Idd Doornbos zou Tracy eens niet overlevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:41 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou boven Robert Doornbos geef ik hem wel gelijk in. Hij is een veel betere coureur dan Doornbos.
Met alle respect voor Robert, maar die hoort gewoonweg niet thuis in een top stoeltje. Laat hem lekker met het geld voor Minardi gaan rijden. Dat is toch ook goed genoeg voor hem of niet dan.
Verstappen naast Tracy wordt vuurwerk.
Doornbos naast Tracy zal niks bijzonders brengen.
Typisch geval van een losse flodder. Of anders toch wel een geval van de melk horen klotsen, maar niet weten waar de tepel hangt..quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:30 schreef Atreidez het volgende:
Jos wordt hier niet eens gequoteHeb je t interview ergens gelezen TJ, of was dit een losse flodder?
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
Oke Jos gaat dus niet naar de CCWS:
Dagblad de Limburger 9-feb-2007
http://www.l1.nl/l1sprt/_rp_midden1_elementId/1_93601# (naar onder scrollen)quote:Verstappen geeft hoop ChampCars nog niet op
Jos Verstappen heeft nog geen contract getekend bij een team in de Champ Car World Series. Dat bevestigde vandaag zijn manager Huub Rothengatter tijdens de laatste testwedstrijden in Houston. Volgens Verstappen hebben de teams van Forsythe en Stoddart interesse om hem in te lijven als rijder. De coureur uit Montfort eiste dit weekeinde uitsluitsel, omdat hij de Champ Cars wilde testen tijdens de trainingsdagen in Houston.
Volgens Rothengatter blijft er ruimte voor Verstappen om te testen. Van 7 tot 10 maart rijden de Champ Cars op het circuit van Laguna Seca in California.
werkt niet.....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
http://gmsleaderboard03.vfx.com/ChampCar/Free_LiveTiming.asp Live de tijden RD stond ff 1 maar zakt nu iets af maar draait redelijk mee met bijv Bourdais en Wilson!
hier welquote:
quote:Doornbos breekt met manager
Uitgegeven: 15 februari 2007 13:06
Laatst gewijzigd: 15 februari 2007 13:08
AMSTERDAM - Robert Doornbos en zijn manager Marco Zecchi hebben besloten de samenwerking te beëindigen. De Italiaan was verantwoordelijk voor de contacten van de coureur in de wereld van de Formule 1.
Nu Doornbos het komende seizoen in de Amerikaanse ChampCar series wil uitkomen zijn de diensten van Zecchi niet langer vereist. De overeenkomst tussen Doornbos en het team van Red Bull, waarvoor de Nederlander gaat testen, is overigens niet bewerkstelligd door Zecchi.
Doornbos heeft benadrukt dat de twee wel vrienden blijven en dat een financiële regeling inmiddels is getroffen. De 25-jarige coureur testte de afgelopen dagen voor het team ChampCar team van Paul Stoddart; Minardi Team USA.
jullie? Hier is heb ik niks te zeggen, hier zijn 2 andere sloofjes aangesteld!quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Atreidez het volgende:
We hadden die serie, en toen kwam deze... En jullie hebben m open gelatenWou eigenlijk voorstellen om gewoon voor elke race een topic te openen net als met de F1, trekt misschien ook wat meer bekijks als het serie topic.
Alleen Forsythe is goed genoeg voor onze koninklijke hoogheid? Nu nog even wat aanvullende eisen stellen zodat hij zichzelf weer lekker onmogelijk maakt.quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef rubbereend het volgende:
Verstappen heeft aangegeven alleen bij Forsythe te willen rijden
Nee omdat hij weet dat bij Minardi dus waarschijnlijk geen plaats is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen Forsythe is goed genoeg voor onze koninklijke hoogheid? Nu nog even wat aanvullende eisen stellen zodat hij zichzelf weer lekker onmogelijk maakt.![]()
Een gouwe reactiequote:Op donderdag 15 februari 2007 19:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen Forsythe is goed genoeg voor onze koninklijke hoogheid? Nu nog even wat aanvullende eisen stellen zodat hij zichzelf weer lekker onmogelijk maakt.![]()
dan nogquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:38 schreef rubbereend het volgende:
Tis maar afwachten bij Forsythe want de engineer is naar Minardi toe
En dat van Doornbos niet? CC geen optie! Ik ga alleen voor de F1! F1 geen prioriteit meer! Ik ga voor de CC!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:
eerst moeten beide een contract tekenen en dan zorgen dat ze voorin meerijden lijkt me Vitalogy!!
Maar Jos zijn gedrag van de laatste tijd komt me mn neus uit!!
nee het gaat om die engineer niet om schumiquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
maar Schumi is dan ook de beste ooit
Tja, je bent fan of je bent het niet he, daar komt geen ratio bij kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat van Doornbos niet? CC geen optie! Ik ga alleen voor de F1! F1 geen prioriteit meer! Ik ga voor de CC!
Volg jij hem nog?
Als hij luidkeels aankondigt dat F1 zijn enige optie is, en de CC dus niet, dan is het in mijn ogen een schijnheil als het uin werkelijkheid toch anders om is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:43 schreef Atreidez het volgende:
Je kan moeilijk verwachten van een coureur dat als ie niet de F1 in kan niet ergens anders een stoeltje zoekt, toch? Ehmm, met uitzondering van Verstappen dan natuurlijk
Dat blijkt!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, je bent fan of je bent het niet he, daar komt geen ratio bij kijken
Als hij echt in de CC zou willen rijden, zou het geduld wel opgebracht hebben. Hij moet beseffen dat hij geen topcoureur is, dat teams ook andere opties open willen houden. Grappig dat juist hij zegt dat het altijd om geld draait. Ik kan met nog iets met een salaris in A1 herinneren.quote:Jos is wachten zat: geen Champ Car
(20/2/2007) Jos Verstappen is het wachten beu en ziet af van de Champ Car series. "We zijn hier alweer drie maanden mee bezig en ik ben het wachten meer dan zat", aldus Jos in een telefonische reactie op zijn besluit. "Het is steeds weer hetzelfde politieke spelletje waarbij het alleen maar weer gaat om geld. Welnu, ze kennen mijn eisen en ze weten wat voor een coureur ik ben. Er is absoluut interesse van een aantal teams maar niemand hakt knopen door. Binnenkort is er nog een test dus wilde ik vandaag gewoon weten waar ik aan toe zou zijn. En niet twee dagen voor zo'n test waarbij ik dan weer hals over kop in het vliegtuig moet springen om die test af te raffelen. Ik wil me goed kunnen voorbereiden. We hebben niets meer vernomen van de geïnteresseerde teams dus voor mij is het nu over."
Jos vindt het spijtig dat het zo moet lopen, zegt hij. "Het is jammer voor iedereen. Ik verbeeld me niks, maar ik weet zeker dat Assen in no time uitverkocht zou zijn als ik daar had gereden. We weten allemaal nog wel hoe snel dat in Zandvoort ging, vorig jaar, met de A1GP. Ook qua kijkcijfers heb ik me nooit hoeven schamen. Iedereen kan hier van profiteren, de organisatie van Assen, de Champ Car organisatie en de fans. Het zou een fantastische win-win situatie kunnen worden. Alle betrokken partijen beseffen dat ook en ze doen allemaal hun best, dus in neem niemand iets kwalijk. Maar blijkbaar is het erg moeilijk om als coureur nog ergens onderdak te vinden als je gewoon voor je werk betaald wilt worden. Als je dan vervolgens maandenlang in het ongewisse wordt gelaten is de teleurstelling erg groot en dan zie ik er geen heil meer in. Zeker als je bedenkt dat ik niet wéér al mijn de fans zo lang in onzekerheid moet laten om vervolgens om één minuut voor twaalf ze te moeten teleurstellen. Zij hebben dat zeker niet verdiend."
Neuh ook niet helemaal maar neemt niet weg dat het nog steeds mijn idool is ondanks dat ik me beetje gepiepelt voeldequote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
En dat van Doornbos niet? CC geen optie! Ik ga alleen voor de F1! F1 geen prioriteit meer! Ik ga voor de CC!
Volg jij hem nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |