quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef s0k het volgende:
ze zitten echt te geiten als een stel bruggers en de oefenstof lijkt wel voor groep drie gemaakt
Wat is haar tweede naam dan, Isniet ofzo?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef s0k het volgende:
natasia heet blank van haar achternaam?can't be
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_kooi
Ik denk dat je het op zijn engels moet interpreterenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
BLANK? Heet ze blank? Met haar karakter? Wat een misvatting zeg. Maar dank je wel, ik ga ze voortaan ook bij hun naam noemen. Dat verdienen ze wel! 666 Heres ook!
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zienquote:
Groupiesquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zien![]()
whaha, dat audiodagboek, sheeprechtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Tasia kan L'oreal niet uitspreken..... Loleal Roleal...
De betaling hoeft hgeen geld te zijn. Kan ook gratis reclame zijn oid..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:53 schreef snetje het volgende:
[..]
een hoer is een vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht ....deze ronde doen ze het gratis dus je zou het meer als een vriendschappelijke geste kunnen zien![]()
Ach geeft niet. Ze wast haar haar toch niet, haar gezicht is niet meer blij te krijgen met die producten dus ze heeft het niet nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:51 schreef Black_king het volgende:
Tasia kan L'oreal niet uitspreken..... Loleal Roleal...
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ach geeft niet. Ze wast haar haar toch niet, haar gezicht is niet meer blij te krijgen met die producten dus ze heeft het niet nodig.
Gewoon blijven kijken, zou DGK_REDACTIE zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:57 schreef s0k het volgende:
en wat voor r'en hebben jullie?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitspraak_van_de_r volgens mij heb ik een uvulaire of een gutturale R
Btw, hoelaat komen die teefjes voor huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |