hmm grappig wel, lekker in zn hand hoesten en dan aan de flensjes, ik vind m een beetje ranzigquote:
Misschien maakt ze een uitzondering voor het personeel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Marc ( een van de koks) is er bijna om weggebleven ... ze heeft hem hem beloofd het sfeertje goed te houden als Marc weer komt koken.
Zou hij ook al Pfeiffer hebben??quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:55 schreef Fikkert het volgende:
hmm grappig wel, lekker in zn hand hoesten en dan aan de flensjes, ik vind m een beetje ranzig
Maar hij wist zog. Bart's naam niet meer.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:57 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Ben je fan van Huub."
Martin: "Ach, wat kan mij dat nou schelen. Maar ik ben wel een seksistisch mannetje"
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:56 schreef bosb het volgende:
De kok is van huis uit een seksistisch mannetje
Ze is toch verliefd op iemand? Althans..ze deed heel geheimzinnig met 666quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Ziet Natasia niets in Carlos trouwens? Is toch een slanke(re) versie van haar Wilgo zegmaar
Zo zat hij inderdaad gisteren in de sauna te lullen, maar na een half uur floepte toch het hoge woord eruit, ( na 3x een Natas die riep, "er is meer Bart" ) Ja er was zeker wat meer..........meneer is nog steeds "zwaar pissed" dat mevrouw Nena, zijn vriendinnetje een Snol heeft genoemd en kan dit volgens eigen zeggen haar niet meer vergeven.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Nena niks doet en alleen de dag zit door te komen waren niet mijn woorden maar die van Bart![]()
'Die Huub' is veel te afstandelijk joh. We zitten inmiddels al op gewoon 'Huub'.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef bosb het volgende:
Die huub probeert nu wel heel erg wijs te doen, door op de "grapies" van de kok in te haken
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef uitgeslapen het volgende:
Pijnlijk momentje voor Bart:
Kok eerst:Huuubie, Huuuubie....!!!
Bart: Jij bent fan van Huub?
Kok: Nou, van iedereen die leuk is..
Bart: Hmmm
Kok: Maar geef me dat ding effe, uuh, Ik ben je naam kwijt
Bart kijkt bedenkelijk en zegt dan semi grappig: zeg maar Sjakie
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
'Die Huub' is veel te afstandelijk joh. We zitten inmiddels al op gewoon 'Huub'.
Da's dan behoorlijk kleinzielig. Allereerst gezien de context, en ten tweede omdat Nena en Lesley dat al lang uitgepraat hebben. Maar goed, dat is dan ook het kenmerk van het clubje van Bart: en maar zeiken en zeuren, negatief doen, ruzie zoeken, uit de hoogte doen, zichzelf mijlenver boven anderen vinden staan. Dat is het grote verschil met Huub en Sylvia: die doen alles met een smile en met relativeringsvermogen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:00 schreef Miraaa het volgende:
meneer is nog steeds "zwaar pissed" dat mevrouw Nena, zijn vriendinnetje een Snol heeft genoemd en kan dit volgens eigen zeggen haar niet meer vergeven.
Tsja, lesley, gaby.......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar Lesley is toch ook een snol?
Ja ik stond hier gisteren ook van te kijken, maar hij zei het echt en echt op een manier dat ik zoiets had van, je gaat nu echt zien dat men in een heel klein wereldje zonder gesprekstof, aan het wonen is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan behoorlijk kleinzielig. Allereerst gezien de context, en ten tweede omdat Nena en Lesley dat al lang uitgepraat hebben. Maar goed, dat is dan ook het kenmerk van het clubje van Bart: en maar zeiken en zeuren, negatief doen, ruzie zoeken, uit de hoogte doen, zichzelf mijlenver boven anderen vinden staan. Dat is het grote verschil met Huub en Sylvia: die doen alles met een smile en met relativeringsvermogen.
Hij stond toe te maken maar de kok maakte daar korte metten mee.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:09 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft Bart eigenlijk voor reden om zich in te spannen in de keuken met het "minderwaardige" stel Huub en Nena?? Bang dat hij alle gezelligheid mist of bang dat de kok ze nog bijdehanter gaat maken dan ze al zijn??
Het zijn echt van die types die in de kroeg een verhaal horen, het een half uur later zo weten te vertellen alsof ze het zelf gezien hebben, en nog weer een half uur later doen alsof het hunzelf overkwam.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:10 schreef Miraaa het volgende:
Ja ik stond hier gisteren ook van te kijken, maar hij zei het echt en echt op een manier dat ik zoiets had van, je gaat nu echt zien dat men in een heel klein wereldje zonder gesprekstof, aan het wonen is.
Ze herhalen ook echt alles tot in de treuren en verhalen worden steeds mooier en sterker........
niks menselijks is hen vreemd...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zijn echt van die types die in de kroeg een verhaal horen, het een half uur later zo weten te vertellen alsof ze het zelf gezien hebben, en nog weer een half uur later doen alsof het hunzelf overkwam.
Oh gelukkig, ik was al even bang dat hij iets uit eigen initiatief gedaan had.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef bunnyma het volgende:
Hij stond toe te maken maar de kok maakte daar korte metten mee.
"Wat sta je daar te leunen...... ga maar slagroom kloppen
Bart probeerde er nog onder uit te komen en meldde toen akvast dat hij moest gaan sporten.
Niet bang worden.... het enige moment dat Bart actief wordt is als Lesley komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik was al even bang dat hij iets uit eigen initiatief gedaan had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |