Wat leuk dat Amber je zo na doetquote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
Ik heb zo gelachen vandaag. Als ik de tv kast dicht doe dan doe ik de onderkant altijd dicht met mijn voet. Amber ging net de kast dicht doen en 3x raden hoe ze de onderkant dicht wilde doen.. met haar voetje dusKlein aapje
Hoe is het met Saartje en met Emma's lip?
Wij hebben niet anders meegemaakt met Eva Fuente. Ik had toch altijd de stiekeme hoop dat de buisjes ook zouden zorgen voor minder ontstekingen maar helaas... Zolang ze veelvuldig verkouden zijn blijft dit gewoon een probleem bij dit soort "orenkindjes".quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Fuente het volgende:
Nou Sara heeft weer een loopoor, is nog steeds aan het hoesten en blijft moe, vandaag weer 2 slaapjes (ze lag er om 10:00 al weer in).
Denk dat het toch maar weer bellen naar de HA wordt... Het is niet dat ze ziek is, maar ook niet helemaal lekker. Dat gemodder ben ik zo zat, telkens een nieuwe ontsteking kan toch gewoon niet goed zijn![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:59 schreef Vicky het volgende:
Oh ja, Amber zat vanavond op het kussen te hangen met een boekje en op een gegeven moment ging ze het zelf allemaal vertellen. Zoooo lief dat stemmetje. Ik kon er geen reet van verstaan, maar het was zooo schattig
En ze kan geluid maken met haar lippen. Hmm wet ff niet hoe het heet, maar ze maakt geluid en zit dan met haar vingers aan haar onderlip om die geluidjes te vervormen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |