Snap dat heel goed , als iemand weggestemd wordt, kan die volgens mij niet vervangen worden en wordt het wel heel snel saai in huis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubervervelend dat de redactie ingegrepen heeft bij de Ilona-stemming.
Het is gewoon niet te voorkomen dat iemand er een keertje doorheen zit en zegt "ik wil naar huis", dat zal iedereen wel eens overkomen.
Om daar nou een verplicht vertrek aan te verbinden is erg dom. Daar krijgen ze nog spijt van.
(tenzij ze het programma binnen 2 maanden willen stoppen)
Bart, Nel, Natasia, Nena en Ilona hebben het alle vijf al eens gezegd. Dat is gewoon menselijk.
Ik zat me vandaag ook al zoiets te bedenken dat in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende zal zijn voor een exit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Bart denkt dat het best mogelijk is, dat bij een ontslagronde in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende is, zodat je niet genoeg hebt aan een pact met één maatje.
Bart heeft de volgende exitvolgorde in haar hoofd: deze maand Nena, volgende maand Ilona, en daarna Natasia.
Als Natasia eruitgaat, ga ik ook weer meer kijken. Ik krijg acné op mijn tanden, als ik haar hoor.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik ga in protest. Als Nena eruit gaat, dan kijk ik helemaal niet meer. Ik kijk al amper, alleen als het gezellig is met bijv. Huub, Ilona en/of sylvia.
Of een tussenvorm, dat het niet meer unaniem hoeft, maar het ook met één niet-mee-eens-stem mag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat me vandaag ook al zoiets te bedenken dat in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende zal zijn voor een exit.
I second that !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:20 schreef Uccella het volgende:
Kan die kok niet de Gouden Kooi in?
Zal me niets verwondern als hij nóg een poging doet, als Nena genomineerd wordt. Dat hij haar dan wéér de kans geeft, dat hij tegen stemt, in ruil voor sex.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel discutabel ja, en niet alleen in het Nena-Lesley verhaal, hij grijpt élke gelegenheid aan om Nena naar beneden te kunnen halen. Hij voelt zich diep in zijn eer aangetast omdat hij maandenlang als een geile reu tegen Nena op heeft liggen rijden zonder resultaat. In Brians' psyche werkt het zo, dat Nena daarvoor straf verdient. Dát is eigenlijk simpelweg wat Brian aan het doen is. Wraak nemen omdat hij geen sex met Nena voor elkaar heeft gekregen. En dat is ook het sneue aan Brian: het heeft niets met taktisch het spel spelen te maken, het is alleen maar: heel klein en heel kinderachtig iemand proberen te vernederen die zijn pose van de ' gevoelige macho' niet sexueel aantrekkelijk vindt
Carlos is dan ook de personal trainer, geen diëtist. Als Nena uitsluitend dmv een ander eetpatroon wil afvallen dan moet ze zorgen dat er een diëtist komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef noekje het volgende:
Carlos is ook niet zo onpartijdig. Hij wil haar nl ook niet helpen met afvallen. Hij geeft Natasia wel een eetschema maar Nena niet omdat zij niet wil trainen. Zij wil alleen afvallen dmv haar eetpatroon aan te passen.
Wat er meer is gebeurd is dat Ilona het na een ruzie met Brian en NL heeft geschreven op een briefje en dat aan Natasia heeft gegeven. Ze probeerde dus 'stiekem' haar vertrek te regelen mét behoud van borg. En dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat daar iets gebeurd is wat wij hebben gemist. Iedereen heeft het na Ilona al geroepen.
Dus er moet meer aan de hand zijn.
en geleefd voor 90quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Uccella het volgende:
hij is pas 60
Iets over krokodillentranen van Nena. Maar in welke context weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok. Wat heeft Lesley precies gezegd, is dat bekend?
En inderdaad opzouten met die Lesley.
als natasia begint, word hij helemaal zenuwachtig. het is ook maar een ouwe vent hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:33 schreef Black_king het volgende:
Wat een heerlijke vent die kok. Ik hoop dat hij Natasia nog even gaat aanpakken !
Ze is ook wel lui he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef noekje het volgende:
Carlos is ook niet zo onpartijdig. Hij wil haar nl ook niet helpen met afvallen. Hij geeft Natasia wel een eetschema maar Nena niet omdat zij niet wil trainen. Zij wil alleen afvallen dmv haar eetpatroon aan te passen.
Ik denk dat hij snel overstag zal gaan wat betreft zijn zenuewachtigheid, en haar even ongezouten de waarheid gaat zeggen......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef s0k het volgende:
[..]
als natasia begint, word hij helemaal zenuwachtig. het is ook maar een ouwe vent he
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg wasquote:
dat maakt niet uit, die bacterie gaan toch gelijk dood. een goeie groene klodder word wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg was![]()
Een Belgische gewoonte, gebeurt nu nog wel, geloof ik....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg was![]()
jaaaaa!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee, daar!
legendarische uitspraken van Kok Martin!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals jij het ook zonder doet, mag dit ook zonder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het idee blijft goor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef s0k het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, die bacterie gaan toch gelijk dood. een goeie groene klodder word wel een ander verhaal
Huub, ja daarom laat ik ze juist altijd in de bak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
En nooit geen messen in de bak, anders kan je je in je klauwen snijen.
Nope, de TV kok van TV Noord Holland....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
WTF Is dit geen geintje? een acteur of zo?![]()
![]()
Dat hoest ook een stuk makkelijker johquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Black_king het volgende:
Hij heeft astma, maar rookt gewoon door.....
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft anderhalf uur met een psycholoog gepraat over Nena en die psycholoog zou gezegd hebben dat hij het slachtoffer is van Nena haar slechte ervaringen met mannen.
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft op vijftienjarige leeftijd een nare ervaring meegemaakt..... Ook lekker dat Brian dat nu even vertelt.....
Dat zou het des te erger maken......Wat een eikel....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.
Dat zei hij vanmiddag ook al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Black_king het volgende:
Bart wil nu ook Nena eruit sturen.....
Niet eens zo'n gekke gok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:
"Dus jij vindt dat je het slachtoffer bent geworden van de slechte ervaringen die Nena in het verleden heeft gehad?!"
Brian zou Brian ook niet zijn als hij in zo'n zin geen bevestiging van zijn onschuld zou zien.
In opdracht van Ilona en Nenaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
Ik kan het me niet voorstellen......Tenzij Nena heeft aangegeven dat het haar geen fuck uitmaakt, maar dat zou solliciteren zijn, natuurlijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Huub er serieus in mee gaat.
Je kunt de donderdag-verrassing niet nu al uitspelen, dus natuurlijk doet Huub alsof hij er serieus in meegaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft Nena (en Ilona) vanmiddag gevraagd hoe ze het zou vinden als ze eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.
Maar in eerste instantie wilde hij er vanmorgen volgens mij wel serieus in mee gaan, hij zou gaan polsen bij Ilona en Sylvia.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.
Ja want zo hopen ze dus te horen te krijgen wie ze er de volgende keer uit willen stemmen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ah, en de volgorde heeft Bart al in zijn hoofd.... Nena, Ilona, Natasia.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja want zo hopen ze dus te horen te krijgen wie ze er de volgende keer uit willen stemmen.
Juist die volgorde is zo typisch..... die is namelijk niet echt van de serie "een van hun eruit, een van ons eruit"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:02 schreef Black_king het volgende:
Ah, en de volgorde heeft Bart al in zijn hoofd.... Nena, Ilona, Natasia.....![]()
echt schandalig, ik ben echt anti-natasia maar je moet niet overdrijven, als huub het had gedaan zou het een lieve jongen zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:07 schreef Leandra het volgende:
Wat is Natasia weer haar behulpzame vriendelijke "we hebben visite" zelf....... eten opscheppen voor Martin enzo....
Ik probeerde Marrije's vraag te beantwoorden en ben ook wel benieuwd naar de rest van het antwoord dat ik dus niet weet. (Over wat Lesley destijds had gezegd over Nena).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:30 schreef Bagheera het volgende:
Iets over krokodillentranen van Nena. Maar in welke context weet ik niet precies.
Weet iemand dat? Als het in de context was van Nena's doodzieke nichtje, dan vind ik die Lesley een vies loeder. Dat zou erg triest zijn om zoiets te zeggen.
toen Nena moest huilen om Bart bij die stemming.. daar ging het overquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik probeerde Marrije's vraag te beantwoorden en ben ook wel benieuwd naar de rest van het antwoord dat ik dus niet weet. (Over wat Lesley destijds had gezegd over Nena).
Iemand??
Okee, was dat over haar doodzieke nichtje?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
toen Nena moest huilen om Bart bij die stemming.. daar ging het over
nee om of Lesley mocht komen bij oud&nieuw Nena stemde toen tegen en moest daarna huilenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Okee, was dat over haar doodzieke nichtje?
Oeh, da's klote. Ik vind trainen ook erg prettig en doe dat ook meerdere keren per week maar niet iedereen vindt dat. Nena dus ook niet en je kunt heel goed afvallen met alleen je eetpatroon aan te passen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ze is ook wel lui he.![]()
Trainen is juist prettig, geeft je endorfinen. Kan nu al een week niet trainen door een gescheurde voetband, maar ik mis het.
Het was na het gesprek dat Nena met Bart had gehad dat ze verdrietig was dat Bart zo veranderd was (volgens mij na het 4-uur verlof debacle van Nena's nichtje) en vervolgens Nena's tegenstem op Bart's verzoek om Lesley met oud en nieuw te laten komen. Nena was in tranen en zei dat ze miste dat ze zoveel lol had en hij de enige was waar ze van hield.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik probeerde Marrije's vraag te beantwoorden en ben ook wel benieuwd naar de rest van het antwoord dat ik dus niet weet. (Over wat Lesley destijds had gezegd over Nena).
Iemand??
Owkee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee om of Lesley mocht komen bij oud&nieuw Nena stemde toen tegen en moest daarna huilen
Aha, dank je. Lesley 1) voelde zich dus benadeeld door nena want als het aancNena had gelegen was ze niet welkom en 2) was jaloers op Nena omdat ze tegen Bart zei de lol met hem te missen en dat hij de enige was waar ze van hield. Dus ging Lesley ff trappen naar Nena waarop die haar een snol vond.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het was na het gesprek dat Nena met Bart had gehad dat ze verdrietig was dat Bart zo veranderd was (volgens mij na het 4-uur verlof debacle van Nena's nichtje) en vervolgens Nena's tegenstem op Bart's verzoek om Lesley met oud en nieuw te laten komen. Nena was in tranen en zei dat ze miste dat ze zoveel lol had en hij de enige was waar ze van hield.
De volgende dag had Lesley haar mening flink klaar over Nena. Ze huilde krokodilletranen en het was aandachttrekkerij en ze doet zich dom voor. Het ging het hele bezoek van Lesley door en ook tijdens oud en nieuw stak Lesley haar mening over Nena niet onder stoelen en banken.
Mijn persoonlijke mening is dat ik ook had gezegd wat Nena zei en dat is niet zo zwaar als dat BBNN het doen klinken. Ik kan me zo voorstellen hoe dat gezegd is en dan is het meer een uitdrukking dan dat het gezegd is om te kwetsen. Dat maakte Brian ervan door en public Nena te confronteren.
quote:
ja precies, humor is normaal ver te zoeken in het huis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:24 schreef noekje het volgende:
Ja, hij is echt leuk! Wel ranzig en vies maar hij heeft wel humor. Zou eens tijd worden dat er meer dan één echt grappig is.
NL komt ook niet verder dan Sjakie.
Haha, nee hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar in eerste instantie wilde hij er vanmorgen volgens mij wel serieus in mee gaan, hij zou gaan polsen bij Ilona en Sylvia.
Ik heb niets tegen haar hoor. Vind haar wel grappig en ze is de laatste dagen in mijn aanzien gestegen door haar volwassen reacties op de trieste aanvallen van Natasia of Brian (ik las zoiets in een eerdere COS).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
Ik ben niet geheel objectief want ik vind Nena nl wel heel erg leuk! Ze is aartslui maar ik vind haar wel leuk!![]()
Thanx.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het was na het gesprek dat Nena met Bart had gehad dat ze verdrietig was dat Bart zo veranderd was (volgens mij na het 4-uur verlof debacle van Nena's nichtje) en vervolgens Nena's tegenstem op Bart's verzoek om Lesley met oud en nieuw te laten komen. Nena was in tranen en zei dat ze miste dat ze zoveel lol had en hij de enige was waar ze van hield.
De volgende dag had Lesley haar mening flink klaar over Nena. Ze huilde krokodilletranen en het was aandachttrekkerij en ze doet zich dom voor. Het ging het hele bezoek van Lesley door en ook tijdens oud en nieuw stak Lesley haar mening over Nena niet onder stoelen en banken.
Mijn persoonlijke mening is dat ik ook had gezegd wat Nena zei en dat is niet zo zwaar als dat BBNN het doen klinken. Ik kan me zo voorstellen hoe dat gezegd is en dan is het meer een uitdrukking dan dat het gezegd is om te kwetsen. Dat maakte Brian ervan door en public Nena te confronteren.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:37 schreef Sonique het volgende:
Het is gewoon een rasechte Amsterdammer, misschien wel een jordanees...
Die zijn gewoon zo.
Daar moet je niet mee aankomen dat je de kip moet afblancheren met een fond van de derde trek.
Dan zegt hij iets van: Ach, krijg toch de koleren met je afgetrokken fond. Gewoon die jus eroverheen pleuren en klaar is kees...
Goeden avond mensen.. Ik heb wat gemist zie ik al weer.
Heb ik het goed dat DGK het verbied Ilona eruit te stemmen en dat ze nu Nena eruit willen hebben?
Alle afleveringen in een playlist: (opent in media speler)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef Acquiesce_ het volgende:
Heeft iemand ergens een filmpje/ (of staat het hier ergens op het forum?) van de populairiteitspoll waar Huub op 1 staat? Ik moest gisteren werken, en heb het helaas ook niet op de streams gezien, ik verheug me namenlijk echt op de blik van Bart en consorten..![]()
Waarom doen ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat de andere groep geen stemming aanvraagt.
Je kan beter een luier aantrekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef Sonique het volgende:
Natasia zegt dat Brian de potentielen winnaar van DGK is....
* Sonique kan nu weer een droge broek aantrekken...
Ik denk omdat ze denken dat dat nooit gaat lukken en zo de eer aan zichzelf houden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet dan?
Zal Nena er dan toch uitgaan?![]()
Huub stemt haar er wel uit, dat heeft hij zelf gezegd tegen Nena.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze denken dat dat nooit gaat lukken en zo de eer aan zichzelf houden.
Tuurlijk gaat Nena niet .
Ze willen gewoon de andere laten denken dat het lukt.
Nee hoor, de andere groep en vooral Huub en Sylvia die winnen het op tijd. Het maakt hun niet uit dat ze er nog een hele tijd zitten. Vooral Bart en NL willen snelheid, die gaan straks stuk op het feit dat het niet minder wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat niet dan?
Zal Nena er dan toch uitgaan?![]()
Je moet alles goed volgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Huub stemt haar er wel uit, dat heeft hij zelf gezegd tegen Nena.
Illona stemt ook wel mee hoor...alleen Sylvia is nog onzeker.
Dat was bij Ilona hoor!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet alles goed volgen.
Sylvia houd het tegen samen met Ilona.
Gaat echt niet lukken.
Huub word als spion ingezet.
Uhh.... lees anders ff terug, er zijn allang weer gesprekken in de gameroom geweest waar het plan werd gesmeden. Nena gaat er niet uit!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat was bij Ilona hoor!
Huub zei zelf tegen Nena dat ze alleen Illona en Sylvia er niet uit zou stemmen.!!
Omdat hij weet dat Syl en Ilona Nena dekken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat was bij Ilona hoor!
Huub zei zelf tegen Nena dat ze alleen Illona en Sylvia er niet uit zou stemmen.!!
Dat heb ik gezien. Dat ging alleen nog over Illona.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Uhh.... lees anders ff terug, er zijn allang weer gesprekken in de gameroom geweest waar het plan werd gesmeden. Nena gaat er niet uit!
Ok, maar waarom zegt hij dan eerst tegen Nena, dat hij haar er gewoon uit gaat stemmen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat Syl en Ilona Nena dekken.
Zo kan hij mooi als spion worden ingezet bij die andere groep.
En hebben hun dubbel zoveel plezier.
Het maakt toch allemaal geen kont uit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:55 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ok, maar waarom zegt hij dan eerst tegen Nena, dat hij haar er gewoon uit gaat stemmen.
Dat had niets met die tactiek te maken. Die tactiek was alleen voor Illona!
Sjonge, doe anders ff moeite om terug te lezen. Vanavond tijdens het eten klaarmaken heeft het zich afgespeeld en dat ging gewoon over Nena.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien. Dat ging alleen nog over Illona.
Tegen Huub: 'Gun mij ook es eentje'.quote:
Helemaal gelijk heb je. Nog erger wat ze straks allemaal te lezen gaat krijgenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:52 schreef Sonique het volgende:
En Natasia met haar: 'Dit heb je allemaal aan Nena te danken, dat zeg je goed. Als je dat maar weet'
Je moest eens weten wat jij aan je kerfstok hebt hangen feeks!
ok dan, ik geloof jullie!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sjonge, doe anders ff moeite om terug te lezen. Vanavond tijdens het eten klaarmaken heeft het zich afgespeeld en dat ging gewoon over Nena.
Mooi toch voor hemquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:02 schreef bosb het volgende:
als joep met deze dames aan de slag gaat, krijgt hij waarschijnlijk elke week een nieuw aanbod.... allemaal free publicity
Ja zou gaaf zijn als hij hier mee kwam posten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:09 schreef CartWOman het volgende:
Wat een ontzettend lieve broer heeft Huub.
Als hij dus aardig doet tegen zijn broer is hij homo.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:10 schreef Sonique het volgende:
Soms denk ik dat Huub homo is met die Joris gast...
Dat dat een dekmantel is ofzo...
broers horen toch altijd om de zoveel tijd ruzie te hebben, om scherp te blijven en vervolgens weer het erbij neer te leggen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als hij dus aardig doet tegen zijn broer is hij homo.
Doet hij lief tegen zijn neefjes is hij pedo.
Vind dat wel erg hoor.
Nee nee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als hij dus aardig doet tegen zijn broer is hij homo.
Doet hij lief tegen zijn neefjes is hij pedo.
Vind dat wel erg hoor.
Leslie is ook een zielig geval hoor. Ze valt op een oerdomme 'normaal¿bevonden door morons' boer zonder enig libido. heeft geen enkele sprankeling in haar toekomst te verwachten en is nu al zo verdraaid in haar hoofd dat ze volstrekt onnatuurlijk reageert tegenover de lowlife waar ze een soort van 'relatie' mee heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:29 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Thanx.
Valt me toch tegen van Lesley, dat ze zo van leer trok.Nogal rancuneus en zielig, dat soort reacties.
Ja is ook al gebeurd met zijn neefjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee nee.
Dat bedoel ik niet ...
Dat bellen en vragen of het goed is enzo... Toestemming...
Ik bedoel, dat het zo anders opgevat kan worden als je een beetje verder kijkt...
Het zal niet zo zijn natuurlijk, maar je kan als kwaadwillende toch wel een balletje ervan draaien...
Is dat zo.. dat wist ik niet....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja is ook al gebeurd met zijn neefjes.
Vind ik echt schoffterig.
Weet zeker als mamma het goed vind,dat hij er meteen een besteldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef s0k het volgende:
brian probeert zn onthouding goed te praten, en zich er trots over te voelen.
hij is gewoon stikkend jaloers en wilt na huub er maar al te graag ook ff over
Brian is net Natasia, herhaald ook alles 10x en dan denkt hij dat hij het 10x duidelijker heeft gezegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een sukkel is die loverboy ook.
Ja op die stomme mamjo site.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is dat zo.. dat wist ik niet....
MAar goed, dat was precies m'n punt.
Hij moet een beetje z'n achterban uit de spot houden...
Das nooit verkeerd.
MEnsen praten weet je...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Sonique het volgende:
Ik vind eigenlijk dat sommige bewoners gewoon eens hard op de feiten gedrukt moeten worden door DGK.
Dat ongeintereseerde, dat saaie...
Bah, ik begin van bepaalde mensen echt genoeg te krijgen.
Ze zitten daar verdomme uit vrije will in, en lopen niets anders dan te klagen te zuchten en te steunen. Ze hebben ALLES wat ze maar willen, kunnen voor zover ik weet heel veel zelf ondernemen, maar er komt niets anders uit dan een klaagbede.
Laat die gasten sub een enkeltje BB huis krijgen ofzo, en mensen erin stomen die wel mee willen spelen met het spel...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
Ahhh komt die spraakmadame weer vandaag....dat wordt lachen
Ik had niet zo'n mening over haar. De verhaallijn Bart & Lesley volg ik niet, omdat het zo saai isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:16 schreef Lieve het volgende:
[..]
Leslie is ook een zielig geval hoor. Ze valt op een oerdomme 'normaal¿bevonden door morons' boer zonder enig libido. heeft geen enkele sprankeling in haar toekomst te verwachten en is nu al zo verdraaid in haar hoofd dat ze volstrekt onnatuurlijk reageert tegenover de lowlife waar ze een soort van 'relatie' mee heeft.
Valt het je nu nog tegen dat ze van leer trok? Ze is volkomen frusto en dus...... verdient Nena straf!![]()
![]()
A twisted mind
![]()
![]()
![]()
Ik heb het even gemist? Wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Katewalker het volgende:
Als ik heeeeel eerlijk ben vind ik het niet echt frisjes dat gedoe met die escortdames....
2x is wel genoeg....![]()
Maar goed, ik vind Huub een lieffie en hij moet doen wat hij wil..ik val hem er niet voor af...maar ik hoop dat hij het niet doet..![]()
Zijn ze eigenlijk verplicht om eraan mee te doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Kinga het volgende:
Volgens mij is dit een cursus die geen van allen leuk vinden....
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef Elounda het volgende:
ffe terzijde: ik lees net even wat pag. terug...
is die kok toevallig die ouwe mafkees, martin?
Die heeft een item bij TV-Noord Holland: de euro-kok..
Ik vind dat zo een vieze kerel, zou geen hap door mijn keel meer krijgen als hij mijn eten zou hebben gekookt.
Huub heeft het aanbod van twee meisjes gekregen voor een gratis trio....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb het even gemist? Wat gaat er gebeuren?
Ach, het boeid mij eigenlijk niet echt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:27 schreef Katewalker het volgende:
Als ik heeeeel eerlijk ben vind ik het niet echt frisjes dat gedoe met die escortdames....
2x is wel genoeg....![]()
Maar goed, ik vind Huub een lieffie en hij moet doen wat hij wil..ik val hem er niet voor af...maar ik hoop dat hij het niet doet..![]()
Geen idee, is in ieder geval door 'achter' geregeld toch?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk verplicht om eraan mee te doen?
En als ze het niet doen, wat dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:23 schreef Sonique het volgende:
Ik vind eigenlijk dat sommige bewoners gewoon eens hard op de feiten gedrukt moeten worden door DGK.
Dat ongeintereseerde, dat saaie...
Bah, ik begin van bepaalde mensen echt genoeg te krijgen.
Ze zitten daar verdomme uit vrije will in, en lopen niets anders dan te klagen te zuchten en te steunen. Ze hebben ALLES wat ze maar willen, kunnen voor zover ik weet heel veel zelf ondernemen, maar er komt niets anders uit dan een klaagbede.
Laat die gasten sub een enkeltje BB huis krijgen ofzo, en mensen erin stomen die wel mee willen spelen met het spel...
Hoeren of gewoon willekeurige meiden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft een uitnodiging gekregen van twee meisjes ( was een kaart met foto's van hun erbij) die een triootje met hem willen. Normaal doen ze dat niet voor niks maar voor Hubb wel dus.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef doesss het volgende:
Jammer dat Martin de kok er niet meer is.
Judith : Zeg mij maar na, "De vis is niet goed en behoeft een sausje"
Martin : "Kut, de vis is klote d'r moet saus op gesodemieterd worden"![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooiquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef Lieve het volgende:
Wat is eigenlijk de achternaam van Bart?
Weet iemand dat? Want ik heb zo genoeg van zijn stompige lompige boerterige geklooi tegenover Huub. Zijn hoogmoed mag voor de val! Zijn naam mag genoemd van mij, HELEMAAL GRAAG
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef niksnutje het volgende:
Huub heeft een uitnodiging gekregen van twee meisjes ( was een kaart met foto's van hun erbij) die een triootje met hem willen. Normaal doen ze dat niet voor niks maar voor Hubb wel dus.
commercieel gedoe , hoop niet dat Huub zich daarvoor leent
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:33 schreef niksnutje het volgende:
commercieel gedoe , hoop niet dat Huub zich daarvoor leent![]()
Hoeren.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoeren of gewoon willekeurige meiden?
Ik denk dat ze deze cursus gekregen hebben omdat de uitspraak van sommige bewoners dieptriest is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:30 schreef niksnutje het volgende:
Vanwaar deze "cusrus" eigenlijk, wie past het ooit toe
Er is dus hoop?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef mootie het volgende:
Zels ademen is al te moeilijk voor brain.
BLANK? Heet ze blank? Met haar karakter? Wat een misvatting zeg. Maar dank je wel, ik ga ze voortaan ook bij hun naam noemen. Dat verdienen ze wel! 666 Heres ook!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:38 schreef Katewalker het volgende:
Bart Driessen,
Brian Kubatz,
Natasia Blank,
Nathanael Heres
Het is juist bedoelt voor Nena en bRian, omdat deze heel slecht verstaanbaar en/of Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze cursus gekregen hebben omdat de uitspraak van sommige bewoners dieptriest is.
Ze zijn wel een TV programma aan het maken, verstaanbaarheid lijkt me voor (vaste) deelnemers van een TV programma toch een eerste vereiste.
Dus of ze het nu leuk of niet leuk vinden, het hoort gewoon bij de "baan" die ze daar hebben.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:45 schreef s0k het volgende:
Heres? zullen we daar maar Hades van maken
Voor de rest kan het ook geen kwaad als ze eens een beetje ABN gaan praten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:43 schreef Sonique het volgende:
Het is juist bedoelt voor Nena en bRian, omdat deze heel slecht verstaanbaar en/of Nederlands spreken.
De rest moet mee doen..
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef s0k het volgende:
ze zitten echt te geiten als een stel bruggers en de oefenstof lijkt wel voor groep drie gemaakt
Wat is haar tweede naam dan, Isniet ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef s0k het volgende:
natasia heet blank van haar achternaam?can't be
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooi
Ik denk dat je het op zijn engels moet interpreterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
BLANK? Heet ze blank? Met haar karakter? Wat een misvatting zeg. Maar dank je wel, ik ga ze voortaan ook bij hun naam noemen. Dat verdienen ze wel! 666 Heres ook!
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zienquote:
Groupiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zien![]()
whaha, dat audiodagboek, sheeprechtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Tasia kan L'oreal niet uitspreken..... Loleal Roleal...
De betaling hoeft hgeen geld te zijn. Kan ook gratis reclame zijn oid..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zien![]()
Ach geeft niet. Ze wast haar haar toch niet, haar gezicht is niet meer blij te krijgen met die producten dus ze heeft het niet nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Tasia kan L'oreal niet uitspreken..... Loleal Roleal...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ach geeft niet. Ze wast haar haar toch niet, haar gezicht is niet meer blij te krijgen met die producten dus ze heeft het niet nodig.
Gewoon blijven kijken, zou DGK_REDACTIE zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef s0k het volgende:
en wat voor r'en hebben jullie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitspraak_van_de_r volgens mij heb ik een uvulaire of een gutturale R
Btw, hoelaat komen die teefjes voor huub?
eerst nog die masseur voor nena !!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef s0k het volgende:
en wat voor r'en hebben jullie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitspraak_van_de_r volgens mij heb ik een uvulaire of een gutturale R
Btw, hoelaat komen die teefjes voor huub?
Dat vroeg ik me ook al af. Ik zou echt weigerenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Was is dat voor geziek eigenlijk, die spraaklessen enzo. Moeten ze daar eigenlijk verplicht aan meedoen?
Spreek je verstaanbaar en ABN?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:05 schreef HiDiHo het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af. Ik zou echt weigeren![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spreek je verstaanbaar en ABN?
Dan heb je wat mij betreft reden om te weigeren. De bewoners voldoen daar niet aan.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je wat mij betreft reden om te weigeren. De bewoners voldoen daar niet aan.
Hoezo moet je ABN spreken dan? Wie bepaalt dat? Ik zou het wel weigeren. Als ze willen dat ik anders spreek, hadden ze me niet in die kooi moeten zetten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd in een deuk liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Precies Leandra, dit is wel iets waar ze iets van kunnen leren, maar de kleuters kunnen niet tegen iemand die leiding geeft.
Ja, precies, die mentaliteit hebben de bewoners ook. Binnen hun "toekomstig" milieu gaat dat muren opwerpen....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo moet je ABN spreken dan? Wie bepaalt dat? Ik zou het wel weigeren. Als ze willen dat ik anders spreek, hadden ze me niet in die kooi moeten zetten.
nou bij mij ook ook al wil ik echt serieus mee doen het zou mij ook echt niet lukkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd in een deuk liggen.
Zulke dingen zijn niks voor mij.
werkt op je lachspieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |