Dan zat DGK_REDACTIE dus maar wat te lullen hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona is uitgesloten van ontslag, omdat het niet is toegestaan op een eigen ontslag aan te sturen
Huub (meteen): Wat een gelul, wat een fucking gelul.
De tv uitzendingen zijn een grote Natasia show, dus die wil JdM er sowieso niet uit hebben. Wat mij betreft een reden om niet meer naar d tv uitzending te kijken trouwens, maar dat dringt bij de makers nog niet helemaal door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef bunnyma het volgende:
Dan zal dat voor Natasia dus ook wel gelden.![]()
Gevulde flensjes hoorde ik Huub net zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die kok is een vreemde snuiter. Wat maken ze eigenlijk?
Ik hoorde die kok net zeggen: ik maak die tandori ff. . .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die kok is een vreemde snuiter. Wat maken ze eigenlijk?
Hij had het volgens mij over pomodori....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoorde die kok net zeggen: ik maak die tandori ff. . .
Streamen kán ook leerzaam zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
een pannenkoek laten schrikken? ... ik leer hier van alles.
Jaaah, dat lijkt me ook wel leuk. Ik vind die kok eng maar ook leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lijkt me wel leuk als Natasia dalijk nog even los gaat als Martin in de buurt is ... die lijkt me niet echt om een antwoord verlegen zitten.
Ach, tandori, pomodori, één pot nat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef bosb het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij over pomodori....
-knip-
Helaas houdt het kreng zich meestal in als er niet-bewoners bij zijn.... je hebt ook van die moeders die hun kroost niet en plein public op hun donder durven geven en vervolgens thuis het kind een hoek in trappen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lijkt me wel leuk als Natasia dalijk nog even los gaat als Martin in de buurt is ... die lijkt me niet echt om een antwoord verlegen zitten.
heb ik ook al eens gezegd. vooral omdat het lijkt dat carlos haar gedrag gemakkelijk tolereerd en het geduld voor haar kan ophoesten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Ziet Natasia niets in Carlos trouwens? Is toch een slanke(re) versie van haar Wilgo zegmaar
Ach welnee, Carlos ziet echt nix in Natasia hoor, die kan 1000 x beter krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:48 schreef s0k het volgende:
heb ik ook al eens gezegd. vooral omdat het lijkt dat carlos haar gedrag gemakkelijk tolereerd en het geduld voor haar kan ophoesten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Martin ziet Bart aan komen lopen:
'oh kijk, daar komp de directeur an'
nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor die tijd heeft ze allang weer geroepen dat ze naar dr kindjes wil en dat ze wilgo niet wil opgeven, dat wordt dan een gedwongen exit en dag borg.
Vandaar dat Lesley zo aardig doet tegen Huub? Ook allemaal nep dus.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, Carlos ziet echt nix in Natasia hoor, die kan 1000 x beter krijgen.
Ze is gewoon een klant, meer niet, en tegen hem gedraagt ze zich tenminste nog.
Never bite the hand that feeds you.
Ik meende eens opgevangen te hebben dat mevrouw dat (tekeer gaan) niet zo netjes vindt tegenover de gasten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas houdt het kreng zich meestal in als er niet-bewoners bij zijn.... je hebt ook van die moeders die hun kroost niet en plein public op hun donder durven geven en vervolgens thuis het kind een hoek in trappen.
Het is net alsof ze denkt dat niemand anders het doorheeft als ze het niet doet waar vreemden bij zijn.
En zo doet ze ook vaak ineens overdreven enthousiast en joviaal als er bezoek komt. Met glúnderende ogen, en schatje dit en schatje zo en haahahahaaa wat hebben we het toch gezellig hè.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is net alsof ze denkt dat niemand anders het doorheeft als ze het niet doet waar vreemden bij zijn.
Zoals Huub al heel schattig uitlegde aan zijn neefjes: "het is een spelletje"quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
Vandaar dat Lesley zo aardig doet tegen Huub? Ook allemaal nep dus.
Ghehe, is wel duidelijk op wiens hand die is.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
Martin ziet Bart aan komen lopen:
'oh kijk, daar komp de directeur an'
Nee, briljant toch?? Alsof er geen 300.000 man (plus een handje vol streamers) meekijkt...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Marrije het volgende:
Ik meende eens opgevangen te hebben dat mevrouw dat (tekeer gaan) niet zo netjes vindt tegenover de gasten.
Ik moet zeggen, toen ik haar vanmiddag zo zag lachen met Huub heb ik me even afgevraagd of dat nou oprecht was of niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar dat Lesley zo aardig doet tegen Huub? Ook allemaal nep dus.
Marc ( een van de koks) is er bijna om weggebleven ... ze heeft hem hem beloofd het sfeertje goed te houden als Marc weer komt koken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik meende eens opgevangen te hebben dat mevrouw dat (tekeer gaan) niet zo netjes vindt tegenover de gasten.
Haha, ja net zoals die actie dat ze tegen het bezoek zei: jullie gaan zo weg toch???? ja!!!!! dan ga ik even iemand zout in zijn wonden wrijven!!!!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, briljant toch?? Alsof er geen 300.000 man (plus een handje vol streamers) meekijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |