Het zal toch niet dat die dikke plofkop met twee acts in de finale zitquote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik lach me dood, die finale wordt Shawon- Wichy
Pacey is leukquote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was het minst boeiende lijntje (hoewel Pacey wel tof was, maar Joey en Dawson waren echt vreselijk!).
Jen was by far de tofste van het stel!
[..]
50% kans
ja 't is wel 'n beetje jammer dat ik niet meer de enige basher ben, in 't begin was dat wel andersquote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef BVO het volgende:
Vanwege dat gebash hoop ik juist dat 'ie wint.
Ik lach me stuk, dit wordt gewoon weer een mislukte editiequote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal toch niet dat die dikke plofkop met twee acts in de finale zit
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
X6 heeft 6x zoveel kans om door te gaan
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Cee het volgende:
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
dat trek ik niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Hup, gooi er nog een reclame in!
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
Ik denk ook niet dat we van deze acts nog veel gaan horen maar ik gun het die kuttenkop van HJ gewoon nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik lach me stuk, dit wordt gewoon weer een mislukte editie![]()
Talentscout my ass
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
zolang duurde het bij idols toch nooit
niet zolangquote:Op zondag 18 februari 2007 22:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jawel joh, dat gerek is altijd zo lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |