quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef uitgeslapen het volgende:
Pijnlijk momentje voor Bart:
Kok eerst:Huuubie, Huuuubie....!!!
Bart: Jij bent fan van Huub?
Kok: Nou, van iedereen die leuk is..
Bart: Hmmm
Kok: Maar geef me dat ding effe, uuh, Ik ben je naam kwijt
Bart kijkt bedenkelijk en zegt dan semi grappig: zeg maar Sjakie
Als je bedenkt dat ze de helft ouder is dan die andere 2...... doet ze het nog heel goed.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Ilona sport wel het meest fanatiek van de drie.
Nee, we zitten allemaal met spanning te wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Heeft de kok Natasia al gesproken?
Ik zit al te wachten tot ze naar beneden komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Heeft de kok Natasia al gesproken?
Wat was de context dan? En dat uitpraten begrijp ik ook niet, wat valt er nou uit te praten aan iemand een snol noemen. Dat je het zo niet hebt bedoeld? Hmm, dat was vast wel zo bedoeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan behoorlijk kleinzielig. Allereerst gezien de context, en ten tweede omdat Nena en Lesley dat al lang uitgepraat hebben. Maar goed, dat is dan ook het kenmerk van het clubje van Bart: en maar zeiken en zeuren, negatief doen, ruzie zoeken, uit de hoogte doen, zichzelf mijlenver boven anderen vinden staan. Dat is het grote verschil met Huub en Sylvia: die doen alles met een smile en met relativeringsvermogen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
Carlos zegt: Ilona heeft goed getraind.
Natasia:ik ben 16 kg afgevallen.
Wat is ze toch ook jaloers he.
Je zou dr toch zo een lollie geven.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
Carlos zegt: Ilona heeft goed getraind.
Natasia:ik ben 16 kg afgevallen.
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat was de context dan? En dat uitpraten begrijp ik ook niet, wat valt er nou uit te praten aan iemand een snol noemen. Dat je het zo niet hebt bedoeld? Hmm, dat was vast wel zo bedoeld![]()
Ja, een dozijn in één keer in haar mond drukken en dan zeggen, zuigen en slikken maar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou dr toch zo een lollie geven.....
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef bunnyma het volgende:
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.
Dit had Nena in een van haar brieven te horen gekregen.
Daarom begreep Bart het wel. Hij vond een reactie op een reactie en vond het daarom wel logisch.
Hij is nu natuurlijk vergeten waarom Nena het had gezegd.
Thanks. Al met al blijft Lesley vast bij wat ze voor naars heeft gezegd over Nena en vindt Nena har vast een snol (wat ze anders misschien niet gezegd zou hebben). Wel zwak van Bart, eerst zeggen dat je het begrijpt en dat later weer vergeten. Of irritatie heeft gewoon de overhand tov het begrip.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.
Dit had Nena in een van haar brieven te horen gekregen.
Daarom begreep Bart het wel. Hij vond een reactie op een reactie en vond het daarom we llogisch.
Hij is nu natuurlijk vergeten waarom Nena het had gezegd.
Brian of Natasia, in beide gevallen had Nena natuurlijk kunnen weten dat het doorgekletst zou worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).
Dus het was absoluut vertrouwelijk en dat dat vertrouwen geschonden is horen we ook niemand over.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet nog maar even van die kok want die gaat binnenkort dood
Ze had het idd tegen Brian gezegd die meteen haar op de pijnbank legde waar iedereen bij zat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).
Dus het was absoluut vertrouwelijk en dat dat vertrouwen geschonden is horen we ook niemand over.
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Brian of Natasia, in beide gevallen had Nena natuurlijk kunnen weten dat het doorgekletst zou worden.
Eeeerst zit ze ff een sigaretje te roken. En te spuien tegen Syl.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bunnyma het volgende:
"Achter" commandeert dat Ilona moet helpen met koken.
Ilona gaat echter eerst douchen..... gelijk heeft ze.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet nog maar even van die kok want die gaat binnenkort dood
Maar de lage manier waarop Brian dit uit probeerde te spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar de band met Brian is nooit stabiel geweest en Natasia is nooit te vertrouwen geweest -die denkt alleen maar aan zichzelf en hoe ze ergens beter van kan worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de walgelijke manier waarop Brian dit uit wilde spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.
Nu ik er over terugdenk was dit waarschijnlijk Brian zijn eerste "ik pak je wel terug omdat je mij het motorrijden niet gunde" actie.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
Maar de lage manier waarop Brian dit uit probeerde te spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ilona en Sylvia hoopten ook dat NL Huub had geslagen..dan was het exit Huub.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ilona en Sylvia hoopten ook dat NL Huub had geslagen..dan was het exit Huub.
Naast de quote-knop zit de edit-knopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Exit NL bedoel ik.
Nu begrijp ik het.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Exit NL bedoel ik.
Met hoeveel CP's zou Martin het huis binnen zijn gekomen?? Volgens mij is hij ze allemaal alweer kwijtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef yellowfirst het volgende:
Dit is kut,dit is klote, al die rare stukken vis...aldus Martin...![]()
Er zit soms wel 10 seconden verschil tussen sommige streams. Hoe dat precies werkt/komt, en waarom dat niet altijd zo is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:38 schreef Leandra het volgende:
Zijn stream 3 en 4 wel van hetzelfde moment?? op een of andere manier zien die wolken er wel heel anders uit, terwijl de hoek vrij weinig scheelt.
Een nieuw record inderdaad,,,,,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met hoeveel CP's zou Martin het huis binnen zijn gekomen?? Volgens mij is hij ze allemaal alweer kwijt![]()
Natasia had Nena (onderweg naar die duikdag) 'geinformeerd' wat Lesley over haar gezegd heeft toen Lesley een keer op kantoor zat te kletsen over Nena met Nath en Bart. Naar aanleiding daarvan heeft Nena toen gezegd dat Lesley een snol is. Nu, na een aantal weken, houden ze alleen nog vast wat Nena gezegd heeft en wat Lesley gezegd heeft heeft niemand het meer over. Wat die Lesley daar doet, behalve op visite bij Bart, vraag ik me toch al af aangezien Sylvia het meeste werk heeft aan de paarden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat was de context dan? En dat uitpraten begrijp ik ook niet, wat valt er nou uit te praten aan iemand een snol noemen. Dat je het zo niet hebt bedoeld? Hmm, dat was vast wel zo bedoeld![]()
Weet dat er nogal wat tijdsverschil tussen kan zitten, maar het leek gewoon zo anders... meer dan 10 to 30 seconden iig...... maar maakt niet uit, ze hadden t zelf kennelijk ook door en wat anders op die streams gegooidquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
Er zit soms wel 10 seconden verschil tussen sommige streams. Hoe dat precies werkt/komt, en waarom dat niet altijd zo is, weet ik niet.
Maar soms wel makkelijk: als je iets op de ene stream niet goed gehoord heb, kan je altijd nog even terug naar de andere stream.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zit soms wel 10 seconden verschil tussen sommige streams. Hoe dat precies werkt/komt, en waarom dat niet altijd zo is, weet ik niet.
Ok. Wat heeft Lesley precies gezegd, is dat bekend?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Natasia had Nena (onderweg naar die duikdag) 'geinformeerd' wat Lesley over haar gezegd heeft toen Lesley een keer op kantoor zat te kletsen over Nena met Nath en Bart. Naar aanleiding daarvan heeft Nena toen gezegd dat Lesley een snol is. Nu, na een aantal weken, houden ze alleen nog vast wat Nena gezegd heeft en wat Lesley gezegd heeft heeft niemand het meer over. Wat die Lesley daar doet, behalve op visite bij Bart, vraag ik me toch al af aangezien Sylvia het meeste werk heeft aan de paarden.
Sluit ik me bij aan. Kook ze!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik moet nu zelf toch ook echt richting keuken, graag gedetailleerd verslag van de ontmoeting tussen Martin en Natasia![]()
Daar heb ik denk ik ook wat gemist, wat is er aan de hand met die twee?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik moet nu zelf toch ook echt richting keuken, graag gedetailleerd verslag van de ontmoeting tussen Martin en Natasia![]()
Hoe eerder hoe beter, dat wordt genietenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
Het werd allemaal te tam in huis bljkbaar en trekken BBNN alles uit de kast om op de anderen te kunnen zeiken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef 2live het volgende:
De rol van Brian is wel heel discutabel in het nena-lesley verhaal.
Brian is nu ook degene die volgens Nena , bij Bart daarover loopt te zuigen. Brian zegt ook dat Nena de hele tijd over Bart klaagt.
Haha, ja dat doe ik ook weleens.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar soms wel makkelijk: als je iets op de ene stream niet goed gehoord heb, kan je altijd nog even terug naar de andere stream.
Broertje misschien??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef snetje het volgende:
waarom doet die martin me toch aan hilde denken![]()
![]()
snap wat je bedoelt; veel schat, amsterdams[?] accent, rokershoestquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef snetje het volgende:
waarom doet die martin me toch aan hilde denken![]()
![]()
Heel discutabel ja, en niet alleen in het Nena-Lesley verhaal, hij grijpt élke gelegenheid aan om Nena naar beneden te kunnen halen. Hij voelt zich diep in zijn eer aangetast omdat hij maandenlang als een geile reu tegen Nena op heeft liggen rijden zonder resultaat. In Brians' psyche werkt het zo, dat Nena daarvoor straf verdient. Dát is eigenlijk simpelweg wat Brian aan het doen is. Wraak nemen omdat hij geen sex met Nena voor elkaar heeft gekregen. En dat is ook het sneue aan Brian: het heeft niets met taktisch het spel spelen te maken, het is alleen maar: heel klein en heel kinderachtig iemand proberen te vernederen die zijn pose van de ' gevoelige macho' niet sexueel aantrekkelijk vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:45 schreef 2live het volgende:
De rol van Brian is wel heel discutabel in het nena-lesley verhaal.
Brian is nu ook degene die volgens Nena , bij Bart daarover loopt te zuigen. Brian zegt ook dat Nena de hele tijd over Bart klaagt.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef happyme28 het volgende:
Maar niemand heeft dus bevestigd dat ze Nena erin zullen houden? Ik ga er toch wel stiekem vanuit dat Ilona haar erin wil houden, maar of ze tegen durft te stemmen als de rest allemaal mee stemt????? Dat zou een unicum zijn....
Het is inderdaad niet met zoveel woorden gezegd; wel hadden ze het over de girlpower, en dat het een beetje verwaterd was. Maar dat het er nog wel was. Het was alleen maar handig als de mannen ook dachten dat de girlpower weg was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:59 schreef happyme28 het volgende:
Maar niemand heeft dus bevestigd dat ze Nena erin zullen houden? Ik ga er toch wel stiekem vanuit dat Ilona haar erin wil houden, maar of ze tegen durft te stemmen als de rest allemaal mee stemt????? Dat zou een unicum zijn....
helemaal mee eens, zijn ego is zwaar gekrenkt, de sukkel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel discutabel ja, en niet alleen in het Nena-Lesley verhaal, hij grijpt élke gelegenheid aan om Nena naar beneden te kunnen halen. Hij voelt zich diep in zijn eer aangetast omdat hij maandenlang als een geile reu tegen Nena op heeft liggen rijden zonder resultaat. In Brians' psyche werkt het zo, dat Nena daarvoor straf verdient. Dát is eigenlijk simpelweg wat Brian aan het doen is. Wraak nemen omdat hij geen sex met Nena voor elkaar heeft gekregen. En dat is ook het sneue aan Brian: het heeft niets met taktisch het spel spelen te maken, het is alleen maar: heel klein en heel kinderachtig iemand proberen te vernederen die zijn pose van de ' gevoelige macho' niet sexueel aantrekkelijk vindt
Dat wel, maar omdar er maar 1 keer per maand gestemd kan worden, ben je zo een hele tijd verder voordat er eentje vertrekt.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat ze zo snel iedereen eruit willen hebben. Ze zijn net 4 maanden bezig. Als ze geen programma meer kunnen maken met een paar man dan kijkt er geen hond meer en dan stopt het programma. Geen geldprijs, geen huis. Is ook niet zo slim lijkt me?
niet iedereen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat ze zo snel iedereen eruit willen hebben. Ze zijn net 4 maanden bezig. Als ze geen programma meer kunnen maken met een paar man dan kijkt er geen hond meer en dan stopt het programma. Geen geldprijs, geen huis. Is ook niet zo slim lijkt me?
Ik denk dat daar iets gebeurd is wat wij hebben gemist. Iedereen heeft het na Ilona al geroepen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubervervelend dat de redactie ingegrepen heeft bij de Ilona-stemming.
Het is gewoon niet te voorkomen dat iemand er een keertje doorheen zit en zegt "ik wil naar huis", dat zal iedereen wel eens overkomen.
Om daar nou een verplicht vertrek aan te verbinden is erg dom. Daar krijgen ze nog spijt van.
(tenzij ze het programma binnen 2 maanden willen stoppen)
Bart, Nel, Natasia, Nena en Ilona hebben het alle vijf al eens gezegd. Dat is gewoon menselijk.
Carlos zei iets van "als alle neuzen dezelfde kant op staan, krijgen jullie haar eruit", oid.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:10 schreef bunnyma het volgende:
En het ergste, hij krijgt gelijk van Carlos
Ik denk ook niet dat je meteen het huis uitgegooid wordt als je een keer zegt dat je er helemaal doorheen zit en het liefste thuis zou zijn. Pas als je duidelijk bij anderen gaat zinspelen op een vertrek middels een stemming, zal er ingegrepen worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubervervelend dat de redactie ingegrepen heeft bij de Ilona-stemming.
Het is gewoon niet te voorkomen dat iemand er een keertje doorheen zit en zegt "ik wil naar huis", dat zal iedereen wel eens overkomen.
Om daar nou een verplicht vertrek aan te verbinden is erg dom. Daar krijgen ze nog spijt van.
(tenzij ze het programma binnen 2 maanden willen stoppen)
Bart, Nel, Natasia, Nena en Ilona hebben het alle vijf al eens gezegd. Dat is gewoon menselijk.
Ja Ilona schijnt op papier geheime boodschappen te hebben gegeven, vermoedelijk iets in de trant van ik wil eruit maar ik doe alsof ik dat niet wil.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat daar iets gebeurd is wat wij hebben gemist. Iedereen heeft het na Ilona al geroepen.
Dus er moet meer aan de hand zijn.
Ik vind hem altijd meer op de hand van Bart en Brian.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Carlos zei iets van "als alle neuzen dezelfde kant op staan, krijgen jullie haar eruit", oid.
Meer een algemene opmerking, hij komt op mij niet partijdig over.
Met zo'n vriend heb je geen vijand meer nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gelukkig, Brian is inmiddels los van Nena, en gaat "in vriendschappelijkheid met haar om".
Dat zegt hij tegen Carlos.
En dan misschien van unaniem naar met meerderheid van stemmen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt geconstateerd dat er altijd mensen bij zullen komen, als er nog maar 2 mensen in zouden zitten uiteindelijk, in DGK.
Omdat je met 2 mensen in huis geen tv kan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |