Snap dat heel goed , als iemand weggestemd wordt, kan die volgens mij niet vervangen worden en wordt het wel heel snel saai in huis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubervervelend dat de redactie ingegrepen heeft bij de Ilona-stemming.
Het is gewoon niet te voorkomen dat iemand er een keertje doorheen zit en zegt "ik wil naar huis", dat zal iedereen wel eens overkomen.
Om daar nou een verplicht vertrek aan te verbinden is erg dom. Daar krijgen ze nog spijt van.
(tenzij ze het programma binnen 2 maanden willen stoppen)
Bart, Nel, Natasia, Nena en Ilona hebben het alle vijf al eens gezegd. Dat is gewoon menselijk.
Ik zat me vandaag ook al zoiets te bedenken dat in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende zal zijn voor een exit.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Bart denkt dat het best mogelijk is, dat bij een ontslagronde in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende is, zodat je niet genoeg hebt aan een pact met één maatje.
Bart heeft de volgende exitvolgorde in haar hoofd: deze maand Nena, volgende maand Ilona, en daarna Natasia.
Als Natasia eruitgaat, ga ik ook weer meer kijken. Ik krijg acné op mijn tanden, als ik haar hoor.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef happyme28 het volgende:
Ik ga in protest. Als Nena eruit gaat, dan kijk ik helemaal niet meer. Ik kijk al amper, alleen als het gezellig is met bijv. Huub, Ilona en/of sylvia.
Of een tussenvorm, dat het niet meer unaniem hoeft, maar het ook met één niet-mee-eens-stem mag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zat me vandaag ook al zoiets te bedenken dat in de toekomst een meerderheid van stemmen voldoende zal zijn voor een exit.
I second that !quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:20 schreef Uccella het volgende:
Kan die kok niet de Gouden Kooi in?
Zal me niets verwondern als hij nóg een poging doet, als Nena genomineerd wordt. Dat hij haar dan wéér de kans geeft, dat hij tegen stemt, in ruil voor sex.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel discutabel ja, en niet alleen in het Nena-Lesley verhaal, hij grijpt élke gelegenheid aan om Nena naar beneden te kunnen halen. Hij voelt zich diep in zijn eer aangetast omdat hij maandenlang als een geile reu tegen Nena op heeft liggen rijden zonder resultaat. In Brians' psyche werkt het zo, dat Nena daarvoor straf verdient. Dát is eigenlijk simpelweg wat Brian aan het doen is. Wraak nemen omdat hij geen sex met Nena voor elkaar heeft gekregen. En dat is ook het sneue aan Brian: het heeft niets met taktisch het spel spelen te maken, het is alleen maar: heel klein en heel kinderachtig iemand proberen te vernederen die zijn pose van de ' gevoelige macho' niet sexueel aantrekkelijk vindt
Carlos is dan ook de personal trainer, geen diëtist. Als Nena uitsluitend dmv een ander eetpatroon wil afvallen dan moet ze zorgen dat er een diëtist komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef noekje het volgende:
Carlos is ook niet zo onpartijdig. Hij wil haar nl ook niet helpen met afvallen. Hij geeft Natasia wel een eetschema maar Nena niet omdat zij niet wil trainen. Zij wil alleen afvallen dmv haar eetpatroon aan te passen.
Wat er meer is gebeurd is dat Ilona het na een ruzie met Brian en NL heeft geschreven op een briefje en dat aan Natasia heeft gegeven. Ze probeerde dus 'stiekem' haar vertrek te regelen mét behoud van borg. En dat mag dus niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat daar iets gebeurd is wat wij hebben gemist. Iedereen heeft het na Ilona al geroepen.
Dus er moet meer aan de hand zijn.
en geleefd voor 90quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:26 schreef Uccella het volgende:
hij is pas 60
Iets over krokodillentranen van Nena. Maar in welke context weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok. Wat heeft Lesley precies gezegd, is dat bekend?
En inderdaad opzouten met die Lesley.
als natasia begint, word hij helemaal zenuwachtig. het is ook maar een ouwe vent hequote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:33 schreef Black_king het volgende:
Wat een heerlijke vent die kok. Ik hoop dat hij Natasia nog even gaat aanpakken !
Ze is ook wel lui he.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:15 schreef noekje het volgende:
Carlos is ook niet zo onpartijdig. Hij wil haar nl ook niet helpen met afvallen. Hij geeft Natasia wel een eetschema maar Nena niet omdat zij niet wil trainen. Zij wil alleen afvallen dmv haar eetpatroon aan te passen.
Ik denk dat hij snel overstag zal gaan wat betreft zijn zenuewachtigheid, en haar even ongezouten de waarheid gaat zeggen......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef s0k het volgende:
[..]
als natasia begint, word hij helemaal zenuwachtig. het is ook maar een ouwe vent he
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg wasquote:
dat maakt niet uit, die bacterie gaan toch gelijk dood. een goeie groene klodder word wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg was![]()
Een Belgische gewoonte, gebeurt nu nog wel, geloof ik....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg was![]()
jaaaaa!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee, daar!
legendarische uitspraken van Kok Martin!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals jij het ook zonder doet, mag dit ook zonder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het idee blijft goor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef s0k het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, die bacterie gaan toch gelijk dood. een goeie groene klodder word wel een ander verhaal
Huub, ja daarom laat ik ze juist altijd in de bak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
En nooit geen messen in de bak, anders kan je je in je klauwen snijen.
Nope, de TV kok van TV Noord Holland....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
WTF Is dit geen geintje? een acteur of zo?![]()
![]()
Dat hoest ook een stuk makkelijker johquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Black_king het volgende:
Hij heeft astma, maar rookt gewoon door.....
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft anderhalf uur met een psycholoog gepraat over Nena en die psycholoog zou gezegd hebben dat hij het slachtoffer is van Nena haar slechte ervaringen met mannen.
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft op vijftienjarige leeftijd een nare ervaring meegemaakt..... Ook lekker dat Brian dat nu even vertelt.....
Dat zou het des te erger maken......Wat een eikel....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.
Dat zei hij vanmiddag ook al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Black_king het volgende:
Bart wil nu ook Nena eruit sturen.....
Niet eens zo'n gekke gok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:
"Dus jij vindt dat je het slachtoffer bent geworden van de slechte ervaringen die Nena in het verleden heeft gehad?!"
Brian zou Brian ook niet zijn als hij in zo'n zin geen bevestiging van zijn onschuld zou zien.
In opdracht van Ilona en Nenaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
Ik kan het me niet voorstellen......Tenzij Nena heeft aangegeven dat het haar geen fuck uitmaakt, maar dat zou solliciteren zijn, natuurlijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Huub er serieus in mee gaat.
Je kunt de donderdag-verrassing niet nu al uitspelen, dus natuurlijk doet Huub alsof hij er serieus in meegaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft Nena (en Ilona) vanmiddag gevraagd hoe ze het zou vinden als ze eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |