quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:15 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
schadelijke spoiler:ok, thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Knucklezz het volgende:
ik zit vast in zora's domain als wolf:gewoon tegen de muur op knallen, dan valt ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx hoop dat iemand et weet.. gaat over bugs❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
je gooit je hengel op Bquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef bird_rok het volgende:
Stom, maar ik ben net begonnen en zit nu al vast. Ik had zelf al bedacht dat ik in water, vanaf het piertje bij de kat moest gaan staan vissen. Maar dat vissen lukt gewoon niet... Ik heb vervolgens in walkthroughs en tips gezocht, maar het lijkt erop dat ik gewoon doe wat anderen doen.![]()
Is er iemand die -in domme mensen modus- wil omschrijven hoe hij precies vist?
Dank bij voorbaat!
als je je nunchuck draait (alsof je een hengel binnen haalt) heb je er ook nog geluids en tril effecten bijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Cerbie het volgende:
-verkeerd gelezen![]()
Vissen op de Cube; wachten tot de dobber bijna helemaal ondergaat en vervolgens de c-stick naar achter houden.
Z-target en dan A inhouden?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef WjeroneW het volgende:
Euhm..dom dat ik het ben vergetenmaare..hoe doe je ook alweer die attack dat je om je heen slaat
?
met de nunchuck een snelle draaibeweging makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:43 schreef WjeroneW het volgende:
Euhm..dom dat ik het ben vergetenmaare..hoe doe je ook alweer die attack dat je om je heen slaat
?
Zeg die dan ook maar gelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:47 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Z-target en dan A inhouden?
Of bedoel je dat je het zwaard in zn schede hebt en dan A drukt als er een vijand dichtbij is.
Ojah..die was het..thx!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
met de nunchuck een snelle draaibeweging maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar wat bugs en pieces of heart verzamelen in de zuidelijke velden en dan naar de volgende tempel!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:40 schreef ThijsThijs het volgende:
Kheb weer een vraagje:P
Ik ben nu net in een wolf veranderd en zit in die cel..ik weet dat ik ergens moet graven om eruit te komen..maar waar!? Ik zit nu al 10 min. te graven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
jij gaat hem niet uitspelen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:52 schreef ThijsThijs het volgende:
ik zit al 5 minuten tegen die tralies aan te graven..ik kan hem maar niet vinden...weet je zeker dat die rechts in de hoek zit..?
gevonden!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik wil trouwens het paardenfluittoontje als ringtone!
heeft iemand dat als mp3?
ik deed dat ook hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
jij gaat hem niet uitspelen...
pff..alsof bij jou altijd alles goed gaat..en trouwens, ik was er al voordat de post werd gepost..so..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
jij gaat hem niet uitspelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |