Rijdende rechter: "Het hek mag geplaatst worden, als deze altijd eenvoudig open en dicht kan. Dat is mijn uitspraak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:40 schreef Mojave het volgende:
tvp, ik ben sinds gister fan![]()
'Nee!! dat hekkie kupt er nie, nooit!!!'
Geniaal!
Het was niet in Brabant, het was in Barneveld.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:47 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Waar in brabant was dit?
Wat een blamage voor die vrouw/familie hoe ze zich gedroegen op tv.
Lachwekkend!
quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:24 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Ow verassend brabants accent dan van die oma
http://rijdenderechter.ncrv.nl/quote:
ja inderdaad..dit was helemaal niet de schuld van de moeder. Haar kinderen hadden haar moeten beschermen dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:16 schreef TAV74 het volgende:
jemig, wat een ellende die familie.. Moeder heeft het zo moeilijk want er komt een hekje, te triest dat niemand gewoon even tegen haar zegt dat het misschien een beetje onredelijk is wat ze uitkraamt.
Als je echt van haar houdt geef je haar een keer een corrigerende rotschop zou ik zeggen![]()
ja idd, mensen kwebbelen, heuh potje bier, mensen kwebbelen, heuh potje bier en dan kunnen er dingen gebeurenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:44 schreef Adfundum het volgende:
Ben benieuwd hoelang dat hekje er blijft staan. Die mensen hebben zelf de rijdende rechter ingeschakeld maar ik heb het vage (nou ja vage) vermoeden dat ze zich niet aan de uitspraak zullen houden.
Had 't iets met kippen te maken?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:35 schreef Thorír het volgende:
[..]
Het was niet in Brabant, het was in Barneveld.
Als het in Brabant was had je een dikke kans dat de rest van de familie ook Brabants meekakelde.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:46 schreef Nicky_Rincon het volgende:
zou wel slecht zijn als ik mijn eigen dialect niet zou kunnen onderscheiden
Laten we het erop houden dat het er in ieder geval op leek
Lelijk wijf hequote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Die presentatrice (voor zover je daarvan kan spreken) is trouwens ook uberslecht zeg
Die opmerkingen komen zó ingestudeerd over.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:22 schreef RuneRose het volgende:
"Als iedereen mee mag praten, dan is het hek van de dam"
Hehe, geweldig! Wat een aflevering zeg!
Dat is het leuke.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die opmerkingen komen zó ingestudeerd over.
Ja dat ook. En die domme vragen die ze stelt en dingen die ze zegtquote:
Ach, welnee. Die oma kiest er zelf voor om maar te beginnen met schelden en zich zeer onrespectvol te gedragen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja inderdaad..dit was helemaal niet de schuld van de moeder. Haar kinderen hadden haar moeten beschermen dan was er niks aan de hand geweest.
quote:30 januari: Lijdensweg
In het landelijke Noordseschut struint Jan Annen graag door de tuin van buurman Baron; hij heeft recht van overpad. Annen vindt dat Baron het gedeelde pad beter moet onderhouden, want hij moet om struiken en planten heen naar de openbare weg. Baron voelt daar weinig voor, zelf gebruikt hij het pad namelijk niet. Daarnaast heeft het pad volgens hem geen enkel nut, nu Annen al jaren iets verderop een grote oprijlaan heeft. Baron heeft schoon genoeg van het geklaag en wangedrag van Annen, die takken en planten vernielt en in de sloot gooit. Annen wil dat Baron het pad niet laat dichtgroeien, maar Baron wil dat het recht van overpad helemaal wordt opgeheven.
Haha idd, die uitzending is ook niet te evenaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef Suuz_ het volgende:
omg die uitzending van vorige week, ik dacht dat ik erin bleef!!![]()
ben benieuwd wat deze week weer gaat brengen![]()
ja dat snap ik nou ook niet, deze gast had de echtgenoot van die vrouw van vorige week kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
waarom denken mensen toch steeds dat als het al 40 of 50 (zie vorige week) zo is dat het dan maar ok is...
als ik al 40 of 50 jaar zonder rijbewijs rij zonder gepakt te worden is het toch ook niet legaal![]()
inderdaad "dr kumt gin hekske en we blijven hier langs loapen want dat doen we al 40 oh nee 50 joar"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja dat snap ik nou ook niet, deze gast had de echtgenoot van die vrouw van vorige week kunnen zijn![]()
so truequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef PlarkPlark het volgende:
Het valt mij altijd op dat er 2 mensen zijn:
Type 1: Aardige, rustige, beheerste intelligente persoon
Type 2: opgefokte, ouderwetse, bang voor veranderingen, plat proaten, stress persoon
Meneer Anne. [afbeelding]
ja was me ook opgevallen, denk ook wel dat dat nodig is want "normale intilligente rustige mensen" gaan niet naar de rijdende rechter zonder zo'n labiele hard schreeuwende demente bejaarde buurman of vrouwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef PlarkPlark het volgende:
Het valt mij altijd op dat er 2 mensen zijn:
Type 1: Aardige, rustige, beheerste intelligente persoon
Type 2: opgefokte, ouderwetse, bang voor veranderingen, plat proaten, stress persoon
Meneer Anne. [afbeelding]
Buigenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat zou de volgende woordspeling van die slet worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |