quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:59 schreef uitgeslapen het volgende:
Pijnlijk momentje voor Bart:
Kok eerst:Huuubie, Huuuubie....!!!
Bart: Jij bent fan van Huub?
Kok: Nou, van iedereen die leuk is..
Bart: Hmmm
Kok: Maar geef me dat ding effe, uuh, Ik ben je naam kwijt
Bart kijkt bedenkelijk en zegt dan semi grappig: zeg maar Sjakie
Als je bedenkt dat ze de helft ouder is dan die andere 2...... doet ze het nog heel goed.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef noekje het volgende:
Ilona sport wel het meest fanatiek van de drie.
Nee, we zitten allemaal met spanning te wachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Heeft de kok Natasia al gesproken?
Ik zit al te wachten tot ze naar beneden komt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:19 schreef noekje het volgende:
Heeft de kok Natasia al gesproken?
Wat was de context dan? En dat uitpraten begrijp ik ook niet, wat valt er nou uit te praten aan iemand een snol noemen. Dat je het zo niet hebt bedoeld? Hmm, dat was vast wel zo bedoeldquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's dan behoorlijk kleinzielig. Allereerst gezien de context, en ten tweede omdat Nena en Lesley dat al lang uitgepraat hebben. Maar goed, dat is dan ook het kenmerk van het clubje van Bart: en maar zeiken en zeuren, negatief doen, ruzie zoeken, uit de hoogte doen, zichzelf mijlenver boven anderen vinden staan. Dat is het grote verschil met Huub en Sylvia: die doen alles met een smile en met relativeringsvermogen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
Carlos zegt: Ilona heeft goed getraind.
Natasia:ik ben 16 kg afgevallen.
Wat is ze toch ook jaloers he.
Je zou dr toch zo een lollie geven.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:21 schreef noekje het volgende:
Carlos zegt: Ilona heeft goed getraind.
Natasia:ik ben 16 kg afgevallen.
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat was de context dan? En dat uitpraten begrijp ik ook niet, wat valt er nou uit te praten aan iemand een snol noemen. Dat je het zo niet hebt bedoeld? Hmm, dat was vast wel zo bedoeld![]()
Ja, een dozijn in één keer in haar mond drukken en dan zeggen, zuigen en slikken maar.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou dr toch zo een lollie geven.....
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef bunnyma het volgende:
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.
Dit had Nena in een van haar brieven te horen gekregen.
Daarom begreep Bart het wel. Hij vond een reactie op een reactie en vond het daarom wel logisch.
Hij is nu natuurlijk vergeten waarom Nena het had gezegd.
Thanks. Al met al blijft Lesley vast bij wat ze voor naars heeft gezegd over Nena en vindt Nena har vast een snol (wat ze anders misschien niet gezegd zou hebben). Wel zwak van Bart, eerst zeggen dat je het begrijpt en dat later weer vergeten. Of irritatie heeft gewoon de overhand tov het begrip.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:24 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nena had Lesley zo genoemd omdat Lesley iets lelijks over Nena had gezegd.
Dit had Nena in een van haar brieven te horen gekregen.
Daarom begreep Bart het wel. Hij vond een reactie op een reactie en vond het daarom we llogisch.
Hij is nu natuurlijk vergeten waarom Nena het had gezegd.
Brian of Natasia, in beide gevallen had Nena natuurlijk kunnen weten dat het doorgekletst zou worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).
Dus het was absoluut vertrouwelijk en dat dat vertrouwen geschonden is horen we ook niemand over.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet nog maar even van die kok want die gaat binnenkort dood
Ze had het idd tegen Brian gezegd die meteen haar op de pijnbank legde waar iedereen bij zat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
En laten we even niet vergeten dat Nena dit in de auto, zonder microfoon of camera gezegd had tegen een van haar mede-bewoners (ik meen Brian, maar het kan ook Natasia zijn geweest).
Dus het was absoluut vertrouwelijk en dat dat vertrouwen geschonden is horen we ook niemand over.
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
Brian of Natasia, in beide gevallen had Nena natuurlijk kunnen weten dat het doorgekletst zou worden.
Eeeerst zit ze ff een sigaretje te roken. En te spuien tegen Syl.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:27 schreef bunnyma het volgende:
"Achter" commandeert dat Ilona moet helpen met koken.
Ilona gaat echter eerst douchen..... gelijk heeft ze.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Geniet nog maar even van die kok want die gaat binnenkort dood
Maar de lage manier waarop Brian dit uit probeerde te spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.
Ik begrijp wat je bedoelt te zeggen, maar de band met Brian is nooit stabiel geweest en Natasia is nooit te vertrouwen geweest -die denkt alleen maar aan zichzelf en hoe ze ergens beter van kan worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, toen nog niet echt, dit stamt volgens mij van voor oud en nieuw..... en toen was de band met zowel Brian als Natasia nog heel anders dan nu.
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de walgelijke manier waarop Brian dit uit wilde spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.
Nu ik er over terugdenk was dit waarschijnlijk Brian zijn eerste "ik pak je wel terug omdat je mij het motorrijden niet gunde" actie.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef Gert het volgende:
Maar de lage manier waarop Brian dit uit probeerde te spelen, is op zichzelf al genoeg om hem diep te verachten.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ilona en Sylvia hoopten ook dat NL Huub had geslagen..dan was het exit Huub.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Ilona en Sylvia hoopten ook dat NL Huub had geslagen..dan was het exit Huub.
Naast de quote-knop zit de edit-knopquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Exit NL bedoel ik.
Nu begrijp ik het.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Exit NL bedoel ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |