en blijkbaar willen ze weer samen verder gaan. <> Over haar intenties heb ik hele grote twijffels, tijdens ons laatste gesprek gaf ze ook aan twijffels te hebben om met hem verder te gaan. Ze kiest gewoon voor lekker makkelijk bij die prive-butler blijven en in de tussentijd opzoek naar een ander.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:24 schreef shilizous_88 het volgende:
Dan vond je het dus geen probleem om met haar vreemd te gaan en eerlijk gezegt geef ik je daarin gelijk. Dat zij nu beslist om verder te gaan met haar vriend en een huis te kopen heeft dan ook niets met jou te maken en blijkbaar willen ze weer samen verder gaan. Het was een kortstondige affaire buiten een relatie om en je hebt ervan genoten (ga ik tenminste vanuit). dan zal die jongen met wie ze een relatie heeft er heel raar vanop kijken dat je er nu mee zou komen, aangezien hij al 6 maanden een vreemdgaande vriendin heeft en het van zijn standpunt al 6 maanden geleden had willen horen. Nu ze weer terug is bij hem en ze plannen voor de toekomst hebben is het mijn inziens geen sterk plan om nu nog alles te gaan biechten. Dat wilde ik ermee zeggen.
Nee, dat is hier niet de grote vraag. Grote vragen zijn: waarom wil je zo handelen? (omdat je achteraf met die jongen kan sympathiseren?) en: gaat dit jou werkelijk goed doen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef svbelzen het volgende:
Je had dus eigenlijk schijt aan die jongen zijn gevoelens. <> Ik begrijp dat het zo overkomt, toen zij haar financieen niet rond kreeg heb ik haar zelfs aangeboden om dan maar tijdelijk bij mij te komen wonen, 1 voormezelf om van het gedoe af te zijn en ook zeker voor die jongen. Maar dat ik zeker ook fout ben geweest ontken ik ook niet en daar gaat dit topic niet over. Grote vraag is word die jonger er beter van als hij dit weet en zodoende keuze kan maken of hij met haar nog een huis wil kopen.
Je gunde haar jezelf ook toe, zelfs op momenten dat je wist dat ze vreemd ging. Blijkbaar is er dan toch iets aan haar wat jij geweldig vindt/vond. Vandaar dat het belangrijk is om bij jezelf te kijken of je geen gekke dingen gaat doen, alleen maar om wraak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef svbelzen het volgende:
Of gaat het erom dat je het hen dan ook maar niet gunt? <> Rare opmerking ik moet hem een ontrouwe vriendin gunnen![]()
Okay, maar je hebt het eerder in je OP over alsof het extra reden voor je is om boos te zijn op haar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef svbelzen het volgende:
godsnaam zo makkelijk bij om met haar huizen te gaan zoeken? <> Ze zou gewoon op haarzelf gaan wonen hoor, we zouden niet gaan samenwonen. Gelukkig heb ik al gewoon een koophuis dat ik wel in mijn 1tje kan betalen.
Daarom is het in principe zo erg allemaal niet, al lijkt dat nu zo. Over een paar maanden ben jij haar heel cliche al een stuk meer vergeten. Ik vind ook dat degene die in de relatie zit en vreemd gaat, veel schuldiger is dan degene met wie hij/zij vreemd gaat (vooral als je degene niet kent). Het blijft echter op me overkomen alsof je toch een soort van wraak wil nemen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef svbelzen het volgende:
Je kan hier iig iets van leren, niet meer met dat soort figuren in zee gaan. <> Je hebt volkomen gelijk !!! Dit was eens maar nooit meer !!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:24 schreef Blade_Runner het volgende:
Waarschuwen.
Die vriend hoort het gewoon te weten, het maakt niet uit wie het hem vertelt. Maar als hij het nu niet van jou hoort, hoort hij het waarschijnlijk te laat. Dan hebben ze een hypotheek en voeden ze misschien kinderen op als de breuk komt. Die kerel staat op het punt zich een hoop ellende op de hals te halen en jij kunt hem daarvan weerhouden. In elk geval kun je ervoor zorgen dat hij zich 100% bewust is van het risico dat hij loopt.
Het feit dat jij degene bent met wie zij is vreemdgegaan doet er in dit opzicht weinig toe. Het maakt jou moreel gezien niet minder geschikt dan een ander om die jongen te waarschuwen. Het was verkeerd dat je doorging met haar terwijl je wist dat ze een vriend had, maar toen had je tenminste nog een reden om je mond te houden (ze zou kappen met hem en op zichzelf wonen). Waarom zou je haar nu nog beschermen?
Redenen om het niet te vertellen:
-Het zijn jouw zaken niet (moet dat dan?).
-Hij wordt misschien boos op jou/gelooft je misschien niet (dat is aan hem dan, heb jij geen controle over).
-Zij neemt misschien wraak op jou (tja).
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ooit bij stilgestaan dat haar vriend het misschien al weet?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef svbelzen het volgende:
DUS ALLESTOP MAAR IK HEB MIJN KEUZE GEMAAKT
Je bedoelt dat je nu een geldig excuus hebt om te doen wat je toch al van plan was? Flinke vent hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef svbelzen het volgende:
Ik vind dit een hele goeie samenvatting, en ben er voor mezelf nu wel uit. Ik ga het vertellen hoe weet ik nog niet maar ik ga het wel doen. Mijn gevoel zit gewoon veel meer bij de 1 reacties van sommige 2 reacties zeg ik kan ik me in vinden maar het overtuigt mij niet om het niet te gaan doen.
Ik hoop in dat geval van harte voor je dat je echt spijkerhard op je muil geslagen wordt door die gozerquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval van harte voor je dat je echt spijkerhard op je muil geslagen wordt door die gozer
Ik weet dat ik dat ook zou doen![]()
Nou, succes met opbiechten!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:56 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele goeie samenvatting, en ben er voor mezelf nu wel uit. Ik ga het vertellen hoe weet ik nog niet maar ik ga het wel doen. Mijn gevoel zit gewoon veel meer bij de 1 reacties van sommige 2 reacties zeg ik kan ik me in vinden maar het overtuigt mij niet om het niet te gaan doen.
Als ik het overleefquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, succes met opbiechten!![]()
Krijgen we nog een update?
k zou een maandag kiezen,..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Als ik het overleefdan komt er een nieuw topic.
Tijdens mijn laatste gesprek met haar heb ik aangegeven dat ik haar tot 29-01-07 zelf de kans geef het te vertellen, doet ze dat niet dan ga ik het doen. Dus even maandag afwachten en dan denk ik vrijdag 2 Februari ga ik het vertellen net voor het weekend er is nooit een geschikt moment voor zoiets maar dan maar net voor het weekend
Oke en wat zou je vervolgens doen met je vriendin?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:40 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik hoop in dat geval van harte voor je dat je echt spijkerhard op je muil geslagen wordt door die gozer
Ik weet dat ik dat ook zou doen![]()
Sterkte, hopelijk zegt ze het zelf, ik verwacht van niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Als ik het overleefdan komt er een nieuw topic.
Tijdens mijn laatste gesprek met haar heb ik aangegeven dat ik haar tot 29-01-07 zelf de kans geef het te vertellen, doet ze dat niet dan ga ik het doen. Dus even maandag afwachten en dan denk ik vrijdag 2 Februari ga ik het vertellen net voor het weekend er is nooit een geschikt moment voor zoiets maar dan maar net voor het weekend
nee dumpen,..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Oke en wat zou je vervolgens doen met je vriendin?
Gewoon samen met haar blijven en huis kopen![]()
En op maandag moet ie rest van de week gewoon werken, ik dacht juist net voor het weekend.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef het.ismij het volgende:
[..]
k zou een maandag kiezen,..
anders verneuk je ook gelijk ze weekend.
Een paar flinke klappen en dan samen een biertje?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef het.ismij het volgende:
[..]
nee dumpen,..
maar jou wel paar flinke klappen geven.
Meer om je agressie te uiten, dat je uiteraard niet op een vrouw gaat doen.
Ja dat is waar, maar hiij heeeft haar een ultimatum gegeven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:30 schreef Angst het volgende:
ik stem voor asap dan ben je d'r maar snel van af
inderdaad,.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een paar flinke klappen en dan samen een biertje?
Lijkt me dat je nadat je je agressie kwijt bent het toch wel fijn vind dat je er nu achterkomt en niet een hypotheek en een kind later!![]()
Je haar dat voordeel inderdaad niet moeten geven. Waarom verwacht je dat ze nu een minder opportune keuze zal maken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk zegt ze het zelf, ik verwacht van niet.
Of ze gaat jou zwart maken bij haar vriend.
Ach dan schakelt hij toch gewoon de fok-knokploeg inquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Je haar dat voordeel inderdaad niet moeten geven. Waarom verwacht je dat ze nu een minder opportune keuze zal maken ?
En ik neem aan dat je daar binnenkort in persoon daar voor de deur staat, en het niet bij een laf telefoontje of mailtje houdt ?
Ik persoonlijk zou je eerst hartelijk bedanken voor het advies en je daarna helemaal ellendig beuken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief.
-edit- niet dat dat bepaald verstandig zou zijn, natuurlijk. Maar wel het meest voor de hand vuist liggend. Iemand moet toch de schuld krijgen van al het oneerlijks in de wereld ...
Wat een agressie allemaal zegquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:04 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Je haar dat voordeel inderdaad niet moeten geven. Waarom verwacht je dat ze nu een minder opportune keuze zal maken ?
En ik neem aan dat je daar binnenkort in persoon daar voor de deur staat, en het niet bij een laf telefoontje of mailtje houdt ?
Ik persoonlijk zou je eerst hartelijk bedanken voor het advies en je daarna helemaal ellendig beuken. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief.
-edit- niet dat dat bepaald verstandig zou zijn, natuurlijk. Maar wel het meest voor de hand vuist liggend. Iemand moet toch de schuld krijgen van al het oneerlijks in de wereld ...
Maar ja dan is de vraag hoe.... <> Het word dus waarschijnlijk op een maandag en per post een schrijven naar zijn werk. Ik zal op papier uitleggen waarom ik dit doe en wat er gebeurt is, en om verhaal geloofwaardig te maken wat foto's bij doen en wat datums vermelden die hij nog wel kan herinneren. Zij moet natuurlijk niet kunnen gaan zeggen hij heeft alles verzonnen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:20 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zou het ook willen weten, het zal pijn doen, maar ik wil het ook weten.
dus vertellen.. Maar ja dan is de vraag hoe....
Inderdaad, als je sommige opmerkingen hier leest zijn de meeste eerder bang voor een paar klappen, terwijl het lang niet zeker is dat het zover komt.quote:
Allebei van kant maken!quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:40 schreef svbelzen het volgende:
Heel lang verhaal maar hieronder effe in het kort samengevat.
Ik heb een meisje leren kennen via een datingsite, na 2 weken kwam ik erachter dat ze niet single was zoals ze zich voordeed. Maar in werkelijkheid ging ze vreemd ze woonde zelfs samen. Lekker was dat![]()
Maardus toch maar verder gegaan na 4 maanden elkaar in het geheim ontmoet te hebben, ging ze huurhuisjes bekijken want ze zou weggaan bij die jongen en op haarzelf gaan wonen, daarmee zou alles dus opgelost zijn.
Alles leek dus koek en ei, zij zou het definitief uitmaken en op haarzelf gaan wonen.
Maar via via ben ik er achter gekomen dat ze tegelijkertijd met die jongen ook koophuizen aan het bekijken was, dus vreemdgaan en toch gewoon schijn hoog houden en samen een huis gaan kopen.![]()
Ik voelde me dus zwaar bedondertEen echte
2 jongens tegelijk bedonderen
![]()
Kortom ik beetje pissig geworden, dit doe je toch niet zit hij straks met een hypotheek die hij niet alleen kan betalen.
Maar nu wil ze dus kappen met mij, en weer verder met die jongen.
Wat nu doen![]()
1= Die jongen waarschuwen en vertellen dat zijn vriendin 6 maanden is vreemd gegaan, en absoluut niet te vertrouwen is.
2= Laat het ze lekker uitzoeken![]()
![]()
Wat een waardevolle toevoeging aan mijn topicquote:Op maandag 29 januari 2007 09:13 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Allebei van kant maken!
Jij gaat tegen een jongen zeggen dat jij willens en wetens de afgelopen 6 maanden met zijn vriendin hebt liggen neuken, en nu zij toch voor hem kiest wil je dat hij er vanaf weet. Je gaat het niet persoonlijk doen, omdat je hem niet in een ongemakkelijke positie wilt brengen, maar als hij wil, mag hij een keer bij jou langskomen. En je gaat er vanuit dat hij niet agressief zal reageren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Wat een agressie allemaal zeg, en wat een scheiterds
Alsof die jongen meteen zou beginnen met beuken en mij in elkaar rosse
![]()
Ik ga het niet in persoon overbrengen, niet omdat ik laf ben maar meer om hem niet in een ongemakkelijke positie te brengen, hij zal wel overdondert zijn en zoiets kun je wel verwachten maar toch overvalt het je dan op dat moment. Ik geef wel aan hoe hij mij kan bereiken, en als ie wil weten waar ik woon dan vraagt ie het maar aan zijn vriendin![]()
Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij je fysiek verhoudt tot vriendlief. <> Niet dat het uitmaakt maar fysieke is duidelijk in mijn voordeel, en hij is assertief persoon dus daar ben ik niet zobang voor. Mocht er wat gaan gebeuren dan zal zij het doen
Doe je dan hier even de link posten?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:31 schreef svbelzen het volgende:
Laat ik zeggen dat ik denk dat het wellicht anders gaat aflopen dan jij vermoedt. <> Ik zal wel een topic openen hoe het is afgelopen
Dan gaat deze dicht, en in het andere topic verder. Oorspronkelijke vraag is beantwoord, enzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:09 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Nee dat kan niet![]()
Ik heb het niet zelf verteld, dat zou ik te confronterend vinden voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |