Haha idd, die uitzending is ook niet te evenaren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef Suuz_ het volgende:
omg die uitzending van vorige week, ik dacht dat ik erin bleef!!![]()
ben benieuwd wat deze week weer gaat brengen![]()
ja dat snap ik nou ook niet, deze gast had de echtgenoot van die vrouw van vorige week kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
waarom denken mensen toch steeds dat als het al 40 of 50 (zie vorige week) zo is dat het dan maar ok is...
als ik al 40 of 50 jaar zonder rijbewijs rij zonder gepakt te worden is het toch ook niet legaal![]()
inderdaad "dr kumt gin hekske en we blijven hier langs loapen want dat doen we al 40 oh nee 50 joar"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:36 schreef Mojave het volgende:
[..]
ja dat snap ik nou ook niet, deze gast had de echtgenoot van die vrouw van vorige week kunnen zijn![]()
so truequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef PlarkPlark het volgende:
Het valt mij altijd op dat er 2 mensen zijn:
Type 1: Aardige, rustige, beheerste intelligente persoon
Type 2: opgefokte, ouderwetse, bang voor veranderingen, plat proaten, stress persoon
Meneer Anne. [afbeelding]
ja was me ook opgevallen, denk ook wel dat dat nodig is want "normale intilligente rustige mensen" gaan niet naar de rijdende rechter zonder zo'n labiele hard schreeuwende demente bejaarde buurman of vrouwquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef PlarkPlark het volgende:
Het valt mij altijd op dat er 2 mensen zijn:
Type 1: Aardige, rustige, beheerste intelligente persoon
Type 2: opgefokte, ouderwetse, bang voor veranderingen, plat proaten, stress persoon
Meneer Anne. [afbeelding]
Buigenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Wat zou de volgende woordspeling van die slet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |