Ze willen iedereen zoveel mogelijk uitwringen en tegen elkaar opzetten om de allerlaatste euro's los te krijgen. Wat hebben ze eraan al vroeg alles vast te laten leggen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:00 schreef mikezwet het volgende:
Tja ik snap niet waarom teams niet eerder in het seizoen hun team compleet maken.
Nou dat een coureur tijdens de winter het team leert kennen en alle tests kan afwerken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ze willen iedereen zoveel mogelijk uitwringen en tegen elkaar opzetten om de allerlaatste euro's los te krijgen. Wat hebben ze eraan al vroeg alles vast te laten leggen?
Dat zou je denken ja. Maar ze schromen ook niet om in een seizoen meerdere verschillende coureurs in 1 stoeltje te hebben. Dan rijd je dus het hele seizoen met iemand die je auto niet meer dan drie races kent. Als het geld maar goed zit.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:14 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Nou dat een coureur tijdens de winter het team leert kennen en alle tests kan afwerken.
Het gaat hier om coureurs nieuw voor champcar. De gevestigde orde heeft ze plek allang vastliggen natuurlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:26 schreef Mister1977 het volgende:
Dat zou je denken ja. Maar ze schromen ook niet om in een seizoen meerdere verschillende coureurs in 1 stoeltje te hebben. Dan rijd je dus het hele seizoen met iemand die je auto niet meer dan drie races kent. Als het geld maar goed zit.
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden toen Verstappen in de race was voor een stoeltje bij HVM. Het werd toen een Deen (rookie) die het best goed deed maar er na twee races weer uitgekickt werd omdat het niet helemaal goed zat met de centen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het gaat hier om coureurs nieuw voor champcar. De gevestigde orde heeft ze plek allang vastliggen natuurlijkDus wie er ook in die auto komt, als er goeie resultaten komen blijft die echt wel zitten..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Mister1977 het volgende:
En over goede resultaten gesproken: Tracy bij Forsythe. Als goed presteren het nauwelijks scoren van punten en het afrossen zowel op en naast de baan inhoudt, kan ik het nog wel begrijpen.Maarja, hij is natuurlijk gevestigde orde. Ik heb wel een beetje het idee dat die tweede rijder niet alleen z'n eigen stoeltje moet betalen maar ook de schade die Tracy bijelkaar rijdt.
Nicolas Kiesa bedoel je. Volgens mij had hij hetzelfde probleem in de F1 destijds?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren twee jaar geleden toen Verstappen in de race was voor een stoeltje bij HVM. Het werd toen een Deen (rookie) die het best goed deed maar er na twee races weer uitgekickt werd omdat het niet helemaal goed zat met de centen.
Ik bedoelde Ronnie Bremer. Die kreeg toen het stoeltje bij HVM voor 2 of 3 races.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Nicolas Kiesa bedoel je. Volgens mij had hij hetzelfde probleem in de F1 destijds?
Bronnetje toevallig?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
Dan doe ik er nog niets mee, geruchten posten we niet op sport.fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:27 schreef Gijsje het volgende:
Owja even vergeten, dit komt van Champcarfan.com. Een forum met de oude champcarfans, waar ze Verstappen niet echt hoog hebben zitten. En ze dus niet van elke scheet nieuws maken, vond het dus wel opvallend.
Degene die het gepost heeft houdt al jaren de geruchtenmolen bij op dat forum en ook op zijn eigen website. Heeft natuurlijk niet altijd gelijk maar zit ook vaak goed met de geruchten.
Volgens mij was dit vorig jaar ook al het geval, toen Jos testte voor HVE. Kalkhoven wilde hem toen ook hebben (binnen de ChampCar, niet binnen PKV), maar is ook niets geworden. Verwacht er nu dus ook niet veel van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
Verder lijken de kansen van Verstappen bij PKV te slinken, omdat Gommendy naast Jani zou gaan rijden en Bamgartner lijkt naar Minardi te gaan, om als teamgenoot van Doornbos op te treden.quote:Although Rocketsports was expected to run just a single entry, the loss of the second RuSPORT seat will cause further ripples in the driver market, where a lot of drivers continue to chase deals for the coming season. The news, should it be confirmed this weekend, will also dent Champ Car's hopes of expanding its field, which it hoped the introduction of the new Panoz chassis would achieve. Already, proposed new entry Gelles has failed to show for testing, while talk of proposed third cars at PKV and Minardi Team USA has gone quiet of late. Forsythe Championship Racing has already hinted that it will run a single car for Paul Tracy, although rumours continue to suggest that it would enter a second should a sufficiently-funded team-mate appear.
Bron en Bronquote:Tristan Gommendy appears set to sign up for the second seat at PKV Racing, where he will join the already confirmed Neel Jani.
[..]
When Paul Stoddart hinted that his cars could be filled by drivers with previous Minardi experience, the name of Zsolt Baumgartner did not spring readily to mind when the likes of Jos Verstappen and Robert Doornbos were being strongly tipped to form an all-Dutch line-up. However, the pre-season rumour mill now suggests that the Hungarian may be about to join Doornbos in the former HVM squad. Although Doornbos has yet to ink a deal, he is almost certain to lead the Minardi Team USA line-up, splitting his time with his testing role with Red Bull Racing in F1.
bronquote:Wat doe je als je belachelijk vroeg wakker wordt in Australië? Dan zet je de televisie aan. Er was een stukje Champcars te zien in een programma over de aankomende Grand Prix. Sinds ik ooit Arie Luyendijk voor het eerst bezocht tijdens een Indycar wedstrijd in Phoenix ben ik fan van de Amerikaanse autosport. Het is veel meer show maar wel een eerlijker competitie. Later toen ik de recordhouder nog enkele malen in actie zag op Indianapolis werd het virus alleen maar activer. Ik was dus één van die mensen die uitkeek naar het rijden van Jos Verstappen in Champcars. De auto’s zijn geschikt voor het betere duw en trek werk en de rijder kan ik combinatie met een goede engineer het verschil maken. Nu ben ik bang dat we alleen Doornbos in deze klasse aan het werk gaan zien. Ik heb zeker vertrouwen dat Robert het hier goed kan doen maar denk ook dat hij best graag met Verstappen ons land had vertegenwoordigd. Je scoort nu eenmaal meer publiciteit met z’n tweeën. Voor zover ik weet krijgen we in Nederland geen bewegende beelden te zien van Champcars. Eurosport gaat het niet uitzenden en RTL heeft nadat Verstappen heeft bedankt voor de eer voor zover ik weet geen interesse meer. Doornbos zal de publiciteit dus moeten gaan afdwingen door te scoren. Hij zal dus een ervaren engineer mee moeten nemen naar het team waar hij voor gaat rijden en dan gewoon knallen! Met alle respect voor Zwolsman en Pastorelli maar zij zijn niet de publiekstrekkers die je nodig hebt. Twee vreselijk aardige jongens die als ze al aan rijden toekomen dat gaan doen met een slechte voorbereiding. Precies de reden waarom Verstappen bedankte voor de eer. Men wilde natuurlijk best met hem in zee maar dat hangt af van sponsoring en dat hangt weer samen met televisie en promotie van de evenementen. Je wilt nu eenmaal goed beslagen ten ijs komen. Zeker als je ziet hoe professioneel Verstappen het karten aanpakt dan weet je ook dat hij met een goede voorbereiding in de Champcars wil stappen.
Ik heb het idee dat er toch wat Nederlanders ineens alle zeilen bij moeten zetten om hun plannen vorm te geven. Geen Verstappen, geen televisie en dus zul je heel erg goed je best moeten doen om, de investering die er is gedaan om het spektakel naar Europa te halen, terug te verdienen. Als je bedenkt dat zelfs kampioen Bourdais het niet voor elkaar krijgt om bij het Franse Eurosport uitzending af te dwingen en er amper een Fransman de moeite zal nemen om naar het Noorden af te reizen wordt dat nog een hele kluif…
kun je beter gaan rondschoppenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
Ik las net ff wat op GPupdate.net, en zag tot mn verbazig een knop staan om kaarten te bestellen voor de Champcar race op Assen !!
Vet, dacht ik. ff kijken wat dat moet kosten. Viel me iets tegen moet ik zeggen, zeker omdat ik op de hoofdtribune/GT tribune wil zitten...
GPupdate.net bestelsite
Voor de hoofdtribune / GT tribune betaal je ff 200 euro voor een plekje !! is dit een normale prijs? of kunnen we beter ff gaan rondshoppen??
Gezien het feit dat de test op Laguna Seca geweest is en er geen Verstappen in onderstaande uitslag staat verwijs ik di gerucht maar naar het rijk der fabelen. Ben nog wel benieuwd wie de tweede Minardi rijder gaat worden nu Baumgartner een testrol krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:39 schreef Gijsje het volgende:
Nieuw geruchtje
a/ Jos Verstappen will test with PKV at Laguna Seca because KK feels he deserves a chance and he would like to see Jos in Champ Car (ie: ticket sales on "Euro Trek")...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |