Wat leuk dat Amber je zo na doetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Ik heb zo gelachen vandaag. Als ik de tv kast dicht doe dan doe ik de onderkant altijd dicht met mijn voet. Amber ging net de kast dicht doen en 3x raden hoe ze de onderkant dicht wilde doen.. met haar voetje dusKlein aapje
Hoe is het met Saartje en met Emma's lip?
Wij hebben niet anders meegemaakt met Eva Fuente. Ik had toch altijd de stiekeme hoop dat de buisjes ook zouden zorgen voor minder ontstekingen maar helaas... Zolang ze veelvuldig verkouden zijn blijft dit gewoon een probleem bij dit soort "orenkindjes".quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Fuente het volgende:
Nou Sara heeft weer een loopoor, is nog steeds aan het hoesten en blijft moe, vandaag weer 2 slaapjes (ze lag er om 10:00 al weer in).
Denk dat het toch maar weer bellen naar de HA wordt... Het is niet dat ze ziek is, maar ook niet helemaal lekker. Dat gemodder ben ik zo zat, telkens een nieuwe ontsteking kan toch gewoon niet goed zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Vicky het volgende:
Oh ja, Amber zat vanavond op het kussen te hangen met een boekje en op een gegeven moment ging ze het zelf allemaal vertellen. Zoooo lief dat stemmetje. Ik kon er geen reet van verstaan, maar het was zooo schattig
En ze kan geluid maken met haar lippen. Hmm wet ff niet hoe het heet, maar ze maakt geluid en zit dan met haar vingers aan haar onderlip om die geluidjes te vervormen zeg maar
Wij ook, hoe ze huilt ook..het is zo zielig om te horen, zo sneu..En ze is altijd zo'n vrolijkerd en nu is ze zo moe en gewoon zieligquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef Saffier het volgende:
Arm Saartje... Ik vind het echt rot voor haar!
fijn dat het weer iets beter gaat en we duimen net zo hard voor vannacht en morgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:39 schreef Fuente het volgende:
Het gaat weer wat beter met Saartje. Ze is vandaag weer wat vrolijker en zit nu lekker danoontjes te smikkelen. Ze blijft witjes, maar ze moet denk ik ook nog een beetje bijkomen. Gelukkig heeft ze afgelopen nacht wel weer goed
Ze heeft ook alweer wat praatjes en vandaag op het kdv was ze lekker ondeugend geweest, ze kan echt leuke streken uithalen![]()
Evenstar, hoe ging het vandaag met het eten?
Dat doet Saartje ook!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Vicky het volgende:
Amber geeft 's avonds altijd zelf aan dat ze naar bedje wil. Dan heeft ze haar fles op en dan zeg ik : Gaan we naar bedje? Dan loopt ze naar de deur, loopt nog even naar ons en loopt weer naar de deur en dan gaat ze eigenlijk zonder mopperen slapen
tis zo jammer dat jullie zo ver wegwonen anders hadden ze saampjes kunnen spelenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dat doet Saartje ook!
Echt ik zie zo vaak zoveel gelijkenissen met AmberWat grappig zeg
En hopelijk is het tandje van Merlijn ook snel door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |