quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Cee het volgende:
Witsjiiieee. Anjaaahhhh. Ettssessss. Sjèwun. Gristjan. Dowiieeen. En Hatsssss!!
Dat dusquote:
Tijdens de shows vind ik haar er ook niet echt leuk uit zien. D'r haar zit niet leuk en haar kleding vind ik ook niet geweldig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef sbientje het volgende:
het is een leuke meid om te zien, en volgens mij in het dagelijks leven ook wel.. alleen het presenteren ben ik niet kapot van
Hier ben ik het mee eens. Al gaat het presenteren haar wel steeds beter af, ze begint er een beetje in te komen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:20 schreef sbientje het volgende:
het is een leuke meid om te zien, en volgens mij in het dagelijks leven ook wel.. alleen het presenteren ben ik niet kapot van
je bent het met mequote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Al gaat het presenteren haar wel steeds beter af, ze begint er een beetje in te komen..
Chantal mis ik wel, maar Tooske absoluut niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het haar nog steeds niet leuk doen, ze heeft wel leuke momenten, zo spontaan (zoals dat zingen, waarvan we voor het gemak gewoon van uitgaan dat het spontaan was. ) Ik irriteer me niet echt aan haar, maar ik heb wel momenten dat ik zelfs Tooske mis.
Dat had ik ook al geopperdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar Renate graag!
Ja daaag ga jij ff je paard uitlaten ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Lynx666 het volgende:
al presenteert Herman het.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:06 schreef PeRi het volgende:
Ik irriteer me niet
Ze zijn er nogquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb ook een zwak voor Wendy. Leuke vrouw
Martijn!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:00 schreef Natalie het volgende:
Zolang Martijn Krabbéniet terug komt, vind ik alles best.
Man, wat heb ik me geërgd aan die kerel.
Hij presenteert nu die IJsshow op RTL4, wie weet even naartoe gaan en 't vragen.quote:
...naar Idols!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij presenteert nu die IJsshow op RTL4, wie weet even naartoe gaan en 't vragen.
Vergeet je spandoek niet.
Gebruik dan eens een punt aan 't einde van je zin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
...naar Idols!
Laat me toch eens uitspreken
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor door Ushi laten presenteren..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:16 schreef Lynx666 het volgende:
Lijkt mij dan weer echt helemaal niks
Ushi moet gewoon maffe interviews doenOf tijdens de finale de backstage als Ushi
1 x in het begin.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:26 schreef Tourniquet het volgende:
Ze heeft geen "genoten" of "genieten" gezegd!
Was geweldigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:34 schreef alwaysthebest het volgende:
X Factor door Ushi laten presenteren..
God, wat een geweldig plan BVOquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:23 schreef BVO het volgende:
Volgend jaar Renate graag!
Alles. Leuk voor een middagshow op TMF (quote:Op maandag 29 januari 2007 11:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is er mis met Renate?
MARKquote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef BVO het volgende:
Mark, lees je mee? We willen Renate!!
Kijk eens aan, nu kan hij al helemaal niet meer weigeren.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
MARK
Ja, voor de komende IDOLS EDITIE WILLEN WIJ RENATE!!!!
Irene lijkt me ook erg leuk jaquote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
In een interview met Irene Moors staat dat zij X-Factor graag had willen presenteren. Zou best wel leuk zijn eigenlijk..
Nee, Irene Moors kan zo iets groots niet aan vind ik. Bovendien is Irene niks zonder Carlo.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
In een interview met Irene Moors staat dat zij X-Factor graag had willen presenteren. Zou best wel leuk zijn eigenlijk..
Welke programma's heeft ze zonder Carlo gepresenteerd?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Renate kan wel zoiet groots aan? Irene heeft ervaring met grote shows, bullshit dat zij niks is zonder Carlo. Heb haar programma's zien presenteren zonder hem en dat ging prima
. Heb haar ook gezien bij Boulevard, niet heel denderend, maar dat is eigenlijk het enige wat haar niet goed afging.
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Renate kan wel zoiet groots aan? Irene heeft ervaring met grote shows, bullshit dat zij niks is zonder Carlo. Heb haar programma's zien presenteren zonder hem en dat ging prima
. Heb haar ook gezien bij Boulevard, niet heel denderend, maar dat is eigenlijk het enige wat haar niet goed afging.
TMF Awards ging idd best goed en daar waren 10.000 mensen aanwezigquote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.
Het programma met dat medium Robbert van den Broeke, De Bachelor, nog een programma waarin ruzies uitgepraat werden oid.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Welke programma's heeft ze zonder Carlo gepresenteerd?
Dat zijn dus geen live programma's... alles kon geedit wordenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het programma met dat medium Robbert van den Broeke, De Bachelor, nog een programma waarin ruzies uitgepraat werden oid.
Dat kan wel, maar ik kijk de TMF Awards al vijf jaar niet meerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Renate presneteerde de TMF Awards vrij vlekkeloos hoor. Qua grootte is dat zeker te vergelijken met Idols lijkt me.
Nee, Telekids en L&C zijn idd niet livequote:Op maandag 29 januari 2007 16:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen live programma's... alles kon geedit worden
Ik bedoel dat ze nooit een liveshow ALLEEN heeft gepresenteerd, das toch heel andersquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, Telekids en L&C zijn idd niet live.
JAAA Valerio! Dat lijkt me tofquote:Op maandag 29 januari 2007 16:18 schreef BVO het volgende:
Renate samen met Valerio dan, hebben we allebei wat?
Beetje onervaren samen, maar echt leuker dan Wendy.
Mwah, vind ik niet. Ze heeft heel veel ervaring met liveprogramma's en ook genoeg ervaring met alleen presenteren. Beide ging goed, dus een grote liveshow alleen zal ook zeker goed gaan. Maargoedquote:Op maandag 29 januari 2007 16:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze nooit een liveshow ALLEEN heeft gepresenteerd, das toch heel anders![]()
Renate met John Williams lijkt me wel tofquote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Ze heeft heel veel ervaring met liveprogramma's en ook genoeg ervaring met alleen presenteren. Beide ging goed, dus een grote liveshow alleen zal ook zeker goed gaan. Maargoed.
Renate en Valerio gaat nooit gebeuren, dan wordt het een TMF Dejavu, gaan ze echt niet doenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:22 schreef BVO het volgende:
Irene Moors, John Williams.
Renate en Valerio samen lijkt me een leuk energiek stel voor een dito programma. Met Irene Moors wordt het gelijk zo'n truttig ding. Mark, ik mail je deze briljante ingeving even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |