-flugeltje: OP aangepast na merge-quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:43 schreef space-kees het volgende:
Beste FOK!kers & FOK!sters,
In dit topic kunnen jullie aangeven of er al sneeuw bij jullie is gevallen, of het blijft liggen en gelegenheid tot het plaatsen van foto's is er uiteraard ook.
TS zal maar beginnen Rotterdam niets van sneeuw gezien, de gehele dag zon gehad.
Nieuws:
- Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Rijkswaterstaat waarschuwen voor gladde wegen door vorst in de komende nachten. bron
- Wegen in het midden en noordoosten van Frankrijk zijn afgesloten door hevige sneeuw val, tevens weeralarm afgegeven. bron
- Morgen krijgen we enkele sneeuwbuien, vooral in het noorden van het land. Elders blijft het overwegend droog met ruimte voor zon. bron
Krijg ik nu een slotje?quote:Op zondag 21 januari 2007 16:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Neem eens een kijkje in het weerforum
De Elementen: Storm in een kop koffie
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Kans op sneeuw lijkt op dit moment het grootst aan de kust...
Helaas![]()
Agreed...mn huid flipt m aan alle kanten door die tyfuskouquote:Op zondag 21 januari 2007 16:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Kutweer. Warm moet het zijn.
Oe, lekker glijen van de week.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:07 schreef Lariekoek het volgende:
Inderdaad. KNMI verwacht voor vrijdag alweer + 4/7 graden overdag en -2/+1 's nachts.
Zaterdag 5/7 graden overdag en 2/5 's nachts
En de snert.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
Wel idd ff met de auto op een lege parkeerplaats slippen en zulks, maar dat is ook het enige wat leuk is aan dit weer
Erwtensoepquote:Op maandag 22 januari 2007 11:30 schreef TheSorrow het volgende:
Snert? Ik herken het woord wel maar kan er even niet zo snel opkomen wat het is
Fak jou, in maart ben ik jarig en dan is het LENTE.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kom maar op met die sneeuw, en het liefst ook ijs. Laat het heel februari en maart lekker vriezen, hmmmm.![]()
Maart <-> Staartquote:Op maandag 22 januari 2007 11:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Fak jou, in maart ben ik jarig en dan is het LENTE.
Niks geen sneeuw en vriezen![]()
Je moeder had haar benen dicht moeten houden tijdens de zomervakantie.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:54 schreef Camplo het volgende:
in maart ben ik jarig en dan is het LENTE.
April doet wat ie wilquote:Op maandag 22 januari 2007 11:55 schreef addie het volgende:
[..]
Maart <-> Staart
Het kan alle kanten op..
zon verdwijnt hier juist net.. thermometer geeft -0,1 aanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:55 schreef purmernoord het volgende:
mooi weer hier, droge straten! en zon!
Vanmorgen hier in Purmerend wel wat sneeuw. Dooide meteen weer toen het op de grond kwam. Maar wel leuk gezicht voor +- 40 min.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:25 schreef popolon het volgende:
Is er al een vlokje gevallen?
Of twee?
Jaja is zeker een begin, waar heeft dit heugelijkefeit zich voorgedaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:46 schreef Jodelaar het volgende:
telt 2 vlokken onder het rijles in den haag?
Heh..in Uitgeest was er lokaal motsneeuw gevallen had ik gehoord van een kennis blijf ook even liggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:16 schreef dabadbass het volgende:
Omgeving: Heemskerk, Beverwijk Uitgeest
0cm
Zelfde resultaat in Roermond om 6:30quote:
Bij deze een foto vanuit ons huisjequote:Op woensdag 24 januari 2007 06:18 schreef Kaap het volgende:
Er ligt op dit moment in Vlissingen een gebroken laagje. Als het hiet al sneeuwt, betekent dat weinig goeds.
Dat lijkt op een industrie terreinquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:36 schreef nieky het volgende:
[..]
Bij deze een foto vanuit ons huisje
[afbeelding]
Het is nie veel sneeuw maar het is in ieder geval iets.
Daar staat inderdaad een blok met bedrijventerrein maar geen industrie. Zijn allemaal opslagloodsen. Sommige worden door bedrijven gebruikt maar de meeste zijn omgetoverd tot parkeergarages voor particulieren. We hebben er geen last van.quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:16 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Dat lijkt op een industrie terrein
En jij woont daar?
Goh je meent het?quote:
Nowayquote:
Jaloers isquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef Cassius het volgende:
Hier wat foto's uit (de omgeving van) Groningen-stad:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inmiddels is het aardig mistig hier.
Me tweequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaloers is.
Maar goed, ik zit dan ook precies aan het andere uiteinde van Nederland.
Shorttrackbaan:quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:16 schreef Evil_Jur het volgende:
Heb je geen leuke foto's popolon?
quote:
Wat wil je ook met zo'n usernamequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:43 schreef pekel het volgende:
Helemaal niets @ Emmen.
Oeh, scherp.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat wil je ook met zo'n username.
gelukkig dat ik nog sneeuw in oostenrijk ga zien mooie fotosquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Donderdagquote:
de temperatuur gaat naar nul graden, en volgens de radar blijft er neerslag vallen... misschien wordt het nog wat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht valt ook al een tijdje sneeuw. Maar blijft nog niet genoeg liggen.
Niet 1 vlok inderdaadquote:
Hier ook, 1,5cmquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:41 schreef IedeK. het volgende:
Tollebeek meldt sneeuw!
Ongeveer 1 cm, maar het is het eerste sneeuwtapijt dit jaar.![]()
We sitten hier precies goed:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier ook, 1,5cm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
kwoot er eens wat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:35 schreef Lariekoek het volgende:
Die reacties op het forum van Piet Paulusma.![]()
Den Bosch ook een heerlijk zonnetje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:25 schreef pekel het volgende:
Emmen meldt een héérlijk zonnetje.
jajaquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:59 schreef Crazykill het volgende:
Zo hey, hier in Rotterdam een echte sneeuwstorm. Er ligt nu al 15 cm sneeuw.
Mooi schuurtje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier ook, 1,5cm![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorwaarschuwing Weeralarmquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Den Bosch ook een heerlijk zonnetje.
Ik raad iedereen aan om rantsoen in te slaan want morgen is het weer:
WEERALARM
oftewel laat morgen maar de sneeuw komen
Nuttige info, dan weten we waar we aan toe zijn met de radarbeelden, want daar lijkt de neerslag al veel verder te zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:10 schreef nieky het volgende:
Het begint nu te sneeuwen in Vlissingen.
Inderdaad. Ik zat al te wachten, net onder Rotterdam.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:12 schreef Againzender het volgende:
Nuttige info, dan weten we waar we aan toe zijn met de radarbeelden, want daar lijkt de neerslag al veel verder te zijn!
Ik heb duidelijk een carriere in meteorologie gemist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:15 schreef Pinball het volgende:
Het ziet er uit alsof het elk moment kan beginnen.
Ah zow.. In Den Bosch sneeuwt het nu ook. Ziet er nog niet echt indrukwekkend uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef hondenfokker het volgende:
het sneuuwt nog steeds dit is in een half uur gevallen
begint harder te sneeuwen in Den Bosch.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah zow.. In Den Bosch sneeuwt het nu ook. Ziet er nog niet echt indrukwekkend uit.
2 jaar geleden in november ergens. Dat was pas sneeuw.
Omdat het nieuws altijd alles overdrijftquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
waarom heb ik een vermoede dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen?
Tilburg dus:quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begint harder te sneeuwen in Den Bosch.
Moet nog met trein terug naar huis vanavond
Tilburg ....
wat doen die daar op dakquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tilburg dus:
http://www.avans.nl/smartsite.shtml?ch=DEF&em=23358&id=23358
Dat zit ik me de hele tijd al af te vragenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doen die daar op dak
gekke mensen
ow ok. Nu snap ik hemquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Devilnl het volgende:
heb het timelapse filmpje gedownload die er bij zit. da's een gebouw in aanbouw
Oftewel bouwvakkers @ dak
Ze worden al iets groterquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ede heeft sneeuw. Geen grote vlokjes of zo, er blijft ook niet denderend veel liggen.
Oh dan is dat hier (Arnhem) met 10 minutenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef juonjacket het volgende:
nijmegen===> het sneeuwt heel hard!!!!!![]()
egt wel cool
![]()
zekers!!!! komt er egt aan!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh dan is dat hier (Arnhem) met 10 minuten![]()
Volgens de KNMI zou deze rond 12:00 op de lijn Haarlem - Enschede moeten komen, dus begin maar af te tellenquote:
Dan zou ik maar snel gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:45 schreef Appeltaarten het volgende:
Verkeer niet in paniek hoor maar `t komt er zeker hehehe, nu nog ff snel boodschappen doen..
reeshof of blaak?quote:
Yeah hier in Lochem nu ligte sneeuwvalquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Volgens de KNMI zou deze rond 12:00 op de lijn Haarlem - Enschede moeten komen, dus begin maar af te tellen
Hier in Goor ook nog niks:
[afbeelding]
Je kunt merken dat Lochem iets zuidelijker ligtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:10 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Yeah hier in Lochem nu lichte sneeuwval![]()
Ik gooi de batterij van m`n camera al in de lader..
Nu meer vlokjes, maar blijft niet liggen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef Eveli het volgende:
D'r dwarrelt hier (ZW-Overijssel) af en toe eens een vlokje gestaag naar benee.
Dan slaat de sneeuw gewoon Leeuwarden over.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Het begint hier nu ook zachtjes te sneeuwen.
![]()
Edit :Hier is dus Groningen.![]()
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/Westquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Het begint hier nu ook zachtjes te sneeuwen.
![]()
Edit :Hier is dus Groningen.![]()
Eerste sneeuwvlok in schilderswijk meldt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/West
Toch is het 0,2 graden. Dus echt dooien kan het ook niet...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef senesta het volgende:
In Den helder sneeuwt het wel maar het blijft gewoon niet liggen.
En nu dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Hier nog niet, Groningen Stad Noord/West
Ik zie witte vlokjes nar beneden komen. Maar of je dat sneeuwen kan noemen... Nee, niet echt. De wereld wordt er ook niet echt witter van. Ik hoop dat ik veilig zonder files de A7 en Wâldwei overkom....quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En nu dan?
Het is hier in Zevenhuizen net even een kwartiertje gestopt maar het begint nu weer en nu zitten er ook best flinke vlokken bij.![]()
Wij kunnen morgen lekker ook nog even van de sneeuw genieten aangezien het nu pas echt begint te sneeuwen en het vriest.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:39 schreef DarkElf het volgende:
de dooi is echt goed doorgezet en er is nauwelijks iets over
Haha grappige fotoquote:
Heel leuk gedaan! Hoe ze die auto sneeuwvrij maken en je langzaam dat plekje weer ziet volsneeuwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:23 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een timelapse filmpje gemaakt. 3.5 uur in iets meer dan 1 minuut
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/Sneeuw3.avi
Hier nog steeds niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:05 schreef seeya_40 het volgende:
In Leeuwarden blijft het nu in ieder geval een beetje liggen...
Maar ik wil MEER!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |