Dat lukte me eerst ook niet goed, maar het is wel de manier. Gewoon blijven proberen. Wat ik meestal deed was naar de spin toe lopen en dan direct oppakken. Naar de plant lopen en dan van een afstandje gooien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:33 schreef linebear het volgende:
dat doe ik ook
maar dan net voordat ik bij de plant ben, dan ontploft de spin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef linebear het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu dus helemaal vast. Ik moet naar de overkant van eldin bridge, dat stuk uit de woestijn er naar toe warpen is geen optie want ik heb bij eldin nooit die shadow beasts verslagen dus er is daar geen warpzone voor midna. Dan probeer ik vanaf die brug met mijn boog eerst een monster te raken totdat ie sterft en de andere 2 daarna met een bompijl. Dat werkt niet, ze blijven tot leven komen. Schiet ik een bompijl af sterven er 2, schiet ik er eerst een dood en vervolgens schiet ik een bompijl af dan sterft er 1 en worden ze weer tot leven gewekt.
Kortom, ik kan daar op dit moment dus gewoon niet komen
help!
Precies hetzelfde had ik ook, ik dacht van 'ha! ik heb ze!' nadat ik zag dat je met een bompijl er 2 kon doden. lekker flauw dat dat dus niet kan bij de laatste twee... (maar je kunt er inderdaad dus gewoon naartoe via de andere kant)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu dus helemaal vast. Ik moet naar de overkant van eldin bridge, dat stuk uit de woestijn er naar toe warpen is geen optie want ik heb bij eldin nooit die shadow beasts verslagen dus er is daar geen warpzone voor midna. Dan probeer ik vanaf die brug met mijn boog eerst een monster te raken totdat ie sterft en de andere 2 daarna met een bompijl. Dat werkt niet, ze blijven tot leven komen. Schiet ik een bompijl af sterven er 2, schiet ik er eerst een dood en vervolgens schiet ik een bompijl af dan sterft er 1 en worden ze weer tot leven gewekt.
help!
Je moet Z of A (Mikey geef eens antwoord) ingedrukt houden waardoor er bij de wolf een kring + handje om je heen verschijnt. Alle 3 erin laten lopen en loslaten. Thats the trickquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef Mortale het volgende:
Moet je me toch uitleggen hoe je nou niet die shadow beasts kan verslaan. Er komt dan toch zo'n kring om je heen?
En voor je oplossing, ik heb de map van hyrule niet zo in me hoofd zitten... Dus kan ik morgenvroeg pas helpen...
das Bquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet Z of A (Mikey geef eens antwoord) ingedrukt houden waardoor er bij de wolf een kring + handje om je heen verschijnt. Alle 3 erin laten lopen en loslaten. Thats the trick
Ik bedoel een of andere twilight dinges waardoor je niet weg kunt...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
Je moet Z of A (Mikey geef eens antwoord) ingedrukt houden waardoor er bij de wolf een kring + handje om je heen verschijnt. Alle 3 erin laten lopen en loslaten. Thats the trick
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
help!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Mooi zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 07:07 schreef MikeyMo het volgende:
Hare, ik ben er al, ik ben nou dat boek aan iedereen aan het laten zien, idiote is dat dat boek op 3 locates aan mensen heb laten zien, hyrule town, kakariko en zora's domain...
no response...
kijk ik in de walkthrough, moest ik hem toch aand e de eerste aan wie ik hem heb laten zien, kutzooi
ik heb em voor 55 in MM den haag gehaald, wat dan de prijs is in eindhoven heb ik geen idee van, waarschijnlijk ook rond die prijs..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Yankee_One het volgende:
hoe duur is de game bij Mediamarkt? en dan bij voorkeur de MM in Eindhoven?
vieze pauperquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Yankee_One het volgende:
hoe duur is de game bij Mediamarkt? en dan bij voorkeur de MM in Eindhoven?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef linebear het volgende:
damn....welke rots?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef linebear het volgende:
damn....heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ja dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef Nollem het volgende:
Ehm, Link springt toch al sinds OoT zelf ?
Bom in je hand en gewoon doorlopen, niet springen. Zodra je bij de rand komt springt Link namelijk automatischquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:40 schreef linebear het volgende:
als ik zelf springt blijft de bom liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |