Dan zat DGK_REDACTIE dus maar wat te lullen hier.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:02 schreef Peter6000 het volgende:
Ilona is uitgesloten van ontslag, omdat het niet is toegestaan op een eigen ontslag aan te sturen
Huub (meteen): Wat een gelul, wat een fucking gelul.
De tv uitzendingen zijn een grote Natasia show, dus die wil JdM er sowieso niet uit hebben. Wat mij betreft een reden om niet meer naar d tv uitzending te kijken trouwens, maar dat dringt bij de makers nog niet helemaal door.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef bunnyma het volgende:
Dan zal dat voor Natasia dus ook wel gelden.![]()
Gevulde flensjes hoorde ik Huub net zeggenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die kok is een vreemde snuiter. Wat maken ze eigenlijk?
Ik hoorde die kok net zeggen: ik maak die tandori ff. . .quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, die kok is een vreemde snuiter. Wat maken ze eigenlijk?
Hij had het volgens mij over pomodori....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoorde die kok net zeggen: ik maak die tandori ff. . .
Streamen kán ook leerzaam zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:43 schreef Sarah-Louise het volgende:
een pannenkoek laten schrikken? ... ik leer hier van alles.
Jaaah, dat lijkt me ook wel leuk. Ik vind die kok eng maar ook leukquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Lijkt me wel leuk als Natasia dalijk nog even los gaat als Martin in de buurt is ... die lijkt me niet echt om een antwoord verlegen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |