In maart komt er weer een zooi aan. Tiger Woods bv.quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:02 schreef _GdR_ het volgende:
360 is toch toffer. maar controls van de wii roeleren. echter té weinig games... helaas...
Hoe kun je op de helft zitten en de eindbaas al verslagen hebben?quote:Op donderdag 1 februari 2007 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
ik zit nu op de helft van het luchtkasteel, net de eindbaas verslagen (Gisteravond dus)
Het is behoorlijk mager inderdaad. Ik verwacht eigenlijk dat het hetzelfde als de DS gaat verlopen, maar dan nog extremer. Je zag dat de meeste gamebedrijven zich pas op de Wii gingen toeleggen toen hij al bijna uitkwam. Die zijn dus nu net begonnen met ontwikkelen en komen pas eind van dit jaar op z'n vroegst met iets. Dan heb je nog de developers die eerst de kat uit de boom kijken met betrekking tot de nieuwe controls, en dus nog later komen. Daarna verwacht ik echter wel een flinke stroomversnelling. Maar erg snel gaat dat niet nee (gelukkig ga ik eind april voor een paar maanden naar Japan, kan ik toch niet op de wii spelen).quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:23 schreef _GdR_ het volgende:
het enige spel wat me wel leuk lijkt is mario galaxy. mja die komt aan t eind ofzo.
voor de rest. wii music doet me niks eledees, metroid etc vind ik ook geen ruk aan.
exite truck lijkt me leuk. maar waarschijnlijk voor een paar uur.
Als ik de release lijst bekijk dan valt het me echt zwaar dik tegen allemaal.
mja net als de gamecube heb ik ook de wii gekocht puur voor zelda.
mini boss danquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe kun je op de helft zitten en de eindbaas al verslagen hebben?
De eerste? Dat zou ik niet weten, dát het een online game wordt is zeker...quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:56 schreef speknek het volgende:
Weet iemand nog of BWII de eerste online game werd? Of toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de boomerang kom ik er niet en met de hengel doet ie geen ene fuck
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Idd, wat doet men moeilijk?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:58 schreef Nollem het volgende:
hehehe wat is dat toch met die huifkar
z-targeting is de truck..! en lammaar waaien !
troost je het is mij ook geluktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zit nog steeds bij die huifkar. De moed zinkt me in de schoenen als ik er aan denk. Ik schiet dus geen hol op...
Ditto,.. probeer bijna elke dag wel even een tijdje, maar ben er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:39 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zit nog steeds bij die huifkar. De moed zinkt me in de schoenen als ik er aan denk. Ik schiet dus geen hol op...
http://guides.ign.com/guides/748589/page_3.htmlquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:15 schreef Reintji het volgende:
Ditto,.. probeer bijna elke dag wel even een tijdje, maar ben er snel klaar mee.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef Hare het volgende:
Ehm, hoe krijg je in godsnaam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de boomerang kom ik er niet en met de hengel doet ie geen ene fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:53 schreef Hare het volgende:
Ehm, hoe krijg je in godsnaam:gewoon hengelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de boomerang kom ik er niet en met de hengel doet ie geen ene fuck
zorgen dat je m te pakken krijgt met je haakie
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Pffff, das makkelijker gezegd dan gedaan. Heb echt een kwartier lopen gooien, maar niks hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
gewoon hengelen.
zorgen dat je m te pakken krijgt met je haakie
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]Kan die er wel bij dan? Is toch veel te grote afstand? En in de kano kan je hem niet gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
het lukte mij in 2x ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Pffff, das makkelijker gezegd dan gedaan. Heb echt een kwartier lopen gooien, maar niks hoor.![]()
Van ver af, van dichtbij, met verschillende haakjes....![]()
Niets iets van tips?
Mij in een keer, gewoon met de hengelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef _GdR_ het volgende:
het lukte mij in 2x ofzo...
is niet zo moeilijk. je gooit gewoon richting dat ding. als t niet lukt ga je iets dichterbij etcetc.
heb het volgens mij al watertrappelend gedaan, maar weet het niet meer preciesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan die er wel bij dan? Is toch veel te grote afstand? En in de kano kan je hem niet gebruiken...
www.google.comquote:Op zondag 4 februari 2007 02:11 schreef Hare het volgende:
Is er alsjeblief nog iemand online, want ik kom er echt niet uit en wil heeeeeeeeeeeeeeel graag verder.
Ik ben in de palace of twilight, ik heb de eerste sol te pakken, ben nu dus op weg naar de twee, aan de westelijke zijde.
Nu ben ik in de 2e kamer, waar je 4 hoofden hebt moeten verstaan en je heerlijk van je clawshot gebruik kan maken. Allemaal leuk en aardig, maar ik kom op geen enkele manier bij de noordelijke deur die leidt naar de kamer met de 2e sol.
Iemand????
Maar ik kom gaar niet bij de deur want de wand is te hoog om je omhoog te kunnen trekken en je kunt er ook niet naar springen en er is ook geen stukje waar je naar kunt clawshottenquote:Head back to the end of the room and unlock the door.
Leuke dungeon vond ik dat... Eindbaas is wat minder, maargoed...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Reintji het volgende:
Wel een mooie tijd om in de palace of twilight bezig te zijn ;-)
die zwijnen hoef je niet af te makenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:09 schreef SHOOOTO het volgende:
zo herkenbaar, je moet gewoon rustig achter je kar rijden, z-triggeren met je boog tegen die vogels, die zwijnen moet je gewoon afmaken met je zwaard.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:32 schreef Haay1971 het volgende:
Het is me in al die keren één keer gelukt om op tijd die vogel neer te schieten voordat hij de bom voor de huifkar dropte, zodat de huifkar naar rechts ging ipv. naar links voor een nieuw rondje. Maar vervolgens kwam Epona ergens vast te zitten en koste het me teveel tijd om weer los te komen zodat de huifkar alsnog afbrande.![]()
Volgens mij konden de buren toen duidelijk mijn schreeuw van frustratie horen!
oh, maar ik ben ook iemand die alles kapot moet maken in Zeldaquote:Op maandag 5 februari 2007 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die zwijnen hoef je niet af te maken
probleem met die zwijnen is dat je ze alleen maar van hun paard afslaat, en niet dood kan maken (ten zij je van epona afstapt..)quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, maar ik ben ook iemand die alles kapot moet maken in ZeldaOok de kippen moeten uitkijken
(alleen krijg je niet hetzelfde effect zoals in A Link To The Past)
aha, die zwijnen bleven toen maar komen..quote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem met die zwijnen is dat je ze alleen maar van hun paard afslaat, en niet dood kan maken (ten zij je van epona afstapt..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:22 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
aha, die zwijnen bleven toen maar komen..
nog iets:ik ben er nog niet maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op maandag 5 februari 2007 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er nog niet maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:42 schreef fr3d het volgende:
de prins...oh ja, helemaal vergeten dat het daar was..thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgquote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik wil trouwens het paardenfluittoontje als ringtone!
heeft iemand dat als mp3?
geweldig.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Lachen toch?
Ik heb het fluitje uit het eerste spel als SMS geluidje...
Verzondenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
geweldig.
kan je die ff mailen naar fluitjeuiteerstespel <aapje> gdrmedia <punt> nl
ja adres werkt echt.
Moet je niet vallenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:00 schreef MikeyMo het volgende:
vandaag maar eens verder gegaan met het luchtkasteel, god wat haat ik het luchtkasteel, val je op het laatst een keer verkeerd, kun je weer heulemaal terug dat rondje wandelen![]()
schadelijke spoiler:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu na dat stukje dat je weer even terug gaat prinses zelda omdat midna ziek is. ik moet daarna terug naar dat forest, ook in wolfvorm. daar heb ik weer zo'n huilsteen ontdekt en da's gelukt. maar heb ik er dan niet eentje gemist? daar beneden bij lake hylia zit er ook eentje, maar ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. er is wel zo'n touwladder, maar dat lukt in wolfvorm uiteraard niet.
of kan ik die later pas halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Vond ik een van de mooiste stukjes uit de gamequote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ben nu na dat stukje dat je weer even terug gaat prinses zelda omdat midna ziek is. ik moet daarna terug naar dat forest, ook in wolfvorm. daar heb ik weer zo'n huilsteen ontdekt en da's gelukt. maar heb ik er dan niet eentje gemist? daar beneden bij lake hylia zit er ook eentje, maar ik heb geen idee hoe ik daar moet komen. er is wel zo'n touwladder, maar dat lukt in wolfvorm uiteraard niet.
of kan ik die later pas halen?
alle poes doen is echt kut :pquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef Mortale het volgende:
Ik moet er nog tweeGa ik zo maar eens ff doen...
Poes nog, golden bugs nog en pieces of heart. Dan ben ik klaar
Net als de bugsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx hoop dat iemand et weet.. gaat over bugs![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Knucklezz het volgende:
ik zit vast in zora's domain als wolf:Werkt het niet als je er gewoon bij loopt? Beetje naar hapt enzo, meende dat ik het op die manier had opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx hoop dat iemand et weet.. gaat over bugsThe intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
schadelijke spoiler:ok, thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Knucklezz het volgende:
ik zit vast in zora's domain als wolf:gewoon tegen de muur op knallen, dan valt ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx hoop dat iemand et weet.. gaat over bugs❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
je gooit je hengel op Bquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef bird_rok het volgende:
Stom, maar ik ben net begonnen en zit nu al vast. Ik had zelf al bedacht dat ik in water, vanaf het piertje bij de kat moest gaan staan vissen. Maar dat vissen lukt gewoon niet... Ik heb vervolgens in walkthroughs en tips gezocht, maar het lijkt erop dat ik gewoon doe wat anderen doen.![]()
Is er iemand die -in domme mensen modus- wil omschrijven hoe hij precies vist?
Dank bij voorbaat!
als je je nunchuck draait (alsof je een hengel binnen haalt) heb je er ook nog geluids en tril effecten bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Cerbie het volgende:
-verkeerd gelezen![]()
Vissen op de Cube; wachten tot de dobber bijna helemaal ondergaat en vervolgens de c-stick naar achter houden.
Z-target en dan A inhouden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef WjeroneW het volgende:
Euhm..dom dat ik het ben vergetenmaare..hoe doe je ook alweer die attack dat je om je heen slaat
?
met de nunchuck een snelle draaibeweging makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef WjeroneW het volgende:
Euhm..dom dat ik het ben vergetenmaare..hoe doe je ook alweer die attack dat je om je heen slaat
?
Zeg die dan ook maar gelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Z-target en dan A inhouden?
Of bedoel je dat je het zwaard in zn schede hebt en dan A drukt als er een vijand dichtbij is.
Ojah..die was het..thx!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de nunchuck een snelle draaibeweging maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar wat bugs en pieces of heart verzamelen in de zuidelijke velden en dan naar de volgende tempel!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef ThijsThijs het volgende:
Kheb weer een vraagje:P
Ik ben nu net in een wolf veranderd en zit in die cel..ik weet dat ik ergens moet graven om eruit te komen..maar waar!? Ik zit nu al 10 min. te graven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
jij gaat hem niet uitspelen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:52 schreef ThijsThijs het volgende:
ik zit al 5 minuten tegen die tralies aan te graven..ik kan hem maar niet vinden...weet je zeker dat die rechts in de hoek zit..?
gevonden!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik wil trouwens het paardenfluittoontje als ringtone!
heeft iemand dat als mp3?
ik deed dat ook hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
jij gaat hem niet uitspelen...
pff..alsof bij jou altijd alles goed gaat..en trouwens, ik was er al voordat de post werd gepost..so..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
jij gaat hem niet uitspelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |