Daar zat ik gisteren, tijdens het half kijken van DVVAL, ook al aan te denken ja. Volgens mij zou ze het niet verkeerd doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:28 schreef superhero87 het volgende:
DAT IK HIER NOG NIET AAN GEDACHT HEB!!!!
DAPHNE MOET HET PRESENTEREN![]()
![]()
Kan nog wel een klusje erbij tochquote:Op maandag 29 januari 2007 16:30 schreef BVO het volgende:
Daphne is de leukste uiteraard. Maar die zit bij Boulevard juist zo goed op d'r plek vind ik.
Inderdaad, Wendy is echt een topdame, ik heb niks tegen haar. Maar helaas is XFA niet iets wat bij haar past, is mijn mening dan. Bij programma's als Hart in Aktie is ze bijvoorbeeld wel weer heel goed, ik persoonlijk zie zelf liever iemand als Chantal Janzen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:01 schreef DrsPoema het volgende:
"Wendy ten Brink" Het is natuurlijk policy van de show, maar het ellenlange gerek"Zo nu even reclame" is erg irritant. Wendy zelf lijkt me wel O.K.![]()
Ze zei ook later in life and cooking dat het kwam door de AUTOCUE en zij heeft net als Wendy waarschijnlijk toch iets tegen die autocue.Je kan niet meer spontaan zijn dat was ook met Chantal en dat zal ook zijn met Renate zij zijn ook op hun best als ze ergens lekker spontaan op in kunnen gaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Renate kan wel zoiet groots aan? Irene heeft ervaring met grote shows, bullshit dat zij niks is zonder Carlo. Heb haar programma's zien presenteren zonder hem en dat ging prima
. Heb haar ook gezien bij Boulevard, niet heel denderend, maar dat is eigenlijk het enige wat haar niet goed afging.
Daphne heeft ook diverse malen bij TMF de awards gepresenteerd het 1e jaar dat ze weg was is ze zelfs door TMF ingehuurd omdat ze toen alleen Mental Theo en Jeroen Post hadden als VJ's en wat dacht je van 2 jaar goede morgen nederland 2 uur live en met gedeeltelijke autocue en spontaan reageren op gasten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef --Globe-- het volgende:
Daphne heeft alleen op de NCRV een paar weken een grote show gepresenteerd, vlak voordat ze de overstap maakte naar RTL4. In die show was ze echt niet goed, ze was erg zenuwachtig en maakte dezelfde fouten als Wendy nu eigenlijk.
En Renate.. behalve een tmf-awardshow heeft ze zich voor zo'n groot programma echt nog niet bewezen.
Goedemorgen Nederland is een journalistiek ochtendprogramma. Ik vind niet dat je die kwaliteiten echt in een programma als X-factor kwijt kan. Verder vind ik Daphne gewoon niet echt passen in een programma als X-factor, ookal heeft ze deeltjes van de TMF-awards gepresenteerd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:25 schreef leichje het volgende:
[..]
Daphne heeft ook diverse malen bij TMF de awards gepresenteerd het 1e jaar dat ze weg was is ze zelfs door TMF ingehuurd omdat ze toen alleen Mental Theo en Jeroen Post hadden als VJ's en wat dacht je van 2 jaar goede morgen nederland 2 uur live en met gedeeltelijke autocue en spontaan reageren op gasten.
En dat haar, leek wel vogelnestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:30 schreef PeRi het volgende:
Wat heeft ze aan..
Kom op, we zitten al bijna een finale te houden. Hoe lang heeft ze nodig om dr draai te vinden? Ze leek er op vooruit te gaan maar dit was weer te erg. Wendy is goed in wat ze hiervoor deed, maar een show als deze is een wijze les geweest. Die les is : Dit kun je niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:58 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft 'r draai nog niet helemaal gevonden
Oke, vind ik knap. Ik zou dat wel willen maar dat gaat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:12 schreef Natalie het volgende:
Dat staat erbij: ik kies ervoor om me er niet aan te ergeren.
Dat verpest voor mij 't programma. Heb er bij voorkeur nog wat lol in.
Wat veel nu hebben met Wendy, had ik met Martijn Krabbé. Op een gegeven moment sluit je je ervoor. Tenminste, oor in oor uit en klaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, vind ik knap. Ik zou dat wel willen maar dat gaat niet.
Ja, net wat ik zei, het glazuur springt van je tanden af.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:39 schreef UncleFunk het volgende:
Zeer matig gisteren. Volgens mij zijn die kandidaten toch echt volwassen hoor, Wendy. En "al die kleine fannetjes"
SBS hoeren, no wayquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:13 schreef sanni het volgende:
Liever een van die SBS chicks die hebben tenminste een behoorlijk journalistieke
opleiding gevolgd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |