quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dan zijn verhaal over dat men vroeger in het frituurvet spuugde om te kijken of het heet genoeg was![]()
Het idee blijft goor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:38 schreef s0k het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, die bacterie gaan toch gelijk dood. een goeie groene klodder word wel een ander verhaal
Huub, ja daarom laat ik ze juist altijd in de bak.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
En nooit geen messen in de bak, anders kan je je in je klauwen snijen.
Nope, de TV kok van TV Noord Holland....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef itsme het volgende:
WTF Is dit geen geintje? een acteur of zo?![]()
![]()
Dat hoest ook een stuk makkelijker johquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Black_king het volgende:
Hij heeft astma, maar rookt gewoon door.....
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:47 schreef Marrije het volgende:
Brian heeft anderhalf uur met een psycholoog gepraat over Nena en die psycholoog zou gezegd hebben dat hij het slachtoffer is van Nena haar slechte ervaringen met mannen.
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
Nena heeft op vijftienjarige leeftijd een nare ervaring meegemaakt..... Ook lekker dat Brian dat nu even vertelt.....
Dat zou het des te erger maken......Wat een eikel....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als dat één van zijn vele leugens zijn.
Dat zei hij vanmiddag ook al.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:51 schreef Black_king het volgende:
Bart wil nu ook Nena eruit sturen.....
Niet eens zo'n gekke gok.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat de psycholoog het verhaal van Brian kort en bondig heeft samengevat op de volgende manier:
"Dus jij vindt dat je het slachtoffer bent geworden van de slechte ervaringen die Nena in het verleden heeft gehad?!"
Brian zou Brian ook niet zijn als hij in zo'n zin geen bevestiging van zijn onschuld zou zien.
In opdracht van Ilona en Nenaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
Ik kan het me niet voorstellen......Tenzij Nena heeft aangegeven dat het haar geen fuck uitmaakt, maar dat zou solliciteren zijn, natuurlijk.....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Huub er serieus in mee gaat.
Je kunt de donderdag-verrassing niet nu al uitspelen, dus natuurlijk doet Huub alsof hij er serieus in meegaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Hij heeft Nena (en Ilona) vanmiddag gevraagd hoe ze het zou vinden als ze eruit gestemd wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:52 schreef Black_king het volgende:
WTF, Huub gaat mee met Bart ???
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat willen Nena, Ilona en sil, omdat ze toch niet mee gaan met de stemming en huub zo zich kan infiltreren bij de mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |