Je had het al kunnen zien aan komen : [HOOLS] Het VBL-café #1423: met de mascottes onderstebovenquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:55 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil harry ook op ze koppie
Gekke diek
Nah vind ik niet. Maar ik wil wel de schuimkraag in het glas onder ipv boven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef Suijk het volgende:
Moeten wij nu ook ondersteboven ons bier drinken?
Ben jij een mascottequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:14 schreef Suijk het volgende:
Moeten wij nu ook ondersteboven ons bier drinken?
Is makkelijk bijhouden wat voor telefoontjes je krijgtquote:
Je hebt niet heel toevallig een draadje losgemoffeld?quote:
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaanquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaan
quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Eindelijk je topic dd.
Redelijk. Het zou een voldoende kunnen zijn, al heb ik natuurlijk weer 1,5 vraag weggegooid die anderen hebben ingekopt.quote:
nu ook binnen gehaaldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:54 schreef Messenga het volgende:
Marco_V-Simulated_(The_Marco_V_Edits)_Promo-CDS-2007-DOC.torrent
quote:
Half uur extra pauzequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Elke dag ligt ie er een half uur uit... kost handen vol met geld, en klanten, maar er wordt niets aan gedaan
nee hoor, had dat andere deel nog niet gezienquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alleen was de verrassing er een beetje af
Strenge papaquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:05 schreef Dylan Dog het volgende:
(Nog) geen bier voor mijn mascottes!
Dus de apparatuur is nu Spoorloos?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Derek Bolt van spoorloos net op de radio
Gewapende overval in Brasil... gelukkig geen doden gevallen, alleen alle apparatuur gejat.
Duitserquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |