Ja dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef Nollem het volgende:
Ehm, Link springt toch al sinds OoT zelf ?
Bom in je hand en gewoon doorlopen, niet springen. Zodra je bij de rand komt springt Link namelijk automatischquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:40 schreef linebear het volgende:
als ik zelf springt blijft de bom liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup maar hij heeft wel ash als iconquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:17 schreef mini-lellan het volgende:
Linebear is tottaly n00b.
Ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:47 schreef linebear het volgende:
ben absoluut een noob.... en daar schaam ik me niet voor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mja ben nu in de twilight en daarna is t hyrule castle en dan is t afgelopen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
als je m uit hebt. kan je dan nog een beetje andere side quests doen ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef Mortale het volgende:
Uitgespeeld
Super game
Alleen belabberd dat je niet kunt saven nadat je 'm hebt uitgespeeld om hyrule verder leeg te roven
vraag me echt af hoe jij Link laat springen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Bom in je hand en gewoon doorlopen, niet springen. Zodra je bij de rand komt springt Link namelijk automatisch
Aparte weet ik niet, maar ik zou wel ff saven voordat je de eindbaas tegemoet gaat ja... Want dan is het aftiteling en alles koek en ei.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als je m uit hebt. kan je dan nog een beetje andere side quests doen ofzo?
of is t dan bam. aftiteling alles is weer koek en ei. einde.
moet ik dan een aparte savegame maken voordat ik hyrule castle ingaat?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:28 schreef linebear het volgende:
dat kloptzit nu weer verderop vast
pak de guide van IGN erbij en kijk naar het kaartje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Laat het ff weten als je gaat verkopenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:56 schreef _GdR_ het volgende:
ik heb m bijna uit...
.O.
kutzooi. kan daarna mn wii verkopen denk ik.
komt werkelijk geen 1 echte toffe game meer aan volgens mij...
En daar kom je nu achter.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef FJD het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er een snelheidsbegrenzer op je paard zit? Ik kwam net terug in Link z'n geboortedorp mocht ik t paard niet eens meer goed aansporenKom ik buiten de bebouwde kom gaat ie meteen helemaal los.
prima.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Dixidito het volgende:
[..]
Laat het ff weten als je gaat verkopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |