Nuttige info, dan weten we waar we aan toe zijn met de radarbeelden, want daar lijkt de neerslag al veel verder te zijn!quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:10 schreef nieky het volgende:
Het begint nu te sneeuwen in Vlissingen.
Inderdaad. Ik zat al te wachten, net onder Rotterdam.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:12 schreef Againzender het volgende:
Nuttige info, dan weten we waar we aan toe zijn met de radarbeelden, want daar lijkt de neerslag al veel verder te zijn!
Ik heb duidelijk een carriere in meteorologie gemist.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:15 schreef Pinball het volgende:
Het ziet er uit alsof het elk moment kan beginnen.
Ah zow.. In Den Bosch sneeuwt het nu ook. Ziet er nog niet echt indrukwekkend uitquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef hondenfokker het volgende:
het sneuuwt nog steeds dit is in een half uur gevallen
begint harder te sneeuwen in Den Bosch.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah zow.. In Den Bosch sneeuwt het nu ook. Ziet er nog niet echt indrukwekkend uit.
2 jaar geleden in november ergens. Dat was pas sneeuw.
Omdat het nieuws altijd alles overdrijftquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:52 schreef appelsientje het volgende:
waarom heb ik een vermoede dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen?
Tilburg dus:quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
begint harder te sneeuwen in Den Bosch.
Moet nog met trein terug naar huis vanavond
Tilburg ....
wat doen die daar op dakquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tilburg dus:
http://www.avans.nl/smartsite.shtml?ch=DEF&em=23358&id=23358
Dat zit ik me de hele tijd al af te vragenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat doen die daar op dak
gekke mensen
ow ok. Nu snap ik hemquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Devilnl het volgende:
heb het timelapse filmpje gedownload die er bij zit. da's een gebouw in aanbouw
Oftewel bouwvakkers @ dak
Ze worden al iets groterquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ede heeft sneeuw. Geen grote vlokjes of zo, er blijft ook niet denderend veel liggen.
Oh dan is dat hier (Arnhem) met 10 minutenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef juonjacket het volgende:
nijmegen===> het sneeuwt heel hard!!!!!![]()
egt wel cool
![]()
zekers!!!! komt er egt aan!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh dan is dat hier (Arnhem) met 10 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |