quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:03 schreef svbelzen het volgende:Hierop heb ik dus gisteravond hele verhaal opgebiecht via email
Het is nu maandag 16:00 en ik heb nog niks vernomen, hij heeft mijn emailgegevens maar heeft geen reactie gestuurd.
Maakt mij verder ook niets meer uit, hij weet het nu en mag zelf bepalen hoe nu verder.
Ik ben er helemaal klaar mee
Krijg je wel eens mail van mensen die je niet kent? Weet je waar dergelijke mails bij mij vaak beginnen en eindigen?
Maar vooruit, stel hij komt toch aan. Een paar mogelijke scenario's komen in mij op.
Jouw rooskleurige:
Vriend: Ik krijg net een mail van iemand die zegt dat hij een half jaar met jou heeft lopen neuken.
Vriendin: Ja dat klopt, had ik je dat niet gezegd?
Vriend: Ok, dan maak ik het nu uit en ga ik de afzender even een bedankje sturen voor de waarschuwing.
En de wat meer realistische:
Vriend: Ik krijg net een mail van iemand die zegt dat hij een half jaar met jou heeft lopen neuken.
Vriendin: Ik ontken alles.
Vriend: Wat is dat voor klootzak die zoiets durft te beweren!!! Waar woont hij?
En de nog minder prettige:
Vriendin: Ja dat klopt, had ik je dat niet gezegd?
Vriend: Ok, dan maak ik het nu uit en ga ik de afzender even persoonlijk bedanken voor het feit dat hij jou een half jaar heeft lopen neuken. Waar woont hij?
[ Bericht 38% gewijzigd door M.I.B. op 30-01-2007 16:28:53 ]