Je had het al kunnen zien aan komen : [HOOLS] Het VBL-café #1423: met de mascottes onderstebovenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil harry ook op ze koppie
Gekke diek
Nah vind ik niet. Maar ik wil wel de schuimkraag in het glas onder ipv boven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef Suijk het volgende:
Moeten wij nu ook ondersteboven ons bier drinken?
Ben jij een mascottequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef Suijk het volgende:
Moeten wij nu ook ondersteboven ons bier drinken?
Is makkelijk bijhouden wat voor telefoontjes je krijgtquote:
Je hebt niet heel toevallig een draadje losgemoffeld?quote:
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaanquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Eindelijk je topic dd.
Redelijk. Het zou een voldoende kunnen zijn, al heb ik natuurlijk weer 1,5 vraag weggegooid die anderen hebben ingekopt.quote:
nu ook binnen gehaaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Messenga het volgende:
Marco_V-Simulated_(The_Marco_V_Edits)_Promo-CDS-2007-DOC.torrent
quote:
Half uur extra pauzequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaan
nee hoor, had dat andere deel nog niet gezienquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen was de verrassing er een beetje af
Strenge papaquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
(Nog) geen bier voor mijn mascottes!
Dus de apparatuur is nu Spoorloos?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Derek Bolt van spoorloos net op de radio
Gewapende overval in Brasil... gelukkig geen doden gevallen, alleen alle apparatuur gejat.
Duitserquote:
quote:
Ga dan ook niet midden in een fijne wijk in Sao Paulo met dure apperatuur op een straathoek staan filmen, dan weet je toch van te voren dat de kans dat zoiets gebeurd levensgroot is?!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Derek Bolt van spoorloos net op de radio
Gewapende overval in Brasil... gelukkig geen doden gevallen, alleen alle apparatuur gejat.
Waarom heb jij wel een echte winter?? en duurt 't bij ons maar een paar dagenquote:
Wat hield die practicum in, vissen ontleden?quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoi, ik ben er ook weer.
Zelfs na 5 keer wassen met Dreft en afwasmiddel ruiken mijn handen nog naar vis. We hadden visprakticum met Bio vanmiddag (buiten lesuren overigens)
eten en dan nog 30 min. werken, heeft toch ook weinig nut lijkt mequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:26 schreef appelsientje het volgende:
En avond eten zit er weer in...
nog 30 min werken..
Ik kan op mijn werk etenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eten en dan nog 30 min. werken, heeft toch ook weinig nut lijkt me
Om 17.00 uur eten is geen optie ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk eten
en tja zit hier tot 19:00 en ben dan (als het mee zit) om 20:00 thuis... dan ben ik echt omgevallen van de honger als ik niks heb gegeten.
Wees blij, als het een maand zou sneeuwen en vriezen zou half Nederland beginnen te mekkeren.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel een echte winter?? en duurt 't bij ons maar een paar dagen![]()
van de zomer was het te heet, vorige week waaide het te hard en het te warm voor de winter en nu hebben mensen het koudquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Wees blij, als het een maand zou sneeuwen en vriezen zou half Nederland beginnen te mekkeren.
Ik hoor nu al de hele dag, wat is het koud hequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef popolon het volgende:
Wees blij, als het een maand zou sneeuwen en vriezen zou half Nederland beginnen te mekkeren.
Jawel... maar het was opeens 18:00quote:
Hallo, ik ben een Nederlanderquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:49 schreef popolon het volgende:
[..]
vind je ? ik heb t snik heetquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoor nu al de hele dag, wat is het koud he
ik krijg meteen last van m'n longen als t zo koud isquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dit heerlijk weer. Geen wind, geen regen. Lekker fris maar niet te koud. Heerlijk om te hardlopen!
je kunt je er tenminste op kleden, doe mij dit ook maar ipv van regen of sneeuwquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
Ik vind dit heerlijk weer. Geen wind, geen regen. Lekker fris maar niet te koud. Heerlijk om te hardlopen!
goed bezigquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
Koud hoor, 's ochtends om 7 uur op de fiets!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
kom goed, kom goed!quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Eend, er wacht iemand op een klein mailtje
Carnavalquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Alles op z'n kop voor de naderende Carnaval?
Niet als je jezelf echt wil testen, die koude lucht inademen is erg vervelend.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:54 schreef Suijk het volgende:
Dat is de mening van 11 provincies in Nederland en daar heb ik helemaal geen problemen mee.quote:
buiten Brabant wordt ook Carnaval gevierdquote:
In LImburg inderdaad. Buiten die 2 provincies zou het eigenlijk niet mogen. Grensgebieden zijn dan nog wel net toegestaan.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten Brabant wordt ook Carnaval gevierd
Maar als je dat carnaval noemtquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
buiten Brabant wordt ook Carnaval gevierd
weleens in het Veergat geweest? Nee? Dan kun je daar niet over oordelen!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:32 schreef toma het volgende:
[..]
Maar als je dat carnaval noemt![]()
stelletje amateurs![]()
waar ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weleens in het Veergat geweest? Nee? Dan kun je daar niet over oordelen!
het Veergatquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:37 schreef toma het volgende:
[..]
Ballefruttersgat![]()
![]()
Kruikenzeikersstad![]()
is er al een carnavals topic?
Oeteldonkquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:41 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen,
Terug uit den Bosch. Wel half bevroren.
M'n broer en ik gingen op zoek naar een mooie DVD/stereo/radio installatie. We begonnen net buiten de stad maar konden niet slagen, we wilden naar de It's of een andere zaak in de binnenstad, maar het duurde zolang om er te komen dat we onze missie moesten staken. Echt belachelijk hoe de verkeerssituatie is. Je komt meer éénrichtings verkeer en hinderlijke paaltjes tegen dan begaanbare wegen.quote:
je bent zeker bij t heetman plein geweestquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer en ik gingen op zoek naar een mooie DVD/stereo/radio installatie. We begonnen net buiten de stad maar konden niet slagen, we wilden naar de It's of een andere zaak in de binnenstad, maar het duurde zolang om er te komen dat we onze missie moesten staken. Echt belachelijk hoe de verkeerssituatie is. Je komt meer éénrichtings verkeer en hinderlijke paaltjes tegen dan begaanbare wegen.
Wat niet eens zo heet!quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
je bent zeker bij t heetman plein geweest
Bij BCC zoals dat dacht ik heet er zit een Albert Hein naast.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:48 schreef toma het volgende:
[..]
je bent zeker bij t heetman plein geweest
Kind, wat een drama.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer en ik gingen op zoek naar een mooie DVD/stereo/radio installatie. We begonnen net buiten de stad maar konden niet slagen, we wilden naar de It's of een andere zaak in de binnenstad, maar het duurde zolang om er te komen dat we onze missie moesten staken. Echt belachelijk hoe de verkeerssituatie is. Je komt meer éénrichtings verkeer en hinderlijke paaltjes tegen dan begaanbare wegen.
Volgens mij mijn allereerste post in UVT ooitquote:
Heijnquote:Op woensdag 24 januari 2007 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij BCC zoals dat dacht ik heet er zit een Albert Hein naast.
Wel als je vloekend tegen elkaar aan het roepen bent :'Ik zei toch links ?' 'Nee je zei rechts' 'Nee man, eerst links dan rechts.' Etc....quote:
Tong Tong werkte dus niet goed?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel als je vloekend tegen elkaar aan het roepen bent :'Ik zei toch links ?' 'Nee je zei rechts' 'Nee man, eerst links dan rechts.' Etc....
quote:
quote:
Opmeten en verhoudingen berekenen. Heel saai allemaal. Was wel een beetje doorsnijden bij, though, maar niet noemenswaardig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat hield die practicum in, vissen ontleden?
Hoi allemaal!
Voor zoiets behoor je een rondje voor heel Hools te geven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef toma het volgende:
ik heb vandaag m'n laatste tentamen gehaald![]()
mag ik 3 bier ober? ik heb wat te vieren
Tourné Generalquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor zoiets behoor je een rondje voor heel Hools te geven.
Moeten we newbies nou alles aanleren![]()
De It's is een RUK winkel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n broer en ik gingen op zoek naar een mooie DVD/stereo/radio installatie. .....................................we wilden naar de It's
Welke van de 3 ben jij?quote:
Pfffffffff Carnaval....quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:36 schreef toma het volgende:
[..]
Tourné General
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wacht op de uitnodigingquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:16 schreef Bjoro het volgende:
wanneer is de Hools Badminton-meet ook al weer ?
ik op het topicquote:
Ik ken de regels amper, dus dat lijkt me geen goed idee.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dan moet je voor ref spelen Bos.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef dndiek het volgende:
Bos, en dan zeker met een biertje in iedere hand, terwijl wij ons in het zweet staan te werken
het is een rallypoint systeem dus dat is niet moeilijk meer, verder moet de shuttle niet de grond raken en steeds over het netquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de regels amper, dus dat lijkt me geen goed idee.
punt is punt, geen gezeur met eerst service enzoquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef dndiek het volgende:
Zelfs ik ken het rallypointsysteem niet
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:24 schreef dndiek het volgende:
Zelfs ik ken het rallypointsysteem niet
* Legolas_Greenleaf geeft spons aan Eilanden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef Eilanden het volgende:
Ik had het voor geen goud willen missen! Oogstrelend voetbal, hartverwarmende inzet, tactische meesterzetten, driehoekjes, verfijnde technische combinaties, bikkelharde verdedigende acties, volop spanning en sensatie!!!
Ik speel geen bekerwedstrijden dit jaar en zit bij een wilde bond die erg conservatief isquote:
niet veel gedaan meer drop en crossquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe ging ie Pascal, liep de smash oke?
is je spellings-controle stuk ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef maril het volgende:
Als wielerliefhebber en voetballiefhebber kijk ik met schuine oog naar die dopingverhalen,
maar het valt mij op dat alleen juist dat wielerwereldje wat dat betrefd dus feitelijk eerlijker zijn
dan de andere sporters ook voetballers(al is het annoniem) maar hoe denken jullie fans nou over de voetbalwereld en doping, geloof mij ook daar word geslikt en gespoten, al wordt dat met de mantel der liefde bedekt dunkt mij, het ligt aan de koffie van zijn schoonmoeder, als het ware, deze discussie mag wat mij betrefd(voetbal, wielrennen, schaatswem , atheletiek) verbreedt worden.
zaterdag eindelijk een FTR meetquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook al zo'n plan dat nog niet gerealiseerd is, een pokermeet is een reelere optie nog.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:31 schreef pascalheister het volgende:
niet veel gedaan meer drop en cross
quote:
Pascal ???????quote:ik op het topic
Pascal zou het regelen toch ?
Leen de spellingcontrole van Bjoro en open er een topic overquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:29 schreef maril het volgende:
Als wielerliefhebber en voetballiefhebber kijk ik met schuine oog naar die dopingverhalen,
maar het valt mij op dat alleen juist dat wielerwereldje wat dat betrefd dus feitelijk eerlijker zijn
dan de andere sporters ook voetballers(al is het annoniem) maar hoe denken jullie fans nou over de voetbalwereld en doping, geloof mij ook daar word geslikt en gespoten, al wordt dat met de mantel der liefde bedekt dunkt mij, het ligt aan de koffie van zijn schoonmoeder, als het ware, deze discussie mag wat mij betrefd(voetbal, wielrennen, schaatswem , atheletiek) verbreedt worden.
Precies hetzelfde, alleen lekker warm op de bankquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:27 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is net terug uit de Galgenwaard
Ik had het voor geen goud willen missen! Oogstrelend voetbal, hartverwarmende inzet, tactische meesterzetten, driehoekjes, verfijnde technische combinaties, bikkelharde verdedigende acties, volop spanning en sensatie!!!
Kortom: het was een zaadpartij, ik ben blij dat ik terug ben en geef me nu maar die warme chocolademelk!
Nostra al bijgewerkt ?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef dndiek het volgende:
Leen de spellingscontrole van Bjoro en open er een topic over
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is je spellings-controle spellingcontrole stuk ?
Neequote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
No way dat ik met een agent aan tafel ga zitten met poker.
dat kijk je toch een weekje 34 DVD's ipv 36quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:40 schreef rubbereend het volgende:
bier!
doe maar een Bavaria dan.quote:
een echte fanquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Ajax in bed kijken doe ik ook nooit meer, maar vijf minuten gezien, de rest aan de binnenkant van m'n ogen.
daar ka n ik mij dan wel weer in vinden!quote:
hallo minstens 60 hoorquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat kijk je toch een weekje 34 DVD's ipv 36![]()
Ik vind het ook een goede keusquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar ka n ik mij dan wel weer in vinden!
staat niet in de stapel joh!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:45 schreef VoreG het volgende:
Doe mij die palm dan maar
daar heb je wel tijd voor en het organiseren van een Hools-badminton-meet nitquote:
kijk nog eensquote:
PESquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die ook ja
Cew en ex-c
ew kunnen er ook wel bij
extreem rechts tochquote:
quote:
Play offquote:
Ik vind dat je daar best een topic over kan openenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef maril het volgende:
Jullie antwoord was duidelijk. t was makkelijker om over andere dingen te vallen.
Er is geen brood van de bakken hoor, van die woordenbrij.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef maril het volgende:
Jullie antwoord was duidelijk. t was makkelijker om over andere dingen te vallen.
diekie vs PH dat is toch ook sneu voor julliequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar heb je wel tijd voor en het organiseren van een Hools-badminton-meet nit
prioriteiten stellen, passie !![]()
Wa seggie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er is geen brood van de bakken hoor, van die woordenbrij.
't was nog makkelijker geweest als de vraagstelling wat duidelijker (en foutlozer) geformuleerd wasquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef maril het volgende:
gelukkig worden wij dat zelden de laatste jarenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef toma het volgende:
[..]
tja 2e worden heeft tegenwoordig ook geen nut meer.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
diekie vs PH dat is toch ook sneu voor jullie jou
Ireen Wüst woont trouwens in de straat van een vriend van mequote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig worden wij dat zelden de laatste jaren
ik zie dat graag gebeuren...maar dan moet ik wel eerst de kans krijgen om van jullie te verliezen natuurlijk !quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:57 schreef pascalheister het volgende:
diekie vs PH dat is toch ook sneu voor jullie
SCHijtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
Rondje van Gir. Bordeaux, van die scheitclub uit Lyon gewonnen
mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ireen Wüst woont trouwens in de straat van een vriend van me
omdat hij een vriend heeft met een eigen straat ?quote:
ja, blijkbaar een collega van Appelsientjequote:Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat hij een vriend heeft met een eigen straat ?
also also alsoquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:10 schreef pascalheister het volgende:
sorry duitse tongval
dromen van je Hools-Badminton Cup ?quote:ik ga![]()
Doe ikquote:geef maud nog eenvan mij
Ai ken sie it in joer eisquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
is it mie joe ar loeking foooor
Wat een belhamel ben je ook.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
No way dat ik met een agent aan tafel ga zitten met poker.
huhquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Ik houd van voetbal, maar die voetbaltopics hier zijn toch niets voor mij , of is het "is"
Afijn veel plezier allen. ik houd mij maar aan de topics Holland sport en Studio Voetbal.
Dat zijn wel goede topic voor jou ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:17 schreef maril het volgende:
Ik houd van voetbal, maar die voetbaltopics hier zijn toch niets voor mij , of is het "is"
Afijn veel plezier allen. ik houd mij maar aan de topics Holland sport en Studio Voetbal.
*de verantwoording overgeeft aan iemand die er WEL raad mee weet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Hey wijffie!quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Ik doelde op de invallen die agenten doen bij pokertoernooien, niet op mijn hekel aan politiequote:
Waarschijnlijk om je fietsverlichting te checkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
'Ik heb begrepen dat er hier een stelletje Hools spelen, meekomen allemaal'
Dat konijn graaft toch gewoon z'n weg terug?quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om je fietsverlichting te checken
Op zijn jackbauers danquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vertrouw die Sjimz ook niet, als ik al zn fiches heb gewonnen trekt ie zn badge en zn geweer en roept "dit is een inval"
quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh.
Is die ouwe er weer te lui voor?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op zijn jackbauers dan
Wie brengt mij naar bed vandaag
Te lui en nog vreemd gaan met een Belgische ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben spontaan vlieft geworden op een Belgische minister: Kathleen van Brempt![]()
Het één sluit het ander (niet) uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:10 schreef Eilanden het volgende:
Te lui en nog vreemd gaan met een Belgische ook![]()
En boven het bed hangen zeker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het één sluit het ander (niet) uit.
Of zo![]()
Ik print het wicht wel uit op plakplastic
fap,fap,fap....quote:
Dag liev mensjequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Trusten mensjes.
Slaap lekker, Clauwntje!quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:17 schreef clauwheee het volgende:
Trusten mensjes.
met haar onzalige planquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef golfer het volgende:
Ik ben spontaan vlieft geworden op een Belgische minister: Kathleen van Brempt![]()
Het ging in dit geval niet over de inhoud, maar om de verpakking.quote:
en die isquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Het ging in dit geval niet over de inhoud, maar om de verpakking.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:18 schreef popolon het volgende:
[FO] Sloopfunctie AT lijst
Ik ben nog niet wakker.
Ze liepen in blinde woede rond?quote:In Zeist heeft brand gewoed bij het
blindeninstituut Bartiméus.De brand
woedde in een kantoor.De aangrenzende
leslokalen liepen rook- en waterschade
op.Niemand raakte gewond.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:24 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Maar geen 60 Euro waardquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:58 schreef DIGGER het volgende:
Als je trouwens als clown een ID kaart kunt aanvragen op levensbeschouwelijke gronden, dan moet dat toch ook kunnen met een voetbalsjaal om en een vergiet op je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |