quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]Kan die er wel bij dan? Is toch veel te grote afstand? En in de kano kan je hem niet gebruiken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
het lukte mij in 2x ofzo...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Pffff, das makkelijker gezegd dan gedaan. Heb echt een kwartier lopen gooien, maar niks hoor.![]()
Van ver af, van dichtbij, met verschillende haakjes....![]()
Niets iets van tips?
Mij in een keer, gewoon met de hengelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef _GdR_ het volgende:
het lukte mij in 2x ofzo...
is niet zo moeilijk. je gooit gewoon richting dat ding. als t niet lukt ga je iets dichterbij etcetc.
heb het volgens mij al watertrappelend gedaan, maar weet het niet meer preciesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan die er wel bij dan? Is toch veel te grote afstand? En in de kano kan je hem niet gebruiken...
www.google.comquote:Op zondag 4 februari 2007 02:11 schreef Hare het volgende:
Is er alsjeblief nog iemand online, want ik kom er echt niet uit en wil heeeeeeeeeeeeeeel graag verder.
Ik ben in de palace of twilight, ik heb de eerste sol te pakken, ben nu dus op weg naar de twee, aan de westelijke zijde.
Nu ben ik in de 2e kamer, waar je 4 hoofden hebt moeten verstaan en je heerlijk van je clawshot gebruik kan maken. Allemaal leuk en aardig, maar ik kom op geen enkele manier bij de noordelijke deur die leidt naar de kamer met de 2e sol.
Iemand????
Maar ik kom gaar niet bij de deur want de wand is te hoog om je omhoog te kunnen trekken en je kunt er ook niet naar springen en er is ook geen stukje waar je naar kunt clawshottenquote:Head back to the end of the room and unlock the door.
Leuke dungeon vond ik dat... Eindbaas is wat minder, maargoed...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:40 schreef Reintji het volgende:
Wel een mooie tijd om in de palace of twilight bezig te zijn ;-)
die zwijnen hoef je niet af te makenquote:Op maandag 5 februari 2007 09:09 schreef SHOOOTO het volgende:
zo herkenbaar, je moet gewoon rustig achter je kar rijden, z-triggeren met je boog tegen die vogels, die zwijnen moet je gewoon afmaken met je zwaard.
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:32 schreef Haay1971 het volgende:
Het is me in al die keren één keer gelukt om op tijd die vogel neer te schieten voordat hij de bom voor de huifkar dropte, zodat de huifkar naar rechts ging ipv. naar links voor een nieuw rondje. Maar vervolgens kwam Epona ergens vast te zitten en koste het me teveel tijd om weer los te komen zodat de huifkar alsnog afbrande.![]()
Volgens mij konden de buren toen duidelijk mijn schreeuw van frustratie horen!
oh, maar ik ben ook iemand die alles kapot moet maken in Zeldaquote:Op maandag 5 februari 2007 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
die zwijnen hoef je niet af te maken
probleem met die zwijnen is dat je ze alleen maar van hun paard afslaat, en niet dood kan maken (ten zij je van epona afstapt..)quote:Op maandag 5 februari 2007 11:43 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
oh, maar ik ben ook iemand die alles kapot moet maken in ZeldaOok de kippen moeten uitkijken
(alleen krijg je niet hetzelfde effect zoals in A Link To The Past)
aha, die zwijnen bleven toen maar komen..quote:Op maandag 5 februari 2007 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem met die zwijnen is dat je ze alleen maar van hun paard afslaat, en niet dood kan maken (ten zij je van epona afstapt..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |