quote:Op maandag 12 februari 2007 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
"Wendy, je jurk zakt af, groetjes van Mark"
Dat was ook nogal suf jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het zo dom dat zeop Zondag halverwege de titel van Like the way I do op haar kaartje moest kijken.
Hieris Anja met Like... *kijkt op kaartje* the way I do!!!
Oh ken gewoon je nummers, ze hoeft er die avond maar 4 uit 'r hoofd te lerenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was ook nogal suf ja. Ik bedoel, kijk dan eerst op het kaartje voordat je het gaat zeggen
.
Als de camera's uit zijn lijkt ze een stuk rustiger, ook met dat Ushi-grapjequote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy irl veel sympathieker, geen Etiopiër en ook nog jonger ogen dan op tv.
Scherpquote:Op maandag 12 februari 2007 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ken gewoon je nummers, ze hoeft er die avond maar 4 uit 'r hoofd te leren.
Ik wel. Vooral op dat scherm zag je dr wallen en rimpels aardig zitten, vond ikquote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r al niet zo oud ogen.
Ja, ben ik met je eens.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als de camera's uit zijn lijkt ze een stuk rustiger, ook met dat Ushi-grapje. Volgens mij is dat meer haar terrein, dat spontane. Autocue werk is niet haar ding.
Het is best grappigquote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
Ze was er echt hilarisch in, en ik vind vrouwen nooit zo heel grappig, maar zij was echt zooo goed. Zoek eens op Ushi in YouTube zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:15 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb dat Ushi-gebeuren nooit gezien (destijds alleen nederland 1 en 2 bij ons op de TV). Maar als ik het goed begrijp, was ze in dat programma juist een kei in improvisatie? Wat bizar dat ze nu alleen maar voorgeprogrammeerde zinnen uit kan braken.
Ode aan Marianne van Wijnkoop.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lieve Marianne is sowieso altijd wel het luisteren waard.
Zo is het gewoon ja!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Wendy niet echt geweldig ..
Wendy is wel leuk daar niet van, maar niet in X-Factor
Hart in Aktie daarentegen
jah, dit is duidelijk niet haar ding. Ze was vanavond bij vlagen onverstaanbaarquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:59 schreef -Marlii- het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Wendy niet echt geweldig ..
Wendy is wel leuk daar niet van, maar niet in X-Factor
Hart in Aktie daarentegen
Was heel grappigquote:Op zondag 18 februari 2007 08:59 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja ze moest ook gauw het goede telefoonnummer bij Richy vermelden, want ja... anders lopen ze centjes mis!![]()
![]()
géén Etiopiër??? ik schrok echt toen ze de eerste keer opkwam, zó mager!!quote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef PeRi het volgende:
Ik vond Wendy irl veel sympathieker, geen Etiopiër en ook nog jonger ogen dan op tv.
Ze is inderdaad heeeeel erg dun..quote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
géén Etiopiër??? ik schrok echt toen ze de eerste keer opkwam, zó mager!!
maar ze is idd direct leuker op het moment dat de camera's stoppen met draaien!!
Als ik Wendy door de tv mijn huiskamer in had kunnen trekken, had ze nu een flink blauw oog gehad.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Cee het volgende:
Als je geen beeld hierbij zou hebben zou je denken dat er 3 kruiertjes met baby's met poepluiers op dat podium beoordeeld stonden te worden, zo praat Wendy tegen die mensen.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 18 februari 2007 22:16 schreef apestaartje het volgende:
Deze, uit een ander topic en getikt tijdens het af-grij-se-lijke gerek tijdens de uitslag van de halve finale, is zeer treffend.
[..]
Als ik Wendy door de tv mijn huiskamer in had kunnen trekken, had ze nu een flink blauw oog gehad.
gemistquote:Op maandag 19 februari 2007 10:50 schreef Sonja27 het volgende:
Dat stukje van Lieve Marianne vrijdag bij Evers geeft het heel goed weer ha ha. Ik vond hem meesterlijk!![]()
Bij radio luistert men doorgaans.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
gemist
is dat ergens terug te lezen??
Na het stukje over schaatsen komt het.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarschijnlijk was dat in de rubriek lieve Marianne, en dat is op de site terug te luisteren.
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hpquote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij radio luistert men doorgaans.
[..]
Na het stukje over schaatsen komt het.
nee?!??!??!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij radio luistert men doorgaans.
quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hp
De preciese link naar het stukje.
Vind ik niet. Wendy van Dijk was altijd een leuke, spontane dame met gevoel voor humor.quote:
Dat is wat mij betreft nu juist het probleem: dat improviseren, daar komt in deze show helemaal niets meer van terecht.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:28 schreef my_own het volgende:
Ben ik de enige die d'r ECHT goed vind presenteren? Ze moe talleen niet zo professioneel doen, ze kan beter een beetje improviseren ofzo
Wendyquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Op SBS zei ze dat Christian haar favoriet was.
dat lag er ook niet zo'n heel klein beetje dik bovenopquote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Op SBS zei ze dat Christian haar favoriet was.
Geweldig stukje.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.radio538.nl/538/media/player/index.jsp?cat=fragmenten&filename=20070216-peter.wma&id=732929&via=hp
De preciese link naar het stukje.
nou ik zou dat dieet aan niemand aanraden als je er zo uit gaat zien als Wendyquote:Op zondag 25 februari 2007 10:03 schreef apestaartje het volgende:
Ik dacht altijd dat Wendy van nature zo dun was, maar nu las ik elders: "Wendy leeft volgens een strak regime van zeewier, biogarde en een personal trainer."
Tja...
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:33 schreef PeRi het volgende:
Wat had ze weer gister aan zeg, mislukte clownsoutfit..
Idd. die kraag.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:33 schreef PeRi het volgende:
Wat had ze weer gister aan zeg, mislukte clownsoutfit..
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Sonja27 het volgende:
Op nu.nl staat een filmpje dat sharon dus de winnaar is.... stukje uitzending, persconferrentie en dan volgt er nog een hidden scene..... na afloop ging Wendy gigantisch onderuit.......................... Echt vol op haar smoel! Ik moest stiekem wel even lachen!![]()
Op nu.nl staat een filmpje dat sharon dus de winnaar is.... stukje uitzending, persconferrentie en dan volgt er nog een hidden scene..... na afloop ging Wendy gigantisch onderuit.......................... Echt vol op haar smoel! Ik moest stiekem wel even lachen!![]()
Ooh, ik moest heel hard lachen!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Sonja27 het volgende:
Dat staat er toch..quote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Waar staat dat???
Bij achterklap.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem niet vinden..
http://www.nu.nl/news/988(...)TL4_%28video%29.htmlquote:Op zondag 25 februari 2007 16:29 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan hem niet vinden..
Dankjewelquote:Op zondag 25 februari 2007 16:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/988(...)TL4_%28video%29.html
euh sorry hoor maar dat is echt gelulquote:Op zondag 25 februari 2007 10:03 schreef apestaartje het volgende:
Ik dacht altijd dat Wendy van nature zo dun was, maar nu las ik elders: "Wendy leeft volgens een strak regime van zeewier, biogarde en een personal trainer."
Tja...
Ik niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
Ik moest stiekem wel errug lachen toen ik Wendy zag vallen![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
Ik moest stiekem wel errug lachen toen ik Wendy zag vallen![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG die jurk is nog lelijker dan ik al dacht
ja dat snap ik!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef Mirri het volgende:
Maar in dit geval ging het om haar schouderbladen..![]()
En weet je wat het allerergste is. Toeps heeft zelf in het verleden een eetstoornis gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:39 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
Als je zo staat hebben de meeste mensen van zulke schouderbladen![]()
Ja, dat is idd Vréselijk! Verschrikkelijk! Daarom moet ik voor eeuwig mijn mond houden over alles wat met dunne mensen te maken heeft!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:03 schreef wvdag het volgende:
[..]
En weet je wat het allerergste is. Toeps heeft zelf in het verleden een eetstoornis gehad.![]()
ach schei toch uit!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef PeRi het volgende:
Het valt best mee met haar dunheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |