quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
Witsjiiieee. Anjaaahhhh. Ettssessss. Sjèwun. Gristjan. Dowiieeen. En Hatsssss!!
Dat dusquote:
Tijdens de shows vind ik haar er ook niet echt leuk uit zien. D'r haar zit niet leuk en haar kleding vind ik ook niet geweldig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef sbientje het volgende:
het is een leuke meid om te zien, en volgens mij in het dagelijks leven ook wel.. alleen het presenteren ben ik niet kapot van
Hier ben ik het mee eens. Al gaat het presenteren haar wel steeds beter af, ze begint er een beetje in te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef sbientje het volgende:
het is een leuke meid om te zien, en volgens mij in het dagelijks leven ook wel.. alleen het presenteren ben ik niet kapot van
je bent het met mequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al gaat het presenteren haar wel steeds beter af, ze begint er een beetje in te komen..
Chantal mis ik wel, maar Tooske absoluut niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het haar nog steeds niet leuk doen, ze heeft wel leuke momenten, zo spontaan (zoals dat zingen, waarvan we voor het gemak gewoon van uitgaan dat het spontaan was. ) Ik irriteer me niet echt aan haar, maar ik heb wel momenten dat ik zelfs Tooske mis.
Dat had ik ook al geopperdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar Renate graag!
Ja daaag ga jij ff je paard uitlaten ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
al presenteert Herman het.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ik irriteer me niet
Ze zijn er nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Wendy. Leuke vrouw
Martijn!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Natalie het volgende:
Zolang Martijn Krabbéniet terug komt, vind ik alles best.
Man, wat heb ik me geërgd aan die kerel.
Hij presenteert nu die IJsshow op RTL4, wie weet even naartoe gaan en 't vragen.quote:
...naar Idols!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij presenteert nu die IJsshow op RTL4, wie weet even naartoe gaan en 't vragen.
Vergeet je spandoek niet.
Gebruik dan eens een punt aan 't einde van je zin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
...naar Idols!
Laat me toch eens uitspreken
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor door Ushi laten presenteren..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:16 schreef Lynx666 het volgende:
Lijkt mij dan weer echt helemaal niks
Ushi moet gewoon maffe interviews doenOf tijdens de finale de backstage als Ushi
1 x in het begin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Ze heeft geen "genoten" of "genieten" gezegd!
Was geweldigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor door Ushi laten presenteren..
God, wat een geweldig plan BVOquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar Renate graag!
Alles. Leuk voor een middagshow op TMF (quote:Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is er mis met Renate?
MARKquote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef BVO het volgende:
Mark, lees je mee? We willen Renate!!
Kijk eens aan, nu kan hij al helemaal niet meer weigeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
MARK
Ja, voor de komende IDOLS EDITIE WILLEN WIJ RENATE!!!!
Irene lijkt me ook erg leuk jaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
In een interview met Irene Moors staat dat zij X-Factor graag had willen presenteren. Zou best wel leuk zijn eigenlijk..
Nee, Irene Moors kan zo iets groots niet aan vind ik. Bovendien is Irene niks zonder Carlo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
In een interview met Irene Moors staat dat zij X-Factor graag had willen presenteren. Zou best wel leuk zijn eigenlijk..
Welke programma's heeft ze zonder Carlo gepresenteerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Renate kan wel zoiet groots aan? Irene heeft ervaring met grote shows, bullshit dat zij niks is zonder Carlo. Heb haar programma's zien presenteren zonder hem en dat ging prima
. Heb haar ook gezien bij Boulevard, niet heel denderend, maar dat is eigenlijk het enige wat haar niet goed afging.
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Renate kan wel zoiet groots aan? Irene heeft ervaring met grote shows, bullshit dat zij niks is zonder Carlo. Heb haar programma's zien presenteren zonder hem en dat ging prima
. Heb haar ook gezien bij Boulevard, niet heel denderend, maar dat is eigenlijk het enige wat haar niet goed afging.
TMF Awards ging idd best goed en daar waren 10.000 mensen aanwezigquote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.
Het programma met dat medium Robbert van den Broeke, De Bachelor, nog een programma waarin ruzies uitgepraat werden oid.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Welke programma's heeft ze zonder Carlo gepresenteerd?
Dat zijn dus geen live programma's... alles kon geedit wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het programma met dat medium Robbert van den Broeke, De Bachelor, nog een programma waarin ruzies uitgepraat werden oid.
Dat kan wel, maar ik kijk de TMF Awards al vijf jaar niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.
Nee, Telekids en L&C zijn idd niet livequote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen live programma's... alles kon geedit worden
Ik bedoel dat ze nooit een liveshow ALLEEN heeft gepresenteerd, das toch heel andersquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, Telekids en L&C zijn idd niet live.
JAAA Valerio! Dat lijkt me tofquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef BVO het volgende:
Renate samen met Valerio dan, hebben we allebei wat?
Beetje onervaren samen, maar echt leuker dan Wendy.
Mwah, vind ik niet. Ze heeft heel veel ervaring met liveprogramma's en ook genoeg ervaring met alleen presenteren. Beide ging goed, dus een grote liveshow alleen zal ook zeker goed gaan. Maargoedquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nooit een liveshow ALLEEN heeft gepresenteerd, das toch heel anders![]()
Renate met John Williams lijkt me wel tofquote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Ze heeft heel veel ervaring met liveprogramma's en ook genoeg ervaring met alleen presenteren. Beide ging goed, dus een grote liveshow alleen zal ook zeker goed gaan. Maargoed.
Renate en Valerio gaat nooit gebeuren, dan wordt het een TMF Dejavu, gaan ze echt niet doenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef BVO het volgende:
Irene Moors, John Williams.
Renate en Valerio samen lijkt me een leuk energiek stel voor een dito programma. Met Irene Moors wordt het gelijk zo'n truttig ding. Mark, ik mail je deze briljante ingeving even.
Daar zat ik gisteren, tijdens het half kijken van DVVAL, ook al aan te denken ja. Volgens mij zou ze het niet verkeerd doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef superhero87 het volgende:
DAT IK HIER NOG NIET AAN GEDACHT HEB!!!!
DAPHNE MOET HET PRESENTEREN![]()
![]()
Kan nog wel een klusje erbij tochquote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef BVO het volgende:
Daphne is de leukste uiteraard. Maar die zit bij Boulevard juist zo goed op d'r plek vind ik.
Inderdaad, Wendy is echt een topdame, ik heb niks tegen haar. Maar helaas is XFA niet iets wat bij haar past, is mijn mening dan. Bij programma's als Hart in Aktie is ze bijvoorbeeld wel weer heel goed, ik persoonlijk zie zelf liever iemand als Chantal Janzen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef DrsPoema het volgende:
"Wendy ten Brink" Het is natuurlijk policy van de show, maar het ellenlange gerek"Zo nu even reclame" is erg irritant. Wendy zelf lijkt me wel O.K.![]()
Ze zei ook later in life and cooking dat het kwam door de AUTOCUE en zij heeft net als Wendy waarschijnlijk toch iets tegen die autocue.Je kan niet meer spontaan zijn dat was ook met Chantal en dat zal ook zijn met Renate zij zijn ook op hun best als ze ergens lekker spontaan op in kunnen gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daphne heeft ook diverse malen bij TMF de awards gepresenteerd het 1e jaar dat ze weg was is ze zelfs door TMF ingehuurd omdat ze toen alleen Mental Theo en Jeroen Post hadden als VJ's en wat dacht je van 2 jaar goede morgen nederland 2 uur live en met gedeeltelijke autocue en spontaan reageren op gasten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef --Globe-- het volgende:
Daphne heeft alleen op de NCRV een paar weken een grote show gepresenteerd, vlak voordat ze de overstap maakte naar RTL4. In die show was ze echt niet goed, ze was erg zenuwachtig en maakte dezelfde fouten als Wendy nu eigenlijk.
En Renate.. behalve een tmf-awardshow heeft ze zich voor zo'n groot programma echt nog niet bewezen.
Goedemorgen Nederland is een journalistiek ochtendprogramma. Ik vind niet dat je die kwaliteiten echt in een programma als X-factor kwijt kan. Verder vind ik Daphne gewoon niet echt passen in een programma als X-factor, ookal heeft ze deeltjes van de TMF-awards gepresenteerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef leichje het volgende:
[..]
Daphne heeft ook diverse malen bij TMF de awards gepresenteerd het 1e jaar dat ze weg was is ze zelfs door TMF ingehuurd omdat ze toen alleen Mental Theo en Jeroen Post hadden als VJ's en wat dacht je van 2 jaar goede morgen nederland 2 uur live en met gedeeltelijke autocue en spontaan reageren op gasten.
En dat haar, leek wel vogelnestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef PeRi het volgende:
Wat heeft ze aan..
Kom op, we zitten al bijna een finale te houden. Hoe lang heeft ze nodig om dr draai te vinden? Ze leek er op vooruit te gaan maar dit was weer te erg. Wendy is goed in wat ze hiervoor deed, maar een show als deze is een wijze les geweest. Die les is : Dit kun je niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft 'r draai nog niet helemaal gevonden
Oke, vind ik knap. Ik zou dat wel willen maar dat gaat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Natalie het volgende:
Dat staat erbij: ik kies ervoor om me er niet aan te ergeren.
Dat verpest voor mij 't programma. Heb er bij voorkeur nog wat lol in.
Wat veel nu hebben met Wendy, had ik met Martijn Krabbé. Op een gegeven moment sluit je je ervoor. Tenminste, oor in oor uit en klaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, vind ik knap. Ik zou dat wel willen maar dat gaat niet.
Ja, net wat ik zei, het glazuur springt van je tanden af.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:39 schreef UncleFunk het volgende:
Zeer matig gisteren. Volgens mij zijn die kandidaten toch echt volwassen hoor, Wendy. En "al die kleine fannetjes"
SBS hoeren, no wayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef sanni het volgende:
Liever een van die SBS chicks die hebben tenminste een behoorlijk journalistieke
opleiding gevolgd![]()
haha :p ook een andere keer bij X6:quote:Op zondag 4 februari 2007 22:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
leukste vraag van Wendy aan kandidaat van vandaag:
Wendy tegen meisje van X6 na singoff: ´Zo!´
Wendy´s microfoon onder haar snufferd...
Meisje van X6 antwoordt terug: ´Zo!´
![]()
Vast weer een grote soepjurk met een vogelnestje op de kopquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:31 schreef Kidney_Bean het volgende:
LOL![]()
En met welke creatie zal ze vandaag komen?![]()
Ik wel... haar uitspraak blijft om te janken, Sherron, Witchy, Kariejokie, Missibietsi...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb me vandaag niet aan haar geërgert
Misschien ben ik er al wel aan gewend geraaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel... haar uitspraak blijft om te janken, Sherron, Witchy, Kariejokie, Missibietsi...
Whehe, ik zei dat thuis ook, en direct daarna verbeterde ze zichzelfquote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef Lynx666 het volgende:
Eerste keer "karaoke" ging goed, bij de tweede "kariejokie" werd ze verbeterd
Juist wel, Renate is tof in WIDMquote:
Ze heeft naar aanleiding van alle kritiek op haar presentatie op FOK wat oude Idols-afleveringen met Tooske teruggekekenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:15 schreef superhero87 het volgende:
En ze was zeer irritant bij het begin nummer. X factor gooes UNPLUUUGGGGED die krijs stem brrrr![]()
nee hoor, hier gebeurde precies hetzelfdequote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, ik zei dat thuis ook, en direct daarna verbeterde ze zichzelf. Was wel grappig, maar ik geloof dat je erbij had moeten zijn.
.
Zou ut? Dan zou ik nog maar even blijven kijken, Wendy. Een een lesje logopedie kan ook geen kwaad, misschien lukken de Witchy en Shawon dan welquote:Op zondag 11 februari 2007 20:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ze heeft naar aanleiding van alle kritiek op haar presentatie op FOK wat oude Idols-afleveringen met Tooske teruggekeken![]()
Dat vond ik nou juist de enige goede zet die ze in tijden heeft gedaan in het programma. Waarschijnlijk stond iemand van de productie aan de zijkant als een bezetene te gebaren dat het niet echt handig was voor mensen zonder breedbeeld-tv om Anja helemaal aan 't end van de rij te zetten. Dus eigen initiatief van onze Wendy was het denk ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
oh jalaten we Anja even in het midden zetten
riiiiiight
Misschien heb ik dat ook! Ik maak die zelfde fout constant.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Svensational het volgende:
893....eeeeh 839 stemmen verschil!
Zou ze discalculie hebben?
Toen knapte ik zowat. Zit ik helemaal in spanning op de uitslag te wachten, moet mevrouw het weer eens onderbreken (na zojuist al een zes minuten lang reclameblok te hebben uitgezeten).quote:Op zondag 11 februari 2007 22:06 schreef Muck het volgende:
oh jalaten we Anja even in het midden zetten
riiiiiight
ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 23:29 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Toen knapte ik zowat. Zit ik helemaal in spanning op de uitslag te wachten, moet mevrouw het weer eens onderbreken (na zojuist al een zes minuten lang reclameblok te hebben uitgezeten).
Moet je naar een engelssprekend land verhuizen, probleem opgelostquote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook! Ik maak die zelfde fout constant.
Ik vind Anja ook een irritant mens. Maar ze zei duidelijk "ten eerste wil ik bedanken" (ik dacht toen ook, jee, dit gaat een uur duren).quote:Op maandag 12 februari 2007 10:41 schreef Natalie het volgende:
Anja's dankwoord duurde nog al even. Toen ik dacht dat 't ten einde was, maakte ze een opmerking waaruit bleek dat 't nog maar het begin was. Erg leuk, zo'n dankwoord, maar dat moet niet zo lang te duren. Ze lopen op tijd daar.
Wat had Wendy dan moeten doen? Anja maar door laten ratelen? Nee, vind 't geheel terecht dat ze er op een gegeven moment een eind aan maakte.
Krijg nu waarschijnlijk een lading Anja-fans over me heen. So be it.
In dit geval geef ik Wendy geijk.
Daardoor hebben we geen fatsoenlijk afscheid kunnen nemen, omdat we moesten rennen voor de treinquote:Op maandag 12 februari 2007 11:02 schreef Natalie het volgende:
Anja eindigde ook met 'ten eerste' toen ze door leek te hebben dat Wendy het wat te lang vond duren. Zoiets van 'ik wil nog meer zeggen'. Dus ik snap wat je bedoelt
Zou me niets verbazen als er iemand achter de camera stond te zwaaien zo van: Houd het kort! We lopen uit!
Ik heb niemand gezien, volgens mij deed ze het echt zelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stond iemand van de productie aan de zijkant als een bezetene te gebaren dat het niet echt handig was voor mensen zonder breedbeeld-tv om Anja helemaal aan 't end van de rij te zetten. Dus eigen initiatief van onze Wendy was het denk ik niet.
Had Anja d'r afscheidsspeech wat korter moeten houdenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daardoor hebben we geen fatsoenlijk afscheid kunnen nemen, omdat we moesten rennen voor de trein![]()
.
Die in Hilversum wel. In Zwolle nietquote:Op maandag 12 februari 2007 11:46 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had Anja d'r afscheidsspeech wat korter moeten houden
Neem aan dat je de trein nog gehaald hebt btw?
In de RR staat mijn verslagquote:Op maandag 12 februari 2007 11:49 schreef Natalie het volgende:
Minders..... en dan is het ook nogal een reis naar huis terug.
Die kaartjes zijn alleen lesbaar met speciale lenzen die Wendy in heeft, zodat de kandidaten niet af kunnen kijken.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:52 schreef Fir3fly het volgende:
Terug over Wendy; het viel mij op dat ze heel veel improviseert. Ze laat de autocue soms gewoon helemaal links liggen. En daar maakt ze ook de meeste fouten. En dat er niets op die kaartjes staat is ook nogal maf
.
Die heeft ze gewoon voor als de autocue uitvalt, net zoals ze op het nieuws een blaadje voor zich hebbenquote:Op maandag 12 februari 2007 11:57 schreef Fir3fly het volgende:
Ik bedoel niet de uitslagkaartjes, maar diegene die ze in de hand heeft vóór de uitslag. Dan staat er gewoon op de autocue 'kijk op kaartje'.
Lijkt me sterk, want ik heb even kunnen gluren en er stond maar 1 regeltje tekst op.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Die heeft ze gewoon voor als de autocue uitvalt, net zoals ze op het nieuws een blaadje voor zich hebben
"We hebben last van techinsche problemen en de autocue doet het zo weer en dan kunnen we verder"?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ik heb even kunnen gluren en er stond maar 1 regeltje tekst op.
Weet ik veelquote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"We hebben last van techinsche problemen en de autocue doet het zo weer en dan kunnen we verder"?
Ik vond het zo dom dat zeop Zondag halverwege de titel van Like the way I do op haar kaartje moest kijken.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:16 schreef Natalie het volgende:
Wie weet de namen van de kandidaten, just in case
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
"Wendy, je jurk zakt af, groetjes van Mark"
Dat was ook nogal suf jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het zo dom dat zeop Zondag halverwege de titel van Like the way I do op haar kaartje moest kijken.
Hieris Anja met Like... *kijkt op kaartje* the way I do!!!
Oh ken gewoon je nummers, ze hoeft er die avond maar 4 uit 'r hoofd te lerenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was ook nogal suf ja. Ik bedoel, kijk dan eerst op het kaartje voordat je het gaat zeggen
.
Als de camera's uit zijn lijkt ze een stuk rustiger, ook met dat Ushi-grapjequote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy irl veel sympathieker, geen Etiopiër en ook nog jonger ogen dan op tv.
Scherpquote:Op maandag 12 februari 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ken gewoon je nummers, ze hoeft er die avond maar 4 uit 'r hoofd te leren.
Ik wel. Vooral op dat scherm zag je dr wallen en rimpels aardig zitten, vond ikquote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r al niet zo oud ogen.
Ja, ben ik met je eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als de camera's uit zijn lijkt ze een stuk rustiger, ook met dat Ushi-grapje. Volgens mij is dat meer haar terrein, dat spontane. Autocue werk is niet haar ding.
Het is best grappigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
Ze was er echt hilarisch in, en ik vind vrouwen nooit zo heel grappig, maar zij was echt zooo goed. Zoek eens op Ushi in YouTube zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb dat Ushi-gebeuren nooit gezien (destijds alleen nederland 1 en 2 bij ons op de TV). Maar als ik het goed begrijp, was ze in dat programma juist een kei in improvisatie? Wat bizar dat ze nu alleen maar voorgeprogrammeerde zinnen uit kan braken.
Ode aan Marianne van Wijnkoop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lieve Marianne is sowieso altijd wel het luisteren waard.
Zo is het gewoon ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Wendy niet echt geweldig ..
Wendy is wel leuk daar niet van, maar niet in X-Factor
Hart in Aktie daarentegen
jah, dit is duidelijk niet haar ding. Ze was vanavond bij vlagen onverstaanbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Wendy niet echt geweldig ..
Wendy is wel leuk daar niet van, maar niet in X-Factor
Hart in Aktie daarentegen
Was heel grappigquote:Op zondag 18 februari 2007 08:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja ze moest ook gauw het goede telefoonnummer bij Richy vermelden, want ja... anders lopen ze centjes mis!![]()
![]()
géén Etiopiër??? ik schrok echt toen ze de eerste keer opkwam, zó mager!!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy irl veel sympathieker, geen Etiopiër en ook nog jonger ogen dan op tv.
Ze is inderdaad heeeeel erg dun..quote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
géén Etiopiër??? ik schrok echt toen ze de eerste keer opkwam, zó mager!!
maar ze is idd direct leuker op het moment dat de camera's stoppen met draaien!!
Als ik Wendy door de tv mijn huiskamer in had kunnen trekken, had ze nu een flink blauw oog gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Cee het volgende:
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef apestaartje het volgende:
Deze, uit een ander topic en getikt tijdens het af-grij-se-lijke gerek tijdens de uitslag van de halve finale, is zeer treffend.
[..]
Als ik Wendy door de tv mijn huiskamer in had kunnen trekken, had ze nu een flink blauw oog gehad.
gemistquote:Op maandag 19 februari 2007 10:50 schreef Sonja27 het volgende:
Dat stukje van Lieve Marianne vrijdag bij Evers geeft het heel goed weer ha ha. Ik vond hem meesterlijk!![]()
Bij radio luistert men doorgaans.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
gemist
is dat ergens terug te lezen??
Na het stukje over schaatsen komt het.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hpquote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij radio luistert men doorgaans.
[..]
Na het stukje over schaatsen komt het.
nee?!??!??!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij radio luistert men doorgaans.
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hp
De preciese link naar het stukje.
Vind ik niet. Wendy van Dijk was altijd een leuke, spontane dame met gevoel voor humor.quote:
Dat is wat mij betreft nu juist het probleem: dat improviseren, daar komt in deze show helemaal niets meer van terecht.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef my_own het volgende:
Ben ik de enige die d'r ECHT goed vind presenteren? Ze moe talleen niet zo professioneel doen, ze kan beter een beetje improviseren ofzo
Wendyquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Op SBS zei ze dat Christian haar favoriet was.
dat lag er ook niet zo'n heel klein beetje dik bovenopquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Op SBS zei ze dat Christian haar favoriet was.
Geweldig stukje.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hp
De preciese link naar het stukje.
nou ik zou dat dieet aan niemand aanraden als je er zo uit gaat zien als Wendyquote:Op zondag 25 februari 2007 10:03 schreef apestaartje het volgende:
Ik dacht altijd dat Wendy van nature zo dun was, maar nu las ik elders: "Wendy leeft volgens een strak regime van zeewier, biogarde en een personal trainer."
Tja...
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:33 schreef PeRi het volgende:
Wat had ze weer gister aan zeg, mislukte clownsoutfit..
Idd. die kraag.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:33 schreef PeRi het volgende:
Wat had ze weer gister aan zeg, mislukte clownsoutfit..
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Sonja27 het volgende:
Op nu.nl staat een filmpje dat sharon dus de winnaar is.... stukje uitzending, persconferrentie en dan volgt er nog een hidden scene..... na afloop ging Wendy gigantisch onderuit.......................... Echt vol op haar smoel! Ik moest stiekem wel even lachen!![]()
Op nu.nl staat een filmpje dat sharon dus de winnaar is.... stukje uitzending, persconferrentie en dan volgt er nog een hidden scene..... na afloop ging Wendy gigantisch onderuit.......................... Echt vol op haar smoel! Ik moest stiekem wel even lachen!![]()
Ooh, ik moest heel hard lachen!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Sonja27 het volgende:
Dat staat er toch..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar staat dat???
Bij achterklap.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem niet vinden..
http://www.nu.nl/news/988(...)TL4_%28video%29.htmlquote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem niet vinden..
Dankjewelquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/988(...)TL4_%28video%29.html
euh sorry hoor maar dat is echt gelulquote:Op zondag 25 februari 2007 10:03 schreef apestaartje het volgende:
Ik dacht altijd dat Wendy van nature zo dun was, maar nu las ik elders: "Wendy leeft volgens een strak regime van zeewier, biogarde en een personal trainer."
Tja...
Ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
Ik moest stiekem wel errug lachen toen ik Wendy zag vallen![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
Ik moest stiekem wel errug lachen toen ik Wendy zag vallen![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG die jurk is nog lelijker dan ik al dacht
ja dat snap ik!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef Mirri het volgende:
Maar in dit geval ging het om haar schouderbladen..![]()
En weet je wat het allerergste is. Toeps heeft zelf in het verleden een eetstoornis gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Als je zo staat hebben de meeste mensen van zulke schouderbladen![]()
Ja, dat is idd Vréselijk! Verschrikkelijk! Daarom moet ik voor eeuwig mijn mond houden over alles wat met dunne mensen te maken heeft!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef wvdag het volgende:
[..]
En weet je wat het allerergste is. Toeps heeft zelf in het verleden een eetstoornis gehad.![]()
ach schei toch uit!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef PeRi het volgende:
Het valt best mee met haar dunheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |