abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45830112
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:33 schreef linebear het volgende:
dat doe ik ook
maar dan net voordat ik bij de plant ben, dan ontploft de spin
Dat lukte me eerst ook niet goed, maar het is wel de manier. Gewoon blijven proberen. Wat ik meestal deed was naar de spin toe lopen en dan direct oppakken. Naar de plant lopen en dan van een afstandje gooien.
Oh, and that's a bad miss!
pi_45833869
Welke kamer zit je?Oh ik zag het al.. ik heb dit gedaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_45836017
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:08:57 #154
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45837360
Ik zit nu dus helemaal vast. Ik moet naar de overkant van eldin bridge, dat stuk uit de woestijn er naar toe warpen is geen optie want ik heb bij eldin nooit die shadow beasts verslagen dus er is daar geen warpzone voor midna. Dan probeer ik vanaf die brug met mijn boog eerst een monster te raken totdat ie sterft en de andere 2 daarna met een bompijl. Dat werkt niet, ze blijven tot leven komen. Schiet ik een bompijl af sterven er 2, schiet ik er eerst een dood en vervolgens schiet ik een bompijl af dan sterft er 1 en worden ze weer tot leven gewekt.

Kortom, ik kan daar op dit moment dus gewoon niet komen

help!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:21:02 #155
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45837839
ow je kan dus vanaf de stad omhoog lopen en dan loop je er helemaal omheen
[..]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:24:59 #156
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45838009
Moet je me toch uitleggen hoe je nou niet die shadow beasts kan verslaan. Er komt dan toch zo'n kring om je heen?

En voor je oplossing, ik heb de map van hyrule niet zo in me hoofd zitten... Dus kan ik morgenvroeg pas helpen...
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_45838286
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef linebear het volgende:
SPOILER
SPOILER
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_45838306
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:08 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zit nu dus helemaal vast. Ik moet naar de overkant van eldin bridge, dat stuk uit de woestijn er naar toe warpen is geen optie want ik heb bij eldin nooit die shadow beasts verslagen dus er is daar geen warpzone voor midna. Dan probeer ik vanaf die brug met mijn boog eerst een monster te raken totdat ie sterft en de andere 2 daarna met een bompijl. Dat werkt niet, ze blijven tot leven komen. Schiet ik een bompijl af sterven er 2, schiet ik er eerst een dood en vervolgens schiet ik een bompijl af dan sterft er 1 en worden ze weer tot leven gewekt.

help!
kan je er niet gewoon in je wolf vorm naartoe?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:31:48 #159
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_45838317
quote:

help!
Precies hetzelfde had ik ook, ik dacht van 'ha! ik heb ze!' nadat ik zag dat je met een bompijl er 2 kon doden. lekker flauw dat dat dus niet kan bij de laatste twee... (maar je kunt er inderdaad dus gewoon naartoe via de andere kant)

Ben net door de Time Temple heen, vond ik eigenlijk zo'n beetje de makkelijkste eindbaas tot nu toe... de middenbaas was nog lastiger...

Wel een erg mooi level!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:34:44 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45838433
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef Mortale het volgende:
Moet je me toch uitleggen hoe je nou niet die shadow beasts kan verslaan. Er komt dan toch zo'n kring om je heen?

En voor je oplossing, ik heb de map van hyrule niet zo in me hoofd zitten... Dus kan ik morgenvroeg pas helpen...
Je moet Z of A (Mikey geef eens antwoord) ingedrukt houden waardoor er bij de wolf een kring + handje om je heen verschijnt. Alle 3 erin laten lopen en loslaten. Thats the trick
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_45838802
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je moet Z of A (Mikey geef eens antwoord) ingedrukt houden waardoor er bij de wolf een kring + handje om je heen verschijnt. Alle 3 erin laten lopen en loslaten. Thats the trick
das B
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:05:53 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45839647
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef mschol het volgende:

[..]

das B
ook goed
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:17:48 #163
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45840098
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik bedoel een of andere twilight dinges waardoor je niet weg kunt...
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:05:19 #164
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45843975
quote:

help!
SPOILER
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 31 januari 2007 @ 07:07:00 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45847092
Hare, ik ben er al, ik ben nou dat boek aan iedereen aan het laten zien, idiote is dat dat boek op 3 locates aan mensen heb laten zien, hyrule town, kakariko en zora's domain...

no response...

kijk ik in de walkthrough, moest ik hem toch aand e de eerste aan wie ik hem heb laten zien, kutzooi
[..]
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:25:26 #166
4180 Hare
Come fly with me!
pi_45848307
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 07:07 schreef MikeyMo het volgende:
Hare, ik ben er al, ik ben nou dat boek aan iedereen aan het laten zien, idiote is dat dat boek op 3 locates aan mensen heb laten zien, hyrule town, kakariko en zora's domain...

no response...

kijk ik in de walkthrough, moest ik hem toch aand e de eerste aan wie ik hem heb laten zien, kutzooi
Mooi zo

En dat is ook de enige rede dat ik soms in de walktrough kijk. Als ik iets doe en het werkt niet, en ik heb geen flauw idee wat dan te doen, krijg ik in de walktrough te zien dat ik toch precies datgene moet doen.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_45853653
hoe duur is de game bij Mediamarkt? en dan bij voorkeur de MM in Eindhoven?
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_45854079
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Yankee_One het volgende:
ik heb em voor 55 in MM den haag gehaald, wat dan de prijs is in eindhoven heb ik geen idee van, waarschijnlijk ook rond die prijs..
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:55:07 #169
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_45854978
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef Yankee_One het volgende:
vieze pauper al zou ie 100 euro kosten. tis verdomme verplichte aanschaf.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_45855356
damn....
SPOILER
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:09:18 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45855379
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef linebear het volgende:
damn....
SPOILER
welke rots?
[..]
pi_45855471
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:08 schreef linebear het volgende:
damn....
SPOILER
hehehe
SPOILER
pi_45855583
Inderdaad ja. De pest is dat Link blijkbaar opeens automatisch kan springen Ik sprong elke keer zelf en kwam dus ook niet verder. Soms vraag ik me weleens af of er niet iets beter omgesprongen had kunnen worden met aanwijzingen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45856329
als ik zelf springt blijft de bom liggen
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:47:30 #175
163808 Nollem
Roerbak Mii
pi_45856531
Ehm, Link springt toch al sinds OoT zelf ?
Ik houd van leuke hobby's, lekker eten en leuke dingen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')