat je achteraf met die jongen kan sympathiseren?) en: gaat dit jou werkelijk goed doen?
quote:
Of gaat het erom dat je het hen dan ook maar niet gunt? <> Rare opmerking ik moet hem een ontrouwe vriendin gunnen
Je gunde haar jezelf ook toe, zelfs op momenten dat je wist dat ze vreemd ging. Blijkbaar is er dan toch iets aan haar wat jij geweldig vindt/vond. Vandaar dat het belangrijk is om bij jezelf te kijken of je geen gekke dingen gaat doen, alleen maar om wraak.
quote:
godsnaam zo makkelijk bij om met haar huizen te gaan zoeken? <> Ze zou gewoon op haarzelf gaan wonen hoor, we zouden niet gaan samenwonen. Gelukkig heb ik al gewoon een koophuis dat ik wel in mijn 1tje kan betalen.
Okay, maar je hebt het eerder in je OP over alsof het extra reden voor je is om boos te zijn op haar.
quote:
Je kan hier iig iets van leren, niet meer met dat soort figuren in zee gaan. <> Je hebt volkomen gelijk !!! Dit was eens maar nooit meer !!!
Daarom is het in principe zo erg allemaal niet, al lijkt dat nu zo. Over een paar maanden ben jij haar heel cliche al een stuk meer vergeten. Ik vind ook dat degene die in de relatie zit en vreemd gaat, veel schuldiger is dan degene met wie hij/zij vreemd gaat (vooral als je degene niet kent). Het blijft echter op me overkomen alsof je toch een soort van wraak wil nemen.

Dat lijkt me a) toch niet helemaal rechtvaardig, omdat je zelf van de situatie op de hoogte was en nu pas actie wil ondernemen toen zij jou bedonderde (je zei namelijk niet zelf: of hij of ik, omdat je haar niet wilde verliezen) en b) niet verstandig omdat je dan zelf nog langer met het gezeik zit. Des te minder je te maken hebt met zo'n griet, des te beter lijkt me.
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:24:48 #105
166869 Blade_Runner
fiery the angels fell
pi_45668538
Waarschuwen.

Die vriend hoort het gewoon te weten, het maakt niet uit wie het hem vertelt. Maar als hij het nu niet van jou hoort, hoort hij het waarschijnlijk te laat. Dan hebben ze een hypotheek en voeden ze misschien kinderen op als de breuk komt. Die kerel staat op het punt zich een hoop ellende op de hals te halen en jij kunt hem daarvan weerhouden. In elk geval kun je ervoor zorgen dat hij zich 100% bewust is van het risico dat hij loopt.

Het feit dat jij degene bent met wie zij is vreemdgegaan doet er in dit opzicht weinig toe. Het maakt jou moreel gezien niet minder geschikt dan een ander om die jongen te waarschuwen. Het was verkeerd dat je doorging met haar terwijl je wist dat ze een vriend had, maar toen had je tenminste nog een reden om je mond te houden (ze zou kappen met hem en op zichzelf wonen). Waarom zou je haar nu nog beschermen?

Redenen om het niet te vertellen:
-Het zijn jouw zaken niet (moet dat dan?).
-Hij wordt misschien boos op jou/gelooft je misschien niet (dat is aan hem dan, heb jij geen controle over).
-Zij neemt misschien wraak op jou (tja).
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_45668718
Ooit bij stilgestaan dat haar vriend het misschien al weet?
pi_45669319
en: gaat dit jou werkelijk goed doen? <> Nee natuurlijk niet ik schiet hier niks mee op, alleen maar extra gezeik en kans op wraakacties.

(je zei namelijk niet zelf: of hij of ik, omdat je haar niet wilde verliezen) <> Dat is niet waar, toen ik hoorde dat ze een bod wilde uitbrengen heb ik haar gezegt en nu ga ik het vertellen dit gaat te ver, zij natuurlijk zwaar over de zeik als je dat doet maak je me leven kapot bla bla bla Het is dat iemand anders dat huis heeft gekocht maar ik had het toen opgebiecht en dan had ik daarmee haar al kwijt geweest maar dat had ik er voor over, ik vond het toenal een super kut streek samen een hypotheek nemen zij straks weg en hij huis moeten verkopen
pi_45669457
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Blade_Runner het volgende:
Waarschuwen.

Die vriend hoort het gewoon te weten, het maakt niet uit wie het hem vertelt. Maar als hij het nu niet van jou hoort, hoort hij het waarschijnlijk te laat. Dan hebben ze een hypotheek en voeden ze misschien kinderen op als de breuk komt. Die kerel staat op het punt zich een hoop ellende op de hals te halen en jij kunt hem daarvan weerhouden. In elk geval kun je ervoor zorgen dat hij zich 100% bewust is van het risico dat hij loopt.

Het feit dat jij degene bent met wie zij is vreemdgegaan doet er in dit opzicht weinig toe. Het maakt jou moreel gezien niet minder geschikt dan een ander om die jongen te waarschuwen. Het was verkeerd dat je doorging met haar terwijl je wist dat ze een vriend had, maar toen had je tenminste nog een reden om je mond te houden (ze zou kappen met hem en op zichzelf wonen). Waarom zou je haar nu nog beschermen?

Redenen om het niet te vertellen:
-Het zijn jouw zaken niet (moet dat dan?).
-Hij wordt misschien boos op jou/gelooft je misschien niet (dat is aan hem dan, heb jij geen controle over).
-Zij neemt misschien wraak op jou (tja).
Ik vind dit een hele goeie samenvatting, en ben er voor mezelf nu wel uit. Ik ga het vertellen hoe weet ik nog niet maar ik ga het wel doen. Mijn gevoel zit gewoon veel meer bij de 1 reacties van sommige 2 reacties zeg ik kan ik me in vinden maar het overtuigt mij niet om het niet te gaan doen.

DUS ALLE STOP MAAR IK HEB MIJN KEUZE GEMAAKT
pi_45669491
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ooit bij stilgestaan dat haar vriend het misschien al weet?
pi_45671049
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef svbelzen het volgende:

Nu maar hopen dat hij je advies ter harte neemt
pi_45672504
Normaal zou ik zeggen: Laat ze het lekker uitzoeken.

Maar dat van die hypotheek is een goed punt. Dat kan ze of hem tienduizenden euro's kosten. Da's niet grappig meer. Vertel het dus, eventueel Anoniem.
  Vis een optie? donderdag 25 januari 2007 @ 22:36:26 #112
70532 loveli
N
pi_45680081
quote:
Ik vind dit een hele goeie samenvatting, en ben er voor mezelf nu wel uit. Ik ga het vertellen hoe weet ik nog niet maar ik ga het wel doen. Mijn gevoel zit gewoon veel meer bij de 1 reacties van sommige 2 reacties zeg ik kan ik me in vinden maar het overtuigt mij niet om het niet te gaan doen.

Je bedoelt dat je nu een geldig excuus hebt om te doen wat je toch al van plan was? Flinke vent hoor.
crap in = crap out
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:40:13 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45688833
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:58 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Ik hoop in dat geval van harte voor je dat je echt spijkerhard op je muil geslagen wordt door die gozer
Ik weet dat ik dat ook zou doen

ps... van belzen... arnemuiden?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45688992
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:40 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik hoop in dat geval van harte voor je dat je echt spijkerhard op je muil geslagen wordt door die gozer
ik ben er klaar voor
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:13:58 #116
145755 kahaarin
pi_45689762
quote:

[..]

Nou, succes met opbiechten!
Krijgen we nog een update?
be nice or go away
pi_45691251
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou, succes met opbiechten!
Krijgen we nog een update?
Als ik het overleef dan komt er een nieuw topic.
Tijdens mijn laatste gesprek met haar heb ik aangegeven dat ik haar tot 29-01-07 zelf de kans geef het te vertellen, doet ze dat niet dan ga ik het doen. Dus even maandag afwachten en dan denk ik vrijdag 2 Februari ga ik het vertellen net voor het weekend er is nooit een geschikt moment voor zoiets maar dan maar net voor het weekend
pi_45691296
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Tijdens mijn laatste gesprek met haar heb ik aangegeven dat ik haar tot 29-01-07 zelf de kans geef het te vertellen, doet ze dat niet dan ga ik het doen. Dus even maandag afwachten en dan denk ik vrijdag 2 Februari ga ik het vertellen net voor het weekend er is nooit een geschikt moment voor zoiets maar dan maar net voor het weekend
k zou een maandag kiezen,..
anders verneuk je ook gelijk ze weekend.
Op vrijdag 26 januari 2007 10:40 schreef avotar het volgende:

[..]

Oke en wat zou je vervolgens doen met je vriendin?
Gewoon samen met haar blijven en huis kopen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:09:38 #120
145755 kahaarin
pi_45691316
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Sterkte, hopelijk zegt ze het zelf, ik verwacht van niet.
Of ze gaat jou zwart maken bij haar vriend.
be nice or go away
pi_45691326
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Oke en wat zou je vervolgens doen met je vriendin?
Gewoon samen met haar blijven en huis kopen
nee dumpen,..
maar jou wel paar flinke klappen geven.
Meer om je agressie te uiten, dat je uiteraard niet op een vrouw gaat doen.
Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef het.ismij het volgende:

[..]

k zou een maandag kiezen,..
anders verneuk je ook gelijk ze weekend.
En op maandag moet ie rest van de week gewoon werken, ik dacht juist net voor het weekend.
Zal ik maar een nieuw vraag stellen

1= Opbiechten op maandag
2= Opbiechten op vrijdag
pi_45691410
1 maandag,..
werk is gedachten verzetten.
int weekend zie je doorgaans je vriendin, en ga je stappen met haar, of maten, om het even..
maar ze is er dan niet bij na het vertellen (ga k vanuit).
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:30:13 #125
39114 Angst
pi_45691981
ik stem voor asap dan ben je d'r maar snel van af
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:50:11 #126
145755 kahaarin
pi_45692531
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef het.ismij het volgende:

[..]

nee dumpen,..
maar jou wel paar flinke klappen geven.
Meer om je agressie te uiten, dat je uiteraard niet op een vrouw gaat doen.
Een paar flinke klappen en dan samen een biertje?
Lijkt me dat je nadat je je agressie kwijt bent het toch wel fijn vind dat je er nu achterkomt en niet een hypotheek en een kind later!
be nice or go away
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:51:19 #127
145755 kahaarin
pi_45692563
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:30 schreef Angst het volgende:
ik stem voor asap dan ben je d'r maar snel van af
Ja dat is waar, maar hiij heeeft haar een ultimatum gegeven.

*benieuwd is hoe hij dat gaat controleren*
be nice or go away
pi_45693099
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Een paar flinke klappen en dan samen een biertje?
Lijkt me dat je nadat je je agressie kwijt bent het toch wel fijn vind dat je er nu achterkomt en niet een hypotheek en een kind later!
inderdaad,.
bespreken dat ze toch niet zo goed in bed was enzo.
Gelijk de grond in trappen.
pi_45717268
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Sterkte, hopelijk zegt ze het zelf, ik verwacht van niet.
Of ze gaat jou zwart maken bij haar vriend.
Je haar dat voordeel inderdaad niet moeten geven. Waarom verwacht je dat ze nu een minder opportune keuze zal maken ?

En ik neem aan dat je daar binnenkort in persoon daar voor de deur staat, en het niet bij een laf telefoontje of mailtje houdt ?

Ik persoonlijk zou je eerst hartelijk bedanken voor het advies en je daarna helemaal ellendig beuken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief.

-edit- niet dat dat bepaald verstandig zou zijn, natuurlijk. Maar wel het meest voor de hand vuist liggend. Iemand moet toch de schuld krijgen van al het oneerlijks in de wereld ...

[ Bericht 12% gewijzigd door nuffniet op 27-01-2007 02:42:22 ]
pi_45720619
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef nuffniet het volgende:

[..]

Je haar dat voordeel inderdaad niet moeten geven. Waarom verwacht je dat ze nu een minder opportune keuze zal maken ?

En ik neem aan dat je daar binnenkort in persoon daar voor de deur staat, en het niet bij een laf telefoontje of mailtje houdt ?

Ik persoonlijk zou je eerst hartelijk bedanken voor het advies en je daarna helemaal ellendig beuken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief.

-edit- niet dat dat bepaald verstandig zou zijn, natuurlijk. Maar wel het meest voor de hand vuist liggend. Iemand moet toch de schuld krijgen van al het oneerlijks in de wereld ...
Ach dan schakelt hij toch gewoon de fok-knokploeg in
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:20:34 #132
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_45720985
ik zou het ook willen weten, het zal pijn doen, maar ik wil het ook weten.
dus vertellen.. Maar ja dan is de vraag hoe....
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_45724026
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef nuffniet het volgende:

[..]

Wat een agressie allemaal zeg , en wat een scheiterds Alsof die jongen meteen zou beginnen met beuken en mij in elkaar rosse

Ik ga het niet in persoon overbrengen, niet omdat ik laf ben maar meer om hem niet in een ongemakkelijke positie te brengen, hij zal wel overdondert zijn en zoiets kun je wel verwachten maar toch overvalt het je dan op dat moment. Ik geef wel aan hoe hij mij kan bereiken, en als ie wil weten waar ik woon dan vraagt ie het maar aan zijn vriendin

Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief. <> Niet dat het uitmaakt maar fysieke is duidelijk in mijn voordeel, en hij is assertief persoon dus daar ben ik niet zobang voor. Mocht er wat gaan gebeuren dan zal zij het doen
pi_45724160
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zou het ook willen weten, het zal pijn doen, maar ik wil het ook weten.
dus vertellen.. Maar ja dan is de vraag hoe....
Maar ja dan is de vraag hoe.... <> Het word dus waarschijnlijk op een maandag en per post een schrijven naar zijn werk. Ik zal op papier uitleggen waarom ik dit doe en wat er gebeurt is, en om verhaal geloofwaardig te maken wat foto's bij doen en wat datums vermelden die hij nog wel kan herinneren. Zij moet natuurlijk niet kunnen gaan zeggen hij heeft alles verzonnen.
pi_45752559
Wat een held....
pi_45752901
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een held....
Inderdaad, als je sommige opmerkingen hier leest zijn de meeste eerder bang voor een paar klappen, terwijl het lang niet zeker is dat het zover komt.

Waarschijnlijker is het dat hij eerst overdonderd is, vervolgens kwaad word en verhaal gaat halen bij zijn vriendin, daar nog kwader op word, en terwijl hij buiten loopt terwijl hij weer een beetje afkoelt eigenlijk erg blij is dat hij niet zo`n stomme fout maakt om bij die tr.. te blijven.
  zondag 28 januari 2007 @ 14:36:00 #137
161529 zappity
unsigned char buf[10];
pi_45756590
Nummertje 1

Duidelijk aangeven bij die jongen dat ze niet te vertrouwen is. Tevens ook melden aan haar ouders, kan ze geen kant op, dus keihard zijn. Scheelt een hoop narigheid voor die jongen en hopelijk realiseert ze dat zelf ook.
Heb zelf ook persoonlijk in zo'n schuitje gezeten als die jongen, maar toen was het koopcontract helaas al getekend.

Maar zelf ben je ook niet echt snugger geweest na die twee weken om toch verder te gaan met haar.
+++----|+++
pi_45758968
Vertel ut dan gewoon!! zonder papier of mail ofzo!
Desnoods door de telefoon! maar wees dan een echte vent en ga niet als een pussy!!! iets schrijven!
Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef svbelzen het volgende:

Wat nu doen
Allebei van kant maken!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_45783173
quote:
Op maandag 29 januari 2007 09:13 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Allebei van kant maken!
Wat een waardevolle toevoeging aan mijn topic
pi_45784781
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Wat een agressie allemaal zeg , en wat een scheiterds Alsof die jongen meteen zou beginnen met beuken en mij in elkaar rosse

Ik ga het niet in persoon overbrengen, niet omdat ik laf ben maar meer om hem niet in een ongemakkelijke positie te brengen, hij zal wel overdondert zijn en zoiets kun je wel verwachten maar toch overvalt het je dan op dat moment. Ik geef wel aan hoe hij mij kan bereiken, en als ie wil weten waar ik woon dan vraagt ie het maar aan zijn vriendin

Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief. <> Niet dat het uitmaakt maar fysieke is duidelijk in mijn voordeel, en hij is assertief persoon dus daar ben ik niet zobang voor. Mocht er wat gaan gebeuren dan zal zij het doen
Jij gaat tegen een jongen zeggen dat jij willens en wetens de afgelopen 6 maanden met zijn vriendin hebt liggen neuken, en nu zij toch voor hem kiest wil je dat hij er vanaf weet. Je gaat het niet persoonlijk doen, omdat je hem niet in een ongemakkelijke positie wilt brengen, maar als hij wil, mag hij een keer bij jou langskomen. En je gaat er vanuit dat hij niet agressief zal reageren.

Laat ik zeggen dat ik denk dat het wellicht anders gaat aflopen dan jij vermoedt.

P.S. Wat heeft zijn assertiviteit er precies mee te maken?
pi_45786150
Laat ik zeggen dat ik denk dat het wellicht anders gaat aflopen dan jij vermoedt. <> Ik zal wel een topic openen hoe het is afgelopen
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:12:16 #143
145755 kahaarin
pi_45822752
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:31 schreef svbelzen het volgende:
Laat ik zeggen dat ik denk dat het wellicht anders gaat aflopen dan jij vermoedt. <> Ik zal wel een topic openen hoe het is afgelopen
Doe je dan hier even de link posten?
Scheelt weer opzoeken!
be nice or go away
  Redactie Frontpage dinsdag 30 januari 2007 @ 16:14:30 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45826734
Ik denk en hoop dat ie je komt opzoeken en in elkaar gaat trappen. En come on, je wist heus wel waar ze mee bezig was, schijnheilige eikel, en t nog verraden ook. Had er zelf een punt achter gezet.
pi_45828261
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef svbelzen het volgende:

[..]

Nee dat kan niet
Ik heb het niet zelf verteld, dat zou ik te confronterend vinden voor hem.
Dan gaat deze dicht, en in het andere topic verder. Oorspronkelijke vraag is beantwoord, enzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')